Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Будь-які "залізячні" питання
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Technician » 3.10.16 17:04

На ваш розсуд — переклад статті від шведських дослідників з Mid Sweden University, Östersund, про доречність варіювання темпу на різних профілях трас для тайм-тріалу або одиночного відриву на останній частині гоночної дистанції. Претензії щодо перекладу — до мене, щодо змісту — авторам статті.

Автори: David Sundström, Peter Carlsson, Mats Tinnsten.

Зображення

Tony Martin.

Росповсюдження пауер-метрів в шосейному світі допомогло велосипедистам почати оптимально розподіляти сили; іншими словами, розробляти темпову стратегію. Ціль дослідження — визначити вплив профілю траси на оптимальну темпову стратегію в шосейному спорті. Для цього ми симулювали три профіля дороги, складених з кубічних сплайнів (сплайн — це функція, область визначення якої розбита на шматки, на кожному зі шматків функція є деяким поліномом (многочленом) — вікіпедія) для уявного велосипедиста за допомогою спеціально розробленого калькулятора. Калькулятор рахує зрівняння руху атлета і велосипеда, поки алгоритм оптимізації намагається вирахувати мінімальний час від старту до фінішу. Оптимізація обмежена явищем потужності-витривалості, яке називається критичною моделлю потужності для переривчастих навантажень. Було досліджено три профіля траси з однаковим набором висоти, але різною кількістю підйомів. Виграш часу після оптимізації склав 3%, 5% та 2,3% та відмінності в швидкості склали 6,54%, 1,18% та 0,84% для плаского рельєфу, двох та чотирьох підйомів відповідно. Таким чином, рельєф значно впливає на визначення оптимального темпу. До того ж результат показує, що потенціал поліпшення після розробки правильної стратегії є критичним для змагань на самому високому рівні.

1. Втступ

Темпова стратегія за визначенням — це варіювання швидкості на маршруті. Останнім часом, оптимізація темпових стратегій була введена, щоб дослідити, яким чином краще розподіляти вихідну потужність в шосейному спорті [1-4]. Гордон [1] використовував аналітичну оптимізацію на простому лінійному маршруті без врахування моменту інерції системи атлет-велосипед. Кенглі та інші [2] використовували більш складну модель для симуляції гонки з урахуванням теорії оптимального управління, вперше використаної для цієї справи Маронскі [4]. Проте, модель стримування вихідної потужності Кенглі не була такою ж інтуїтивною, як модель Гордона. Дамен та інші [3] використали ще більш складну стратегію стримування також з урахуванням теорії оптимального управління. Це дослідження покаже важливість правильного розподілу потужності для короткої частини маршруту під кінець гонки, коли атлет відірвався від пелотону вперед.

2. Методи

Математична модель розроблена для симуляції гоночних умов та оптимізації стратегії для атлета. Зрівняння руху були запрограмовані в MATLAB та вирішені за допомогою метода Рунге-Кутта-Фельберга [5]. Порядок дослідження, названий методом асимптот, що рухаються (MMA) [6, 7], поєднано з симуляцією, щоб мінімізувати час від старту до фінішу.

Розглянемо спортсмена світового класу з масою тіла m(b)=75 Kg. Нехай загальна маса атлета в одязі і велосипеда (який використовується в масових стартах) буде m(tot). Нехай загальний момент інерції двох коліс буде I(w). Загальна інерція системи буде m(s)=m(tot)+I(w)/r^2(w), де r(w) — радіус колеса.

Це дослідження шукає оптимальну темпову стратегію для трьох різних профілів трас: суцільне плато (СП), дві гори (ДГ), чотири гори (ЧГ). Кожний трек має довжину 2000 м, загальний набір висоти складає 40 м. Треки розбиті на 40 кубічних сплайнів на кожний. Сплайн має тільки координати x та y для спрощення моделі. Рух повітря (вітер) в моделі не враховується. Профілі показані на малюнку №2.

В попередній роботі [8] ми трансформували зрівняння руху для їзди на лижах по пересіченій місцевості таким чином, що перемінною була дистанція замість часу. Плюс цього полягає в тому, що результатом підрахунку зрівняння стає кожен раз фінішна лінія, замість точки десь далі. Таким чином, в цьому дослідженні ми беремо дещо змінену модель Мартіна [9] та в тій же манері робимо перемінною дистанцію. Всі сили, які діють на атлета та велосипед показані на малюнку №1.

Зображення

Модель побудована на кінетиці частинок, що рухаються. Це означає, що розгін системи атлет-велосипед визначений рівнодійною всіх сил. Рівнодійна сил — сума рушійної сили та всіх сил, які протидіють руху вперед. Рушійна сила виражається так:

Зображення

де P — вихідна потужність на вісі каретки, η(tr) — механічна ефективність трансмісії, та ν — швидкість. Розгін системи атлет-велосипед виражається наступним чином:

Зображення

де s та n — це локальні координати руху (малюнок №1), опір коченню — F(RR)=C(RR)·N та тертя підшипників — F(BR)=b1+b2·v[10]. C(RR) — коефіцієнт опору коченню та N — сила нормальної реакції. Коефіцієнти b1 та b2 взяті з дослідження Дана [10]. Нахил траси — α. Залежні та незалежні змінні змінені відповідно до попереднього дослідження [8] та отримуємо в результаті наступне зрівняння:

Зображення

де C(D) — коефіцієнт аеродинамічного опору, A — площина системи, A(W) — зростаючий аеродинамічний опір від спиць колеса, що крутиться, ρ — щільність повітря, R — радіус пагорба траси, та g — прискорення вільного падіння. Штрих означає диференціацію координати x. Нарешті, ми представили нову змінну, аби створити систему першого порядку звичайних диференціальних рівнянь, яку можна вирішити методом Рунге-Кутта-Фельберга.

Аби визначити кращу темпову стратегію, оптимізаційний цикл було розраховано на калькуляторі. Завдання — мінімізувати час (T) між стартом та фінішем, змінюючи задані параметри, що визначають вихідну потужність на дистанції. Змінні — розставлене з рівними проміжками 81 дискретне значення вихідної потужності та між цими проміжками вихідна потужність визначена лінійною інтерполяцією. Оптимізація обмежена мінімальним та максимальним значеннями вихідної потужності, а також критичною моделлю потужності для переривчастих навантажень [11]. Ця модель має два постійних параметри. Один (аеробний) параметр називається критичною потужністю (КП), а інший (анаеробний) — анаеробною працездатністю (АП). До них ми пропонуємо ще й третій параметр — доступна анаеробна працездатність (ДАП). ДАП оцінюється на кожній змінній та кожен час (q), коли лінійна інтерполяція змінних дорівнює КП. ДАП розраховується наступним чином:

Зображення

де Δt(q) — ланка часу проміж q-1 та q, J — це кількість змінних та Q — кількість перетинів між КП та лінійною інтерполяцією змінних потужності. Доступна анаеробна працездатність, що почалась з ДАП(1)=АП на позначці t=0 після докладання максимальних зусиль, ДАП(J+Q)≈0. ДАП(q) не може перевищити АП, згідно з моделлю. Хілл та Сміт [12] визначили анаеробну працездатність для атлета чоловічої статі у 224 J·kg^(-1). Проте, маючи на увазі те, що симуляція призвана відтворити фізичний стан близько до кінця гонки, ми поділили значення АП у два рази. Оптимізацію виражаємо ось так:

Зображення

де T — фінішний час, Δt(1) — час на сегменті дистанції i, K — кількість сегментів, P(min) та P(max) — нижній та верхній ліміт оптимізаційних змінних. Цих лімітів потужності вимагає метод асимптот, що рухаються та й тому ж в цьому є сенс, враховуючи межі фізіології спортсмена.

Використані дані для симулювання підібрані під атлета світового класу. Припустимо, що він може споживати 86 ml·kg^(-1)·min^(-1) кисню. При вазі спортсмена 75 кг, це дає VO2max 6,45 l·min^(-1) та максимальне значення витрати енергії близько 2270 W. Розглядаючи повну ефективність η(GE)=23,9% (при каденсі 90 обертів на хвилину) [13] та відсоток ємності використання на рівні КП 90%, маємо КП=488 W. Анаеробна працездатність дорівнює 8400 Дж, в той час як мінімальне та максимальне значення встановлено на рівні P(min)=0 та P(max)=2·КП=976 W, відповідно. В цій моделі ми розглядаємо таку посадку, в якій велосипедист тримається за верхівки дуалів. Комбінація фронтальної зони та коефіцієнту аеродинамічного опору дорівнює A=0,56 m [14] та C(D)=0,64 [15] відповідно, використовуючи закони масштабування Хейла. Коефіцієнт аеродинамічного опору будемо вважати постійним з деякими варіаціями, опираючись на роботу Чоудхьюрі [16]. Щільність повітря буде 1,2041 kg·m^(-3) при температурі сухого повітря 20°C та атмосферному тиску 101,325 kPa. Прискорення вільного падіння Землі складає g=9,81 m·s^(2). Опір коченню шин розраховано як C(RR)=0,042, беручи за основу роботу Граппе [17]; тиск в покришках дорівнює 900 kPa. Коефіцієнти для тертя кульок підшипників у втулках дорівнюють b(1)=0,089 та b(2)=0,084, вважаємо втулки добре змащеними [10]. Момент інерції та зростаючий аеродинамічний опір спиць колеса дорівнює I(w) = 0,14 kg·m^2 та A(w)=0,044 m^2 відповідно [9], радіус колеса дорівнює r=0,037 m. Повна маса системи спортсмен-велосипед є m(tot)=83,9 kg та повна інерція — m(s)=85,1 kg. Щоб імітувати старт з ходу, нульове значення було встановлено на рівні v(0)=10 m·s. Всі змінні в підрахунку дали результат P(j)=КП=488 W.

3. Числові результати

Для кожного профілю траси ми зробили 30 спроб. Фінішні часи склали T(СП)=171,1 секунд, T(ДГ)=156,9 секунд, та T(ЧГ)=151,9 секунд та ДАП, що залишилась наприкінці, склала 0,041%, 0,41% та 0,22% від АП відповідно. Оптимізовані темпові стратегії та розподіл потужності можна подивитись на малюнку №2. Як ви очікуєте, оптимізація намагається зрівняти швидкість, змінюючи вихідну потужність відповідно до нахилу траси.

Оптимізація до профілю СП показала майже ніякого відновлення ДАП. Можна побачити, що на всіх трьох трасах є точка, де ДАП майже дорівнює нулю (без відновлення) та з'являється на вершині останнього пагорба. Таким чином, відрізок дистанції рівного використання потужності виявився довшим для СП, ніж для ДГ та довшим для ДГ, ніж для ЧГ. Ці невикористані анаеробні ресурси спричинили велику різницю в швидкості. Відмінності в швидкості склали 6,54%, 1,18% та 0,84% для СП, ДГ та ЧГ відповідно. Вони спричинені аеродинамічним опором на квадрат швидкості.

Зображення

Зображення

Зображення

Старт був однаковим для всіх спроб, якщо звернути увагу на криву вихідної потужності. Проте, величини дуже різні та вихідна потужність на початку спроби мала тенденцію збільшуватись на спуску першого пагорба. Також можна побачити, що вихідна потужність на підйомах була вищою для коротких підйомів. Порівняно з рівномірними розподілами потужності, варіативна оптимізація дала приріст 3%, 5% та 2,3% для СП, ДГ та ЧГ відповідно. Хоча є деякі розбіжності, такий приріст можна вважати значним для змагань на високому рівні.

4. Висновки

Результати цього дослідження показали, що траси з тим же набором висоти, але різною кількістю підйомів потребують різні темпові стратегії. Результати також підтверджуються іншими дослідженнями цієї теми [2, 18, 19], що значний приріст швидкості може бути досягнутий, якщо змінювати стратегію відповідно до змін зовнішніх чинників під час гонки. Для того, щоб ще точніше підрахувати обмеження вихідної потужності, необхідно розробити ще більш комплексну та реалістичну модель. Двокомпонентна модель P-ДАП доволі точна, але не враховує швидкі або повільні компоненти кінетики VO2.

[spoilerлітература][1] Gordon, S. Optimising distribution of power during a cycling time trial. Sports eng 2005;8:81-90.
[2] Cangley, P, Passfield, L, Carter, H,Bailey, M. The effect of variable gradients on pacing in cycling time-trials. Int J Sports
Med 2011;32:132-6.
[3] Dahmen, T. Optimization of pacing strategies for cycling time trials using a smooth 6-parameter endurance model. PreOlympic
Congress on Sports Science and Computer Science in Sport (IACSS2012): IACSS Press, 2012.
[4] Maronski, R. On optimal velocity during cycling. J Biomech 1994;27:205-13.
[5] Fehlberg, E. Low-order classical runge-kutta formulas with stepsize control and their application to some heat transfer
problems. NASA technical report. Marshall, Alabama: National aeronautics and space administration, 1969.
[6] Svanberg, K. The method of moving asymptotes - a new method for structural optimization. Int J Numer Meth Eng
1987;24:359-73.
[7] Svanberg, K. The method of moving asymptotes (MMA) with some extensions. Optimization of Large Structural Systems,
Vols 1 1993;231:555-66.
[8] Sundström, D, Carlsson, P, Ståhl, F,Tinnsten, M. Numerical optimization of pacing strategy in cross-country skiing. Struct
Multidisc Optim 2012:1-8.
[9] Martin, JC, Milliken, DL, Cobb, JE, McFadden, KL,Coggan, AR. Validation of a mathematical model for road cycling
power. J Appl Biomech 1998;14:276-91.
[10] Dahn, K, Mai, L, Poland, J,Jenkins, C. Frictional resistance in bicycle wheel bearings. Cycling Science 1991;3:28-32.
[11] Morton, RH,Billat, LV. The critical power model for intermittent exercise. Eur J Appl Physiol 2004;91:303-7.
[12] Hill, DW,Smith, JC. A comparison of methods of estimating anaerobic work capacity. Ergonomics 1993;36:1495-500.
[13] Lucia, A, Juan, AFS, Montilla, M, Canete, S, Santalla, A, Earnest, C,Perez, M. In professional road cyclists, low pedaling
cadences are less efficient. Med Sci Sport Exer 2004;36:1048-54.
[14] Heil, DP. Body mass scaling of frontal area in competitive cyclists not using aero-handlebars. Eur J Appl Physiol
2002;87:520-8.
[15] Heil, DP. Body mass scaling of projected frontal area in competitive cyclists. Eur J Appl Physiol 2001;85:358-66.
[16] Chowdhury, H, Alam, F,Mainwaring, D. A full scale bicycle aerodynamics testing methodology. Procedia Engineer
2011;13:94-9.
[17] Grappe, F, Candau, R, Barbier, B, Hoffman, MD, Belli, A,Rouillon, JD. Influence of tyre pressure and vertical load on
coefficient of rolling resistance and simulated cycling performance. Ergonomics 1999;42:1361-71.
[18] Atkinson, G, Peacock, O,Passfield, L. Variable versus constant power strategies during cycling time-trials: Prediction of
time savings using an up-to-date mathematical model. J Sport Sci 2007;25:1001-9.
[19] Swain, DP. A model for optimizing cycling performance by varying power on hills and in wind. Med Sci Sport Exer
1997;29:1104-8.[/spoiler]
tumbleweed-092.tumblr.com

Putnik Petro
*
Повідомлень: 14
З нами з: 27.5.16 18:49
Стать: чол
Звідки: Новобіличі

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Putnik Petro » 4.10.16 21:43

То як менi їхати?

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Technician » 4.10.16 21:49

Чекай на маршрутку.
tumbleweed-092.tumblr.com

Putnik Petro
*
Повідомлень: 14
З нами з: 27.5.16 18:49
Стать: чол
Звідки: Новобіличі

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Putnik Petro » 4.10.16 22:50

Воно то можна, але хотілось би по хвормулах і шоб за вітром...

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Technician » 4.10.16 23:46

Найкраща стратегія — це як Саймон Герранс сісти на колесо і нехай його підвезуть до фінішу. А потім він такий р-раз — і на подіумі. Гарно, е?

Не зовсім розумію чи тут має місце тролінг, чи ні (байдуже). Але скажу ось що: люди звикли користуватись шаблонами. Шаблони корисні тому, що вони працюють. Але увесь час слухаючи експертів, людина перестає шукати своє. По-справжньому своє. Як казав Шопенгауер, самостійність мислення — привілей для не багатьох. Ви можете не помічати цього, але це все одно має бути: страх випасти із соціального кола, страх, який Ви мабуть самі не помічаєте і в повсякденному житті він себе ніяк не проявляє в радикальних формах, змушує користуватись тими ж поведінковими паттернами, які негласно прийняті в певному колі. У шосерів це бриті ноги, білі шкарпетки, тощо. Це верхівка айсберга. Нижче — нічим не продиктоване бажання вміти їздити в групі (тут є професійні спортсмени?), спеціальні дієти, програми тренувань для професійних атлетів — всі оці речі, святий Грааль для wannabe-Контадора. Ніхто не каже, що спеціальні програми тренувань вигадують ідіоти. Категорично ні. Але слід розуміти, що універсальних порад, які стануть корисними для всіх і кожного немає, не було і ніколи не буде. Тому, я сподіваюсь, що, якщо ви прочитали переклад цієї статті (яку я знайшов цікавою, інакше б не перекладав) і знайшли бодай хоч щось корисне, це допоможе скорегувати щось, поглянути на то, як ви зазвичай тренуєтесь з іншого боку. Якщо ні — нічого страшного. Автори дослідження прямо говорять, що його можна зробити більш точним, що в свою чергу говорить про те, що вони не вважають результат дослідження абсолютною істиною.

Все і просто, і складно водночас. Що Ви намагаєтесь отримати, питаючи, як Вам їхати? Хто знає, як Ви їдете? Я не знаю. Темп? Каденс? Передача? Зріст? Вага? Фронтальна зона? Об'єм легенів? Скільки змінних Ви готові викласти, щоб можна було розрахувати оптимальний темп? Скільки змінних Ви навіть самі не знаєте?

Все це — питання для серйозних медичних досліджень, які... ну, коштують. Та й потрібні вони особисто Вам, любителю?

Це дослідження — маленька крапля інформації в цілому океані. Вона може бути корисною, цікавою, а може й не бути, якщо щось не поміщається в Вашу систему координат. Це нормально.

Все, що я можу сказати з певною мірою впевненості — ніхто окрім Вас не проїде Ваш шлях. І ніхто не внесе Вас на гору на паланкіні.
tumbleweed-092.tumblr.com

Putnik Petro
*
Повідомлень: 14
З нами з: 27.5.16 18:49
Стать: чол
Звідки: Новобіличі

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Putnik Petro » 5.10.16 20:36

Та я про те, що форум на сайті більш орієнтований на любителів, у яких таких речей як паверметр начебто немає. Стаття безумовно цікава, звичайно питання задані мною різкий контраст складають з нею, поставлені дещо "по-дебільному".
Поставлені вони більш не Вам, а авторам статті. Питання мають певну рацію, виходячи з того, що прочитавши вищевикладене, конкретно взятий я зовсім не зробив хоч якийсь висновок на предмет одиночного відриву, який був анонсований у заголовку.
Маючи сильно початковий рівень їзди саме на шоссейному велосипеді (3 місяці та 5,5 тис.км., з них близько 5 тис. одиночні виїзди) розраховував підчерпнути щось для себе зрозуміле, як то що ефективніше - на гонці коли їдеш по рівному не на колесі тулити у верхньому хваті чи нижньому (наче потужність трохи більша у верхньому, а аеродинаміка краща у нижньому). А то на велосотці хотів відірватися від однієї групи та добрати іншу, а вийшло що 4-5 км впрягався сам проти невеликого вітру, а потім чую збоку "ага, батарейки сіли?", і група недавня наче свіжа, а мені геть некошерно.
Ще мучить питання щодо перевозу всякого у карманах чи у підседільній сумці, чи має значення розподіл маси між людиною і велосипедом, чи слід розцінювати цю пару як єдине ціле - на даний час так і роблю, вожу все у сумці так зручніше, хоча і велик важчий. Каденс на тягунах цікавить сильно, порахував - саме зручно це десь 75-80, а по рівному 90-100, чи підходить це під "науку" - хз, в статті нічого ніби не найшов, але воно нікуди не ділось, цікавить… Да, який каденс стоячи видавати при штурмі коротких підйомів, чи краще взагалі не вставати, бо сильно накриває… Та багато чого цікавить, зразу не згадаєш.
Приведене дослідження в систему координат великого любителя звичайно не залазить, та то таке, головне щоб на щось надихало. Щойно прочитав книжку "Наука о велосипеде. Как взаимодействуют человек и велосипед. Макс Гласкин" - так з неї теж конкретних технічних висновків у своєму розумінні наче і не зробив, але час за читанням провів добре, можливо в якомусь конкретному випадку щось і згадається, стане в нагоді. Так і Ви в цілому перекладаючи подібні статті робите добру справу, дякую. Прийде час, до чогось і доросту, головне щоб інтерес не пропадав.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Technician » 5.10.16 21:56

Оскільки в жодного з нас (любителів) немає ніякого медичного покриття, ніхто не слідкує за станом здоров'я і не складає індивідуальні програми тренувань, всі ліміти доводиться визначати на власній шкурі. Людина здатна багато на що та щоб пізнати на що ти спроможний, треба хоч раз в житті зробити неймовірне. Не просто вибратись з зони комфорту, перекриваючи звичний середній темп на 2 км/год, та дистанцію на 20, а справжню мазохистьску екзекуцію, коли в роті чується присмак крові і вимикається периферійний зір від різкого стрибка кров'яного тиску. Або рванути на таку дистанцію, яку ти в здоровому глузді ніколи не подумав би проїхати. Жодному новачку не слід робити цього без плавної систематичної підготовки. Проте, щоб пізнати золоту середину, треба пізнати крайнощі.

Так, я для себе емпіричним шляхом визначив, що в далекобійні дистанції перший перекус має мати місце не пізніше 70 кілометра, інакше далі (після покриття 150) настає явище під назвою "яма", коли ти не відчуваєш болі і навіть втоми, але організм на відріз відмовляється крутити педалі. Максимальний середній темп в такому стані складає не більше 17-20 км/год і триває все це не менш, ніж 2 години, коли відкривається друге дихання. Навіть якщо добре пообідав, заїхавши в кафе на заправці. Добре живлять організм цукерки "Ромашка", ізюм в шоколаді, батончики, кукурудзяне печиво. Банани вважаю "ніачом", бо від одного немає ефекту. Щоб наїстися, треба цілу зв'язку з'їсти, а вже після третього відчуваєш нудоту в роті.

Якщо не помиляюсь, на цьому форумі konst одного разу висловив думку, що якщо ти хочеш тренуватись заради сили і витривалості, забудь про масові покатушки раз і назавжди. Тільки соло, тільки власний темп. Щось в цьому є.

На Заході такі речі з самого початку поставлені на наукові рейки. В нас же все робиться по власним відчуттям. Мало в нас хто гарно знає іноземні мови, а більшість подібних наукових статей виходить на англійській. Якщо я не розумію 90% тексту через власну тупість, все одно читати таке цікаво. Навіть якщо не згоден, або не можу знайти нічого корисного. Щось все одно в голові відкладається до кращих часів. Це я кажу до того, що в мене вже запитали сьогодні "для кого взагалі ця стаття перекладена?". Краще сратись в політичних топіках? Як казав Джон Леннон, якщо моя пісня допомогла хоч комусь, я прожив життя не дарма.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Александр М.
* * * * *
Повідомлень: 1074
З нами з: 1.4.11 20:16
Стать: чол
Звідки: Киев, Севастопольская площадь

Re: Варіативність темпу для тайм-тріалу або одиночного відриву

Повідомлення Александр М. » 6.10.16 08:18

Чтобы уйти в отрыв надо очень хорошо знать какую мощность можешь выдать за определенное время. И выезжать не плавно, а неожиданно и мощно, чтобы создать сразу просвет на 100м, а иначе только привозишь остальных велосипедистов на своих плечах. Да и потом надо не сдуться, а продолжать наращивать, а то доберут. Надо очень хорошо знать на что способен. Это приходит с тренировками.
Scientia potentia est.


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей