Але ж вони дешевші за ZTR. За 1 ZTR я можу купити 2 mavic 419, чи я не те дивлюсь? Я б показав це на сайті, але вже зрозумів, що тут не можна давати такі ссилки. А живу я не в Києві, а тут таких немає. UST Tubeless or Tubetype - це означає безкамерна чи придатна для безкамерності? Я хотів саме безкамерну, тому і обрав такі покришки та знаю, що там потрібен спеціальний ніпель та герметик, але не впевнений щодо ленти.1) Обода раджу Notubes ZTR. Ці Мавікі важчі, вузькіші та (враховуючи доставку) дорожчі за ZTR Arch Ex, які можна придбати у Києві. До того ж їх безкамерна версія не tubeless ready, а UST - вам знадобиться комплект зовнішніх ніпелей
По відгукам такі втулки, начебто, непогані. Напевне буду брати їх. Колеса я прагну зробити як треба, але якнайдешевше Сапім мені рекомендували, але у нас я таких теж не знаходжу.Втулки ок, спиці або з батінгом 2,0-1,8 (якщо треба полегше) або звичайні 2,0 Sapim. Ніпелі бронза, наприклад Sapim polyax. Це якщо робити як треба, а якщо якнайдешевше - звичайний нонейм теж якось поїде, головне щоб був нержавіючий. Лента та герметик - можна Notubes, можна ще щось, некритично.
Покришки Schwalbe серії Evo зараз усі безкамерні.
Ну просто я майже все обрав Deore та ХТ, тому і це взяв тої ж моделі. Честно, не дуже в цьому розбираюся. А касету Deore CS-HG53 щось не знайшов. Може це ланцюг?2) Касета та ланцюг є витратним матеріалом, а в вас вони на 2 рівні вище за шатуни. Навіщо? Касети Deore CS-HG53 або HG300/HG400 та 53-го ланцюга вистачить.
Напевне, теж їх візьму. Кращих за таку ціну не знайшов.3) Перемикачі ок
Так, вирішив брати окремо. Є щось цікаве?4) Shimano Deore M590 STI, Shimano ST-T4000, якщо кортить моноблоки. Але я б порадив окремо манєткі та окремо гальмівні ручки, це зручніше налаштувати під себе та не заважатиме потім перейти на гідравліку.
Мені радять брати 700-720, як обрати? Бо в мене був 580. Люблю ганяти по лісу, каменям, грунті. Як з маневреністю буде? Також кажуть, що краще брати з підйомом. Мій старий з підйомом. На рахунок посадки, я їздив на старому, у меня було сідло на рівні керма, може трохи вище і винос 100 мм, але ж він був на мене малий, M-ка.Кермо та винос повинні бути стандарту 31,8 мм. Для найнера, та ще й 21 росту кермо потрібне не менш 680 мм завширшки, краще 700-720. Плоский або з підйомом на ваш смак. А довжина виносу залежить від того, яка посадка вам потрібна.
Так, вибачаюсь, відстав від життя мавікі виходять трохи дешевше, пара с доставкою 105 баксів проти 125 за пару ZTR 2015. Але ж ZTR на 2 мм ширше та на 80 г легше, це важливо і на мою думку однозначно коштує зайвих $20. На чейні вказано якось нерозуміло, офсайт говорить що їхній UST Tubeless це звичайний tubeless ready, тобто з лентою.Але ж вони дешевші за ZTR
Вони дуже легкі і тому дуже тонкі, легко порізати. Це дійсно мінус, а так це одна з найкращих КК покришок.Про серію EVO я читав не дуже гарні відгуки
Я так поняв, що все треба Deore. Касета так, HG-50-9, HG-53 це ланцюг.Ну просто я майже все обрав Deore та ХТ, тому і це взяв тої ж моделі. Честно, не дуже в цьому розбираюся. А касету Deore CS-HG53 щось не знайшов. Може це ланцюг?
Дотримуючись концепції "не переплачувати зайвого" - манетки SL-M590 та гальмівні ручки BL-T610.Так, вирішив брати окремо. Є щось цікаве?
580 це дуже вузьке кермо для найнера. Можна почати з лоурайза, шириною 700 та підйомом не більш 15. Наприклад Controltech CLS OS Riser 2015, він 710*15. По виносу, краще підібрати його самому, і почати десь з 80 мм.Мені радять брати 700-720, як обрати? Бо в мене був 580. Люблю ганяти по лісу, каменям, грунті. Як з маневреністю буде? Також кажуть, що краще брати з підйомом. Мій старий з підйомом. На рахунок посадки, я їздив на старому, у меня було сідло на рівні керма, може трохи вище і винос 100 мм, але ж він був на мене малий, M-ка.
Мабуть я кудись не туди дивлюсь. 2 ободи Мавіки на чейні коштують 92$ + доставка (але якщо набрати товару быльше, то вона безкоштовна), а 1 обод ztr arch ex 2015 коштує 87$ + він не безкамерний (цитата "Это НЕ бескамерный (UST) обод."). Щодо мавіка, то так, пишуть що потрібна лента. Я вже заплутався. Може хтось користувався?Так, вибачаюсь, відстав від життя мавікі виходять трохи дешевше, пара с доставкою 105 баксів проти 125 за пару ZTR 2015. Але ж ZTR на 2 мм ширше та на 80 г легше, це важливо і на мою думку однозначно коштує зайвих $20. На чейні вказано якось нерозуміло, офсайт говорить що їхній UST Tubeless це звичайний tubeless ready, тобто з лентою.
Оскільки легко порізати, то я і знайшов Мишлени, бо у нас на узбіччі багато скла і колючок, доки доїдеш до місця катання - 10 раз проколишся.Вони дуже легкі і тому дуже тонкі, легко порізати. Це дійсно мінус, а так це одна з найкращих КК покришок.
Я просто вирішив перейти на середній рівень, а це, пишуть, Діори. Тому я і обирав Діори. А касету щось я 11-32 не бачу, є тільки 11-30, чи це не критично? Пишуть, що універсальний варіант 11-32. Якщо я візьму 11-30, то вона не буде конфліктувати з ланцюгом та шатуном? (перескакувати наприклад)Я так поняв, що все треба Deore. Касета так, HG-50-9, HG-53 це ланцюг.
Так, це моя концепція . Дякую, подивлюсь на них ввечері.Дотримуючись концепції "не переплачувати зайвого" - манетки SL-M590 та гальмівні ручки BL-T610.
На чейні пишуть Reach: 15mm у ТТХ, а у виборі є лише 20мм, чи то різні параметри? Я десь читав, що Cube роблять рами найнери максимально близькими до 26'', вони вищі по висоті, але по довжині схожі. Винос я таки куплю тут, коли буде все інше. Коли поїду збирати то там і підберу.580 це дуже вузьке кермо для найнера. Можна почати з лоурайза, шириною 700 та підйомом не більш 15. Наприклад Controltech CLS OS Riser 2015, він 710*15. По виносу, краще підібрати його самому, і почати десь з 80 мм.
Ось ZTR по 60 баксів:Мабуть я кудись не туди дивлюсь. 2 ободи Мавіки на чейні коштують 92$ + доставка (але якщо набрати товару быльше, то вона безкоштовна), а 1 обод ztr arch ex 2015 коштує 87$ + він не безкамерний (цитата "Это НЕ бескамерный (UST) обод."). Щодо мавіка, то так, пишуть що потрібна лента. Я вже заплутався. Може хтось користувався?
Вони бувають всякі, і 11-32 теж. Нічого конфліктувати не буде ні у якому випадку.Я просто вирішив перейти на середній рівень, а це, пишуть, Діори. Тому я і обирав Діори. А касету щось я 11-32 не бачу, є тільки 11-30, чи це не критично? Пишуть, що універсальний варіант 11-32. Якщо я візьму 11-30, то вона не буде конфліктувати з ланцюгом та шатуном? (перескакувати наприклад)
Можливо 15-го просто немає в наявності. Дивитесь байккомпонентс, там точно єНа чейні пишуть Reach: 15mm у ТТХ, а у виборі є лише 20мм, чи то різні параметри? Я десь читав, що Cube роблять рами найнери максимально близькими до 26'', вони вищі по висоті, але по довжині схожі. Винос я таки куплю тут, коли буде все інше. Коли поїду збирати то там і підберу
Та як так то. На всіх закордонних сайтах вони набагато дорожчі. Це точно оригінальні ZTR?Ось ZTR по 60 баксів:
http://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_p ... 90002.html
Щодо того, що він не безкамерній. Є дві технології, UST та Tubeless Ready (TLR). У UST ободів немає отворів під спиці з внутрішньої сторони, тому потрібні спеціальні ніпеля, а TLR це звичайній (за винятком профілю) обод з отворами, які треба герметизувати за допомогою спеціальної стрічки. Усі ZTR тюблес реді, мотаємо жовту ленту або ще щось та вперед).
Добре, тоді потім пошукаю.Вони бувають всякі, і 11-32 теж. Нічого конфліктувати не буде ні у якому випадку.
Отой байккомпонент навіть у порівнянні з чейном дорогий і компонентів там менше. Скільки не шукав різні товари, що є на інших сайтах, то на тому не було. Чи то в мене він якийсь демо-версія.Можливо 15-го просто немає в наявності. Дивитесь байккомпонентс, там точно є
Так, точно) Це магазін офіційного ділера, а це до речі його форум)) Тому в нас і ціни такі, виробник пішов назустріч.Це точно оригінальні ZTR?
Оооо, Ви мені очі відкрили. Я тепер все зрозумів. Мабуть візьму арчі, бо багато хто про них писав, але ціни були дуже високі, а тепер є можливість.Так, точно) Це магазін офіційного ділера, а це до речі його форум)) Тому в нас і ціни такі, виробник пішов назустріч.
TLR мають нижчий бортик з розвинутими зацепами для міцного утримання корду та спеціальній профіль, що полегшує установку покришки. Звичайні обода теж можно зробити безкамерними, але вони триматимуть покришку гірше та її установка буде складніша. Погугліть Bead Socket Technology.
Так, ДХ займатись не буду. Поки що. Гума 2.1 максимум на данному етапі буде достатньо.Flow це ДХ обод, в нього внутрішня ширина 25.5 мм (у Арчексов 21). Якщо не планується екстрімальне каталово та гума ширше ніж 2.3, то ніякого сенсу ставити його немає.
А на чейні, раптом, не треба ділити на 1.19? Бо теж дорого у порінянні з бай-дискаунтом.Щодо БК, там ціни вказані з урахуванням німецького ПДВ 19%, треба ділити все на 1.19)) Ну а по асортименту переплюнути чейн неможливо, він є найбільшим в світі онлайн веломагазином.
Так, все правильно. Герметик можна будь-який, тільки не гель. Він повинен бути рідким. Я б порадив або Notubes, або Coffeelatex. Можна ще Schwalbe Doc Blue, це тей самий Notubes.Оооо, Ви мені очі відкрили. Я тепер все зрозумів. Мабуть візьму арчі, бо багато хто про них писав, але ціни були дуже високі, а тепер є можливість.
Тобто для безкамерних коліс мені врешті потрібно взяти: Обода TLR (ZTR ARCH 29'' ), в які можна всавляти звичайні нержавіючі 2мм спиці зі звичайними ніпелями, спеціальну жовту стрічку і 2 спеціальних ніпеля преста (яких, доречі, там немає у наявності), втулки Shimano, які я вже обрав у першому повідомленні, гель-герметик (який я ще не обрав, скільки його там треба на одне колесо?), та безкамерні покришки Мішлен (які я теж обрав, хоча треба уточнити, чи безкамерні вони). Ітого 2 колеса будь коштувати дорожче мого старого велосипеду, який я ніяк сплавити не можу .
Ні, чейн бачить країну та автоматично віднімає ПДВ. І не завжди там дешевше, деякі речі такі вигідніше купувати на БК та БД, особливо взимкуА на чейні, раптом, не треба ділити на 1.19? Бо теж дорого у порінянні з бай-дискаунтом.
враховуючи, щоПомогите подобрать велокомпоненты
простіше і дешевше було б купити готовий велОговорюсь, что собирать все в кучу буду не я, а в мастерской, так как у меня попросту нет всех ключей. Велосипед бюджетной версии.
. Спиці теж звичайні 2,0 будуть норм (тільки не базарні). Ще вагомим фактором є збірка коліс - рекомендую доручити цю справу хорошому майстру.Велосипед бюджетной версии
від руля не залежать, залежать від стилю їзди- Грипсы. Зависит от руля.
Дякую за відповіді. Сьогодні згрупую все що обрав і відпишусь. Отримаю ще раз поради та критику і потім буду замовляти. Я вже 2 місяці без велосипеда. Майже все літо пропустив, щоб його. Вже ломка почалася.Так, все правильно. Герметик можна будь-який, тільки не гель. Він повинен бути рідким. Я б порадив або Notubes, або Coffeelatex. Можна ще Schwalbe Doc Blue, це тей самий Notubes.
Я не впевнений, що за туж суму я куплю велосипед з такими компонентами. Якщо брати всі деталі окремо, то в нас такіж будуть коштувати в суммі набагато дорожче. Одна лише рама дісталася на 600 грн. дешевше. А зібрати у майстерні буде не так вже і дорого.простіше і дешевше було б купити готовий вел
Вони звісно гарні, але білі і важкі. А оскільки є шанс взяти арчі всього за 120$, то чому б не скористатися. За вагою я не дуже гонюсь (одна вилка важить 2.6кг, потім заміню), вага всього вела буде десь 13кг (я сподіваюсь), а старий ашан важить 18 кг. Але кажуть, що вага колес буде зразу помітною. Тому і втулки такі вибрав, бо відгуки про них були гарні, через це я діори і відкинув, окрім того вони не набагато дешевші. А враховуючі обода, якщо я візьму арчі, то і втулки гарні можна туди поставити. Гуляти так гуляти. Ну якось так).1) тут фактично без варіантів (на рахунок ободів, як основи) - ZTR. Яку саме модель взяти - це вже залежить від виги та стилю їзди, але можна непогано зекономити, якщо взяти такі http://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_p ... 90002.html (звісно, якщо вони є в наявності, я не в курсі). Втулки норм, якщо не гнатись за вагою, хоча можна і дешевші брати рівня Deore чи SLX, особливого сенсу переплачувати за них, враховуючи загальний рівень вела я не бачу, тим більше, що. Спиці теж звичайні 2,0 будуть норм (тільки не базарні). Ще вагомим фактором є збірка коліс - рекомендую доручити цю справу хорошому майстру.Велосипед бюджетной версии
Покришки: беріть класику Schwalbe Racing Ralph назад + Schwalbe Rocket Ron наперед. Не прогадайєте. Це одна із найпопулярніших універсальних комбінацій покришок. Безкамерно стають без проблем - купа народу так їздить. За EVO-версію сенсу переплачувати не бачу (EVO - це для змагань, для звичайних покатушок достатньо Performance). В принципі Schwalbe - не панацея, можна й аналоги інших марок, але цей варіант популярний і перевірений.
[/quote]2)
- контакти - ок
-Кривошипная система.шатуни в народі - тут індивідуально звісно, але я б взяв би краще зі співвідношенням не 44-32-22, а 40-30-22, тим більше для найнера, толку з 44-ї зірки небагато
- касета + ланцюг - тут погоджуюсь, що краще не переплачувати за XT, а взяти Deore (касету + 2 або 3 цепки з умовою їх кругової заміни viewtopic.php?f=9&t=32161). Ланцюг можна брати не обов’язково Shimano, можна і KMC x9, наприклад
3) переклюки -ок
4) погоджуюсь з Синім модератором
гріпси - ок, тількивід руля не залежать, залежать від стилю їзди- Грипсы. Зависит от руля.
5) штирі з амортизаторм не юзав - по них нічого не скажу. Але я б ті гроші, яких він коштує потратив би на щось інше
За допомогою витискача. На 9-швидкісних ланцюгах потрібен буде монтажний пін, просто витиснути-затиснути не можна.Доречі, а як їх міняти? Там же потрібен ключ, і ще не раджуть вісь постійно відкривати-закривати
Нема за що! Радий допомогтиДякую за відповіді
Чорні з часом облазять, сріблясті краще виглядатимуть через рікПедалі. SHIMANO Pedals PD-M520 black
Якщо шатуни 2015 року, то можна брати, вони йдуть з новою кареткою BB-52, яка суттєво поліпшена у порівнянні з BB-51. Дорогу касету з павуком немає сенсу брати, позаяк у вас втулка зі сталевим барабаном, а оті всі павуки потрібні для алюмінієвих. 50-ту схоже що зняли з виробництва, беріть 400 Алівію та не переймайтесь.Шатуни. Ось тут я здається передумав. Пишуть, що каретка в комплекти дуже погано справляється з вологою та брудом і швидко ламається, а враховуючи касету та ланцюг вважаю що нема сенсу переплачувати за таку систему, бо коштує такий комплект 56$. Може краще купити це окремо? Хто що може запропонувати?- Касета. Подивився я HG-50-9, пишуть що вона для шосейних велосипедів. Да і на дисконті немає 11-32. Знайшов таку касету SHIMANO Alivio Cassette CS-HG400 9-speed 11-32. Що ви можете про неї сказати? Або ще таку рекомендували SHIMANO SLX Cassette 9-speed CS-HG80 11-32. І що там за замок?
Даун свінг це з рамкою, розташованою нижче хомута, топ свінг - навпаки. У вашому випадку підійдуть обидва, беріть що подобається. Топ свінг працює трохи м'якішеSHIMANO Deore Front Derailleur FD-M591-6 Down Swing. Але там є ще Top Swing
Та я вже замовив їх. Ще замовив повністю все для колес.Чорні з часом облазять, сріблясті краще виглядатимуть через рік
Та ні, написано ВВ51. Я знайшов SHIMANO Alivio FC-M4050 Crank grey 175mm та SHIMANO FC-M4000 Crank Octalink grey 175mm. І до них взяти якусь нормальну каретку. Як думаєте? Система буде ходити десь 10000 км + якщо візьму касету аливио 400 + 2-3 ланцюги HS53 і міняючи їх кожні 400км то може і вийти ті самі 10000 км. Чи всетаки варто взяти систему діори?Якщо шатуни 2015 року, то можна брати, вони йдуть з новою кареткою BB-52, яка суттєво поліпшена у порівнянні з BB-51. Дорогу касету з павуком немає сенсу брати, позаяк у вас втулка зі сталевим барабаном, а оті всі павуки потрібні для алюмінієвих. 50-ту схоже що зняли з виробництва, беріть 400 Алівію та не переймайтесь.
Ось такий замок:Доречі про ланцюг. Що за замок потрібен? Я так зрозумів, що 1 звено міняється на цей замок. А воно не злетить/зламається/розкриється на дорозі? Бо було б дуже недобре. Ми вводимо слабину в ланцюг. Чи це не так?
Можна й так, але це буде трохи важче.Я знайшов SHIMANO Alivio FC-M4050 Crank grey 175mm та SHIMANO FC-M4000 Crank Octalink grey 175mm. І до них взяти якусь нормальну каретку.
Т610 це для туристичних велів, ажніяк не для тріалу. SD7 також непогані ручки, але в Т610 хомут роз'ємний, це дуже зручно.І про гальмівні ручки. Я подивився, Т610 це для тріальних велосипедів. Я знайшов AVID Levers Set Speed Dial 7, зараз там скидка на них. А в мене якраз Авіди ВВ7 механіка. Буде комплект. Як вважаєте?
І правильно я розумію, що там написано для V-брейків, а в мене дискові механічні, то вони підійдуть до них?
Ахаха, треба запам'ятатиВсе нірм)
Це добре. Ще раз дякую за відповіді. Без них, мабуть, збирав би його до наступного літа.Замок на ланцюг підійде, а система 40-30-22 це якраз для найнера версія. нічого не перескакуватиме
Я уже заказал практически все из перечня. Остались заказать подседельный штырь, руль, вынос, грипсы, ну и тросики для тормозов с рубашками.В плане будущего апгрейда вилки я бы задумался о втулке под 15 мм ось. На найнере для болшей торсионки а как итог - лучшая управляемость.
А то руль 720 а передок на длинноногой вилке "пластилиновый". Если не собраетесь сразу под ось вилку брать, то втулку можно взять под ось с адаптером под эксцентрик. Чтоб потом при апгрейде не было дилемы. Или вилка хорошего уровня но на эксцентрике или уже на оси но с новой втулкой и переспицевкой.
Контакты 520 норм, но если есть возможнось доплатить, то лучше 540. Они вообще не убиваемы. А на 520 пластиковая гайка. Но это проблема не большая. Так что смотреть по бюджету.
Ну и вел по идеологии выглядет как для вкручиваня а не хождения в туристических тапках. Так что я советовал бы тапки mt88.
Это не категорично, просто с учетом потенциальных будущих апгрейдов.
Грипсы если эргономичные то лучше не такие, а с меньшим выступом. Типа Specialized xc grips. Цена их не гуманная. Потому можно попробовать аналогичные по форме.KLS Wave 2D LockOn выглядят интересно. Но я сам не пробывал.
Ну или вообще не эргономичные из неопреновой пены.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей