Куплений на початку 2011го, офіційний і з документами. Колеса замінені майже відразу.
В зборі вел їздив до літа 2014го, після чого всі компоненти були перевішені на новий фреймсет і використовувались там до середини 15го, колеса — до кінця 15го. Після цього в розібраному вигляді зберігався вдома.
Рама: Kellys road aluminium, 3ple butted, розмір L (1849г рама+чашки рульової+гак+хомут).
Хомут: стоковий, 1 болт.
Рульова: Ritchey Logic Zero, напівінтегрована, підшипники на сепараторах (75г решта рульової+кільця).
Вилка: Kellys carbon, алю шток (599г).
Винос: Ritchey Comp 4-Axis, 120мм (*г).
Кермо: Ritchey Comp Logic II, 31.8, анатомік, ширина 44см (*г).
Обмотка: Velo (*г).
Підсиділ: Ritchey, діам. 27.2, довж. 350мм, офсет 25мм.
Сідло: Kbix Arc Comp (587г сідло+підсиділ).
Каретка: Shimano BB-RS500 (НОВА) (91г).
Шатуни: Shimano Sora FC-3450, 175мм, зірка на 50 Tiagra алю., зірка на 34 FSA сталева (879г).
Касета: Shimano CS-HG50, 11-25, 9шв (223г).
Ланцюг: KMC X9 (266г).
Show
Касета та зірки шатунів пройшли 1.5т, для шосе це прикатка)
Ланцюг новіший, лише 996км.
Ланцюг новіший, лише 996км.
Задній перемикач: Shimano Sora RD-3400, 9шв, коротка лапа (ролики НОВІ) (245г).
Show
Задній переклюк перебрав та почистив, після цього він перестав залипати на двох найменших зірках. Встановлені нові ролики, M593.
Гальма: Shimano Sora BR-3400, колодки Alligator картриджні, RD-300wh (338г).
Show
На гальмах замінені колодки. Встановлено картриджні Alligator, гумки у них м'якіші і відповідно гальмують набагато краще за стокові бюджетні литі Шиманівські.
Але. Дана модель колодок без конусної шайби. Вуха ж цієї моделі гальм, на які прикручуються колодки, виявились трохи вигнуті (стокові колодки були з конусними шайбами). Тож зі сторони тросику колодка знаходиться під невеликим кутом і зтирається нерівномірно.
Але. Дана модель колодок без конусної шайби. Вуха ж цієї моделі гальм, на які прикручуються колодки, виявились трохи вигнуті (стокові колодки були з конусними шайбами). Тож зі сторони тросику колодка знаходиться під невеликим кутом і зтирається нерівномірно.
Колеса: Fulcrum Racing 7 (1112 заднє+858 переднє+126 ексцентрики).
Show
Колеса в чудовому стані. Спиці підтягнуті, відсутність вісімок та ін. перевірена механіком з майстерні Велокиєва.
Міцні та накатисті. На новий шосер я собі взяв теж Фулкруми, трохи легші Racing 5. Оскільки за весь час використання яєць не було, вісімки вилазили мізерні і майже непомітні та й ті після в`їзду в непомічені ями.
Підшипники майже нові, після заміни від'їздили 1 сезон. Однак 1 з барабану під час останньої переборки 2 місяці назад почав закусувати при обертанні. Тож прийшлося замінити його на 1 старий (трошки з люфтом, але не закусує), запасного не було. Барабан для касет до 10 зірок.
Міцні та накатисті. На новий шосер я собі взяв теж Фулкруми, трохи легші Racing 5. Оскільки за весь час використання яєць не було, вісімки вилазили мізерні і майже непомітні та й ті після в`їзду в непомічені ями.
Підшипники майже нові, після заміни від'їздили 1 сезон. Однак 1 з барабану під час останньої переборки 2 місяці назад почав закусувати при обертанні. Тож прийшлося замінити його на 1 старий (трошки з люфтом, але не закусує), запасного не було. Барабан для касет до 10 зірок.
Камери: Maxxis та Bontrager відповідно до покришок (НОВІ) (85+85г).
Загальна вага: 9,1кг.
Ціна:
Фото в більшому розмірі.
В завалах не був. Але рази 2 чи 3 падав при невдалій спробі застрибнути на тротуар та переїхати трамвайні рейки під дощем, через замалу швидкість) Тому на дуалах є потертості, ні лівому тріщинка біля вікна стрілки.На сідлі через це з однієї сторони невеликий надрив. Зашитий та замазаний клеєм.
Все решта ідеальному стані, регулярно чистився та мився, раз на рік повністю перебирався та готувався до сезону.
Питання можна задати в темі, у ПП, на пошту kita88@meta.ua, або за телефоном 097-724-3519.
Оплата на карту ПриватБанку чи готівкою при самовивозі (еквівалент в гривні по курсу ПриватБанку на день оплати).
Відправлю по Україні.
Самовивіз в Києві за попередньою домовленістю, район Дарницької (Ленінградської) площі.