Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Як правильно вибрати гірський велосипед, де купити дитячий велосипед,
Show
где недорого купить велосипед on-line, как выбрать велосипед подростку, женские велосипеды - чем они отличаются. Где лучше купить велосипед, цены на велосипеды, как купить велосипед б.у. Почему велосипед лучше покупать в специализированном магазине. Какая гарантия на современные велосипеды. Чем отличается шоссейный велосипед от кроссового - ответы на эти и многие другие вопросы вы найдёте в этом форуме

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 1.7.17 21:22

Здравствуйте!

Помогите выбрать велосипед для поездки из Киева в Карпаты (Черновицкая область). Хочется увидеть Долину Нарциссов и Синевир. Основная часть пути - асфальтированные дороги, но, учитывая их качество, брать шоссейник страшно. Кроме того, уже в Карпатах, хочется еще и поколесить просто по грунтовкам и проселочным дорогам - без экстрима.

Рост 1,79, вес 87, бюджет 13 тыс грн.

В приоритетах минимально возможный, при моем бюджете, вес велосипеда и максимальная неубиваемость - ремонтировать я не умею, а до веломастера еще нужно будет доехать. Обязательны крепления для багажника, чтобы повесить велорюкзак.

Имеет ли смысл купить два комплекта шин - один для асфальта (малорельефный), и один для простого бездорожья (более рельефный)?

Чем лучше дисковые тормоза в такой поездке чем V-Brakes?

Надо ли заморачиваться с плоскими спицами?

Может ли быть дешевле заказать нужные комплектующие, например, на Ebay или AliExpress, и доверить сборку стороннему человеку или проще купить готовый велосипед?

Спасибо!

Аватар користувача
www.VELOSIPED.com
Модератор
Повідомлень: 521
З нами з: 21.9.10 09:43
Skype: velosiped.com
Стать: чол
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення www.VELOSIPED.com » 2.7.17 00:16

Почнемо з кінця.

1 - Ніколи *самосбор* не буде дешевше, ніж велосипед від виробника. З таким бюджетом та знаннями Вам нема сенсу про це думати.
2 - Плоскі шприхи Вам не потрібні, це для гонщиків.
3 - Якщо катати без екстріма, то вистачить і в-брейків. Але всі більш нормальні велосипеди вже на гідравлиці.
4 - Дві гуми зовсім не потрібні для такої подорожі. Їснують https://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_ ... lполусліки, унівесальна гума. Крім того на багатьох велосипедах вже стоїть універсальна гума.
5 - Кріплення під багажніки є практично на всіх велосипедах, на які можна завісити велобаули
6 - З таким бюджетом на вагу не варто звертати увагу.. :no:
7 - Вам потрібно з'ясувати хочете Ви колеса 26" чи 29. ( з 26" напевно найкращий це Трек 3700)
8 - Альтернативою шосейним велосипедам слід вважати не МТБ, а кросові велосипеди - 13 000 грн. (5% знижка власникам дисконтних карт Велокиїв)

Взагалі вибирати краще в реальному магазині
Зображення
Зображення
(044) 227–33–55 (095) 626–68–85 (096) 721–42–11

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 2.7.17 22:28

Спасибо за ответ, склоняюсь к посоветованному Вами Trek 3700.

Еще один вопрос - когда-то у меня был банальный Ардис с вот таким вот рулем (фото):


Мне было очень удобно перехватывать руки, когда они уставали в одном положении. Можно было взяться сверху, снизу или сбоку. На обычном руле руки у меня быстро устают, натирает между большом и первым пальцем. Впоследствии с обычным, прямым, рулем, я ставил на него "рога", но того же уровня удобства как с тем рулем я не получал.

Подскажите пожалуйста где можно купить такой руль или как можно избавиться от усталости/натирания рук? Возможно перчатки?
Вкладення
кермо - метелик.jpg
кермо - метелик.jpg (10.53 Кіб) Переглянуто 3001 раз

Аватар користувача
Kellys Fan
* * * *
Повідомлень: 748
З нами з: 15.11.13 22:21
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Kellys Fan » 2.7.17 23:18

Таке кермо більше підходить для 28" колес, ніж для 26.
Треба консультуватися з механіком з приводу такого апгрейда ( не факт, що гідролінії вистачить штатної)
Мені цеце допомагає.
Або такі
На них площа упора набагато більша, ніж на звичайних. + Ергономічність.. Вони всі с замками і не будуть прокручуватися на кермі.
Якщо ще поставити лежак, то взагалі має не бути проблем. :friends:
Ну і перчатки. Але вони більше від натирання та захист при падіннях.
Хіба що *гелієві*, але то тільки як доповнення..
Вкладення
ЛЕЖАК НА РУЛЬ З ПІДЛОКОТНИКАМИ.jpeg
Зображення

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 3.7.17 09:14

Kellys Fan Спасибо за развернутый ответ!
Эти грипсы крепятся в торцы руля?
И еще, не могу понять - каким образом размер колес влияет на форму руля - почему бабочка болбьше подходит для 28'?

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення konst » 3.7.17 14:39

Помогите выбрать велосипед для поездки из Киева в Карпаты (Черновицкая область). Хочется увидеть Долину Нарциссов и Синевир. Основная часть пути - асфальтированные дороги, но, учитывая их качество, брать шоссейник страшно. Кроме того, уже в Карпатах, хочется еще и поколесить просто по грунтовкам и проселочным дорогам - без экстрима.
Суммарно более полутора тысяч километров. Надеюсь вы осознаете, что запланировали.
За заданными вопросами просматривается не слишком обширный велосипедный опыт. Риск не доехать намеченное я бы оценил как очень высокий.
Если бы такое затеял кто-то из моих знакомых, я бы настоятельно рекомендовал ехать поездом. А там уже кататься по месту - Карпаты прекрасны.

Аватар користувача
Kellys Fan
* * * *
Повідомлень: 748
З нами з: 15.11.13 22:21
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Kellys Fan » 3.7.17 14:45

Kellys Fan Спасибо за развернутый ответ!
Эти грипсы крепятся в торцы руля?
И еще, не могу понять - каким образом размер колес влияет на форму руля - почему бабочка болбьше подходит для 28'?
ці гріпси одягаються на місце тих, які у вас є
спробуйте подивитися в магазині - там є можливість на стенді потримати кожну з цих

МТБ велосипед для більш агресивної їзди, а 28 як раз для поїздок по асфальту \ стежках
тому і ставлять частіше на кросові \ міські
але це не принципово
на жаль у нас цей варіант не дуже розповсюджений - може хтось підкаже де його бачив...
Зображення

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 6.7.17 21:54

После долгих и, во многом, неплодотворных раздумий: смотрите следующий пост - картинка не вставилась.

Пока я еще не купил велосипед, я не имею понятия стоит ли менять руль, ставить на него рога, менять седло, ручки... а с педалями вообще непонятка (контакты, неконтакты, шипы какие-то). Надеюсь, что все понравится и ничего менять не придется.

Влезет в выбранную мною подрамную сумку запасная камера? Или можно взять меньшую по размеру? И есть ли рекомендации по выбору собственно запасной камеры - я выбрал по аналогии с покрышкой.

С насосом непонятно тоже - накачать камеру так, чтобы нормально ездило я могу, а вот как приспускать для бездорожья или подкачивать для твердой и ровной поверхности не имею никакого понятия. Нужен тот манометр или нет? И явно алюминиевый насос лучше пластикового, но их нет алюминиевых с манометром - какой взять?

Есть ли толк от термофляги - не проще ли просто бутылку с минералкой в держатель засунуть?

Советов бы каких-нибудь по шлему - я по цвету выбирал - есть какие-то критерии, или пенопласт он и в Африке пенопласт?

И еще - раньше для защиты перекидки я скобу специальную ставил, чтобы при падении велосипеда, удар приходился на эту скобу, а не на перекидку. А теперь в продаже я ничего подобного найти не могу - их уже не производят?

konst Правильно сказал - велосипедный опыт у меня не слишком обширный... может быть тогда в Полтаву, в Каменные могилы смогу? Или во Львов - ближе же. Очень хочется в путешествие... и вернуться оттуда :-)

Спасибо за ответы!
Востаннє редагувалось 6.7.17 22:07 користувачем Gloom Demon, всього редагувалось 1 раз.

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 6.7.17 21:55

Не получается вставить картинку - вот она:
https://ibb.co/icUJhv

Аватар користувача
www.VELOSIPED.com
Модератор
Повідомлень: 521
З нами з: 21.9.10 09:43
Skype: velosiped.com
Стать: чол
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення www.VELOSIPED.com » 7.7.17 09:45

Очень хочется в путешествие... и вернуться оттуда :-)

Спасибо за ответы!
педалі залишити на перший час звичайні
сідло теж
кермо теж
ручки теж
все рівно це все доведеться змінювати самостійно

сумка вибирається в магазині - вибір величезний
насос без манометру і плстік чудово качає і приспускати вам нічого не доведеться ( замучаєтеся)

флягу звичайну - термо дуже на нетривалий час тримають

шолом - під колір очей. і щоб зручний

скобу на перемикач Ви вже ніяк не поставите - це анахронізм

Іхати у Львів \ Полтаву Ви зможете не раніше, ніж через рік щоденного катання ( будні 20, вихідні 30-100)
Зображення
(044) 227–33–55 (095) 626–68–85 (096) 721–42–11

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення VooDoo » 7.7.17 12:34

konst Правильно сказал - велосипедный опыт у меня не слишком обширный... может быть тогда в Полтаву, в Каменные могилы смогу? Или во Львов - ближе же. Очень хочется в путешествие... и вернуться оттуда :-)
Спробуй забути збочення думку їхати своїм ходом в гори дорогами загального користування, питання навіть не в тому, що фізично не зможеш цього зробити на даному етапі велосипедногог життя, але навіть якщо і зможеш доїхати, то таке "задоволення" дуже специфічне і далі вже кататися організм відмовиться від перевтомлення, а якщо зад ще не з чавуну набитий, то без звички сидіти вже не зможеш. Таким же збоченням була рекомендація вище вішати новачку лежак на мтб велосипед. Сідай у потяг і катайся на велосипеді вже по горам, є багато треків в мережі, також можна отримати рекомендації по оптимальному маршруту з врахуванням набору висоти, відстані та фізичної тренованості, можна жити в готелях приблизно за 100 грн. на добу і катати або радіалки, або переміщатися щоденно по 50-100км по горам між населеними пунктами, повір, це справді буде естетичне задоволення від краєвидів, отримання досвіду мтб і разом з тим тренування, а не вдихати свіжий свинець з-під авто на асфальті, варіантів дуже багато, це може бути Воловець, Славсько, Рахів, Усть-Чорна та ін., Карпати чудові!

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень: 24320
З нами з: 19.11.02 17:45
Стать: чол
Звідки: дитина всесвіту

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Трям » 7.7.17 12:44

Спробуй забути збочення думку їхати своїм ходом в гори дорогами загального користування
[/quote]

І не тільки в гори ;)
Навіть якщо дуже хочеться на великиі відстані, то маршрут стежками можна прокласти любий.
Це і корисніше і безпечніше
http://www.biketrack.in.ua/
Зображення

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 7.7.17 22:47

Спасибо за комментарии всем небезразличным! :-)

Я очень даже верю, что велопоездки по дорогам общего пользования вещь малоприятная - пробовал, близость машин, порывы ветра от фур и рытвины на дорогах действительно напрягают.
Но мне не совсем понятно почему новичок не может, делая по 70 км в день, доехать до той же Полтавы за пять дней, останавливаясь на ночлег в промежуточных населенных пунктах, посещая местные достопримечательности, дегустируя местную кухню и предаваясь всяческому прочему разврату, при условии должного планирования оного?

Не то чтобы я ставил под сомнение солидарное мнение высказывавшихся в этой теме, я, уже, вполне верю, что 10-ти дневная поездка во львов по однообразной дороге с подрезающими джигитами может быть очень даже удручающей, но мне интересно было бы узнать почему это не под силу новичку (я не пытаюсь разводить флеймы, холивары - ответившие явно опытнее меня и я это уважаю, но просто логически не понимаю)?

У меня был банальный Ардис со стальной тяжеленной рамой без переднего амортизатора и я со своим, пусть и не черезмерным, но, все таки, лишним весом (87 кг при росте 1.8 ), бывало проезжал 70 км., с усилием, конечно, но без последствий на следующий день. И это без установки ехать целый день - не думаю, что такая перспектива мне бы понравилась.

Поэтому, просто ради интереса, что именно мешает мне, пусть и новичку, с моими 54 днями отпуска, доехать до любой точки Украины из Киева (кроме острова Змеиный, по очевидным причинам) делая смешное количество километров в день и получая (сомнительное, как уже было показано выше) удовольствие от процесса?
Востаннє редагувалось 7.7.17 23:16 користувачем Gloom Demon, всього редагувалось 1 раз.

Gloom Demon
*
Повідомлень: 22
З нами з: 1.7.17 21:16
Стать: чол

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення Gloom Demon » 7.7.17 23:15

а не вдихати свіжий свинець з-під авто на асфальті, варіантів дуже багато, це може бути Воловець, Славсько, Рахів, Усть-Чорна та ін., Карпати чудові!
Не можу не погодитись, що Карпати чудові - інакше я б туди не хотів і я дякую Вам за Вашу пораду.

Проте, не можу погодитись щодо свинця. Тетраетіл свинця, якій використовувався як антидетонуючій засіб у бензині, і який справді погано впливав на людей, що його системно вдихали (поліцейські, байкери, працівники СТО), і у яких дійсно виявлялись патології (надмірна агресія, у тому числі) зараз ви днем з вогнем не знайдете - він заборонений. Певний час на автомобілях навіть писали "Unleaded Fuel Only" (Паливо без свинця) а зараз такого палива, принаймні в нас та розвинутих країнах нема - отже свинцю на дорозі нема звідки взятися.

Але, Ви такі праві, сам асфальт містить в собі шкідливі речовини, які повільно потрапляють в повітря, яким ми з Вами дихаємо. Тобто краще триматись від асфальтованої дороги на вІдстанІ (якщо я правильно пам'ятаю, за застарілими нормативами СРСР, забруднення навколишнього середовища від асфальтованої дороги простягається на 25 м. в бок та 30 м. доверху).

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Киев-Карпаты, и, желательно, обратно - выбор велосипеда

Повідомлення l-m » 8.7.17 18:35

Поэтому, просто ради интереса, что именно мешает мне, пусть и новичку, с моими 54 днями отпуска, доехать до любой точки Украины из Киева (кроме острова Змеиный, по очевидным причинам) делая смешное количество километров в день и получая (сомнительное, как уже было показано выше) удовольствие от процесса?
Відсутність досвіду.

Як ви збирається визначати ту смішну кількість км в день, яка дозволить вам доїхати? Та з якою швидкість ви збираєтесь їхати ці км?
Якщо спробувати спрости, то певний об'єм роботи призводить до певного об'єму втоми. Щоб її позбутись, потрібен деякий час (залежить від форми, правильного харчування і відпочинку, тощо). Якщо їхати дні поспіль, і при цьому роботи буде більше ніж може потім "переварити" організм за час відпочинку, то втома буде накопичуватись. Це може призвести до найрізноманітніших спецефектів, серед яких неможливість рухатись з прийнятною швидкістю ще найлагідніший.
Але, якщо вам вдасть вгадати вірне навантаження правильно слухаючи свій організм, то не маючи жорстких обмежень по часу та фінансах (про що не було повідомлено одразу і всі вирішили що в планах їхати багато-швидко), то доїхати реально.
Однак, у будь-якому випадку, спробуйте почати хоча б з якось кататись і вам все стане зрозумілішим. Особисто я, хоч і маю (а може якраз тому що маю) деякий досвід, взагалі не ризикнув би їхати на новому велосипеді у 10-дену подорож, не обкатавши його спочатку.



Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей