Я конечно прошу пардону, а что там по ссылке выбирать, если команчи отстой? Совет точно по теме?
Я конечно прошу пардону, а что там по ссылке выбирать, если команчи отстой? Совет точно по теме?
Так, пробачтеЯ конечно прошу пардону, а что там по ссылке выбирать,
Ніби тут було чорним по білому написано, що посилання на (інші) інтернет-магазини розміщувати не можна... Чи це правило вже не працює, а я, як дурень, все утримуюся, невідомо для чого, від розміщення таких посилань?
Тільки виправити б там "Касета: Shimano TZ31 14-34, 7 швидкостей" на "Тріскачка: Shimano TZ31 14-34, 7 швидкостей". Особливо враховуючи, що автор питання писав про вибір "при весе 105"...За ці гроші Ви нічого не купите. Накопіть грошенят.
500 км — за місяць, чи за одну подорож, чи за який проміжок часу?Вибираю вел до 20к грн, для подорожей і покатушок на розслабоні (до 500 км, може потім більше).
А чому б тоді не подивитися на гібриди?Хотів спочатку взяти 29", але потім зрозумів що асфальт буде 90%, інше прості грунтовки, без якихось складних трейлів.
Швидкість не в пріоритеті (хоча накат шосейників мені подобається ).
З треківських моделей, які зараз є у "Велокиєві", особисто я, якби мені треба було купити "для подорожей і покатушок на розслабоні" (ну і плюс для міста), придивився б до цього: https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 00766.html. Але він лишився в одному розмірі рами (21"); у мене зріст 187, тому мені, скоріш за все, було б нормально, а Вам — не знаю.Можливо варто взяти з ригідною вилкою?
Але дивився ціни на турингові вели trek - мінімум 37к . А більше вибору особливо немає...
Асфальт - це не просто якість покриття, а лише жорсткість покриття. Як на мене - звертаючи увагу на якість покриття наших доріг - найнер досить влучно потрапляє в універсальні апарати. Накат у них значно кращий за 26" колеса, а на додачу - краще подолання мілких перешкод.Хотів спочатку взяти 29", але потім зрозумів що асфальт буде 90%, інше прості грунтовки, без якихось складних трейлів.
Я в контексті поставленого питання думав і про ці варіанти, але не писав, зокрема, тому, що подумав: а чи варто пропонувати щось дорожче 15000 людині, яка ще невідомо наскільки активно їздитиме. Ну і, крім того, для накату на асфальті думав про систему 48/36/26 чи 48/38/28. А якщо дивитися в бік найнерів-хардтейлів, тоді можна придивитися, наприклад, до треківських Марлнінів, наприклад, https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 07542.html.
Если предположить ну что я попробую подсобирать то я так понимаю что при моем весе это тоже не вариант?? Или как??Тільки виправити б там "Касета: Shimano TZ31 14-34, 7 швидкостей" на "Тріскачка: Shimano TZ31 14-34, 7 швидкостей". Особливо враховуючи, що автор питання писав про вибір "при весе 105"...За ці гроші Ви нічого не купите. Накопіть грошенят.
Ну не то что совсем не вариант, но... Трещотка изнашивается быстрее, чем кассета (из-за особенностей конструкции трещотки и втулки под трещотку). При весе свыше 100 кг это будет особенно заметным. Конечно, у такой фирмы, как Trek, качество велосипеда и с трещоткой будет вполне достойным, но в Вашей ситуации я бы всё-таки выбирал из моделей с кассетой. Есть и ещё одна причина смотреть в эту сторону. Допустим, в будущем Вам захочется увеличить количество передач. Если у Вас велосипед с семискоростной кассетой, то на ту же втулку Вы сможете, поменяв задний переключатель и манетки, поставить и восьми-, и девятискоростную. А вот если у Вас втулка под трещотку, то трещоток с количеством звёзд больше семи, насколько помню, вообще не бывает, а значит, для увеличения количества передач (например, чтобы получить более низкую передачу на подъёмах, или больший разгон на ровной местности и спусках, или более плавное переключение, т.е. меньший разрыв между количеством зубьев у соседних звёзд, и т.д.) Вам в любом случае придётся переходить на кассету, а значит, не только покупать саму кассету, задний переключатель и манетки, но и менять втулку.Если предположить ну что я попробую подсобирать то я так понимаю что при моем весе это тоже не вариант?? Или как??
Мав на увазі за одну подорож500 км — за місяць, чи за одну подорож, чи за який проміжок часу?
180 см, 70 кгА зріст і вага у Вас які?
Если жена собирается много ездить и "с перспективой последующей поездки в горы", то первый. Двойные ободья (при весе 55 кг нагрузка на колёса, конечно, меньше, чем, например, при моих 79, но всё же и в случае Вашей жены колёса лучше иметь крепкие ); кассета, а не трещотка; "обвес" (переключатели и т.д.) уровнем выше, чем у остальных двух.Выбираем велосипед моей жене, её рост 166 см, вес около 55 кг. Цель катания - по большей части город и лесочки/парки, но с перспективой последующей поездки в горы, поэтому отдаём предпочтение горному велосипеду.
Бюджет покупки мы хотели в пределах 4-7 тысяч гривен, но теоретически можем поднять эту планку и до 10 тысяч гривен.
Ходили по магазинам, советовались с консультантами. Парень из велосипед.ком порекомендовал нам ( https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 04612.html ) за 9500 гривен или trek 3500 за 7500 ( https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 01631.html )
В другом магазине нам посоветовали Optimabikes F-2 где-то за 7500.
Доброго дня!Всем привет!
Очень нужна ваша помощь и дельные советы.
Выбираем велосипед моей жене, её рост 166 см, вес около 55 кг. Цель катания - по большей части город и лесочки/парки, но с перспективой последующей поездки в горы, поэтому отдаём предпочтение горному велосипеду.
Бюджет покупки мы хотели в пределах 4-7 тысяч гривен, но теоретически можем поднять эту планку и до 10 тысяч гривен.
Ходили по магазинам, советовались с консультантами. Парень из велосипед.ком порекомендовал нам ( https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 04612.html ) за 9500 гривен или trek 3500 за 7500 ( https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 01631.html )
В другом магазине нам посоветовали Optimabikes F-2 где-то за 7500.
Можете подсказать, что вы думаете о этих моделях, и, по возможности, подсказать модели получше? буду очень благодарен
Ну і за рахунок касети у WSD, на відміну від тріскачки у 3500.Проте, якщо ви будете розраховувати встановлювати багажник та їздити з додатковою сумкою - бажано розглядати саме WSD за рахунок встановлених двостінних ободів AT-650 на відміну AT-550, який одинарний.
Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей