Насправді мандрувати теоретично можно на будь-чому.
Прикладов цього багато, десь раніше я викладав статтю про пару, яка проїхала 10к+ км на зовсім не топових велах.
Але є й "але".
Як вже вище писалося, Ви зараз (буллс і перший вел) розглядаєте варіанти т.з. "ашанбайків", які відомі своєю ламкістю та ненадійністю.
Стосовно старого Гарі фішера зауваження щодо покупки бв вела в інтернеті теж справедливі.
Тому, я б порадив Вам купити майже будь-який (звісно, з урахованням Вашого зросту) велосипед нормального бренду, а якщо в інеті, то бажано новий і в нормальному магазині.
Хоч колеса 26, хоч 28-28 - це імхо не так важливо (я давно вже їжджу на 26-х колесах і ніяких проблем; їздив і на 28-х і суттєвих покращень не помітив). І можете на етапі купівлі уточнити у продавця щодо передбаченої можливості встановлювати багажник на вел.
Все інше (імхо) - це рекомендації, враховувати які або ні - вирішувати Вам в залежності від ціни, наявності та інш.
Всі ці рекомендації не критичні (як на мене), але ось вони:
1. Все ж вважається що більші колеса пріоритетні. З ними начебто легше їхати з постійною швидкістю, вони дають трохи більше комфорту бо менше реагують на дрібні перешкоди.
2. Бажано щоб задні пір"я були довгими. Це дозволить вам закріплювати багаж і не чипляти його потім п"ятками (хоча я на звичайному МТБ ніколи і не чипляв)
3. Ще кажуть що для мандрівок краще підходить стальна рама бо вона теж гасить дрібні вібрації від нерівностей дороги. Не пробував, але мені і на люміні завжди достатньо комфортно було.
Але знов-таки все це рекомендації і вони некритичні (окрім надійності та зручності посадки).
Щодо посадки, то вона може бути будь-якою, аби тільки Вам було зручно. На МТБ я іздив більше з нахилом вперед і було нормально (так і їжджу зараз), на 28-му гібріді посадка була більш пряма - і теж достатньо нормально.
А взагалі, можете також почитати цю статтю, там теж про туринг:
http://kotovski.net/kakim-dolzhen-byit- ... iy-turing/