Можете спокійно обирати найнер, але краще спробувати проїхатися. Можете приїхати до магазину та подивитися асортиментУ меня рост 1,70 стоит вообще смотреть на 29 колеса или остановится 27,5
Хочу катаца по городу ,на работу и участвовать в марафонах (кросс-кантри)
У будь-якому велосипеді важко сказати "краще". Є ближче до розуміння поняття "оптимально".А кто что скажет про
Bergamont
Giant
Вообще во всех марках начиная с 18 - 20 тыс. обвесы схожы , только когда уже за 20 переваливает то там каретка идет покруче и вилка!
От какого бренда тогда лучше раму выбрать?
*Найнер* це і є 29"Б
А что вы скажете про найнер 29 размер???
По Bergamont та Giant про геометрію відповіли вище, а відчути різницю між найнером (29") та 27,5/26 можна лише проїхавшись на них. По особистих відчуттях скажу що найнер менш маневрений, повільніше розганяється але легше тримає швидкість, за рахунок більшого діметру колеса краще поглинає нерівності (коріння, невеликі ямки тощо). Про особливості конкретних моделей від Giant та Bergamont можуть підказати власники цих моделейВсе сводится к Kellys и одному магазину )))))
а Bergamont , Giant ?
а Bergamont , Giant ?
Справа у тому, що вже 15 років новачки задають кожну весну ті самі питання
я просто ждал что єсть пользователи таких моделей и марок и они что то розкажут интересное )))))
Был у вас в прошлом году , хороший выбор, правда еле нашел , минут 10 петляя по району))) Но с велом в том сезоне не сложилось, хочу наверстать.А потім завітати до нас
І порівняти
Рами велосипедів між брендами відрізняються приблизно так само, як і кузови автомобілів. Головна різниця яка буде впливати на механіку використання - геометрія. Вона вплине в першу чергу на посадку, а по-друге на жорсткість самої рами та її поведінку під час покатеньки. Якщо велосипед не використовується на межі можливостей (як це відбувається під час велосипедних змагань) - Ви навряд відчуєте суттєву різницю. Ще однією з відмінностей буде вага, яка залежить від геометрії та конструктиву (додаткових напайок, посилень (наприклад рульового стакану)), використаних матеріалів, застосованих технологій зміни товщини стінок труб рами (батування) та навіть кількість використаної фарби. Більшість цієї інформації доступна на сайтах виробників, однак, потрібно розуміти, що в одному ціновому діапазоні рівень рам між брендами буде +- відповідним. Хоча рами більш дорогих брендів за майже однакових параметрів захочуть побільше грошей за наліпку на рамі. А це "побільше", як правило, закладене у певних розробках, додаткових тестуваннях, ризиках невірної розробки, додатковій гарантії і т.п.Мне с моим дилетанством до сих пор сложно понять, чем одна рама (из более менее известных производителей Connadale, Cube, Kellys, Trek , Gt, Merida , Scott , Shwinn ..в одной ценовой категории) отличается от другой. Это наверное главный вопрос, т.к. с фурнитурой все проще, бери выше классом, не ошибешься. А с рамами темный лес и 100500 мнений. Одно помню, мой старый ашанбайк после езды на нем вызывал только желание поскорее добраться из точки А в точку Б и скорее слезть с него. А хочется получать удовольствие от процесса ...А потім завітати до нас
І порівняти
Вот это слово "геометрия" заставляет взрыватсья мой мозг, который понимает, что без знаний сопромата, аэродинамики и прочих точных наук, мне на этом празднике жизни делать нечего. Как понять, чем для меня геометрия одного производителя, лучше геометрии другого. Как писали выше, это надо покататься какое-то время, при чем на каждом веле, что для меня нереально. Поэтому приходится читать отзывы на форуме и верить умным людям наслово.Рами велосипедів між брендами відрізняються приблизно так само, як і кузови автомобілів. Головна різниця яка буде впливати на механіку використання - геометрія. Вона вплине в першу чергу на посадку, а по-друге на жорсткість самої рами та її поведінку під час покатеньки. Якщо велосипед не використовується на межі можливостей (як це відбувається під час велосипедних змагань) - Ви навряд відчуєте суттєву різницю. Ще однією з відмінностей буде вага, яка залежить від геометрії та конструктиву (додаткових напайок, посилень (наприклад рульового стакану)), використаних матеріалів, застосованих технологій зміни товщини стінок труб рами (батування) та навіть кількість використаної фарби. Більшість цієї інформації доступна на сайтах виробників, однак, потрібно розуміти, що в одному ціновому діапазоні рівень рам між брендами буде +- відповідним. Хоча рами більш дорогих брендів за майже однакових параметрів захочуть побільше грошей за наліпку на рамі. А це "побільше", як правило, закладене у певних розробках, додаткових тестуваннях, ризиках невірної розробки, додатковій гарантії і т.п.Мне с моим дилетанством до сих пор сложно понять, чем одна рама (из более менее известных производителей Connadale, Cube, Kellys, Trek , Gt, Merida , Scott , Shwinn ..в одной ценовой категории) отличается от другой. Это наверное главный вопрос, т.к. с фурнитурой все проще, бери выше классом, не ошибешься. А с рамами темный лес и 100500 мнений. Одно помню, мой старый ашанбайк после езды на нем вызывал только желание поскорее добраться из точки А в точку Б и скорее слезть с него. А хочется получать удовольствие от процесса ...А потім завітати до нас
І порівняти
Єдина не дуже зручна геометрія, яку я знаю - GT
Вот это слово "геометрия" заставляет взрыватсья мой мозг, ...
А можно подробнее?Єдина не дуже зручна геометрія, яку я знаю - GT
Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей