Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 4.10.17 21:52

Думав, що двигуни внутрішнього згоряння на фоні бадьорого крокування по планеті електродвигунів та інших екологічних сильників - зовсім здали позиції і нічого нового там вже ніхто не придумує. Виявляється - фігушки. Поки в них є ще що заливати - мабуть, до тих пір вони будуть нас радувати своїми ароматними і гучними вихлопами... Трохи нових конструктивів ДВС у відео (особливо потішила остання конструкція: після древньої "дешки" Пилипа Прибилого, єдиної власної розробки двигуна на просторах всього великого еСеСеСеру, потужністю аж в одну кінську силу - єто бєспорний прорив, товаріщі :lol:; хоча моделька, однозначно, класна :good:):

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 5.10.17 11:53

...о, єдиної власної розробки двигуна на просторах всього великого еСеСеСеру,..
Ну зачем же так категорично? Например знаменитый дизель В-2, родившийся в процессе создания авиационного дизеля ( к стати только в СССР успешно использовались в авиации дизельные двигатели), был на свое время просто революционным. Ни кому в те времена не удалось создать двигатель с такими характеристиками. Немцам даже не удались попытки копирования. Именно эот дизель позволил создать лучший танк второй мировой войны Т-34. Дальнейшие модификации этого двигателя применяются до сих пор на лоте и современных танках.
Вкладення
Дизель В-2.jpg
Дизель В-2.jpg (90.57 Кіб) Переглянуто 4678 разів
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 5.10.17 13:29

Гібридні технології вже й до велосипедів добралися :o. От не дає спокою винахідникам слава гібридної Тойоти Пріус та інших Шевролєтів Вольт.
Прикольна затія, в принципі, зокрема в плані досягнення абсолютно рівномірного і оптимального каденсу велосипедиста. Але от що робити, коли та батарея таки сяде в ноль - сумніваюсь, що однієї мускульної сили вистачить, щоб тримати такий вольтаж батареї під зарядкою, аби воно ще могло і їхати? Та й КПД такої системи, мабуть, буде гіршим, ніж в паровоза - стільки перетворень енергії туда-сюда :duma:.

phpBB [media]
Востаннє редагувалось 5.10.17 14:29 користувачем Varyat, всього редагувалось 3 разів.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 5.10.17 13:33

Например знаменитый дизель В-2
А в чому його переваги? Що навіть німці, які зажди очолювали світовий дизель-панк :), намагалися того двигуна копіювати? Я не інженер, то мені треба простими словами... Хоча таку річ, як, наприклад, питома потужність на одиницю маси двигуна, я можу зрозуміти. Або його ресурс до капіталки. Або кількість мотогодин до першої поломки... Або скільки раз на день у нього потрібно масло доливати.

ps. З цього приводу цікава інфа про "досконалість" цих двигунів, причому навіть на російському історичному форумі, а не в якихось клятих буржуїв:
https://history-forum.ru/viewtopic.php?t=490

Я не знаю за В-2, але те, що в совку культура виготовлення всієї продукції хромала на обидві ноги, видно навіть на такому банальному прикладі: велодвигун "Иртыш", повністю передертий з німецького ILO F48 - зараз раритет, музейна рідкість, зустріти можна більше хіба що на картинках, ніж вживу; а німецький ILO, точно такий самий, продається до цих пір на всіляких е-беях в повністю робочому стані, заводиться і їздить, хоча його вже 60 років як не випускають... Про яке передове проектування двигунів могло йтися при такій культурі виробництва?? Якщо навіть такий примітивний движок потужністю в одну кінську силу і той неандертальці умудрилися в Союзі запартачити! :dash2: Відгуки про Іртиш на всіх сайтах про дирчики - відверто негативні, а про ILO - зовсім навпаки, хвалять його всі і захоплюються надійністю, довговічністю і безпроблемністю користування. Отака фігня, малята. Навіть, якщо не лазити в танки...

Зображення
Зображення
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 5.10.17 15:17


А в чому його переваги? Що навіть німці, які зажди очолювали світовий дизель-панк :), намагалися того двигуна копіювати? Я не інженер, то мені треба простими словами... Хоча таку річ, як, наприклад, питома потужність на одиницю маси двигуна, я можу зрозуміти. Або його ресурс до капіталки. Або кількість мотогодин до першої поломки... Або скільки раз на день у нього потрібно масло доливати.
Преимущества это удельная мощность на ед. веса, и компактность. Именно этот дизель позволил создать компактный танк т-34, который оставаясь в среднем классе ( вес 28т) имел броню и вооружение как тяжелый танк в первую половину войны. Малый вес танка обеспечил его маневренность, проходимость, скорость, транспортабельность, и что немаловажность низкую цену. Это был первый V-образный дизель. Немцы технологически не потянули изготовление дизеля из алюминия. Все остальные двигатели для танков имели гораздо большие размеры и вес, что тянуло за собой увеличение размера танка, соответственно и веса. Так "Пантера", появившаяся в 1943г имевшая аналогичное бронирование и вооружение, весила примерно 45т. А в начале войны, конкурентов Т-34 вообще в мире не было.
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 5.10.17 15:30

До речі, про танки... Розказував мені один танкіст, ветеран, всю війну пройшов до Берліна, пару раз горів в танку... Саме на Т-34 їздив. Цікаві речі розказував. Я зразу навіть не повірив. Дещо з його слів.

На перших тридцятьчетвірках (тих, що Т 34, а не Т 34-85) рацій взагалі не було (зате вони були в німців на всіх їхніх Pz, не кажучи вже про Тигри). Так от, командир танкового взводу для того, щоб тим взводом управляти, висовувався в люк і флажками, як на флоті (флажками в танковому бою, Карл!) передавав сигнали відомим танкам. Само-собою, перша куля була його. на цьому атака бравого танкового взводу закінчувалася...

"Пічки" в класичному розумінні на тридцятьчетвірках не було взагалі, тому зимою в тому танку була повна жопа. Танкісти грілися наступним чином: відкривали верхній люк, ставили на підлогу в танку відро солярки, підпалювали і... їхали в бій :dash2:. Тому то на всіх відомих фотографіях ті танкісти такі чумазі...

Хвальоний В-2 (тепер я знаю,як він називався :)) був настільки ненадійним, що перехід навіть на 50-60 км завжди закінчувався небойовими втратами половини танків, вони просто не доїзджали. Екіпажі залишалися з танками, лінія фронту мінялася і потім їм часто шили дезертирство або втрату бойової техніки, і те і те грозило штрафбатом або розстрілом.

Прицільна дальність стрільби німецького тигра в три рази більша за прицільну дальність 34-ки. І скорострільність значно вища... Тому німці часто вели таку тактику: ставили 2-3 Тигри на пригорку, стволами в різні боки і відстрілювали тридцятьчетвірки ще на підході. Щоб завалити німецького Тигра, потрібно було 2-3 тридцятьчетвертих. Тому то так мало відомо за історію Другої світової безпосередніх танкових боїв між Тиграми і тридцятьчетвірками. Шансів просто не було... Для Тигрів більшою загрозою були замасковані протитанкові пушки. Хоча в лоб Тигра їм не вдавалося пробити. Тому били з флангу в борт або по гусеницях.

Покинути танк в бою, якщо він не зірвався або не згорів, а просто заглох чи збили гусенцю - грозило розстрілом, а пережити бій в підбитому чи заглохшому танкові посеред поля бою було майже неможливо - стояча мішень, підпалювали однозначно. Що робили совєцькі танкісти (якщо колектив в танку був дружній і не було стукачів) при такому тупорилому совєцькому підході до особового складу ("баби ще нарожають"): танк розганяли до максималки, бажано з гірочки, вискакували з нього, поки він котився і спостерігали красивий фейєрверк від влучного попадання німецької 88-мм винятково точної протитанкової пушки. Перечікували, поки танк догорить, вимащувались сажею і брели в частину. Бувало, часом самі танк підпалювали в бойовій нерозберисі... Такий от героїзм... В часі цей трюк особісти навчились вичисляти, приходилось придумувати інші фокуси, щоб вижити в боротьбі за дурнувату і нікому не потрібну "совєтскую родину", яка людей знищила більше, ніж всі німці за дві світових війни. Один підрив греблі Дніпрогесу чого вартує - 100 тисяч, кажуть, народу втопили? Далі згідно тексту має йти коронна фраза Лаврова "дибілибля".

Американці в другій світовій ніколи так не воювали. Той самий танкіст розказував (війну закінчив полковником, як офіцер, мав більший доступ до інформації, та й сам з американцями бачився в зустрічі на Ельбі і дальше): перед атакою амери проводили артпідготовку, потім летіли літаки-розвідники на великій висоті - фотографували; далі знов артпідготовка, ще раз фотозйомка. Якщо цього було недостатньо - бомбовий авіаналіт під прикриттям винищувачів, ще раз авіарозвідка, потім йшли танки і аж за ними піхота. Втрати особового складу за атаку були мінімальними -буквально пару чоловік. То лі дєло совєти зі своїм шапкозакидательством - "нада взять вьісотку", і не гребе, скільки там народу поляже... (далі знову Лавров по тексту). А те, що з палками йшли в бій замість автоматів, а потім підхоплювали автомат того, кого поряд вбили - то мені не один фронтовик розказував. І про загранотряди... Які були не тільки в штрафбатах, якщо хтось не знав... Але то таке, зараз вже неактуально - дурнуватий союз розвалився, надіюсь, правонаступниця теж розвалиться... Хоча останнє вже не так цікаво, ми з ними тепер в різних країнах, хай собі там півників з гавна ліплять і інші літаючі сокири, головне, щоб знову не вчили нас в лаптях і куфайках свєтлоє будущєє строїти і в нічних сорочках в театр ходити, як це було у Львові в сорок четвертому (визволителі,блін :dash2:).
Востаннє редагувалось 5.10.17 17:05 користувачем Varyat, всього редагувалось 1 раз.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 5.10.17 17:04

Хвальоний В-2 (тепер я знаю,як він називався ) був настільки ненадійним, що перехід навіть на 50-60 км завжди закінчувався небойовими втратами половини танків, вони просто не доїзджали. Екіпажі залишалися з танками, лінія фронту мінялася і потім їм часто шили дезертирство або втрату бойової техніки, і те і те грозило штрафбатом або розстрілом.

Прицільна дальність стрільби німецького тигра в три рази більша за прицільну дальність 34-ки. І скорострільність значно вища... Тому німці часто вели таку тактику: ставили 2-3 Тигри на пригорку, стволами в різні боки і відстрілювали тридцятьчетвірки ще на підході. Щоб завалити німецького Тигра, потрібно було 2-3 тридцятьчетвертих. Тому то так мало відомо за історію Другої світової безпосередніх танкових боїв між Тиграми і тридцятьчетвірками. Шансів просто не було... Для Тигрів більшою загрозою були замасковані протитанкові пушки. Хоча в лоб Тигра їм не вдавалося пробити. Тому били з флангу в борт або по гусеницях.
первые В-2 сыроватые были сыроватые, позднее уже модифицированные появились, да и в первый год войны вообще под ткрытым небом изготавливались. О их надежности говорит хотя бы то, что танки простоявшие на постаментах сейчас запускают прямо на месте. А скорости 50-60 немецким танкам вообще недоступны были. В 34-ках слабым местом были фрикционы (пережиток легких танков), их очень часто палили плохо подготовленные танкисты

Тигры то вообще супер тяжелые танки, до 70т, конечно 28 тонные 34-ки с ними были не конкурентны один на один, но 2-3 танка, за счет высокой скорости и маневрености, имели большие шансы на успех. Но 34-ки выпускались на потоке, в бешеном колличестве. Противотанковые пушки были 45 и 56мм, на большой дальности они были не достаточно эффективны, особенно по лобовой броне. А пртив тигров успешны были массовые самоходки СУ-100, а САУ-152, так вообще башню с тигра сбивали. После появления немецких тяжелых танков и 34-е повзрослели, с 85мм пушкой стали выпускаться И танки были совковые тяжелые типа ИС-2 С пушкой 120 и 152мм Так что с 44 года немногочисленные тигры быстро отстреливали.

А вот американские шерманы, действительно ненадежностью страдали, Моторы фактически были неремонтопригодны
Востаннє редагувалось 9.10.17 23:24 користувачем AVVAKUM, всього редагувалось 1 раз.
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 5.10.17 22:10

А скорости 50-60 немецким танкам вообще недоступны были
Ну звісно... Тільки совєцькі так могли їздити. А все завдяки хитрій підвісці, сконструйованій відомим радянським конструктором товаріщем Джоном Волтером Крісті.
Востаннє редагувалось 6.10.17 07:57 користувачем Varyat, всього редагувалось 1 раз.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 5.10.17 22:28

Тяжелые танки просто в те времена нечем разгонять так было. Для легких танков ситуация проще.
Но легкий танк из ПТР чуть не навылет прострелить можно было
Вот здесь обзор танков http://www.4tanks.ru/nations/german/luchs.php#one
скорость, вес, бронирование, вооружение
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 5.10.17 23:16

Вот здесь обзор танков http://www.4tanks.ru/nations/german/luchs.php#one
Я тими танчиками цікавився, ще коли WoT-геймуліну ганяв. Давно вже закинув, пару років уже їх не граю. Набридли. Реальні танки також...

Давай краще чогось прикольного сюди закину. Недавно цікаву фільму на ютубі знайшов - якось з моєю малечею мова зайшла про рослин-хижаків, то я для неї це відео відкопав. Хоча, чесно кажучи, сам з великим інтересом подивився...

Всі знають росинку і венерину мухоловку ще зі шкільного курсу біології. Виявляється, тих хижаків в рослинному світі набагато більше, навіть в останні роки деякі нові різновиди познаходили! Власне, весь фільм про них. До речі, нарешті розібралися з механізмом, як венериній мухоловці за мізерних 0,2 секунди вдається закривати свою пастку, не маючи за визначенням ніяких м'язів всередині. Я цього не знав, це досить нові дані :duma:. А механізм насправді простий, як двері...

phpBB [media]


А венерину мухоловку зараз можна навіть в Києві купити, щось 180 грн коштує. Правда, за нею акуратний догляд потрібен, то не просто кактус на підвіконні:

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 9.10.17 23:07

Цікавий фільм. Особливо в тій частині, де йдеться про прийняття рішень людським мозком, зафіксоване на МРТ. Чесно кажучи, я досить здивований результатами досліджень, висвітлених у фільмі (та й не тільки я - в науці останніх років це також викликало нехилий фурор, поламавши деякі основоположні твердження, на яких власне та наука й стоїть). Всю ту воду у фільмі про велич російської науки, яка просто повторила те, що вже зробили інші - можна запросто пропустити без втрати суті дослідження, хоча для популяризації знань і така фігня згодиться.

Короткі висновки.
До того, як яке-небудь рішення буде прийнято корою мозку - воно вже повністю сформоване в підкорковій частині мозку :o. Причому на пару секунд раніше кори :molba:! Кора просто реєструє це, як доконаний факт. А де там тоді свідомість? І свідоме прийняття рішень людиною?? Якщо хто не в курсі: свідомість - то якраз кора мозку; підкоркова і стовбурова частина мозку участі в свідомій діяльності людини не приймає, лише в умовних і безумовних рефлексах (ну, і інстинктах, звичайно, хоча на інстинкти регуляторний вплив мозку мінімальний).

Базові дослідження зарубіжні, без звичного совкового очковтирательства, так що я їм можу довіряти. Ці експерименти не разові, а повторно перепровірені і доповнені іншими, також зарубіжними дослідниками (не британські вчені :)).

У зв'язку з такими даними постають досить цікаві питання: про свободу вибору в людини; про долю (судьбу), яка в значній мірі, виходить, що попередньо запрограмована або працює по якомусь розширеному, але, все-таки, алгоритму; і найбільш прикольне - крах самого поняття гріха і багатьох аспектів людської моралі, на чому базується уся людська культура ;). Там ще копати і копати - і в психології, і в етології, і в релігіїі, і в філософії. Але тема цікава, тим більше, що вона все перевертає з ніг на голову в наших уявленнях про людину, світ і їхню взаємодію. Коротше, дивимся фільм, там все досить добре розписано:

phpBB [media]


А тепер довгі :) висновки.

Все більше переконуюсь (особливо після цього фільму і тієї інформації, яку стосовно цієї теми вдалося накопати), що етологія є більш визначальною наукою в освоєнні людської психології, аніж сама психологія (я це підозрював ще в інституті, але було якось дивно піддавати сумніву основоположні людські знання того періоду). І що людина своєю поведінкою більше нагадує тварину, аніж звеличений поетами вінець творіння. Людська поведінка пріоритетно регулюється НЕ свідомістю, що й підтвердили означені дослідження. Свідомість бере участь лише в ретроспективному аналізі результатів уже здійсненого і зворотньої передачі цих даних в підкорку, яка потім і приймає рішення... Заднім числом... Базуючись лише на попередньому досвіді (приблизно таким чином працює інжекторний двигун, оцінюючи заднім числом параметри вихлопних газів з попереднього такту; умовні рефлекси тварин також саме так працюють, оцінюючи вигоди та ризики попереднього такту, а тепер ще й людина туди ж - дивна така синхронізація діяльності звірів, людей і машин :D). Так що до вінця (і до Бога) в плані свободи прийняття рішень людині ще топати і топати... Кора мозку разом зі свідомістю - то тільки порадник, консультант, який дає рекомендації. А шеф (підкоркова частина мозку, яка значно тупіша за кору /ну, начальники завжди тупіші за підлеглих :)/) уже, власне, й приймає рішення 8). Яке кора далі просто реєструє в журналі, як секретарша :). А так як усе, що нижче кори, працює виключно з інстинктами та рефлексами - тобто досить примітивними реакціями організму на подразник, то рішення приймається лише в двох таких же примітивних альтернативних параметрах (дать ілі нє дать, вот в чєм вопрос? :mosking:), які мають усього два розгалуження (привіт, двійкова система в комп'ютерах - блін, і компи туди ж - до людей, машин і тварин, прямо подуріли всі, в одній системі поведінкових рефлексів працювати :lol:) і описуються досить простими алгоритмами сумарною величиною... аж в цілих чотири біта :D:

Вигода:
1.) короткострокова
2.) довгострокова

Ризик:
3.) короткостроковий
4.) довгостроковий.

В якому біті статистики більше назбирається - туди й поїдемо. Нагадує примітивну гру-аркадку... І це вінець творіння? :dash2:

Прикольно, що від тих процесів осмислення, які на момент прийняття рішення мельтєшать в корі - рішення уже не залежить. Як би людина не понтувалася з приводу значимості власної свідомості... Рішення вже було прийнято... Підкоркою... Ще сім секунд назад! Офігєть, чи не так?!! :molba:

Так що "Привіт, люди-звірятка!" :silly: Ага, цей алгоритм - це все умовні рефлекси, а ніяка не свідомість ;). Єдина різниця між людиною і твариною (окрім наявності шерсті) - можливість оперувати довгостроковими вигодою і ризиками винятково за рахунок абстрактного мислення, якого в тварин нема. Мабуть, я таки назад перечитаю Достоєвського, на якого я завжди плювався :). В його "Преступлении и наказании" описаний якраз класичний такий, виражено концентрований приклад НЕСВІДОМОЇ (а іншої в людини і нема, виявляється) людської поведінки та її - уже ретроспективного, аналізу свідомістю.

В цьому контексті рекомендую одну, досить класну книжечку зачитати з етології (колись я її тут радив, повторюсь ще раз, воно того вартує - реально хороша робота, така собі антологія всієї етологічної науки стосовно людських поведінкових реакцій; власне, висновок про пріоритет етології над психологією я саме після неї зробив):

В. Дольник "Непослушное дитя биосферы."
Ось її анотація (щось дуже близке по тематиці до тих досліджень, про які ідеться в фільмі):
Почему многие наши пристрастия странны для окружающих и необъяснимы для нас самих? Почему несколько лет детства значат для нас не меньше, чем вся остальная жизнь? Почему подростки любят собираться в стойкие шумные компании и становятся порой неуправляемыми? Почему любовь ослепляет? Какая форма брачных отношений "естественна" для человека? Откуда берутся агрессивность, страх, соподчинение? Какова естественная природа власти? На все эти вопросы можно найти ответы в доисторическом прошлом человека, в его биологическом начале.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.10.17 17:16

Дещо із життя неандертальців. Якщо щось іде не так - треба й@бнути ядерним зарядом і все одразу ж стане на місце :ROFL:. Це не просто традиція така у дикунів. Це скрепа і наріжний камінь їхнього світогляду. Вони і зараз так само думають...

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Stepik
* * * * *
Повідомлень: 1549
З нами з: 20.7.05 15:15
Стать: чол
Звідки: Київ, Троя -> Борщагівка

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Stepik » 12.10.17 19:16

Таке було в Харківській області в 1972р., назва "Факел". Мешканців виселили на день вибуху. В той же день мешканців повернули...
Доречі, мети не досягнули.
Експеримент не увінчався успіхом – закрити викид з допомогою вибуху не вдалося. Люди повернулися в село через 30 хв. після вибуху. Всі піддослідні тварини в спецзоні загинули. У селі Первомайське ударною хвилею повибивало шибки з вікон, дали тріщини і зруйнувалися стіни багатьох будинків. Відновлення житла (за рахунок держави) тривало більше року. Згодом всі жителі отримали відбудовані будинки на місці зруйнованих, але колгосп поступово перестав функціонувати і життя в селі занепало.
Газовий факел загасили за кілька місяців стандартними методами – росколом свердловини. Протягом кількох місяців був виритий кільцевої кар'єр шириною 400 і глибиною 20 метрів. Остаточно загасити полум'я і перекрити свердловину вдалося лише в липні 1973 року.
Офіційних даних про вплив вибуху «Факел» на здоров'я людей немає, оскільки після звернень мешканців по інстанціях і до уряду нікого не визнали потерпілими.
Все частіше слова "юзай пошук" набувають сенсу "йди в *опу"....
Страшні московські воші, а ще страшніші українські гниди (с)Симон Петлюра

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.10.17 19:39

Ага, це все називається мирний атом :dash2:. Дикуни... Перед тим, як до чогось братися, треба потренувати спочатку можливі варіанти. Може б і чорнобиля не було, якби вперед головою думали...

До речі, про тренування. Водіїв, наприклад, треба тренувати так (шикарне у нього, до речі, відчуття автомобіля, мої щирі аплодисменти :good:, до кінця думав, що він в'їде в той стоячий пікапчик, а воділа таки майстер виявився, а не просто понти на льоду ганяв :friends:):

phpBB [media]


Або ось так, хоча би (непогана імітація присутності - те крісло не просто хитається в сторони, як усі інші аналоги, а реально імітує поворот, їздячи кругами по підлозі :o, там з собою компас в заїзд потрібно брати, щоб не втратити орієнтацію в просторі, а то як закрутить - не знайдеш, куди в двері виходити :D ).

ps. А от як тренувати блондинок з газовидобування, я ще не придумав, моя інститутів нафти і газу не кінчала...

phpBB [media]


Те саме, тільки в окулярах (прямо шо кінотеантр 12D, а якби ще водою бризкали і запах паленої резини пускали - мабуть, усі 21D було би :D):

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Dagger » 13.10.17 01:32

Якщо хто не в курсі: свідомість - то якраз кора мозку; підкоркова і стовбурова частина мозку участі в свідомій діяльності людини не приймає, лише в умовних і безумовних рефлексах
Ну, это так считали еще при дедушках Фрейде с Павловым. Наука, сам видишь, на месте не стоит. Но в подкорке, кроме лимбической системы, еще куча всяких фичей с не до конца понятными свойствами и говорящими названиями типа "неопределенная зона" :) Подкорка связана с корой массой прямых и обратных связей, полностью разобраться, какие сигналы куда и откуда, а тем более зачем поступают, до сих пор не представляется возможным. С другой стороны, если задаться вопросом, что именно показывает МРТ головы, то окажется, что видим мы всего лишь изменение в интенсивности кровообращения. Журнализды ничтоже сумяшеся называют это "активностью мозга", ученые же более осторожны в терминах, поскольку понимают, что это вещи могут быть связаны между собой, а могут и не быть. Короче сенсации не случилось и вот так безапелляционно заявлять, что, мол, "свободы воли нет", рановато.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 13.10.17 10:52

Ага, це все називається мирний атом :dash2:. Дикуни... Перед тим, як до чогось братися, треба потренувати спочатку можливі варіанти...

До этого уже собственно был положительный результат в применении ядерного взрыва при тушении газового факела, горевшего в течение трёх лет на месторождении Урта-Булак в Узбекской ССР (1966 год)
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 13.10.17 14:44

и вот так безапелляционно заявлять, что, мол, "свободы воли нет", рановато.
Немає абсолютної свободи волі, яка би управлялася виключно свідомістю. Загальноприйнята концепція людської поведінки розвалилась... Свобода може бути або абсолютною, або її нема.

Власне, нічого поганого я в цьому не бачу. Якщо воно в якійсь мірі працює по алгоритмах типу складних рефлексів - відкриваються реальні можливості для комп'ютерного моделювання інтелекту. А збирати інформацію, як це робить кора головного мозку, проводити її статистичний аналіз і давати рекомендації - то компи вже давно вміють...

Навіть медицина зі своєю заумною латиною і філософськими осмисленнями людського організму - і та рухається в сторону алгоритмів. Приклад - протоколи діагностики і лікування, в нас поки що це новинка, а західна медицина на тому вже давно стоїть, он, в сусідній темі про це згадували:
https://velokyiv.com/forum/viewtopic.ph ... 0#p2025550

Хоча я особисто, в значній мірі проти такого тотального слідування алгоритмам у такій зовсім нематематичній дисципліні:
https://velokyiv.com/forum/viewtopic.ph ... 6#p2025346

Але... Якщо вже навіть мозок, виявляється, працює по алгоритмах - то від цієї комп'ютеризації в медицині тепер уже нікуди не дінешся :). Нові дослідження диктують нові підходи...
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 13.10.17 18:04

До этого уже собственно был положительный результат в применении ядерного взрыва при тушении газового факела, горевшего в течение трёх лет на месторождении Урта-Булак в Узбекской ССР (1966 год)
Я це також читав... Після того, як подивився відео - трохи копнув тему...

То все прикольно. Але, погодься, виглядає по-ідіотськи - воювати з однією стихією шляхом нашарування іншої стихії :o. Це приблизно, якби до мене хтось прийшов і сказав, що його зуб болить, а я йому бабах - бітою по голові! Зуб точно боліти перестав би... До, речі, так колись і робили древні люди: ставили дощечку на голову і по ній гупали довбнею, пацієнт відключався. Рауш-наркоз називається. Я ж кажу - дикуни... І ті, з ядрйоною бомбою - також.

Взагалі, перед тим, як щось робити - треба думати. Особливо зараз, коли все так потужно заворушилося завдяки науці і цивілізації. Мене попереду думати навчила медицина, бо в медицині зворотнього шляху нема: якщо вже щось відрізав чи видалив - то назад не прикрутиш... Організм - не машина.

Прикольна фільма в цьому контексті, я зазвичай на такі глобальні процеси ніколи не звертав увагу. Та й впливати на те все в таких масштабах мені аж ніяк не вдасться. Але є привід хоча б задуматися, куди дівається ота пластикова пляшка, з якої щойно випив воду...

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Dagger » 13.10.17 21:06

куди дівається ота пластикова пляшка, з якої щойно випив воду...
Ага, и сколько воды потрачено на ее изготовление.
Немає абсолютної свободи волі, яка би управлялася виключно свідомістю. Загальноприйнята концепція людської поведінки розвалилась... Свобода може бути або абсолютною, або її нема.
Ну, у нас, видно, разные определения свободы воли. И, как по мне, поменялась не концепция человеческого поведения, а всего лишь представление о функционировании мозга. Люди как вели себя по идиотски, так и продолжают :) Это, кстати, лучшее доказательство недетерминированности поведения и неправоты бихевиористов. Если бы поведение людей действительно подчинялись исключительно прописанным где-то в подкорке алгоритмам, идиотизма в мире было бы гораздо меньше, потому что идиоты давно отсеялись бы естественным отбором. А так маємо те що маємо - свободота волюшки, диктатура сознания.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 14.10.17 00:21

Люди как вели себя по идиотски, так и продолжают :)
Людині властиво шукати собі на задницю проблеми. Інакше їй нудно. Уяви ситуацію: повний кінозал, на екрані - романтична історія про любов. У сквері на лавочці сидить, обнявшись, закохана пара. Обнімаються. Цілуються. Так романтично... :girl_in_love П'ять хвилин цілуються, десять, півгодини... годину... Народ в залі починає позіхати і потихеньку розходитись. Нудно... Красиво, романтично... Але нудно... І тут на сцені з'являється ВІН. Негативний герой. Великий і сильний. І починає ображати даму. Наш закоханий має з тим щось робити! Або бити пику без шансу на перемогу, або тихесенько собі йти, втягнувши голову в плечі... Ага, інтрига! Як він поступить?! Все, народ починає прокидатися і повертатися в зал... Стає цікаво.

Інший приклад - звіт з кількаденного походу по Карпатах: виїхали тоді-то, в перший день проїхали стільки, без пригод, в наступний - стільки, також без пригод, на зворотній потяг встигли, ніхто не падав і навіть ніхто колесо не пробив. Ну, і кому це інтересно? ;) Навіть, якщо супроводжується шикарними описами карпатської природи і не менш шикарними фотографіями... Те саме на весіллі - ну, випили, закусили, потанцювали... на цьому й весілля закінчилось. Ніхто нікому морду не набив і навіть торта весільного ніхто по п'яні не перекинув, нема що згадати :). Надіюсь, ідея зрозуміла...

Будь-яка людина, навіть якщо у неї немає сміливості самому вляпатися в яку-небудь історію в реальності - вона собі знайде віртуалку з ризикованим сюжетом, щоб хоча би зі сторони пережити чужі емоції. На цьому базується вся журналістика, всі книги, всі фільми, всі комп'ютерні ігри, та, власне, все життя пересічного обивателя. Головне, виробнику не перегнути палку. Якщо та ігра чи історія буде занадто простою, прогнозованою і аркадною - ну то так, забава на один вечір. Якщо ж вийде сильно хардкорно - то також перебор. Кіно не для всіх - воно таки не для всіх годиться. Як і книжки заумні, типу Зигмунда Фрейда (його "Очерки о психологии сексуальности", я таки здолав, а от на "Сновидіння..." сил уже не вистачило - до цих пір лише половина книжки прочитана ;)). З іграми все аналогічно...

І хто мені ще розкаже, що людина себе веде не по алгоритму? Он - навіть оптимальна норма реакції прослідковується, судячи з вищесказаного, десь якраз посередині нормального розподілу, все, як має бути :). То помітно навіть по захопленнях людей і по їхній віртуалці, а не тільки по реальних подіях в їхньому житті.

Але є ще така штука, як емоції. І робота маятників, які ті емоції вміють добре розгайцовувати. Тварина не піде кусати іншу тварину, якщо та її десь випадково штовхнула. Навіть, якщо й буде якась миттєва реакція - вона короткочасна і затихає відразу, як тільки дратуючий об'єкт зник з поля зору. І більше до цього ніхто не повертається... Людина не така... Вона горда, вона емоційна. Вона буде роками виношувати плани про помсту, часом так довиношується, що світові війни починаються... Навіщо далеко ходити - я такі безглузді вчинки кожен день бачу на дорозі, поки їду на роботу: достатньо одному придурку, якому жінка зранку не дала або він собі спросоння дверима палець прищемив, когось на дорозі підрізати зі злості - як відразу починаються ковбойські скачки по всій дорозі. Причому в них задіюються навіть ті водії, які до того ніякого стосунку взагалі не мали #crazy_pilot. І починається такий круговорот, що вау! Знайома картина, чи не так? ;) Причому, чим бурхливіше ти на то зреагуєш емоційно - тим довше та ситуація буде затухати. Ну то логічно... Цікавіше те, що при бурхливій емоції така ситуація буде ще пару разів повторюватися в різноманітних, але досить схожих варіантах. І так, поки не доберешся до роботи і не переключишся емоційно на щось інше... Це все робота маятників, які підживлюються людськими емоціями. Маловідома і маловивчена штука, але вона існує. Про неї дуже добре знають в медицині - попитай любого доктора чи фельдшера зі "швидкої" і він тобі обов'язково розкаже парочку історій про "закон парних випадків в медицині". Я з тим "законом" також мав нагоду стрічатися... Перші рази - ще будучи фельдшером в армії, коли срочку служив.

З третього боку, така дивна "непрогнозованість" і "шизанутість" людини, навіть з урахуванням того, що її мозги працюють за якимось алгоритмом і настроєні на пошук "оптимуму" для організму - така от "нелогічна" поведінка має свій шарм. І свою неповторну цінність. Саме цим людина й цікава для оточуючих... Якби люди жили чисто за алгоритмами - мабуть настав би апокаліпсис і людство просто перестало би розмножуватись. І навіть виходити один з одним на контакт. Бо це ж жах, як нудно. Якщо ти наперед знаєш, що скаже чи зробить твій колєга. Бо ти й сам такий... Робот.

Так що вип'єм за те, що в наших чітких і вивірених алгоритмах часом виникають такі всілякі глюки. Без них життя би просто втратило колір. :drinks:
Востаннє редагувалось 14.10.17 02:27 користувачем Varyat, всього редагувалось 1 раз.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 14.10.17 01:29

ЦІкавеньку карту надибав. Кругосвітня подорож дирижабля Graf Zeppelin (LZ-127) влітку 1929 року.

Карта шикарна, типу штурманської, розлінована по точкам маршруту з указанням дати і часу перебування судна в тій точці. Координати можна визначити самостійно, паралелі і меридіани всі розмічено.

Трохи цифр:
21 день - сумарний час перельоту, включно з якорними стоянками. 35 000 кілометрів - загальна протяжність маршруту. Всього три проміжні посадки - Фрідріхсхафен, Токіо, Лос-Анджелес. Старт з американського Лейкхерста 8.08.1929; фініш в нью-Йорку 29.08.1929. Найдовша частина безпосадочного перельоту - над Сибіром, 11 230 км, пройдена за 4 доби (101,5 години). Середня швидкість на маршруті без врахування часу на стоянки в проміжних портах ~115 км/год. Прикольно, що це перша кругосвітка з пасажирами, до того з пасажирами навколо світу ніхто не ходив, виключно екіпажем.

Трохи фактів і цікавих історій про цю кругосвітку:
http://www.exparty.ru/articles.html?id=60
http://ynik.info/2017/02/11/vokrug_svet ... hable.html

І дещо про єдину жінку, яка була присутня на борту. Причому була не просто так... Вона - досить відома журналістка того часу, яка брала інтерв'ю навіть у таких монстрів як Гітлер і Муссоліні. Власне, вона й освітлювала в пресі весь той політ і навіть фільм за її розповідями було знято. Цікава підборка з чотирьох статей з купою ілюстрацій. Це посилання на першу статтю, внизу тієї статті є посилання на наступні:
http://ljwanderer.livejournal.com/245408.html

Карта клікабельна.


Зображення



До речі... Порився в своїх плей-листах на ютубі, таки знайшов, де я ту фільму закопав :duma: :).

Півторагодинна документалка якраз про цю кругосвітку Графа Цеппеліна, зроблена за мотивами щоденників, листів і статей вищеозначеної журналістки леді Грейс Драммонд-Хей:

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 14.10.17 13:37

Дивлюся свіженьку фільму про дирижаблики, на яких туристів катають, і в черговий раз шкодую, що німці не перемогли у Другій світовій... Хоча би навчили руского івана нормальній культурі виробництва, не кажучи вже про європейську цивілізаційну культуру, тягу до знань і технологічного розвитку. А то замість цивілізованих загарбників сюди з протилежного боку припхалися дикуни-загарбники, які максимум, що могли навчити - лапті плести, ватники шити і матрйошок з дерева вирізати... Під акомпанемент булькаючої водки з горла. Дехто скаже - ну це ж фашизм, нацизм, скільки народу винищили... А москалики хіба менше винищили? Чи в них не було нацизму у вигляді тотальної зверхності велікарусской нації над іншими? І національного геноциду у вигляді Голодомору, тотальної русифікації і масових розстрілів патріотів... Чи може концтаборів у совку не було? Ага... По всьому сибіру. Хіба що людей там не спалювали, а повільно вбивали на лісоповалах, золотоносних і уранових рудниках. Але здох диктатор - і трохи все поправилось... Так само здих би німецький диктатор - і було б те саме. Тільки на прогресивному витку технології, а не на рівні куфайки, кирзаків і серпа з молотом в якості новітнього обладнання.

Я не злий, просто елементарний такий собі історичний аналіз в першому наближенні. Який не спишеш виключно на "геніальність" німецького народу. Німецький народ такий самий жив і в НДР і в ФРН. І що з того? Скільки скілів втратила НДР у своєму розвитку, поки там були совєти? І скільки років їм прийшлося потім наздоганяти Західну Німеччину?
Ото, як тільки ці срані "визволителі" кудись влізуть - так відразу там починається бардак, розруха і деградація. КНДР, Афганістан, Чечня, Карабах, Абхазія, Придністров'я, Донбас... Всюди одне і теж... Німців, правда, їм не вдалося поламати до останку, не вистачило в дикунів сил доконати таку потужну націю...
Ще одне спостереження - Німеччина після Другої світової була в таких самих руїнах, як і СРСР. Сімдесят років пройшло після того. І де тепер Німеччина в плані економіки і технологій? А де дурнуватий совок і його така ж сама дурнувата правонаступниця? :eek: Що прикольно - переможці поголовно їздять на Фольксвагенах, БМВ, Порше і Опелях переможених, а самі як були дикунами в плані технологій - так ними і залишились. Альтернативна історія в дії ;). Навіщо тоді було воювати, якщо все одно прийшли до початкової точки ? :duma:

Прикольно, що німці не тільки зберегли і розвинули ті технології, які людині абсолютно необхідні для достойного існування в цивілізації - як то побутові прилади, житло і транспорт. Їм вистачило бажання і ресурсу до нормального рівня довести навіть ті речі, які людям не настільки вже й потрібні, а служать більше для розваг - ті ж прогулянкові туристичні дирижаблі, причому все це в масовій кількості, а не просто якісь пілотні проекти.

phpBB [media]
Востаннє редагувалось 17.10.17 11:33 користувачем Varyat, всього редагувалось 1 раз.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 15.10.17 14:48

Хоча часом і примітивні технології досить навіть доречні. Геніальність часто буває в простоті! Якось і не задумувався над тим, як це вагони можуть повертати, не маючи ніякого міжколісного диференціалу, а просто жорстко скріплену колісну пару :o. А те, що це досить таки суттєво, колись мав нагоду переконатися на джипі одного знайомого, який мав механічні блокування міжосьового і міжколісних диференціалів. В лісі на грунті з тими включеними прибамбасами розвертатися ще якось виходило, а на асфальті лишався такий жирний слід від коліс однієї сторони і радіус повороту досить нехило збільшувався - машину так і норовило розвернути прямо. Прикольно. Вік живи - вік учись. Здивувала саме простота такого інженерного рішення в колісних парах :good::

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 16.10.17 00:27

Закопався я черговий раз в картографію. З черговим бажанням в черговий раз послати товарища Меркатора лісом із його нав'язливою навігаційною ідеєю прокладати прямолінійні маршрути на карті так само, як ниткою на глобусі, однією прямою лінією, щоб штурмани користувалися виключно паралельною лінійкою, а не циркулями і лекалами. Вся суть його проекції в тому, що кути і азимути не міняються від початкової до кінцевої точки маршруту і теоретично можна, раз настроївши компас на певний румб - прийти точно в точку фінішу (хоча це не самий короткий шлях - для розуміння читаємо про ортодромію і локсодромію в навігації). Ідея класна, особливо для навігації, але бачити Гренландію більшою за всю Європу і співставиму з цілим африканським континентом якось мене завжди напрягало :o. Ще зі шкільних років. Я до цих пір не розумію, навіщо проекцію Меркатора завжди подавали основною на уроках географії в школі, якщо вона не дає реального уявлення про розміри і площі. Причому на всі карти того меркатора пихали - від фізичної до політичної... Ну, в контексті совєцької школи то ще якось можна пояснити ідеологічними мотивами - і так не маленький Радянський Союз в проекції Меркатора ставав зовсім гігантським (те саме стосується і сучасної Росії). Хоча то, мабуть, загальнолюдська мулька - вип'ячувати вперед своє его. Он гляньте, наприклад, які прикольні карти світу в Китаю чи особливо в Австралії (остання для більшої важності навіть перевернула звичний глобус, що дає хороший психологічний ефект: те що вище стоїть над іншим - завжди сприймається важливішим :)):

Китайський варіант (нарешті Тихий океан не розірваний :)):

Зображення

Австралійська карта світу (незвично - жах, хоч ноутбук вверх ногами перевертай :lol:):

Зображення

Про інші цікаві карти, заточені під національні інтереси і національне світосприйняття, можна прочитати тут:
https://medium.com/history-and-geopolit ... f339aa9ac4

Але вернемся до Меркатора. Найцікавіший і найбільш наочний варіант, який дає мінімальні похибки в лінійних відстанях, площах територій і їхніх форм, придумали японці із компанії AuthaGraph ще в 2009 році, використовуючи один з варіантів ізометричної проекції. Зараз вони ту карту ще трохи проапгрейдили... Нарешті можна візуально і на одній площині співставити країни і території, не крутячи і не розпилюючи глобуса :). Заодно видно розподіл площі суші і площі водної поверхні на земній кулі. Прикольно, що всі континенти і вся суша на ній видимі без розривів - такого не було ще в жодній карті:

Карта клікабельна:

Зображення

Трохи посилань на розробників:
http://www.authagraph.com/projects/desc ... 1/?lang=en
http://narukawa-lab.jp/archives/authagraph-map/

І трохи почитати по цій темі та різним варіантам створення ідеальної карти:
https://geektimes.ru/post/282614/
https://lib.rus.ec/b/572190/read

Тут ще є ще на здачу купка цікавих картографічних калькуляторів для любителів дальньої навігації, я вже пару вечорів з тим бавлюся :):

http://mapszoom.com/ua/index.php
http://www.planetcalc.ru/713/
http://www.planetcalc.ru/722/
http://www.planetcalc.ru/1198/

А оцей варіант (базово заточений для радіолюбителів) мені найбільше сподобався. Дозволяє навіть на картах меркатора прокладувати реальні прямолінійні маршрути між двома точками - не напряму по карті (бо то в меркаторі буде помилка, точніше, то буде локсодрома замість ортодроми).

http://22dx.ru/qth/elevation.html

Ось, пробував вчора в останній програмі прокладувати теоретичний прямолінійний (ортодромний) маршрут другого етапу польоту Графа Цеппеліна при його кругосвітці, про яку я згадував пару постів назад - цікавенько получилось. Маршрут проліг таки через Сибір, недалеко від 60 паралелі, власне, так як він і летів насправді (вище є карта), а якщо просто провести пряму лінію лінійкою на будь-якій карті меркатора між Фрідріхсхафеном і Токіо - маршрут проляже через Україну, Казахстан і Китай, що взагалі не співпадає з прямою лінією на реальній поверхні Землі і їм би прийшлось до Токіо пиляти на пару днів довше, якщо би палива вистачило :).

Зображення

Отакі цікаві парадокси підкидує проекція Меркатора. Я колись довго пробував в цьому розібратися і, здається, таки дійшов до розуміння. Знайшов хорошу картинку з цього приводу, спробую пояснити, бо підозрюю, що то в багатьох така проблема (хоча для велосипедиста воно й не сильно актуально - велосипеди не їздять за раз на такі великі дистанції, щоб ці картографічні похибки стали настільки помітними, хоча для загального розвитку воно таки треба - мені прийшлось розбиратися, щоб своїй малечі урок з географії пояснити, заодно і сам допер :lol:). Так от, картинка:

Зображення

Якщо відправитись з Сіетла в Лондон, то злетівши, достатньо взяти курс 87 градусів - і ви попадете в Лондон. На карті - то пряма лінія. Але вона не є прямою на земній поверхні. На землі вона буде у вигляді дуги (локсодрома). То не самий короткий шлях, але він дозволяє рулити на точку фінішу, просто тримаючись одного азимута на компасі і не паритись (само-собою, прийдеться підрулювати вліво, бо ми ж ідем насправді по дузі, але азимут на компасі буде незмінний - то особливість локсодроми, яка на глобусі розвернеться в таку собі змійку-спіраль від полюса до полюса, тому вона є плавною дугою, а зовсім не прямою лінією). А от те, що на карті Меркатора виглядає дугою і має базовий азимут в 37 градусів - на земній поверхні буде реальною прямою лінією і найкоротшим шляхом між Сіетлом і Лондоном (ортодрома). Але... Той азимут має 37 градусів тільки в точці старту. А далі постійно прийдеться той азимут коректувати в бік більшого кута (як правило, коректують пару разів в декількох опорних точках, на малюнку видно ці точки корекції і курсові кути, а в Лондон ми заходимо аж на курсі 140 градусів, серйозна така корекція в сумі за всю дорогу виходить - більше 100 градусів :o). Така от хитра штука, той Меркатор: або їдемо довго, ще й підрулюємо, зате не паримся з компасом; або постійно коректуємо азимут на компасі, зате дорога коротша і рулем не треба крутити. Вибирай, що хочеш ;). Або рульовий працює, а штурман спить... Або рульовий з капітаном пішли бухати, а штурман вкалує за всіх :D. В останньому випадку, правда, швидше доберемося і пального менше потратим.

Щоб наочно уявити ті премудрості, найпростіше взяти глобус і нитку, а поряд поставити карту меркатора - відразу все стане зрозуміло.
Востаннє редагувалось 17.10.17 11:29 користувачем Varyat, всього редагувалось 2 разів.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 16.10.17 22:46

Два світи - одна реальність. Нічого особливого, просто в око кинулось подібністю сюжетів. Bamboo Trains і "піонерка" - назви різні, суть одна. Паралельна еволюція. Камбоджа і Росія. Між якими 5 тисяч кілометрів.

Однак, незважаючи на крайній примітивізм і убогість, є в цих "скажених табуретках" щось таке... романтичне :girl_in_love. Правда, в цю романтику краще занурюватися з позиції розвиненої цивілізації, а не зі сторони такої ж убогості. Якщо все життя п'єш хороший коньяк, то часом в якості пригодницького челлєнджа можна і пляшку водки з горла хряпнути... А якщо все життя палену водку - ну, якось воно не того, не до романтики...

Трохи кіна про "скажені табуретки":

phpBB [media]

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей