К сожалению, у э/м-подвески оказалось много нерешаемых проблем. Стойки получились очень тяжёлыми, срок их службы был в 10 раз меньше, чем у обычной "пружинно-амортизаторной" подвески, а цена даже после 20 лет шлифовки и внедрения новых технологий составляла около 6 тысяч евро.Електромагнітна підвіска, ось стаття:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0 ... 0%B5%D0%BCНепотоплюваний Сем (англ. Unsinkable Sam), також відомий, як «Оскар» та «Кіт з Бісмарка» — корабельний кіт, що в роки Другої світової війни служив (послідовно) на німецькому лінкорі «Бісмарк», британському есмінці «Козак» та британському авіаносці «Ark Royal» і пережив загибель усіх трьох кораблів. Помер 1955 року у Великій Британії.
Полёты с парашютом - это болезнь в хорошем смысле этого слова !Які нормативи приземлення для парашутистів? Хто в курсі? В футбольне поле попасти це круто, чи так собі?
Я смотрю, помимо британских учоных появились ещё и сингапурские учоные.А я то думаю, чого мені так не подобається синій колір в транспорті
ЦБДДОБДД обязаны преподавать.
Я же намекнул про автошколы.Особливо в присмерках.
Гугл?Хто хоче киплячу лаву в жерлі діючого вулкану зблизька подивитися? Гугл і в цьому напрямку постарався .
Телепортацію нє. А от економ-варіант підйому на висоту для парашутистів - запросто. І жоден літак для цього не потрібен.Я то думал ты предложишь квантовую телепортацию...
Канал автора цього фільму на ютубі. Там у нього ще купа такого класного відео в 4К якості.На восходе Солнца вид из воздушного шара на тысячи храмов, разбросанных в долине Багана. Город Баган был первой столицей королевства Мьянма (Бирма) с 9 по 13 век. Это самое большое скопление буддийских храмов и руин в мире. В своей высшей точке расцвета, в области было более 10 тысяч храмов, из которых менее 3 тысяч остались на сегодняшний день.
И кстати, тоже с газовыми горелками.Майже як у нас - гуртом, неспішно і без мотора .
Примерно 2000 км. Вау!!!Досить рідкісне явище на наших теренах
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей