Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 23.8.19 10:31

.... прекрасно отрабатывают именно мелкие и средние неровности.
А это 99,99% обьема работы вилки на любой дороге ...
Це говорить лише про те, яким ВИ бачите використання велосипеду.
Бо на брущатці, грейдері чи щебінковій дорозі на швидкості 20+ дешева вилка працює майже на рівні регидної - ніяк. Перевірено не одну сотню раз...
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 23.8.19 10:34

Ну и плюс торба если туда попадут (пары) любого смазочного материала, которым смазывают велосипед.
Це ж яким рукожопом треба бути щоб в колодки мастило потрапило? :crazy: :crazy: :crazy:
З технікою не дуже товаришую, але щоб мастило потрапили на колодки такого не було ні у мене і реальних історій від знайомих не чув .... :unknown: :unknown: :unknown: Що ми робимо не так????
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 23.8.19 11:38

.... прекрасно отрабатывают именно мелкие и средние неровности.
А это 99,99% обьема работы вилки на любой дороге ...
Це говорить лише про те, яким ВИ бачите використання велосипеду.
Бо на брущатці, грейдері чи щебінковій дорозі на швидкості 20+ дешева вилка працює майже на рівні регидної - ніяк. Перевірено не одну сотню раз...
А я про что написал ?
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 23.8.19 11:43

Ну и плюс торба если туда попадут (пары) любого смазочного материала, которым смазывают велосипед.
Це ж яким рукожопом треба бути щоб в колодки мастило потрапило? :crazy: :crazy: :crazy:
З технікою не дуже товаришую, але щоб мастило потрапили на колодки такого не було ні у мене і реальних історій від знайомих не чув .... :unknown: :unknown: :unknown: Що ми робимо не так????
Ну раз не чули, значит так ездите.
Даже беглый запрос в гугл дал 52 тыс тем где люди пытаются решить эту проблему.

https://google.gik-team.com/?q=%D0%B2%D ... 0%BA%D0%B8
день як рiк (с)

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 23.8.19 12:28

Ну и плюс торба если туда попадут (пары) любого смазочного материала, которым смазывают велосипед.
Це ж яким рукожопом треба бути щоб в колодки мастило потрапило? :crazy: :crazy: :crazy:
З технікою не дуже товаришую, але щоб мастило потрапили на колодки такого не було ні у мене і реальних історій від знайомих не чув .... :unknown: :unknown: :unknown: Що ми робимо не так????
Вот не видел, от кого цитата, но масштаб ахинеи выдал автора :) Пары потому и пары, что они не остаются на твердых поверхностях, а улетучиваются. Летучие смазочные материалы - это нонсенс. Если имелась в виду ВДшка, то во-первых, это не смазочный материал, а во-вторых она состоит из нескольких компонентов, часть из которых летучая и служит растворителем для твердой. Смысл именно в том, чтобы бензин и керосин испарились, а масло и парафин остались.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 23.8.19 13:11

Летучие смазочные материалы - это нонсенс.
Во-первых это не нонсенс, это известный параметр смазочных материалов, которые указывается обычно в спецификации.
5.3 В спецификациях на смазочные материалы устанавливают значение максимально допустимых потерь от испарения.
Во-вторых, любой смазочный материал который поставляется в балончике как аэрозоль,
может попасть на дисковые колодки и угробить их, даже если вы непосредственно на эти самые колодки ничего не распыляли.
Собственно поэтому, любой толковый веломеханик, перед тем как чтото смазывать на велосипеде, обматывает сухой плотной тканью сами тормоза.
Если это конечно нормальный механик, а не тот что физику прогулял :D
день як рiк (с)

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 23.8.19 13:58

Ну раз не чули, значит так ездите.
Даже беглый запрос в гугл дал 52 тыс тем где люди пытаются решить эту проблему.

https://google.gik-team.com/?q=%D0%B2%D ... 0%BA%D0%B8
Якщо можна так їздити - значить не проблема :lol: :lol: :lol:

ПС Ну з результатів пошуку. Якщо б у мене було масло на колодках, то точно помітив би ))))
ППС рідке мастило спокійно задовільняє всі потреби без шансів мотрапити на інші поверхні. Відчищати меблі чи підгогу під залишків масляних спреїв- ну його наааааа
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 25.8.19 16:05

топік статер - ох ти і лапоть )))

гідравліка у тебе не гальмує , зате вилка працює з топора.
от тільки на своїй гідравліці мені доводилося спускатися у різні спуски , бувало що і дуже екстремально (і навіть по неглибоких річках , прикинь ) - так, що на своїй планетарці ти у найкращому випадку облайнаєшся, а у гіршому - лежатимеш з гіпсом. готовий навіть порівняти наочно.
а що стосується вилки і дрібних перешкод - то кому це дійсно потрібно на відверто офроадному велосипеді (феті)? це ефект покришки , не більше , вилка тут ні до чого.

а герметику свою (ту що гальму є тільки по сухому і за притірки) - викинь на сміття , а краще спали щоб ніхто випадково не підібрав .
на одному моєму велосипеді у стоку стояли найдешевші тектро - і ті гальмували нормально у будь - яку погоду . були питання з модуляцією, порівнянням з іншими гальмами і потенційним зносом , але гальмування як "видовище " було нормальне крапка!крапками
Востаннє редагувалось 25.8.19 16:13 користувачем lisapedist, всього редагувалось 1 раз.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 25.8.19 16:09

Ну и плюс торба если туда попадут (пары) любого смазочного материала, которым смазывают велосипед.
Це ж яким рукожопом треба бути щоб в колодки мастило потрапило? :crazy: :crazy: :crazy:
один мій друг змазав САМ диски щоб вони ... та-дааамммм... "не скріпили " ....
я коли узнав .... ні... я не можу цього передати у тексті ....

і до речі ... він запевнює що гальмує відмінно ))
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 26.8.19 11:41

Опять очередному ашановоду не зашла, не прочиталась инфа с первого раза.
Чтож, повторение мать учения.
По поводу ножного тормоза.
Во-первых, ножной тормоз идет как приятный бонус к планетарке. Он достатеся тебе или на шару, или за мизерную доплату, за которую ты даже не купишь приличные вибрейки.
Во-вторых, он тормозит не на отлично, как это делает гидравлика, а просто хорошо. Но это хорошо, всегда стабильно в любую погоду, в снег дождь грязь песок и тд, поскольку корпус герметично закрыт. И это совсем не маловажно, потому что при тойже смазке велосипеда, или при снятии колеса и тд вы можете быть неприятно удивлены что ваша гидравлика стала тормозить не так как надо
В-третьих, ножной тормоз в разы надежней по сравнению со всеми остальными видами тормозов. Не содержит в себе таких деталей как рубашки, тросики, гидролинии. Барабанные колодки почти вечны, поскольку изнашивать их можно десятилетиями, в отличии от тойже дисковой гидравлики, где требуется периодическая замена колодок.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 27.8.19 20:01

Видосик в тему.
Верин таки ушатал ремень )

https://youtu.be/Veasoza6l44
день як рiк (с)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 2.9.19 13:52

Вчора зустрічався з другом, який використовує планетарку.
З його слів, основні недоліки:
1. Вузький спектр передач
2. Велика маса
3. Як наслідок 2-ї позиції - легко зламати спицю на задньому колесі
Також він у обов"язковому порядку кожні 3-5 тис. км замінює масло.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 2.9.19 14:04

Видосик в тему.
Верин таки ушатал ремень )

https://youtu.be/Veasoza6l44
цікаві факти з даного відео:
1. чому ж використовується не гальмо планетарки, яке "в разы надежней по сравнению со всеми остальными видами тормозов", а чомусь застаріла і нікчемна гідравляка що "при тойже смазке велосипеда, или при снятии колеса и тд вы можете быть неприятно удивлены что ваша гидравлика стала тормозить не так как надо"
2. цікаво про ремінь - а як його довжина регулюєтся? чи потрібно конкретно під свій вел обирати?

Топікстатер, може прокоментуєте? особливо перший пункт
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 2.9.19 23:13

З його слів, основні недоліки:
1. Вузький спектр передач

Норм спектр. Передачи не дублируются как на перекидке.

2. Велика маса

Плюс 500 грамм к вело и несравнимо больше к надёжности и фана переключения передач.

3. Як наслідок 2-ї позиції - легко зламати спицю на задньому колесі

Это ложь. Наоборот, используются более короткие спицы, а значит более крепкое колесо.

Також він у обов"язковому порядку кожні 3-5 тис. км замінює масло.

Это не мало. Если каждый день ездить по чуть чуть это ТО раз в три года. По себе - буду ездить пока не умрет полностью, а умирать планетарка без обслуживания думаю будит 20-40 тысяч км, тоесть до пенсии или пока не надоест.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 2.9.19 23:18

Видосик в тему.
Верин таки ушатал ремень )

https://youtu.be/Veasoza6l44
цікаві факти з даного відео:
1. чому ж використовується не гальмо планетарки, яке "в разы надежней по сравнению со всеми остальными видами тормозов", а чомусь застаріла і нікчемна гідравляка що "при тойже смазке велосипеда, или при снятии колеса и тд вы можете быть неприятно удивлены что ваша гидравлика стала тормозить не так как надо"
2. цікаво про ремінь - а як його довжина регулюєтся? чи потрібно конкретно під свій вел обирати?

Топікстатер, може прокоментуєте? особливо перший пункт
Дисковый тормоз использует потому что по горам катает. Он там рассказывает сколько колодок стёр и сколько дисков уже поменял. Ножной тормоз более долговечный и безпроблемный но уступает по качеству торможения дисковому или роллерному.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 3.9.19 00:00

Також він у обов"язковому порядку кожні 3-5 тис. км замінює масло.

Это не мало. Если каждый день ездить по чуть чуть это ТО раз в три года.
Виходить накат по 1000 км на рік. Так ні про що.
Якщо, як ви пишете, кожен день то це по 5-10 км в день? :dash2: :dash2: :dash2:
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 3.9.19 01:18

2. цікаво про ремінь - а як його довжина регулюєтся? чи потрібно конкретно під свій вел обирати?
А никак. Там горизонтальные дропауты нужны, чтобы его поставить.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 3.9.19 09:58

Також він у обов"язковому порядку кожні 3-5 тис. км замінює масло.

Это не мало. Если каждый день ездить по чуть чуть это ТО раз в три года.
Виходить накат по 1000 км на рік. Так ні про що.
Якщо, як ви пишете, кожен день то це по 5-10 км в день? :dash2: :dash2: :dash2:
У меня выйдет где-то 4 тыс км в год, если продолжу осенью и зимой ездить.
Но и 1 тыс км в год это не мало. Это больше чем ездят 99% владельцев велосипедов.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 3.9.19 10:07

Но и 1 тыс км в год это не мало. Это больше чем ездят 99% владельцев велосипедов.
Джерело зазначеної інформації, будь ласка. Хоча б раз :D
Звідки така цифра? Чому не 100? Чому не 500? Чому не 627,59км?
Зображення

Аватар користувача
Steinberger
* * * * *
Повідомлень: 1315
З нами з: 20.5.11 03:48
Стать: чол
Звідки: Стольный град, Соломенка; Стольноградщына, Боярка

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Steinberger » 3.9.19 10:13

Передачи не дублируются как на перекидке.
У меня 1х10 и тоже ничего не дублируется :duma:
Но и 1 тыс км в год это не мало.
Мало.
8)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 3.9.19 11:05

З його слів, основні недоліки:
1. Вузький спектр передач

Норм спектр. Передачи не дублируются как на перекидке.

2. Велика маса

Плюс 500 грамм к вело и несравнимо больше к надёжности и фана переключения передач.

3. Як наслідок 2-ї позиції - легко зламати спицю на задньому колесі

Это ложь. Наоборот, используются более короткие спицы, а значит более крепкое колесо.

Також він у обов"язковому порядку кожні 3-5 тис. км замінює масло.

Это не мало. Если каждый день ездить по чуть чуть это ТО раз в три года. По себе - буду ездить пока не умрет полностью, а умирать планетарка без обслуживания думаю будит 20-40 тысяч км, тоесть до пенсии или пока не надоест.
1. Я про діапазон, а не про кількість.
Не можливо зробити щоб, умовно, 4 передачі для ровняка, а остання - аналог зірки на 36 щоб неспішно пхатися на 12% градієнт.
До речі, герой цього відео сам це підтверджує у іншому відео де про свій вел розповідає

2. Фан? Ги))) Те вже щось висмоктане (добре якщо хоч) з пальця

3. імхо поки що у цій теми один %%%дун. Людина розповідала мені власний досвід, а не про "середньостатистичних коней у вакуумі яких видно з дивану"
Більша маса втулки, більша її інерція при розгоні/зупинці і т.д.


Дисковый тормоз использует потому что по горам катает. Он там рассказывает сколько колодок стёр и сколько дисков уже поменял. Ножной тормоз более долговечный и безпроблемный но уступает по качеству торможения дисковому или роллерному.
Ну це взагалі вже смішно. Мишки плакали кололися але продовжували жерти кактус.
Гори-не гори, а якщо екстрім режим не включати то вистачає і вібрейків, і навіть кедами гальмувати.
Скоріше це "свячене" гальмо на планетарці - це як Невловимий Джо. Він був Невловимий не тому що був дійсно невловимий, а тому що нікому і на%%й не потрібний.


Зрозуміло одне - позиція ТС: усі знають що 2*2 дорівнює 4, але жінки також знають що воно може дорівнювати 5 якщо голосно кричати і топати ногами.
От і тут так само - що мені не кажіть, а я на свойому стою. А ще можу всіх лайном покидати - брехунами та недалекими поназивати.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 3.9.19 12:16

2 lisapedist

В этой теме уже больше 10 страниц описывают плюсы и минусы планетарок.
Вместо того чтобы их просто понять и проанализировать, ты пытаешся натянуть
какой-то свой мирок с уровнем аргументации "из трубы машины идут выхлопы потому машина г-но".

Если твой IQ не позволяет понять и проанализировать простые вещи, попроси своего друга, который катается
на планетарке, озвучить как плюсы так и минусы, а за одно и спроси почему он не ездит на перекидке.
Если твой друг откажет тебе, не беда, открываешь любой сайт в инете плюсы минусы планетарок и внимательно читаешь.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 3.9.19 12:22

Но и 1 тыс км в год это не мало. Это больше чем ездят 99% владельцев велосипедов.
Джерело зазначеної інформації, будь ласка. Хоча б раз :D
Звідки така цифра? Чому не 100? Чому не 500? Чому не 627,59км?
Джерело кроется в банальной математике.
Берем сезон допустим в 3 месяца.
Человек выезжает раз в две недели и проезжает каждый раз по .... 160 км .... или не проезжает ?
Или фанат ездит каждые выходные и .... проезжает 80 км за раз.

Вот и твоя 1 тыс км в год. Таких много ? Я думаю 1% и не более среди тех кто владеет велосипедом.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 3.9.19 14:45

Ну, що й треба було довести. Вкотре просто пальцем в небо :pardon:
Сезон в 3 місяці :duma: . В нашому кліматі сезон зазвичай продовжується 5-8 місяців, залежно від погоди і персональної зони комфорту кожного велосипедиста.
Раз в 2 тижні проїхати 160км, без регулярного катання, яке є і підготовкою організму до подібних дистанцій, можна або за добу+ з регулярними зупинками і швидкістю равлика, або на електричці :D .
І навіть фанати, які чомусь на вашу думку катаються лише 80км на вихідних (черговий маркер незнання теми :yes ), насправді не катають лише на вихідних, ще й такі малі відстані.
Бо як мінімум, раз на тиждень виїжджати на 80+ і більше нічого, теж не так просто і не дуже добре для організму. Тому одометр в рази більший.
Я з роботи/на роботу в найматрасніші сезони, без всіляких "мостів Патона", "соток", інших змагань та тренувань, накатував 3000+.
Про спортсменів, рандоннерів та зовсім фанатиків я взагалі мовчу, бо там якщо сезон менше 15тис, то сезон дарма прожито))
Зайдіть в Страву, полистайте загальні кілометражі юзерів. Хоча б по тому ж Києву. Все ж у відкритому доступі.
І вкотре підсумовуючи, вже на 19й сторінці, коли полистаєте Страву. Таких поєднань результатів (загальний кілометраж, середня швидкість, максимальна швидкість, час) неможливо досягнути на велосипедах з планетарками, ременями, карданами та... за що ви там ще топите?.. Механічно та фізично.
Тож велоіндустрія повернула за попитом більшості її користувачів. Які вважають, що такий варіант легший/швидший/зручніший/продуктивніший/простіший...
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 3.9.19 15:01

Вы когда меряетесь пипиской почемуто всегда пишите про удачный сезон. Пишите хотя бы за последние 10 лет жизни. Я вот напр. за 10 лет владения вело не проехал 10 тыс км.
Потому что вы не учитываете, травмы, семейные обстоятельства, учебу, дети, работа и тд и тд.
Вообще то все то что мешает пересичному хотя бы раз в неделю покататься на запылившемся Ашане.
день як рiк (с)


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 22 гостей