Тандемом по Альпах

форум для тих, хто збирається поїхати в похід на велосипедах
Аватар користувача
kushnixon
*
Повідомлень: 8
З нами з: 4.3.12 18:23
Стать: чол

Тандемом по Альпах

Повідомлення kushnixon » 28.1.17 18:30

Ідея та мета походу: перевірка стану асфальтного покриття в ЄС.
Країни проведення: Україна, Словаччина, Чехія, Австрія, Німеччина, Швейцарія.
Склад учасників:
Кушнір Микита - організатор
Neil McQuillan
Нитка маршруту:
Львів - Банська-Бистриця - Брно - Чеський Крумлов - Лінц - Інсбрук - Адельбоден - Фрібур - Шаффхаузен - Зигмаринген - Швебіш-Галль
- Кведлінбург
Маршрут не мав точно запланованого плану. Були лише визначені основні міста/цікаві місця, а сам трек походу будувався по навігації/мапам кождного дня. Нитка маршруту була пройдена повністю, згідно запланованого маршруту.
Бюджет поїздки: 300 евро – витрати на їжу та проживання на одну людину + була діюча віза.
70 евро – ремонт ровера.

Остаточний трек має такий вигляд:

Зображення

Дати проведення походу: 27 серпня 2016 – 4 жовтня 2016.
Було зроблено 4 зупинки на відпочинок.

Загальна відстань: 39 днів, 3381,1км, набір висоти 35 897 м, понад 8000 фото і відео  .
Зображення

Таблиця висот:
Зображення


Перш за все хочу розповісти, як ми зустрілися з Нілом.
Три роки тому я вирішив спробувати, як працює каучсерфінг і зареєструвався на Warmshowers. Через деякий час до мене прийшов запит від Ніла з проханням залишити тандем на кілька днів в Одесі. Погостювавши у мене, він відправився в дорогу. В тому ж році поїхав в перший похід по Європі і в Німеччині заїхав до нього з візитом у відповідь. З того часу регулярно користуюся куаучсерфінгом. Негативного досвіду ні разу не було. Такі сайти допомагають знайти однодумців, нових друзів.
План цієї поїздки зрів у мене давно - я дуже люблю гори. І цей маршрут у мене був намічений ще в минулому році, але тоді я проїхав через Чехію в Німеччину через брак термінів візи.
У цьому році я планував спробувати ще раз, йти збирався один. Важко знайти людей, які готові вирватися на такий тривалий термін. Та й навантаження велике. Був у мене не особливо вдалий похід з другом по Словаччині, хоча планували поїхати в Австрію.
Я знав, що Ніл збирається в Україну з Німеччини і назад. План на зворотний шлях у нього був. Але стався форс-мажор, про який він дізнався вже будучи в Україні. Йому не було з ким їхати назад. Він знав, що я теж їду в Європу і почав умовляти мене поїхати вдвох на тандемі. Раніше на такі відстані тандемом я не їздив, але удвох набагато веселіше, тим більше крутити будемо разом, ніхто нікого чекати не буде.
Я запропонував йому свій варіант маршруту, він був набагато більше і складніший, ніж планував Ніл, але я пообіцяв, що вкладемося в певні часові та візові рамки. У мене ще було два тижні щоб зібратися і, найскладніше, знайти квиток Одеса - Львів.

Розповім про наш «паровоз». Cannondale mt800 + причіп, інакше все не вмістити, за габаритами більше деяких авто. У Львові на всяк випадок вирішили зробити ТО коліс, замінили ланцюги, колодки, але сильно від поломок це не врятувало. Також замінив сідло і поставив контактні педалі під себе. З собою був весь можливий інструмент для ремонту, обслуговування коліс, каретки, але все таки в дорозі дещо доводилося докуповувати, інструмент ламався в самий невідповідний час. Також було 3 запасні камери і запасна покришка schwalbe marathon plus.

Зображення

Спорядження.
Спочатку думали брати одну палатку, але порахувавши терміни, вирішили брати дві. Звичайно додаткова вага, але комфорту теж додає. Далі все як завжди, не рахуючи двох спальників, другий взяв у одного товариша вже у Львові. Я взяв надувний мінімат від Терра Інкогніта, про що пошкодував. Уже вдруге беру такі килимки і вдруге вони живуть не довго, перший -один похід, другий - 1,5. Але скажу, що спати на них дуже зручно, якщо вони не тримають повітря і їх не треба пару раз за ніч піддувати. Пощастило, що Ніл взяв два, надувний і звичайний, на якому я і досипав похід. Одягу брав не багато, тільки необхідне, з урахуванням мінімальної температури 0.
Кухня: каструля, сковорідка, 2 тарілки і 2 чашки, коробка спецій. Плита - бензиновий примус MSR, хотів ще взяти «шепочніцу», але побоювався що можуть бути проблеми з її використанням в ЄС. Рекомендую її всім дуже просто і зручно, мінімальний час для розпалювання, заправка потрібна раз у 2-3 дня, за умови якщо готуєте 2 рази на день. Хіба що необхідно пояснювати шокованим заправникам або касирам навіщо вам бензин на 50 центів. Ні разу не підвела за цей час, тільки трохи закоптилася.
Для підзарядки телефону, який служив і навігатором і камерою, використовував повербанкі 18650 і сонячну панель 5В, 500мА, працює тільки в сонячну погоду, була закріплена на сумці, за день заряджала одну банку 18650. Проблем з нестачею електрики не було. Сонячна панель працює з 2012 і літала, але все ок, виробництва піднебесної. Більш нічого не звичайного в спорядженні не було.

Наш шлях ми вирішили почати зі Львова і декілька днів провести там. Зібравши усе необхідне, я в прекрасному настрої сів з другом Сегрієм на поїзд. Сергій вирішив поїхати разом зі мною до Львова, щоб подивитися місто. Вже в поїзді з'ясувалося, що Сергій захворів. Не найкращий знак для початку. Вже на наступний день вранці у Львові я відчув температуру. Вірус є вірус і, провівши пару днів у Львові, в надії що мені стане легше, ми рушили в путь.

1-ий день.
Найвеселіший момент настав коли ми стали все завантажувати на велосипед, точну сумарну вагу ніхто не знає. Але вона коливаласяся від 20 до 30 кг, в залежності від завантаженості їжею. Іноді закуповувалися впрок через високі ціни в Австрії та Швейцарії.
Також з переляку від хвороби, я захопив у одного друга у Львові ще й другий спальник. Не скажу що він був зайвим, але без нього можна було обійтися. Коли все завантажили, насилу вірилося, що ми доїдемо до Німеччини за наміченим маршрутом, з таким набіром висоти і з такою вагою.

http://f5.s.qip.ru/XULWFvka.jpg

Вирішили їхати по трасі Львів - Ужгород, а потім у Великому Березному звернути до Словаччини.
Погода була чудовою, котилося досить важко, але завдяки двом парам педалей було трохи легше і я не особливо напружувався :-) . Температура нікуди не збиралася йти. Але настрій тримав. Увечері подивившись на середню швидкість неабияк здивувався - 22 км / ч. Мені здавалося, що їхали 15 :-).

Зображення

2-ий день. Що здивувало, так це якість доріг. Трасу реконструюють і виглядає вона чудово, якість покриття на висоті.
Самопочуття було на тому ж рівні. У Львові накупив ліків на усі гривні, було усе що можливо. Але ніякої дії від них я не відчував. Був також запасний варіант, якщо б мені стало занадто погано, я би поїхав з Ужгорода додому. Але відчуття такої пригоди тримало мене більше ніж ліки. Їхати було важко, пульс був незвично високий для мене.

Зображення

Зображення

Зображення

Проїхали Ужоцький перевал, коли почало темніти, вирішили зупинитися щоб переночувати. Але ціни були якись надто високі. Тому вирішили ставити намети, але це теж було не просто, після перевалу не було вільного місця, як одне велике село. Розкладали намети в темряві.

3-ий день.
Вранці вид навколо неабияк порадував.

Зображення

Зображення

Погода сприяла, ночами було не холодно і самопочуття потроху поліпшувалося. Вже на кордоні зі Словаччиною, я був упевнений, що все буде добре.
Пройшли кордон без проблем. Тільки перевіряли документи хвилин двадцять.

Зображення
Зображення

Далі був план заїхати до знайомої Саші по клаучсерфінгу, зупинявся у неї в минулому році. Нас чекав приємний прийом і теплий душ).

Зображення

Наш трек по Україні:
phpBB [media]

4-ий день.
Далі ми попрямували до наступної нашої мети - Добшинської крижаної печери. Прокладали маршрут по другорядним дорогах, біля річок, щоб перепад висоти був невеликий. Хоча, судячи по треку, це не допомогло)
День був дуже спекотним. Єдине, що трохи напружувало, це кількість циган. Були цілі циганські села, побудовані з того, що змогли знайти, або просто дома за містом для них. Умови їх життя, м'яко кажучи, не дуже. Намагалися в такий місцях не зупинятися, тим більше місцеві попереджали, що краще з ними взагалі не контактувати.

Зазвичай для циган виділяють будинок за містом і всюди характерне звалище біля будинку.
Зображення

Зображення

Зображення

5-ий, 6-ий день.
У цей день проїжджали багато ГЕС, дорога була вільна від машин і можна було спокійно насолоджуватися природою.

Зображення
Зображення
Одне з рідких фото де ми разом :-)
Зображення
Зображення
Гугл сфера:
https://goo.gl/photos/AvZVX6VZD9yQUg7KA

Ще фото:
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Ми проїхали перший тунель на нашому шляху. Вже біля виїзду з нього ми побачили стару дорогу в каньоні. Вирішили трошки проїхати назад по ній. Це було чудове місце, щоб трошки освіжитися (на треку видно де ми зробили цю петлю).
Зображення
Зображення
Зображення

На жаль, ця зупинка не дала можливості відвідати Добшинську крижану печеру, вона закрилася за 40 хв. до нашого приїзду. Ми, подивившись на виходячих відвідувачів, рушили далі. Але душ нам був потрібен більше :-).
Зображення

7-й, 8-й день.
Далі за планом ми повинні були рухатися до Банської Бистриці, недалеко від Низьких Татр. Вирішів прокласти мартшрут так, тому що з іншої сторони Низьких татр вже був.

Зображення
Зображення

Наша годувальниця. Готували 2 рази в день, найчастіше вранці це була каша з фруктами, ввечері - вермишель або рис з овочами та інколи мясо. В обід робили сендвичі та ще щось солодке.

Зображення

Доїхавши до Банської Бистриці, оглянувши місто, скористалися наявністю безкоштовного wifi і знайшли у кого зупиниться в Брно, знову ж через warmshowers.
Зображення
Зображення
Зображення

9-й,10-й день.
Далі маршрут проклали до Брно. Все йшло добре, втома взагалі не відчувалася. Переїхавши через гори з Банської Бистриці в Турчанскиу Тепліце, а далі в Жиліну. Мені такий маршрут здався менш завантаженим транспортом. В цілому це так і було. Трохи проїхавши уздовж річки Ваг, мі звернули вбік границі з Чехією.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Трек Словаччина:
phpBB [media]


Далі сталася поломка в несподіваному місці. На ободі, на гальмівний смужці пішли тріщини і це місце стало трохи випирати. Гальмувати переднім колесом стало небезпечно, користувалися тільки задніми гальмами, барабанними гальмами і вібрейками. Так як це була субота, шансу знайти майстерню не було. Що в Чехії, що у Словаччині в суботу та неділю майже нічого не працює. Стояти, на одному місці не дуже весело, та й терміни підганяли. Вирішили відмітити розміри тріщини, полегшити переднє колесо і сподіватися, що все буде добре. До Брно їхати залишалося ще день. А з урахуванням того, що ми планували там зупинитися на відпочинок - чудова нагода купити нове колесо. Намагалися їхали не більше 20 км / год.
Зображення

Ось так ми дісталися до Чехії.
Зображення
Востаннє редагувалось 29.1.17 23:04 користувачем kushnixon, всього редагувалось 8 разів.

Аватар користувача
addonis
* * * * *
Повідомлень: 1244
З нами з: 26.4.11 12:49
Skype: Klimenko Andrew
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення addonis » 28.1.17 19:06

тандему в нас здається ще не було!))
http://klimenkoam.livejournal.com/

Аватар користувача
kushnixon
*
Повідомлень: 8
З нами з: 4.3.12 18:23
Стать: чол

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення kushnixon » 28.1.17 21:08

Від кордону ми поїхали в Кромержіж. В центрі міста було свято. Швидше за все - день збройних сил Чехії. На площі грав військовий оркестр, можна було приміряти військову форму або записатися в чеську армію. Це був досить приємний збіг обставин.
Зображення
Зображення
Зображення

Далі завдяки навігації знайшли прекрасну велодоріжку, яка вела в бік Брно.
Spoiler
Show
Зображення
Зображення

Погода почала псуватися, цілу ніч ішов дощ. Але під ранок розпогодилося.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Нарешті ми без пригод доїхали до Брно і знайшли де зупинитися. Увечері відмінно провели час з новим друзями.
Зображення

11-й, 12-й день.
Я перший раз був в Брно, місто дуже гарне, достатньо дня щоб обїйти його, що ми і зробили.
Зображення
Цікаве поєднання на вулицях міста старих і нових трамваїв.
Зображення
За день ми встигли відремонтувати велосипед. Купили нове колесо, коштувало воно нам десь 700 грн на 36 отв. Замінити обід було не можливо, старий обід був на 48 отворів.
Наступного дня ми рушили далі. Наступним запланованим відпочінком мав стати Чеський Крумлов. Погода знов стала сонячна.
Зображення
Зображення

Под вечір, проїзжаючи Тршебич, вирішили зупинитися у кемпінгу та подивитися нічне місто. Це була дуже вдала ідея. В кемпінгу ми поставили один намет, щоб було дешевше, з нас взяли 150грн за двох.
Зображення
Зображення
Зображення

Наступного дня прокинулись в абсолютно порожньому кемпінгу. Ми зібралися і поїхали далі. Наступне заплановане місто було Тельч.
Це дивно, як місто збереглося в такому стані і не модернізувалося взагалі. Атмосфера фантастична.
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Трошки невдала гугл сфера: https://goo.gl/photos/NozAb6k5wQBJCaBt7

Наступне місто, яке ми проїзджали, Їндржихув-Градец.
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
При виїзді з міста ми спіймали перший прокол. На тандемі з усіма сумками заміна камери забирає близько 40 хвилин.
Зображення

Увечері при розкладанні намета я з подивом виявив, що зламалися дві стійки, але синя стрічка все полагодила. Як вони зламалися - не зрозуміло.
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Наступним містами були Тршебонь та Чеське Будейовіце. Що цікаво, частину замку в Тршебонь займає сучасна пивоварня. А в Чеське Будейовіце нас зустріло раллі ретро авто.
Тршебонь
Зображення
Зображення
Чеське Будейовіце
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Тршебонь
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Чеське Будейовіце
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
13-й - 16-й день.
Далі ми поїхали в Чеський Крумлов, дее збиралися відпочити перед Альпами. Сказати що місто унікальне - нічого не сказати. Тепер це мое найулюбленіше місто в Чехії.
Ми зняли двомісний номер зі зручностями і душем в коридорі за 500грн за двох на добу. Хостел перебував в 2-х кілометрах від центру. Це був незабутній відпочинок.

Зображення
Зображення
Зображення
Мммм, чеське пиво... За два дня відпочинку, ми напевно знищили бочку :-)
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Відмінно відпочивши і набравшись сил, ми поїхали в Лінц.

Зображення
Зображення

Трек Чехія:
phpBB [media]
Востаннє редагувалось 29.1.17 16:45 користувачем kushnixon, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
kushnixon
*
Повідомлень: 8
З нами з: 4.3.12 18:23
Стать: чол

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення kushnixon » 28.1.17 23:37

16-й, 17-й день.
Перед самим кордоном з Австрією нас чекав невеличкий перевал і потім спуск до Лінца. Перевал дався легко. А спуск був шикарний, 30 хв. приємного відпочинку, скидання 500 метрів. Згідно нашого маршруту, ми повинні були спуститися до Лінца, а далі йти вздовж Дунаю до Пассау, напевно одного з найкрасивіших міст на Дунаї. Далі звернули з Дуная до Інна і вздовж Інна поїхали до Швейцарії Такий шлях вибраний не випадково. Уздовж всіх великих річок йдуть велодоріжки, що дають можливість їхати спокійно, без трафіку.

Кинутий погранічній пункт між Чехією і Австрією
Зображення

Лінц
Зображення
Зображення

Дунай,ідеальна велодоріжка:
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Несподівано ми приїхали в Німеччину.
Зображення
Зображення

Ми заїхали в Пассау, дивовижне місце, де зустрічаються 3 річки. Дивно дивитися, як змішується вода різних кольорів від різних річок.
Зображення
Зображення

Не думаю, що варто докладно розповідати про велоструктуру в Німеччині та Австрії. Вона шикарна, немає необхідності зайвий раз лізти дивитися навігатор. Створені додаткові знаки, яких досить, щоб спокійно подорожувати з міста в місто, навіть якщо ти зовсім не розбираєшся в картографії. У разі, якщо де-небудь ведуться ремонтні роботи, встановлюються тимчасові знаки для об'їзду. І це я розповідаю про велодоріжки. Ну і, звичайно, мости для велосипедистів, так як велодоріжки дуже часто йдуть з двох сторін річки.
Зображення
Зображення


17-й, 18-й день.
Знайти місце для намету біля річки проблематично. Ми намагалися знаходити досить віддалені місця, щоб нас ніхто не бачив. Зазвичай ми починали шукати місце під ночівлю близько шостої години вечора. Найчастіше знаходили близько сьомої.
Зображення
Зображення
Ми все ближче наближалися до Альп.

Скоріше хотілося побачити величні гори.
Здалека ми думали, що це пам'ятник. Козел взагалі не рухався. Тільки коли під'їхали впритул, нас порвало.
Зображення

Вассербург-ам-Інн
Зображення

І нарешті - Альпи.
Зображення

Далі в наших планах було закупитися їжею, так як ціни в Австрії і Швейцарії по деяких позиціях відрізнялися в рази. Звичайно це додає багато ваги, зате гаманець не так худнув.
Також Ніл вирішив купити собі ще велоштани. Ми поїхали до наблизчого веломагазину.
Зображення
Зображення

Чим ближче ми під'їжджали до Альп, ставало ясно, що місця для наметів не так багато. Вся земля перед і в долинах зайнята під сільгосппотреби і є приватною. Знайти порожнє місце дуже важко. Розуміючи, що вже темніє, ми вирішили попроситися у фермера переночувати на полі. Проблем не було, хіба що наш поганий німецький. Люди радо пустили нас на поле, пригостили молоком і запропонували душ. Дуже приємно зустрічати таку допомогу.

Зображення
Зображення

19-й, 20-й день.
Далі наш маршрут йшов уздовж Інна до комуни Суш, де нам потрібно було перетнути перший із запланованих альпійських перевалів - Флюелапасс, 2383 м.
Дорога вздовж Інна йшла з невеликим постійним набором висоти. До самої комуни Суш ми набрали 1000 м.
Зображення
Якість велодоріжок в Австрії набагато краще, ніж в Німеччині - всюди асфальт. В Німеччині часто у річок добре вторований дрібний гравій. Не сказати, що не комфортно їхати, але по асфальту приємніше. Приємно наявність безлічі мостів для велосипедистів через Інн, можна було періодично міняти сторону, всі мости дерев'яні, виглядає дуже стильно.
Зображення
Так ми доїхали до Інсбрука. Вечоріло і ми вирішили спробувати знайти місце на нічліг, через той же warmshowers. Після двох дзвінків ми знайшли варіант і поїхали ночувати. Це виявилися студенти, у яких якраз були канікули і у них була вільна кімната, де ми прекрасно переночували і провели вечір.
Зображення
Зображення

22-й, 23-й день.
Погода потроху почала псуватися і прогноз був невтішний. Обіцяли тиждень дощів. Стало потроху помітно холоднішати.
Зображення
Зображення
В дорозі ми кілька разів зустрічали різних велотурістов.
Пару з Канади, які в перший раз поїхали в велотур і безліч місцевих. Але найвеселішим виявився дідусь з Німеччини. Дідусь їхав досить жваво, було видно що він кілька разів падав. лікті були заклеєні. Він рухався частину шляху разом з нами, періодично ми відривалися - він наздоганяв. Прямував він до Італії. Не знаю скільки йому років, але виглядав він дуже бадьоро, єдине що впадало в очі - він взагалі не повертав шию і дивився тільки прямо)))
Зображення
Зображення

Надвечір ми знайшли прекрасне місце для ночівлі. Такі місця для кемпінгу періодично траплялися нам, але, зазвичай, невчасно. Тільки встигнули розкласти намети - почався невеликий дощ, який тривав всю ніч.
Зображення
Зображення

Під ранок нас чекала вражаюча картина: хмари покривали частину гір і вони то з'являлися то зникали. Весь день періодично йшов дощ, що не завдавав особливого занепокоєння, дощовик і курта відмінно витримували таку погоду.
Зображення
Зображення
Після невеликого підйому нам зустрілася перша ГЕС в Альпах.
Зображення
Зображення

24, 25-й день.
Нарешті ми дісталися до країни призначення. Кордону немає, є митний контроль, він знаходиться в 5 км від самого кордону. Нас взагалі не перевіряли, просто махнули рукою проїзжайте.
Майже відразу бросілілось в очі велика кількість ремонтних робіт на дорогах і будівництво тунелів, їх в Швейцарії дуже багато і не всіма можна користуватися велосипедистам. Ми через неуважність пару раз порушували. Але найчастіше, якщо в тунель не можна - є альтернативна стара дорога.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Доїхавши до Суші до 10 ранку, ми почали підйом на перший перевал. Работа удвох на тандемі вимагає невеликого притирання між партнерами, щоб працювати в одному ритмі. В Швейцарії ми працювали вже ідеально.
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Після перевалу ми спустилися в Давос. Місто не особливо вразило, vip лижний курорт.
Там нас чекала чергова поломка. Миттєво спустилася камера. Добре, що це сталося в місті, а не під час спуску з перевалу. Розбортував колесо, виявилося, що ми не тільки втратили камеру, яку порізало ободом поки гальмували, але також порвалась покришка недалеко від корду. Як добре, що у нас була запасна. Це вкрало ще годину часу.
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Далі ми пішли до наступних перевалів - Оберальп 2043 м. і Фурко 2436 м. по дуже мальовничій другорядній дорозі, в цей раз навігатор не підвів. Заночували перед першим перевалом, планували пройти 2 за один день, що й вийшло.

Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
З ранку ми почали наш підйомм. Самопочуття було відмінним, котилося легко і повільно.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Пообідавши, ми почали підйом на другий перевал. Окремих слів заслуговує характерна Швейцарії музика гір. Це дзвіночки альпійські корів. Вони всюди і чути їх дуже добре, це створює чудову атмосферу.

Зображення
Зображення

Перевал Фурко дався набаго набагато важче, втома накопичувалося і погода не особливо сприяла. Коли ми нарешті доїхали до перевалу, все було затягнуте хмарами. Це дуже засмучує, так як забратися так високо і нічого не побачити ... Але варто було нам спуститися на 100 метрів вниз, як долина "відкрилася".

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Спустившись вниз в долину, вирішили переночувати біля готелю. Там було місце для кемпінгу. Грошей з нас за це ніхто не взяв. У долині між перевалами було дуже вітряно і холодно. Напевно одна з найхолодніших наших ночей. На наступний день ми вирішили доїхати до Адельбодену, де у нас було де зупиниться, там ми планували відпочити пару днів перед тим як почати рух до Німеччини. Нам залишилося подолати ще один перевал - Грімзель 2156 м.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Спустившись з перевалу до озер ми трохи перекусили й поїхали далі. Погода була не дуже. У Адельбоден ми приїхали пізно вночі.
Зображення


Трек:
phpBB [media]
Востаннє редагувалось 29.1.17 23:19 користувачем kushnixon, всього редагувалось 4 разів.

Аватар користувача
kushnixon
*
Повідомлень: 8
З нами з: 4.3.12 18:23
Стать: чол

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення kushnixon » 29.1.17 20:25

27-й, 28-й день.
Прокинувшись вранці ми побачили чудовий краєвид. Адельбоден досить популярний лижний курорт, взимку тут проводиться багато змагань. Найпопулярніше з них - це етап Кубка Світу з гіганського слалому. Фініш траси знаходився в 200 метрів від будинку, де ми жили. Я до цього дивився трансляції по Євроспорту і навіть не уявляв, що скоро опинюся там. Городок не великий, влітку теж живе з туристів, дуже популярні самокати. Ти купуєш квиток наверх на канатній дорозі і за невелику плату можеш взяти самокат. Ніколи не бачив таких самокатів на досить великих колесах (близько 24 дюймів). Звичайно ж ціни дуже високі, підйом вгору на фунікулері 50 євро.
На ці два дні відпочинку ми запланували сходити в гори і обслужити велосипед. Поміняти колодки, перебрати гальмівну систему, замінити троси і сорочки. Все це було куплено впрок ще в Одесі.
Прокинувшись, вирішили, що часу ще багато і можна спокійно йти в гори. Погода була чудова для такої прогулянки. Ми по рекомендаціі наших друзів пішли на Енгштлігенальп, найбільше плато в західній частині швейцарських Альп.
Зображення
Зображення
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Такий піший "відпочинок" на наступний день дався взнаки.
Пройшли приблизно 10 км і повернулися під вечір. Ноги боліли майже всюди. Мабуть не найкращий варинт відпочинку від велосипеда. На наступний день виконали необхідні ремонтні роботи і склали сумки, щоб виїхати раніше. Нас чекав невеличкий перевал і початок дороги до Німеччини.

Зображення
Зображення
Зображення

29-й, 30-й день.
Далі щось пішло не так. Стався прокол, ми поміняли камеру. Прокол повторився через 10 хв. Ми зупинилися заклеїти камери і поставити іншу. Тільки поставили її, відірвався сосок камери. Переглянувши ще раз обід ми зрозуміли, що справа в стрічці на ободі яка була втомленою. Ми зміцнили все синьою стрічкою і поставили все назад. Через пару хвилин все повторяється, склалося враження, що клей просто не тримає латки. Клей я купував звичайний китайський з сонечком на упаковці. Перебортіровашись разом 4 рази, вирішили, що Ніл піде в найближче село шукати камеру, а я спробую залатати одну з камер і з'їду до нього. Але знову ж субота і швидше за все нічого не працює. Поки я таки заклеїв одну з камер і почав з'їжджати вниз, Ніл знайшов господаря місцевого веломагазина і той йому продав все необхідне - нову стрічку і камеру. Камера обійшлась в 17 євро, стрічка - в 12. Мабуть гори не хотіли відпускати нас.
Перебортувавшись ще раз, поїхали далі, втративши 4 години і безліч сил. Накачати стільки покришок портативним насосом - завдання не з простих.
Висновок: перевіряйте все, що можливо перед походом і беріть всі мислимі і немислимі запчастини)))
Зображення
Зображення
Далі ми поїхали в бік Фрібурга. У Ніла там були знайомі, він хотів їх відвідати. Тим більше душ після такого важкого дня не завадив.
Вранці ми поїхали в Фрібург, після нього наступною метою був Рейнський водоспад.
Останнє фото Альп.
Зображення
Далі ми поїхали в Фрібург, а потім рухалися до Рейнського водоспаду.
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Перед від'їздом зайшли в місцевий супермаркет і накупили швейцарського сиру різних сортів. Ціни звичайно високі, але спробувати варто.
Зображення
Зображення
Урожай з полів і альпійські яблука.
Зображення

31-й, 32-й день.
Тепер, мабуть, розповім про воду. У Словаччині, Чехії та Німеччини ми купували воду в супермаркетах (коштує вона недорого) або, по можливості, рідко, просили набрати у місцевих жителів. В Австрії та Швейцарії з водою проблем не було взагалі. Кількість колонок - більше ніж потреба в воді.
Зображення
Зображення
Далі ми йшли вздовж річки Аре, яка далі впадає в Рейн. Уздовж Рейну ми їхали до Рейнського водоспаду.
Зображення
Тут мій надувний каремат, перестав взагалі тримати повітря. Мікроскопічні дірочки були по всьому у шву. Як і у минулого килимка. Досипав на звичайному карематі.
Зображення
Доти часів другої світової війни.
Зображення
Зображення
Рейн і водоспад.
Зображення
Зображення
Зображення
Далі ми поїхали знову до Дунаю. Рухалися до міста Зігмарінген.
У місті прекрасний замок. За планом хотіли поміняти там ланцюги.
Витік Дунаю:
Зображення
Зображення

33-й, 34-й день.
Переночувавши перед Зігмарінтгеном, проїхалися по місту. Знайшли вело майстерню. Як виявилося, механік був казах, продавши нам ланцюга і покришку, подивився велосипед і заодно перебрав заднє колесо, яке йому не сподобалося. Взяв з нас гроші тільки за ланцюга і покришку. Дуже класно зустрічати таку допомогу в дорозі.
Зображення
Платна електрозарядка для електровелосипедів.
http://f6.s.qip.ru/XULWFvsg.jpg
Місцеві біженці
http://f3.s.qip.ru/XULWFvsh.jpg
Зображення

35-й, 36-й день.
Наступним планованим містом був Швебиш-Халль.
Приїхали туди пізно ввечері, зупинилися в кемпінгу.
На наступний день прогулявшись по місту і, оглянувши музеї, поїхали далі. Місто відоме своїми музеями, які спонсоруються відомою місцевою компанією Wurth.
Зображення
Зображення
Зображення

37-й, 38-й, 39-й день.
На жаль мої візові терміни підганяли і далі ми не робили зупинок.
Їхали на всіх парах які залишилися до фінішної цілі - Кведлінбург.
Зображення
Зображення

Шлосс Лангербург
http://f4.s.qip.ru/XULWFvsA.jpg
Кітцінген
Зображення
Зображення
Остхайм-фор-дер-Рен
Зображення
http://f4.s.qip.ru/XULWFvsz.jpg
Гори Харц
http://f4.s.qip.ru/XULWFvsw.jpg
Залишилося трошки альпійських яблук
Зображення

Фінішували ми пізно, близько одинадцятої ночі. Відразу вирішили заїхати відзначити в місцевий паб. Останній день був дуже ударним. Знаючи, що фініш вже поруч, крутили на всіх парах не дивлячись на зустрічний вітер, який був протягом 4 днів.
Фініш
Зображення

Трек.
phpBB [media]


Далі мене чекав невеличкий перепочинок, а далі потяг до Магдебурга, автобус до Дортмунда, літак до Києва, а потім і в Одесу.
Зображення

Хочу подякувати своєму другові Нілу за відмінно проведений час. Цей похід залишиться в пам'яті назавжди. :good:

Висновок: дорожнє покриття в країнах ЄС у відмінному стані. Можна їхати!

P.S.: Через тиждень після приїзду додому вирішив взяти участь у гонці. Фізична форма була відмінною. Невдало впав і зламав ключицю. До сих пір чекаю поки все зростеться, але зате повно часу спланувати новий похід. Техніка керування тандемом і звичним байком зовсім різна. Будьте обережні після походів , особливо якщо їздили на тандемі :D .

Аватар користувача
RostiTorth
* *
Повідомлень: 86
З нами з: 11.4.16 03:48
Стать: чол
Звідки: Lviv

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення RostiTorth » 30.1.17 01:12

Дякую, дуже сподобалося! Одужання!

Аватар користувача
butler
* * *
Повідомлень: 262
З нами з: 21.7.10 23:08
Стать: чол
Звідки: Брандербургщина

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення butler » 30.1.17 13:47

Молодцы, зачетно проверили дорожное покрытие! :good:
Однако одна тема осталась нераскрытой. КАК? Как вы везли длинномерный тандем при возвращении? Поездом до Магдебурга - положим, региональными поездами - там места много. А куда вы его засунули в автобус? :dash2:

Жаль что вам не хватило времени на вдумчивый осмотр Баварии и Тюрингии. Именно в тех местах, где вы возвращались на всех парах, вы проскочили топовые достопримечательности. Если забрать всего на 20 км восточнее, попадешь на Romantische Straße с расположенными цепочкой интересными живописными городками и замками. Dinkelsbühl - Feuchtwangen - Schillingsführst - Rotenburg ob der Tauber - Würzburg (который вы обошли). Дальше вы проскочили мимо такой жемчужины, как столица Тюрингии Erfurt. Да и городки горного массива Харц более чем достойны внимания. Я бы забросился до Ужгорода поездом, а сэкономленное время пустил лучше на Германию...

Аватар користувача
RostiTorth
* *
Повідомлень: 86
З нами з: 11.4.16 03:48
Стать: чол
Звідки: Lviv

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення RostiTorth » 30.1.17 23:25

Однако одна тема осталась нераскрытой. КАК? Как вы везли длинномерный тандем при возвращении?
Я знав, що Ніл збирається в Україну з Німеччини і назад. План на зворотний шлях у нього був. Але стався форс-мажор, про який він дізнався вже будучи в Україні. Йому не було з ким їхати назад. Він знав, що я теж їду в Європу і почав умовляти мене поїхати вдвох на тандемі.

Аватар користувача
d.j.Denver
* * * * *
Повідомлень: 1084
З нами з: 16.9.10 23:34
Стать: чол
Звідки: Київ, Ліко-Град

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення d.j.Denver » 31.1.17 02:44

Дякую за цікавий звіт. Дивишся на фотографії і розумієш скільки цікавого оминаєш подорожуючи машиною...

Стосовно цін у Австрії - на майбутнє, відвідуйте маркети mPreis і не доведеться брати продукти прозапас.

Аватар користувача
kushnixon
*
Повідомлень: 8
З нами з: 4.3.12 18:23
Стать: чол

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення kushnixon » 31.1.17 16:13

RostiTorth Дякую.

butler Дякую, нажаль часу не вистачало на Німеччину. Дякую, відмічу собі на майбутне. Я знав, що там є що подивитися. Але віза . . . В Харці я в минуломі році усе можливе подивився, дуже цікаво.
Тандем можливо перевозити лише на криші авто, чи самому :roll: .

d.j.Denver Дякую, відмічу собі на майбутне. Ми купляли усе тільки у великих супермаркетах (Mirgos, Aldi, Lidl). Але різниця цін між Німеччиною і Австрією, а тим більше Швейцарією дуже відчутна. На одній вермішелі далеко не заїдеш, а ціни на ковбаси, сир, овочі, шось солодке :o , про м'ясо взагалі мовчу)))

miller71
новичок
новичок
Повідомлень: 1
З нами з: 2.2.17 13:15
Стать: чол

Re: Тандемом по Альпах

Повідомлення miller71 » 2.2.17 13:32

Интересный поход, достойный внимания, хорошие фото.


Повернутись до “Походи”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей