Маршрут: Slovensky Kras - Levoca - Spisske Podhradie - Kezmarok - Strba - Strbske Pleso - Popradske Pleso - Tatranska Lomnica - Zilina
Загальний пробіг - 213км
Загальний набір висоти - 4585м
Загальне скидання висоти - 5108м
Час подорожі - 1 - 9 травня(5 катальних днів)
Склад: Кошляк Дмитро, Присяжнюк Лілія та Присяжнюк Міхо
Складність маршруту: новачки або райдери зі стажем в 1 рік.
Ідея поїхати до Словаччини виникла якось сама по собі. На травневі свята, як завжди, існує велика проблема з квитками в будь-яку сторону всесвіту, тому покинути місто була лише одна можливість - на авто. В інших сусідніх країнах ми вже бували, Словаччину дехто відвідував взимку і підкинув їдею поїхати з байками. Тим більше, що всі мали візи. Детально планувати маршрути не було сенсу, оскільки існує багато факторів, які впливають на таку подорож. Починаючи від проходження митниці на свята, закінчуючи погодою. Тому за мету взяли відвідати основні цікаві точки, два національні парки та міста, що занесені в ЮНЕСКО.
Бюджет поїздки склав приблизно 250євро на людину:
- 80 євро паливо
- 85 євро проживання в приватних готелях(3*15 євро в Штрбі та 2*20євро в Храбушице)
- 17 євро входи в печери, Словацький Рай
- 2,5 євро за квиток на потяг з байком
- майже 65 євро на перекуси, закупки в маркетах, вечері, сливовицю
Частину їжі ми взяли з України, тому в ресторанах інколи тільки вечеряли. Та і то із-за бажання поїсти місцевої кухні. Кемпінги в цей час безкоштовні. Приватні готелі порожні теж і заночувати в них можна за адекватну для нас ціну. В цілому, Словаччина одна з найдешевших країн Єврозони і сильно по гаманцю не б*є. Частина продуктів навіть дешевші, аніж в нас, хоч і в євро.
Оскільки в компанії були присутні люди з невеликим досвідом катання, то зазначені нижче маршрути більше підійдуть для новачків. Але їх сміливо можна брати за основу і розширювати до 100+км. Всі треки кільцеві, пересування між точками старту відбувалось на авто (авто можна сміливо змінювати на залізну дорогу, яка дуже гарно розвинена в країні і пристосована для перевезення велосипедів), ночували в приватних секторах або наметах. Звіт буду викладати поступово поденно. В звіті описані лише дні, проведені на велосипеді. Таких днів було 5. В інший дні ми мали треккінг в Словацькому Раю, але до велозвіту це не увійшло
До цієї поїздки в Словаччину я мав дуже туманне уявлення про красу цієї країни, про якість велодоріг та відношення словаків до велосипедистів. До Словаччини відносився як до звичайної країни-сусіда з відсутністю в ній чогось особливого. Але після подорожі думка моя кардинально змінилась і, користуючись проведенням конкурсу, хочеться поділитись враженнями та світлинами з іншими.