Ну які падіння при їхній-то швидкості? Тим більше з травмами - це близько до фантастики.
Ото фiгню написав....неочiкованно ...
Ну які падіння при їхній-то швидкості? Тим більше з травмами - це близько до фантастики.
Я падав багато разiвНу в порівнянні із завалами хоча б тих же шоссерів на швидкості за 30.
Бус везе речі в багажнику та причепі, тому в ньому є 6-7 вільних місць. До того ж, у разі непередбачуваної ситуації він може виручити - у випадку, якщо велокоординатор буде змушений поїхати з травмованим разом на швидкій бус супроводжуватиме людей до старту, або може відвезти травмованого до найближчої лікарні і повернутися до групи, щоб люди могли забрати свої речі.А Ви знаєте, що людину після падіння не можна транспортувати сидячи, у забитому шматтям і сумками, бусику?
І що робити, якщо комусь із 40 осіб будуть потрібні речі, які везе бус?
І де тут Ваша "особиста безпека"? Виходить, тепер це головний біль орга і групи.
не можна травмованих перевозити у звичайних автівках .або може відвезти травмованого до найближчої лікарні і повернутися до групи, щоб люди могли забрати свої речі.
а хто компетентний зрозуміти, чи є підозра на травму хребта?Серьезней (подозрение на перелом, например) - машина отвозит в ближайшую больницу.
Если же это какой-то ульратяжелый случай (с тем же подозрением на перелом позвоночника, или если пострадавший не приходит в сознание и т.п.) - ну всегда можно вызвать скорую, оставить с ним одного сопровождающего, дождаться приезда врачей и отвезти в больницу.
ми тут обговорюємо покатушки для новачків, а я щось не пам'ятаю таких у форматі "флеш".Учитывая, что в добровольных покатушках далеко не всегда есть даже рации и замыкающие, то грешить на плохую организацию при наличии машины сопровождения точно не стоит.
А беря во внимание, что у некоторые орги банально не ждут (а иногда и просто бросают) отставших, то сценарий "ехал последним, наехал на корень, улетел в дерево и никто этого не видел все просто потеряли" куда более вероятен.
Уверен, что спину от руки отличит каждый кто не прогулял абсолютно все занятия по анатомии в школе. Тоже и со степенью повреждений. Есть какие-то спорные состояния, но тогда надо решать в сторону "усиления ущерба", перестраховываться при обосновнном подозрении.а хто компетентний зрозуміти, чи є підозра на травму хребта?
Хто буде цим супроводжуючим? Один із оргів чи учасник?
Здесь очень важные слова "не пам'ятаю" и "Зазвичай".ми тут обговорюємо покатушки для новачків, а я щось не пам'ятаю таких у форматі "флеш".
Зазвичай замикаючі у таких покатушках є.
Да, возможно Вы лично и хотели конструктив, но получилась череда каких-то ревнивых нападок в стиле "что бы вы ни делали, все-равно ваша покатушка УГ", ибо: "а кто ж поедет с пострадавшим, а?!", "а как его повезут, а? На МАШИНЕ?!!" (интересно, а скорая-то не на вертолете летает, даже со "щитом", а про иммобилизацию при подозрении перелома в целом слышали все; и вообще еще не факт что лучше ждать скорую 1,5 часа чем аккуратно отвезти человека в больницу за полчаса - все от случая зависит) и т.д. И вообще, не помнится что ТС или кто-то еще просил их учить.М-дя.
Конструктиву нуль (хоча обговорення таких тонкощів були б на користь і ТС, і іншим оргам у якості досвіду).
Відписуюся.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей