Сторінка 2 з 3

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 24.7.15 15:24
shapirus
Привіт всім небайдужим! Це гарна ініціатива з цими 1,5м. А От ви мені пояснить як треба автомобілю їхати по дорозі, залишивши 1,5 м для велосипедиста?
объезжая его на ряд левее.
если невозможно перестроиться, то ехать за велосипедистом до тех пор, пока не появится достаточно места для безопасного объезда.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 24.7.15 15:30
vovkastallion
Або так написати на стікері -"побачив велосипедиста - тікай на іншу смугу! Ти ж його поважаєш".
Самє так, або перефразувавши "Небу@ літати в першій смузі!" чи "Хочеш їхати в першій смузі - нюхай мої шкарпетки в мене на колесі." ;)

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 24.7.15 16:26
Kostiantyn
Привіт всім небайдужим! Це гарна ініціатива з цими 1,5м. А От ви мені пояснить як треба автомобілю їхати по дорозі, залишивши 1,5 м для велосипедиста? Щоб осьова лінія розмітки проходила як під літаком на злітній смузі?
ДСТУ 2587-94 Дорожня розмітка:
3.1.2. Під час розмітки доріг ширина смуги руху повинна прийматись з урахуванням категорії доріг згідно з вимогами чинних будівельних норм і правил. На дорогах, елементи поперечного профілю яких не відповідають вимогам чинних будівельних норм і правил, ширина смуги руху, що розмічається, не повинна бути менше ніж 3 м; допускається зменшення ширини смуги, що призначена тільки для руху легкових автомобілів, до 2,75 м за умови введення потрібних обмежень на режим руху.
Тобто перефразувавши зміст Вашого стікера, можна написати на ньому -"автомобіліст, якщо поважаєш велосипедиста, пересядь на машину вузжчу за 1,5 метра" (щоб залишити 1,5 з тих 3 або в більшості випадку 2,75м дороги)?
Відповідно до п.11.10 ПДР України, на дорогах, проїзна частина яких поділена на смуги руху лініями дорожньої розмітки, забороняється рухатися займаючи одночасно дві смуги . Наїзжати на переривчаті лінії розмітки дозволяється тільки під час перестроювання.
Або так написати на стікері -"побачив велосипедиста - тікай на іншу смугу! Ти ж його поважаєш".
Думаю зміст і сенс того що ви пишете на стікерах і хочете домогтися цим треба узгодити, і головне щоб це не закликало порушувати ПДР. Як кажуть і пишуть слуги народу в своїх папірцях -"Згідно діючого в Україні законодавства"
С выездом на соседнюю полосу. И ничего в этом ущербного для автомобилистов нет.

Ездили по Словакии, так там даже в забитых сёлах местные на "тавриях" опережали нас исключительно выезжая на встречку, и ничего - все живы, ничьё достоинство не пострадало ;)

Для тех кто ездит по буквам ПДД - никто не запрещает (в том числе ПДД) совершить 2 манёвра слитно - перестроение на полосу левее, и сразу же, обратно (за велосипедистом).

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 3.8.15 19:08
Arkis
Kuzme! Есть такое понятие в ПДД как обгон. И это значит, что водитель должен совершить обгон велосипедиста, как полноценного транспортного средства с запасом 1.5 метра приблизительно. А как меня учил инструктор на высоту возможного падения. Это может быть и до 2 м. И обгон совершать только в том случае, если он не запрещен теми же ПДД. А не ехать между полосами. А если же запрещен то должен следовать за велосипедом, как за траспортным средством, до тех пор, пока обгон не будет разрешен.. Вот такие вот дела. И хорошо было бы выучить ПДД любому из участников, хоть велосипедисту хоть горе-водителю который выезжает на проезжую часть не понимая где он находится.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 4.8.15 20:27
june-Y
Це не просто обгін, а обгін нічим незахищеної людини зі значною різницею у швидкості. Коли півтора метри буде закріплено в правилах?? Ці мудаки вважають, що вони можуть обганяти як їм заманеться... Я питаю чому цього не домагається велоспільнота??

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 5.8.15 09:14
Kostiantyn
Ну...
Во-первых, это не обгон, т.к. обгон - это манёвр с выездом на полосу встречного движения, а в 80% случаев это не так.
Во-вторых, это даже не опережение, т.к. велосипедист мало когда едет больше 40 км/ч, а это уже объезд.

Так что согласно терминологии ПДД: велосипедист - это препятствие, движущееся с малой скоростью, которое водителю нужно объехать. В том числе не вижу проблемы совершать объезд не полностью перестаиваясь в соседнюю полосу.

P.S. и да, я автомобилист и велосипедист. и да, когда на авто - велосипедисты бесят меня больше чем автомобилисты когда я на велосипеде. как правило из-за того что вытворяют на дороге непойми что, противоречящее ПДД, а чаще просто здравому смыслу.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 5.8.15 09:53
june-Y
Ще один. Ширина смуги руху 3 метри, найменша 2,5 м. Метр від узбіччя плюс 1,5 метри безпечного обгону велосипедиста - це 2,5 метри. Тобто тобі при обгоні велосипедиста немає чого робити на його смузі руху. Якщо смуга руху становить 3,5 метрів, то тут місця для велосипедиста і автомобіля вистачить. Але не у випадку вантажівки, ширина якої 2,5 метри. А якщо ти будеш їхати на велосипеді поруч іх вантажівкою в пів метрах, то вона спокійно може зробити з тебе фарш. Я тут не кажу про велосипедистів у шльопанцях і авоською на кермі - таким звісно краще по тротуарах кататись. Але там вони також недоречні, бо можуть переїхати дитину на смерть

До більшості автомобілістів біль-менш доходить, що автомобіль є засобом підвищеної небезпеки по відношенню до велосипедиста і що при об'їзді велосипедиста треба скидати швидкість, а краще від гріха по далі обігнати/об'їхати по лівішій смузі. Деякі ідіоти цього не можуть збагнути і тоді вони на швидкості 100 км/год, наприклад, чіпляють дзеркалом заднього виду велосипедиста, який тулиться до узбіччя.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 5.8.15 21:24
Nowl
Во-вторых, это даже не опережение, т.к. велосипедист мало когда едет больше 40 км/ч, а это уже объезд.

Так что согласно терминологии ПДД: велосипедист - это препятствие, движущееся с малой скоростью, которое водителю нужно объехать
Интересная терминология, и про опережение, и про велосипедиста. А где именно в ПДД это обозначено?
Вот Вам ссылка в помощь, мне кажется, будет полезной, тем более, Вы и машину водите (а то вашу аватарку запомнила именно в связи с какой-то интересной версией про ПДД) . http://law.autoua.net/documents/basic_d ... s/351.html
(модераторы, может, пока не удаляйте так сразу)

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 5.8.15 21:53
Arkis

Так что согласно терминологии ПДД: велосипедист - это препятствие, движущееся с малой скоростью, которое водителю нужно объехать. В том числе не вижу проблемы совершать объезд не полностью перестаиваясь в соседнюю полосу.

.
Где права получали? Может подскажете школу, где вас такому научили и кто выдал права?
"Велосипед - це транспортний засіб, крім інвалідних колясок, що приводиться в рух мускульною силою людини, яка перебуває на ньому.
Велосипедист - особа, яка керує велосипедом"
" Велосипедист на велосипеді - учасник дорожнього руху"

А потом ездят такие водители с неизвестно где и как приобретенными правами, для которых велосипедист - это препятствие.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 8.8.15 23:48
whynot
phpBB [video]


Обращаю внимание, первый ряд снова православный -- слева. По сути. Бесспорно, велосипедист его спровоцировал. Показать свое звериное нутро. Потому что, если бы это случилось загородом (там где нет камер видеонаблюдения :P ) он бы его задавил. А так: півтора метри поваги + камери спостреження = LULZ!!!!

EDIT: поправил орфографию

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 16.3.16 14:39
Krugliy
Якщо велоипедист не в змозі втримати керування велосипедом, коли повз нього проїзжає машина ближче, ніж 1м, то йому нема чого робити на дорозі. І сам вб'ється і водій піде за грати. Я взагалі за "права" і номерні знаки для велосипедистів, що їздять по дорогам. А також за повну їх відповідальність. Бо іноді таке бачиш на дорозі, що волосся стає дибки. Чому за їзду вночі без світла у водія авто будуть проблеми, а велосипедист що, "священна корова" ? За проїзд на червоне світло автомобілисту буде капець, а велосипедисти через одного "класти товстого" хотіли на світлофори.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 12.4.16 10:44
Трям

Думаю зміст і сенс того що ви пишете на стікерах і хочете домогтися цим треба узгодити,
:duma:
http://1.5m.org.ua/

Ви колись щось хоч раз спробували у нашій країні *узгодити* ? :dash2:

Річ про те, щоб не летіти на високій швидкості поруч з велосипедистом.
Зображення
Річ у тому, що коли автомобіліст їде повз велосипедист, він має розуміти, що той може у цей момент спробувати об'їхати яму ( інстинкт)
Зображення


Ви слово *ЗНИЖУЙ* бачите на плакатах? ( крім 1,5 метри) :gerl:
А не про те, що Вас хтось штовхає порушувати ПДР :dash2:

p.s. багато разів бачив, як в Європі декілька машин їдуть за одиноким велосипедистом і не обганяють, поки не з'явиться можливість 8-)

p.s.
Зображення

Наліпки знову у продажу: http://velosiped.com/tovary/knigi_ta_su ... ers15.html

( ми просимо пробачення за те, що в суботу не було у наявності жовтих і нам довелося клієнтам дарувати білі) :roll:

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 12.4.16 16:28
Велопортал
А ти дотримуєшся безпечного інтервалу при випередженні велосипедиста?
1-5-povagy.jpg
1-5-povagy.jpg (114.57 Кіб) Переглянуто 15288 разів

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 23.4.16 11:15
Миклуха
Вело-Петиция №2. (прошу модератора перенести в более правильный раздел)

їдіть .... зі своїми *ПЄТІциями*.. })

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 1.9.16 21:44
werty
Ужасное ДТП. Надеюсь водителя закроют надолго:
https://www.facebook.com/velokyiv/posts ... 9724595532

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 11.9.16 12:34
Oleksiy
Кузьма, велосипед на дорозі такий само ТЗ як і авто.
От як ви обганяєте авто, так треба обганяти велосипед. Це і буде приблизно 1,5 метра.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 18.10.16 13:09
1985god
Привіт всім небайдужим! Це гарна ініціатива з цими 1,5м. А От ви мені пояснить як треба автомобілю їхати по дорозі, залишивши 1,5 м для велосипедиста? Щоб осьова лінія розмітки проходила як під літаком на злітній смузі?
ДСТУ 2587-94 Дорожня розмітка:
3.1.2. Під час розмітки доріг ширина смуги руху повинна прийматись з урахуванням категорії доріг згідно з вимогами чинних будівельних норм і правил. На дорогах, елементи поперечного профілю яких не відповідають вимогам чинних будівельних норм і правил, ширина смуги руху, що розмічається, не повинна бути менше ніж 3 м; допускається зменшення ширини смуги, що призначена тільки для руху легкових автомобілів, до 2,75 м за умови введення потрібних обмежень на режим руху.
Тобто перефразувавши зміст Вашого стікера, можна написати на ньому -"автомобіліст, якщо поважаєш велосипедиста, пересядь на машину вузжчу за 1,5 метра" (щоб залишити 1,5 з тих 3 або в більшості випадку 2,75м дороги)?
Відповідно до п.11.10 ПДР України, на дорогах, проїзна частина яких поділена на смуги руху лініями дорожньої розмітки, забороняється рухатися займаючи одночасно дві смуги . Наїзжати на переривчаті лінії розмітки дозволяється тільки під час перестроювання.
Або так написати на стікері -"побачив велосипедиста - тікай на іншу смугу! Ти ж його поважаєш".
Думаю зміст і сенс того що ви пишете на стікерах і хочете домогтися цим треба узгодити, і головне щоб це не закликало порушувати ПДР. Як кажуть і пишуть слуги народу в своїх папірцях -"Згідно діючого в Україні законодавства"
обігнав по зустрічній :good: і все , головне без наглого бібікання ! обїзжай хоч поряд але без наглого бібікання .

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 11.2.17 21:12
Серый
ЗображенняЗображення
:friends:

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 17.5.17 17:06
ВелоКиїв
Зображення

Що таке «Півтора метри поваги»?
Це некомерційний соціальний проект, спрямований на поширення та розвинення взаємоповаги на дорозі.
Поваги усіх до вимог ПДР та до інших учасників дорожнього руху.
Але, перш за все, це привернення уваги водіїв до дотримання безпечного інтервалу поміж авто та велосипедистом.

Ми впевнені, що залишатися осторонь від болючих питань сьогодення не повинна жодна людина, а тим паче - велосипедист.
Пропонуємо вам приєднатись до соціальної ініціативи – Півтора метри поваги!
________________________________________________________________

Наліпка на автівку

Зображення

Зображення

Зображення

Дотримуючись безпечного для велосипедиста інтервалу у 1,5 метри, ви залишаєте достатньо місяці для несподіваного маневру, ви можете бути певні, що раптово впавши, велосипедист не втрапить вам під колеса, не злякаєте недосвідченого велосипедиста, проявите повагу до інших учасників руху.

Самоклеюча плівка, розмір 155х155 мм.


Ціна - 4 грн. ПРИДБАТИ
________________________________________________________________

Світловідбиваюча наліпка на велосипед

Зображення

Світловідбиваюча наліпка, яка покликана примирити водіїв авто та велосипедистів і закликає до взаємної поваги на дорозі.

Самоклеюча світловідбиваюча плівка, діаметр 45 мм.

Ціна - 4 грн. ПРИДБАТИ


________________________________________________________________

Світловідбиваючий жилет

Зображення

Зробіть себе помітнішим на дорозі!
Нові жилетки «1.5 метри поваги» зроблять Вас помітними на дорозі в темну пору доби, а широкі світловідбиваючі полоси попередять водіїв про Вашу присутність.
Сітчастий матеріал добре вентилюється і не заподіє перегріву.

Матеріал: поліестер, Розмір: 50-52 (XL)

Ціна - 80 грн. ПРИДБАТИ
________________________________________________________________

Футболка

Зображення

Якісні матеріали, склад: 100% бавовна. Розміри: S - XXL

Ціна - 135 грн. ПРИДБАТИ
________________________________________________________________

Прапор «Парус»

Зображення Зображення Зображення

Двосторонній прапор, розмір: 0,65х2,6 м. Флагшток - 3,1 м.
В комплекті два типа основи - штир та хрестовина, сумка для зберігання та транспортування.


Ціна - 1200 грн.
________________________________________________________________

Пакет поліетиленовий

Зображення

Тип – «Банан», нижній шов.
Розмір – 300х400 мм.
Поліетилен – ПНД (HDPE) 40 мкм.
Колір – жовтий.
Упаковка – 100 шт.


Ціна - 1,30 грн.
________________________________________________________________

Х-баннер

Зображення Зображення Зображення

Зображення Зображення

Зображення Зображення

Мобільний рекламний стенд Х-банер (павук) 0,8 х 2,0 метра. Ідеальний для розміщення в торгових центрах і в місцях продажів. Каркас конструкції складають трубки зі спеціального алюмінієвого сплаву. Рекламне полотно надійно фіксується за допомогою нарізного сполучення через люверси по кутах конструкції. Зручна, міцна і легка конструкція. В комплекті сумка для транспортування і зберігання. Вага конструкції з полотном: 1,6 кг.

Ціна - 850 грн.

Усі питання на пошту: admin@bikeday.org.ua

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 23.5.17 14:02
ВелоКиїв
phpBB [media]

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 8.6.17 15:59
www.VELOSIPED.com
Тепер кожен бажаючий зможе долучитися до міжнародного руху півтора метри поваги, придбавши веломайку Onride

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 13.7.17 08:27
g2p6l
Приветствую!
А есть нашивка или что то подобное на рюкзак?

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 17.1.18 12:15
Denyam
Світловідбиваюча наліпка на велосипед
Самоклеюча світловідбиваюча плівка, діаметр 45 мм.
Как наклейку предполагается использовать?
Диаметр 45 мм, как по мне, слишком большой для наклеивания на велосипед сзади на видное место, но маленький для достаточной заметности для автомобилистов.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 4.4.18 12:24
genia1991
а где нашивки такие можно купить кроме как в Киеве?
если заказывать 1 нашивку . это очень дорого песылка .все обойдется ))

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 4.4.18 12:27
genia1991
может у кого есть векторные файлы. скиньте я дам почту )
напечатаю себе.
желательно ai файл. илюстратор