Думав, що давно виставив сюди. Багатьом буде думаю цікаво.
Рік тому я взявся за модернізацію старого велобрухту. Колись це був чудовий, сучасний жіночий велосипед від відомого у колишній НДР(Німецькій Демократичній Республіці) велозаводу MIFA.
Із "рідного" суворі 90-ті пережила тільки рама, кермо(яке одного разу зламалося та приварилося), шатуни та підсидільний штир.
Все інше - китайсько-українсько-російського виробництва. Якість цих компонентів можете уявити.
Що завжди приносило чудові вудчуття комфорту - то це посадка на цьому велосипеді - німці якно бережуть своїх фрау-їздити на цьому велосипеді, навіть при тих низькоякісних компонентах, було одне задоволення. Тобто геометрія рами чудова. А як відомо у велосипеді якщо рама чудова - то й велосипед може вийти чудовим.
Рама сталева, зразку 20-х років, але рік виготовлення 1968. Дожила у непогано стані.
Ось послідовність моєї модернізації:
Як бачите - каретковий вузол тут не різьбовий та 40мм у вн. діаметрі, сьогодні у нас не знайдеш якісої каретки від такий вузол, я вирішив виготовити втулку під звичну вже різьбову каретку-картридж:
Проблемою було придбати потрібну каретку, для цього я перекреслив передню та задню зірки та визначив, що потрібна каретка 117 мм. Я таку і придбав.
Раніше багажнік на таких велосипедах кріпився до хомута та підсидільній трубі, але цьогодні це вже архаїзм, та й багажніки такі важко знайти, я вирішив раму трохи осучаснити-розробив кронштейн-бонки для багажніка , кронштейн для нарамного зумку типу "підкова" та підсилити задню вилку пластиною із стандартиними отворами:
Саму раму як бачите я зачистив до металічного блиску:
У якості трансмісії - я обрав перевірену роками 3-х швидкісну планетарну втулку Shomano Inter-3
Передню втулка тут це динамовтулка-дуже зручна для міста альтернатива звичаній динамці та батерейковим фарам.
Раму я після обробки антикором поґрунтував та пофарбував:
У цій рамі не було кронштейнів для кожуху тросу перемикання передач-довелося виготоити все самому. Я встановив 4 різьбових заклепки у рамі та притискав за допомогою пластин кожух тросу:
Для порівняння - до та після:
Покопирсавшись у німецькому інтернеті, я найшов яким раніше був цей велик та які були наклейки:
Пізніше я намалював та замовив наклейки із історією модернізації:
Велосипед без емблеми спереду - як Мерседес без емблеми на капоті, тому я стару емблему зачистив старим армійським способом та пофарбував:
Із особливостей велосипеду слід відзначити автоматичну систему вмикання/вимикання світла. Скажу Вам, дуже зручно - заїжджаючи до тунелю вдень світло саме вмикається і при виїзді вимикається. Після зупинки велосипеда фара та задній габарит світить ще приблизно 5хв, що важливо коли зупинився на узбіччі неосвітленої дороги чи просто хочеться поставити у гараж. Фара тут - Basta Pilot Auto та задній габарит - Basta RaySteady.
Як на мене - вийшов чудовий, сучаний міський велосипед для жінки.