Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Для фотографій і комплектації кастомних роверiв веложителiв, з подальшим обговоренням їх з іншими користувачами ...
GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 6.3.15 16:56

Вирішив тут написати свою історію дебелоїдного апгрейда, чи як його краще назвати у пошуках кращого байка, чи просто завіхріння мозгу.

Ітак почалося ще у далекому 1981 році коли батьки подарували 1 байк - це був ГНОМ-3, потім був "Зайчик"(1984 рік), потім "Ерелюкас-8" (1991) - сперли колесо через неділю після придбання, потім стояв в підвалі 21 рік поки не підняв його з підземелля , відремонтував і віддав матусі на дачу їздити, у 1993 році подарили мені "Аїст" поїздив я на ньому 2 роки на дачу (1993-1995 рр. ) і забив на байки до 2011 року, після велоаварії, яка трапилася у 1995 році - вризавля на швидкості у інший байк, вина була іншого учасника руху - був п яний. І тут і почалося....перед тим , як почну далі оповідати, скажу так в дитинстві не було чи багато часу на байк, чи щось інше заважало, але наздогнало воно мене аж у 2011 році коли вже було 33 роки))). Висновок: що не отимував у дитинстві, то обов'язково наздогонеш в зрілому віці.

Ітак проходив я біля магазину байків у 2011 році і вирішив зайти туди, поцікавитися, що воно, да як. Ну і вирішив взяти простий хартейл ТРЕК ВАХУ 2011 року новий, у байках на той період часу взагалі не торопав. Проїздив я на ньому до осіні 2011 року, при чому стімко заболів хворобою ацкого апрейду, як скажений спочатку змінив трансмісію всю на "Шимано Деоре", потім зміним вилку на "рок шокс ТОРА" 90-130мм, потім вилку на "ФОКС ФЛОАТ РЛ" 100 мм, купив легкі колеса "Фулкрмум ред метал 3" , гальма "СРАМ АВІД Р" і нарешті вирішив не мілочитися і змінити раму на карбонову СКОТТ СКАЛЕ 15.

ДАЛІ таргани більше почали битися в моєму некчемному котільці , купив трансмісію шимано "ХТ", підсиділ, винос, руль "Річі ВЦС", сідло "Селе італія СЛР" і почував себе як супер пупер поц, лаври так і сяяли. Вийшов зовсім новий байк вагою біля 10кг.

Вся ця катавасія з апгрейдами відбулася з травня по вересень 2011 року але хвороба на цьому не закінчилася. Восени 2011 року вирішив брати участь у змаганнях МТБ, але поїхав за 2 дня до змагань потренуватися на трасі і вийшов з кабіни з некислої горки, литів метрів 3 униз, поки не вивернув суглоба плічевого з плічевої сумки, на цьому змагання закінчилися)))), далі була зима, купив "швабре айс скіпер про", їздив взимку все майже влаштовувало у байку, але скоро почалася весна і знайомий мене почав підначувати купити карбопідвіс, тут таракани ще більше почали гризти некчемну голову, продовження буде....
Вкладення
DSC05150.jpg
4.jpg
9.jpg
5.jpg

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення GT2000 » 6.3.15 19:27

Розповідь продовжується, внаслідок сильного впливу на мозок високих технологій карбонобудування, яка підксилювалася гуркітом в одно вухо користі підвіса та в інше вухо навідомого почуття, що це дуже комфортно, було вирішено придбати раму скот спарк 30 2007 року, вага 1,850 кг, у травні 2012 року. Зрозуміло, що всі зап частини були взяті с хартейла скот скейл 15 2008 року, ще приводом придбання підвіса було дискомфорт в області хребта. Ітак вийшов такий агрегат, фото додається, вага була 10,4 кг на безкамерці. Це була ракета ще та, на грунтах можна було видавати на гора 35 км/год без болі, відверто кажучи дуже жалію, що продав цей агрегат. З абрейдів було тільки перехід на безкамерку та покри швабре рейсінг ральф та неопренові грипси.

Можна сказати, що тут і треба було зупинитися, якби не внутрішнє его, яке хотіло ще більшого, що може бути краще за байк, не кидайте в мене каміння, для сімії це автомобіль. Прийшлося збирати кошти, на новий, так как в планах б/у авто не входило, прийшлося продати байка (серпень 2012 року), щоб вистачило на авто. Скажу це була помилка і так вистачало бабла, але жадність фраєра згубила... скот продається у Харків , кінець фільму.

Після придбання іномарки, мозок був виключений стосовно байкоманії, але зрозуміло не надовго. Через місяць з'явилася ломка страшна , щось потрібно було робити пришлося піднатужитися на роботі заробити копійку ну і спустити її на байк, зрозуміло що на карбопідвіс грошей зайвих не було , прийшлось брати попростіше, але марка скот це сила, тому не став змінювати традиціям, купив у 2012 році у грудні скот спар 60 2012 року з пробігом до 400 км. І все до нічого, якби не відчуття , а вони не підводили, байк був значно тяжіліший ранішнього аж 13,1 кг, поїздив я на ньому 1 міс і продав у надії шось купити полегче та покраще в компонентах , лазив на п2к на знайшов скоріше всього палений спеш стампджамер ФСР 2007 року, да був він старий, що мої двері, але вага та навістка , а головне ціна зіграли своє у січні 2013 року був куплений спеш трейловий байк

Головне, що в ньому подобалося це технічні спуски та не можу знайти такого слова на українській мові "ковырялово", для себе зрозумів , що не в вазі може бути щастя, хоча він і важив всього 12 ,1 кг і це люміній!!! проїздив я на ньому аж до квітня 2013 року і знову хотілося полегше та швидше, спеш продається і знаходиться карбоновий "канондейл РАШ" 2007 року , одна нога для пафоса, вага була у нього більша чим у стампа аж 12,9 кг хоче геометрія була всеж таки більш засточена на вручення, ну головне був він подубитий. Були проскоки цепка, треба було міняти всю трансмісію, що в плани не входило
поїздив на ньому до червня 2013 року і вирішив купити щось полегче типу хартейлу, такий собі даунсайз. Кадейл продається і купляється бюджетний байк "деус" 2006року, виробництво Англії. Скажу змінив тільки вилку там тому, що була там регідка і видбивало руки нормально так, а в решіт не поганий байк , можно було б і залишити, але це вже була хвороба, коли не можна було зупинитися хочухочухочу ще...., потрібно булоб лягати у психлікарню, але ніхто з родичів не дзвонив до неї, ну а мені воно і не потрібно було. :(

Дейвес звісно був проданий і знов захотіли таргани карбоподвіс, життя тоді ще не навчило , що потрібно брати нові байки і під свої запити, тобто в моєму випадку потрібно було легке брати по вазі, карбон карбону різнь, не весь карбон легкий, але тоді я ще не знав цього, знайшов на просторах СЛАНДО байк карбопідвіс "ЖТ марафон" 2010 року, крадений мабуть, о ще такого живопису у мене не було у стойлі, треба брати, скажені таргани, хай їм грець, ладно беру, ЖТ приїхав, вага була 12,5 у нього , скажу так колишній його хазяїн намагався зробити з трейлбайка щвидкісний спорнтивний підвіс, щось у нього вдалося, але головна проблема булі - це його рама з амортом який не лочився і не було навідь пропедалу, жопіто і все))))) Да ще тріснута була вона в районі піра, вже потім догледив. Вирішив відправляти гарборукам на пайку, зробили вони вчасно і швидко, поїздив я на ньому до січня 2014 року. ну потім замітив ще одну тріщину в рамі і вирішив продавати, погана карма, як не крути.

Далі буде ще весиліше, думав все зупинюсь треба взяти новий байк і крапка, вже домовився що беру трек суперфлай найнер 29 2014 року типа модно , але хартейл в мої плани якось не входив, ще був варіант взяти нового скота геніуса 930 2013 року, але тоді відговорили мене його брати, так як великі ходи для рівнини це фейк, поліз знову у пошуки. Знайшов спеш епік 2007 року, знову на тіж граблі, що давній байк, але це епік "йошкін кіт" треба брати, хвороба прогресувала. Взяв і прогадав так як знову убитий міняв і цепок і касету і зірки , скажу так підвіса там мало більше хартейла комфорту маловато було. Ех хай йому грець продав, головне вилка талас з ходом 100-140 на епікі це фейкт також ще той був.

Потім купив у квітні 2014 "скота спортстера Р6" 2007 року ні риба ні мясо 14 кг, але що подобалося , що 28 колеса катять з горки давив під 56 км/год з розрахунком 48/11 і по трасі було зручно їхати. Замінив тільки вилку на амортизаційну сантур якийсь на 28 вилок нормальних дуже мало.
Продав і нього, чого не влаштував, а х.. його знає хворому це тяжко пояснити)))) Думав в черговий раз, що зупинюсь, але байконаркоманія прогресувала, потрібна була вища доза. Його вдалося продати навіть з прибутком))) горе бізнесмен.

Далі у червні 2014 року був куплен трек 8000 2011 року, гарна конячка, замінив тільки ободи на ЗТР крест, але щось там скрипіло в рамі видно вже скоро було їх кірдик, йшла на злом, до мене видно їздив товстун, так як ободи було ендурові. поїздив я на ньому до грудня 2014 року і обміняв на підвіс скот геніус 60 2011 року, фото викладу піздніше, так як ліміт вже файлів, на ньому і зупинився, змінив вже руля, виноса, поставив рокрінг, середню зірку змінив на більшу 36, поставив дропник і засопкоювач ципка, поки що таргани побігли з мого мозку, мабуть криза їх налякала чи майбутній 13 байк як число не дуже, в решіті решт зупинився я на 12 байку. По швидкості немає її там, хоча ковирялово, трейли це його стихія, що мені і подобається - може це і є ідеальний байк для мене.... 8) життя покаже.

п.с. для читачя скажу наступне не гоніться за апгрейдами в пошуках сферічного вакума, його немає, а беріть одразу той байк, який буде відповідати вашим умовам його експлуатації, компоненти можна міняти , але після їх руйнування та вихідну з строю. І точно треба 100 разів поміркувати коли міняйте байк. Зараз в сучаних умовах економічної кризи не розжинешся, але в майбутьому все може бути. Бажаю зваженого підходу до вибору!!!

фото останній байків двох скину піздніше.
Вкладення
скот спортер.jpg
епик.jpg
епик.jpg (83.42 Кіб) Переглянуто 9460 разів
ЖТ1.jpg
даус.jpg
даус.jpg (91.63 Кіб) Переглянуто 9460 разів
6.jpg
2.jpg
2.jpg

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення GT2000 » 6.3.15 20:59

і останнє фото двох байків, перепрошую у модераторів може не дуже в дану тему, але тут мова йдеться про апрейд саме байками)))) тому з вашого дозволу створив топік саме у цій гилці.
Вкладення
скот ген609.jpg
Iтрек80009.jpg

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення lisapedist » 16.3.15 11:06

Да уж... вот на ком индустрия пи%%енных велов из Европы держится...

По теме - тараканов таки надо было лечить, ибо нереально понять вел за 4 месяца в среднем на вел (если согласиться что Вы катаете круглый год без пауз) плюс время на "продать-купить".

У меня сейчас - третий за 7 лет, купил в прошлом году (подвес) и только сейчас по прошествии где-то 2,5К километров начинаю понимать что он и ощущать с ним единение. Второй же вел покупался после 4-х лет катания на первом для реального апгрейда т.к. первый вел был совсем простой.

А тут... каждый месяц по велу...
Зря.
Катание - это процесс получения удовольствия, а вел - практически живой друг и товарищ.
А то что делаете Вы - это крысиные бега, деньги ради денег, велосипед ради велосипеда (а не поездки), как медали у Брежнева.
И это формально нельзя назвать "апгрейдом" ибо апгрейд - это повышение уровня составляющей (например, с Торы на Ребу или с Х7 на Х9), а здесь - просто перебор без рабора.

Интересен Ваш среднегодовой и средневелосипедный пробег.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення GT2000 » 16.3.15 17:44

до 1500 км не более в год, на скоте уже откатал 700 км с ноября

Аватар користувача
shooter
Модератор
Повідомлень: 7897
З нами з: 8.5.03 20:06
Стать: чол
Звідки: GB

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення shooter » 18.3.15 10:26

нереально понять вел за 4 месяца в среднем на вел (если согласиться что Вы катаете круглый год без пауз) плюс время на "продать-купить".
що значить зрозуміти вел?
Фігня якась.
1 - 2 дні катання і все зрозуміло.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення lisapedist » 18.3.15 11:14

що значить зрозуміти вел?
Фігня якась.
1 - 2 дні катання і все зрозуміло.
Не соглашусь.
Это конечно субъективно, но для меня это так.
Кто-то относится к велу как к куску железа, а кто-то нет.
Кто-то ценит уровень рам и обвесов (как автор поста, например), а кто-то - впечатления от поездок.
Мне двух дней не хватает точно.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Rodder
* * * *
Повідомлень: 535
З нами з: 23.11.11 18:45
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення Rodder » 18.3.15 16:43

А я думаю, що часта зміна велів - це нормально. Тільки не щомісяця, а, наприклад, раз в сезон (щоб і вгори з’їздити, і дальнячок якись, і по ресурсу/надійності порівняти). За умови, що вел дійсно експлуатується за призначенням. Це якщо цікаво порівняти RS vs Fox, Shimano vs Sram, 26 vs 29, дабл vs сінгл і т.д. Така собі "філософія технологій та прогресу". Але є й інша філософія - "духовної єдності". Це коли купується, а краще збирається один вел, і стає як "живой друг и товарищ", у вогонь і в воду і т.д. Кожному своє. :old:
Головне, щоб карма у вела була хороша ;)
bikeportal.org.ua - сайт підтримки велозмагань

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 18.3.15 18:53

погоджуюсь з родером, краще мати один під свої умови експлуатації, чесно кажучи вага байка зараз до 14,8 кг, а мене зовсім не бентежить, проїхав вже 1000 км зрозумів що мені потрібно від байка, в майбутньому перейду на сингл 30- 11-36 т руля на 760 мм та й все

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення lisapedist » 18.3.15 21:42

И что же Вам нужно от байка?
Особенно от байка весом под 15 кг?
Трейлы катать?
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 19.3.15 07:59

звісно, трейли та по лісам їздити, по бездоріжжю глухому

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення lisapedist » 19.3.15 14:41

[quote="GT2000"][/quote]

Все равно очень странно - вел 12,9 кг не устроил - менялся на 12,1 кг, кадейл с лефти не подошел, эпик спеш не подошел мол не двухподвес считай (у меня кстати такой и норм), а 14.8 кг - подошел.
И то "поля-леса зачем там двухподвес возьму ХТ", то "катаю трейлы ХТ явно недостаточно"...
1500 км в год, но 700 км при этом за 3 зимних месяца - тоже как-то странно.

Как я писал выше - считаю что велы не стоит менять ради самой замены.
Может, лучше понять где и как придется кататься и взять вел под это дело?
Ну а если прям много "трейлов" и при этом много "леса-поля", и не хочется ездить одним велом по другим раскладам... так может купить просто второй?
Один - подвес для жести, второй - ХТ для КК.

А еще их можно будет продавать/покупать в два раза чаще! :Yahoo!:
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 19.3.15 17:49

все по порядку

1. уже перевалило 1000 км в том году было 1500 км пробег

2. по весу не заморачиваюсь так как много хода , это лучше чем легкий вес

3. да и просто нарвится вел что тут поделаешь

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення lisapedist » 20.3.15 10:33

Ну значит так тому и быть, любовь - она логике не поддается :)
Желаю катать много и получить побольше удовольствия!
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 20.3.15 18:01

спасибо, в этом году в планах пилипец, ай-петри там уже и проверю байк на все 100.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення lisapedist » 20.3.15 19:20

На ай-петри ж москали?!
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 21.3.15 09:47

да мені однаково хто там, Крим-це Україна і крапка.

Аватар користувача
shooter
Модератор
Повідомлень: 7897
З нами з: 8.5.03 20:06
Стать: чол
Звідки: GB

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення shooter » 21.3.15 18:24

Не соглашусь.
Это конечно субъективно, но для меня это так.
Кто-то относится к велу как к куску железа, а кто-то нет.
Кто-то ценит уровень рам и обвесов (как автор поста, например), а кто-то - впечатления от поездок.
Мне двух дней не хватает точно.

хочеться лизати шершавим язиком гарачі зуби.... (с)
Не дуже ясно до чого тут враження від покатулек, коли адекватний велойобпошанувач задавши пару днів пікове навантаження в своєму стилі катання тому чи іншому набору компонентів, може зрозуміти підходить йому цей набір заліза чи ні.
Звісно якщо фоткати його на фоні сосни в 4 різні пори року, тоді так.. оцінити важко..
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мозгів

Повідомлення lisapedist » 22.3.15 10:33

Не дуже ясно
Если не ясно, рекомендую погуглить, авось поможет.

Я все написал уже, отдельно написал что мнение субъективное.
Чего цепляться клещем?
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
shooter
Модератор
Повідомлень: 7897
З нами з: 8.5.03 20:06
Стать: чол
Звідки: GB

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення shooter » 23.3.15 12:28

рекомендую не грубити і не флудити
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 23.3.15 13:13

кожний прав у своєму, реально можно частково зрозуміти за одну подорож що це за байк, але скажу так чим легший байк , тим краще і набір швидкості та і авг більша, я керувався м ясом та надійності байка що не підведе, але не на користь ваги.

rom4eg180
*
Повідомлень: 2
З нами з: 17.7.15 21:31

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення rom4eg180 » 17.7.15 22:09

Почитал я вашу историю. Если честно то придерживаюсь мнения большинства - вы просто не знаете что вам нужно и поэтому не можете получить удовольствие от законченного творения. У меня такое тоже есть но не в вело, я увлекаюсь hi-fi, hi-end звуком и у меня доходило до маразма уже я по 3 раза в месяц усилители менял, твикал цапы ,кабеля отслушивал, а потом это все продавал и через время опять покупал ) понять то вас можно ...но с велом немного другая история. Музыку ты можешь слушать любую везде, а на веле не каждом удобно везде. Трейлов у нас в Украине и спец трасс ну очень мало и я не думаю что все мы на выходные туда ездим в тот же Крым. В Днепре у нас и то только одна трасса которую за полторы минуты можно проехать и на ней чемпионаты по мини дх проводят, куда даже хардтейлы и 4х пускают велы - уже понятно что это за трасса да? И так везде у нас гребаная ровнина, а велосипеды которые многие покупают с ходами 150-200 это ошибка и вес тут не причем, просто железо используется не по назначению. Я прыгал дропы метра полтора на плоскость и спереди 150 даже не до конца складывались и это при том что я воздух даже не качал...с вашим стилем езды вам 120 это потолок. Ещё очень важно найти свою геометрию, если у вас уже 12й байк то можно было уже понять какая именно гео вам подходит и навеска тут не причём, это просто механика, а то как ты чувствуешь байк это тупо длинна ширина и высота и у каждого это своё, про седло поднятое на ростовку выше рамы это вообще просто без слов.. Супер про! Я бы вам посоветовал не покупать не щупая, а просто поискать посидеть какие то велосипеды у знакомых и найти свою раму и на ней уже строить и это будет реальный прогресс и апгрейд. У нас в Украине все по другому - мы смотрим за бугор видим там как люди катаются в красивых парках или шоссеры по ровному асфальту с лыбой на лице, но наши не понимают что у нас таких мест нету для катания, и потом ты видишь придурков в фуле на подвесе карбоновом на центральной улице спонтом крутой едет или шоссеры бедные вдоль обочины побитой с ямами 20 см ковыляющие под выхлопные газы потока и типа это ваще ну прям как там в ящике и ощущений фонтан для жопы и лёгких , но мысль о владении карбошоссером перекрывает все это ....наши люди любят глазами, они не думают зачем и почему это им надо. ...никакого прогресса ни в голове ни в велосипедах - просто перебор железа из пустого в порожнее что понравилось по цвету и стоило по карману и было в продаже и так 12 раз) Понять вел можно за 1 минуту - одна и та же вилка будет работать одинаково на разных рамах, одни и те же переключатели так же само переключать на разных рамах и тд, но вот само ощущение целостности подарит только правильная рама и привыкать к ней месяцы как тут некоторые пишут это кощунство )))

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 21.7.15 11:00

хорошее мнение, я скажу так скот спарк и будет мне счастье, надо именно подвес с 100 мм ходу с весом до 10 кг и тогда я буду спакоен)))

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення lisapedist » 21.7.15 13:03

надо именно подвес с 100 мм ходу с весом до 10 кг и тогда я буду спакоен)))
Да Вы, батенька, гурман! Подвес, да до 10 кило... А денег не жалко?
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

GT2000
новичок
новичок
Повідомлень: 739
З нами з: 12.9.13 21:47
Стать: чол

Re: Історія апгрейда байками за 4 роки чи завіхріння мізків

Повідомлення GT2000 » 22.7.15 05:55

жаба жмет, все время в голове сравнение со спарком, дуралей был продал его в свое время, после него все остальное посредственно


Повернутись до “Мiй велосипед”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей