И это правильно.Таки вирішив- комплект гальм буду ставити. З одним гальмом їздити страшніше.
А вот нефиг в таких местах с такой скоростью гонять...задним зажал, но скорость не сбросилась и о чудо, передний спас ребенкка, а я в замедленном с облегчением сальто над ним крутил!
Место именно проезжее, но родители не уследили за парнишкойА вот нефиг в таких местах с такой скоростью гонять...задним зажал, но скорость не сбросилась и о чудо, передний спас ребенкка, а я в замедленном с облегчением сальто над ним крутил!
та какой нафиг стиль, если:
Очень хорошо, что ТС ездит, и на практике пришел к 1х10, новому вилсету, воздушке, слх, габарукам...
Но где чувство стиля, где-где-где-где.
катать на 1х10 и не выкатать стоковую кассету - это ж какой пробег должен бытьадже від стоку на цьому байку залишилась лише рама і касета.
наличием денег не всегда можно скрыть отсутствие вкуса.Вы просто завидуете. Делайте это молча.
А шош там такое дорогое? Каретка ХТР? или Рыба?наличием денег не всегда можно скрыть отсутствие вкуса.
Дим, ты сам в курсе что-по-чем.А шош там такое дорогое? Каретка ХТР? или Рыба?
Да мнногие проходили эту болячку, когда покупаешь первый велосипед, среднего или нижесреднего уровня, потом начинаешь болеть апгрейдизмом и начинаешь тулить какие-то второстепенные детальки топового\предтопового уровня. гаечки-винтики титановые, всякую такую ересь...- а в чому топовість комплектації цього велосипеда? Із топового встановлені лише: задній ротор xtr (причому здається позаминулого модельного року), каретка xtr, і педалі saint (ну не переходжу я поки що на контакти. Я взагалі катаю в трекінговому взутті, а у спеку одягаю сандалі). Решта компонетів груп deore, slx, deore xt чи їх аналоги є mid\mid end рівня. Вилка та колеса теж середнячки. Я розумію, що для пересічного українця навіть на групсеті deore зараз дорого зібрати велосипед. Кожен заробляє і витрачає стільки скільки може чи хоче. Мій велосипед далеко не Rolls Royce чи Bentley на двох колесах;
Відповідаю, враховуючи власний досвід. У порівнянні з каретками bb51 і bb70 каретка bb93 у плані крутіння не дає відчутних переваг. Але на попередньому велосипеді стояла bb51, в якій підшипники за 1,5 роки експлуатації розхитались. Головна перевага каретки bb93 - не легкість, а більш надійні і довговічні підшипники.Ну к примеру, что дает тебе каретка ХТР как таковая? Единственный правильный ответ - ничего, даже незначительная разница в цене с другими каретками не делает осмысленной ее установку на эту раму.
Все ж нові колеса більш вищого класу. На нашому ринку є певний дефіцит плоских спиць для Mavic, особливо 27.5, а на моїх колесах спиці ДТ Свіс, яких валом продається.1) колеса - замінені одні "говноколеса" на такіж самі "говноколеса", в чому суть заміни?
Винос захотілось більш короткий і не катрійного дизайну. Руль по ширині для мене оптимальний (користувався і ширшими, і вужчими). Сідло Брукс куплене для відмови від памперсу та комфортної їзди. Ті, хто користується зрозуміють. Мінуси сідла - вага і дизайн "як на велосипеді "Україна". Останнє мене найбільше відштовхувало від покупки, але сідло реально коштує витрачених грошей-воно зручне і дозволяє кататись без памперса десятки км з комфортом.2) винос отпад, тільки не на цей байк, передбачається більш агресивна їзда вниз? тоді до чого тут Brooks ( SDG було б набагато доречніше імхо)?
3) педалі Saint та багажник? винос 40 мм та руль на 630 мм?
4) безкамерні обода та камера с герметиком? нові покришки evo -версія? якщо так тоді безкамерка, якщо ні - тоді навіщо вони з такими ободами?
Трансмісія 1-11 все ще дорого коштує. Діапазон звузився математично % на 5. При катанні не відчув.5) заміна касети? 30-ка у sram в компоненті ціна/якість/вага найкраща, навіщо її змінювати? "лучшее враг хорошего"? та й ще діапазон звузився, був 10-36 став 11-34...якщо вже міняти, то на 11 шв.;
6) Гарбаруківська зірка, я одразу й не помітив, що вона зелена а стара, що зтерлася? може краще було б рокрінг причепити, щоб колір зірки не бентежив?
Трейли не катаю. Катаю форумні покатеньки, покатеньки з друзями та в одиночку. Ніяких екстрім трюків не роблю. Тому при моїй стабільній вазі 70 кг вилки з ходом більше 100мм, більш потужні осі та інші підсилення просто не потрібні. Я ж вище здається писав стиль і характер використання велосипеда. Якби я збирався катати AM, Enduro , DH тощо - у мене був би зовсім інший велосипед, точно не хардтейл.Я б з цього байка робив в би трейл-хардтейл, ексентрики, багажник, "світелкі-пєрделкі" - нафіг, натомість: вилку з ходом 120 мм, обов'язково з віссю 15 мм, задню втулку теж під вісь 135х10 мм (ну тут інших варіантів нема), руль 740 мм, покришки нормальні такі зубасті, а не це "ні в село ні город", підсіділ регульований.
Повернутись до “Мiй велосипед”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 16 гостей