Колись, в 2014му, приходить мені смс від одного з київських веломагазинів: "З нагоди дня народження нашого директора, 3 дні знижка на все -50%".
"Хм... Треба зайти, глянути шосейне взуття..." - подумав я. Тодішні Найки заносив до дірок, в прямому сенсі.
Полазив по сайту, подивився що ще є цікавого. Наче більше нічого. Хіба що рами. М? Мммм? Та ну, карбон. А якщо стукну, а якщо зламаю?.. Чи все ж таки?.. То залишилися ж лише 58 и 60, щоб не виявились більшими ніж треба. А хз. Загалом, думаю стандартні думки людини, у котрої досі був лише алюміній.
В суботу поїхав вибирати тапки, прихопивши про всяк випадок з собою рулетку.
Декілька моделей, декілька размірів, вибрав, беру.
А піду-но гляну на рами. Одна, друга, третя... Тут з підсобки вийшов Льоша зі словами "Треба брати! Тобі віддамо з вилкою в комплекті!".
Ах ти ж... Значить треба) Ще година на вибір моделі, кольору та замірів не дарма прихопленою рулеткою, дзвінок другу, ще раз заміри (тьфу, гірше дівчини в магазині одягу, чесслово ).
Так, ось цю. Пакуйте! А яка вилка там? Хм... З алю штоком? Ану момент, а які ще є? Хм... Ооо, шток карбоновий! Оця нічого так. А такої самої чорної або чорно-білої нема? Ну добре (в голові вже назріла кольорова схема). А терези є? Ойойошечки, з алю якорем для карбоштоку легше стокової майже на 100г. Скільки коштує? Скільки скільки?.. Пффф... Беру.
Ось так і з`явилась у мене ця рама.
Така тільки у мене і у Бєшеного Бантика... Ну і у Чайки... Ну і у Ареха. Ну ми ж всі ростом 2м +-, тож само собою.
Обійшовся фреймсет за підрахунками дешевше китайського карбону.
Спершу перевісив все з попереднього Келліса і їздив так. Вбабахувати відразу далі на апгрейди під час війни - не правильно, м`яко кажучи. Волонтерам та хлопцям там потрібніше. Та й раптом курс назад відкотиться...
Через рік почав потроху добирати запчастини, частково у нас, частково за кордоном.
І ось, взимку приїхала остання залізяка, якої не вистачало. Точніше карбоняка.
Повніший кастом, самозбір та єдиний на планеті .
Рама: Focus Cayo 2008, 60ка.
Вилка: Focus carbon aero.
Підсиділ: Future Carbon Components (китайкарбон ). Взяв з цікавості, спробувати що ж воно таке. Також верхній шар 12к під раму та кольори під вилку.
Сідло: Velo VL1619.
Зажим: Uno.
Трансмісія: Shimano 105/Tiagra.
Дуали, гальма, перемикачі - 105 5700.
Шатуни - 105 5800, 52-36t, або "циркулярочка" . У нас потрібної довжини не виявилось, при виборі моделі різниця між попередньою 5лапкою і цими склала або 5 або 7$. Тож, чому б і ні?
Каретка - 105 5700.
Ланцюги - 105 5701.
Касета - Tiagra 4600 11-25t. Спочатку думав також 105ку, але різниця в ціні майже вдвічі, а у вазі лише 16г +-.
Педалі: 105 5700.
Кермова: BBB інтегрована, "проми".
Якір: ВВВ.
Винос: Bontrager RXL.
Кермо: FSA Wing Pro Compact. Як я їздив до цього на анатоміку?!! Не розумію...
Обмотка: Selle Italia Smootape. Як заявляє виробник, направлена та єдина, що не створює хвиль в місцях нахлесту. Майже правильний відтінок. Bontrager, Velo, BBB, все не те, всі темно-сині.
Колеса: Fulcrum Racing 55. ОЕМ Racing 5 для Cube. Вже під 10/11 касету. З кольорами пощастило. З 2014го ободи різної висоти, задній асиметричний, фланець зі сторони касети зробилили просто вах-вах-вах.
До цього були Racing 7, наш вбитий асфальт, кур`єрство в студентські роки, "Сотки" в Дніпрі та Одесі - все витримали.
Гума: покришки Continental Ultra Race 700х25, камери звичайні Bontrager/Maxxis.
Підфляжник: Bontrager RL.
Фляги: різні, колекція)
Тросики/рубашки/кінцевики: Alligator.
Велокомп/пульсометр: Polar.
А, так, вага. Треба буде зважити. Вагоманьяк в мені з часом чи то заснув, чи то взагалі виселився.
От як буває. У 2008му я тільки починав кататись далі ніж 5км від дому, потрапивши на ВелоКиїв. А ця рама вже висіла і чекала .