Сторінка 1 з 2

Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 24.10.17 20:35
Kabhaal
Такі справи, останні роки запіскованість ґрунтів колоКиїва добряче мене бісила. 29ті покришки наче товсті і бескамерно, і ваги 15 кг з себе скинув, але більше не виходить. А відтренувати технічну їзду по піскам нема часу. Певний час дивився на фети, але воно виявилось заважке і дуже специфічне, аж тут індустрія почала просувати формат semi-фет, тож… Побачів у продажі декілька варіантів свого наступного бажання і не втримався – швиденько віддав Суперфлая і забрав собі товстого пустуна:

ORBEA LOKI 27+ H30, 2016 року
базова модель у майже стоковому стані

Рама: Hydroformed Triple Butted Aluminum, FSA 1 1/8"-1 1/2", каретка BSA Threaded, ось 148*12
Вилка: SR Suntour Raidon 120, LO-R 27+ ось 110*15 custom fit (c) І.Швидко
Колеса: Orbea Ready 27+ Disc
Втулки: Trailmech XC Boost
Обода: Kore Realm P35

Покришки: Maxxis Chronicle, 27.5x3.0" безкамерно
Манетки: Shimano Deore M591
П.переклюк: Shimano SLX M677, Direct Mount
З.переклюк: Shimano SLX RD-M7000 SGS Shadow Plus
Шатуни: FSA Comet MegaExo, 36/26 custom fit (c) І.Швидко
Касета: Shimano Deore CS-HG500 11-42 10шв.
Гальма: Shimano M425 Hydraulic Disc, Deore M591 levers, ротора Ashima Ai2 180мм
Сідло: Selle Royal J-2062 Trail
Підседел: Orbea OC-II, 31.6
Виніс: Race Face Ride BBB ''DownForce'' 60мм -17°
Руль: Orbea OC-II, Riser, 760mm
Гріпси: ESI Extra Chunky помаранчові
Педалі: Shimano XT M785 Trail

Поточна вага: 13.8 кг (-0.4 кг)

Перші домашні фото (23/10/2017):
Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
До пісків ще не доїхав, але воно пре що трахтор, бордюрів не помічаю, по рельсах як по рівному.
Вилка хоч і не Реба, але працює нормально (не як звичні Сантури).
При тиску менш за 10psi на асфальті відчувається ефект підрулювання.
Стокові колеса важкі капец - 3,04 і 2,58 кг.
Сідло навпричуд зручне, треба потестити - може тут Брукс і не знадобиться.
Виніс треба опускати - посадка після Суперфлая як на круізері.
1х10 якийсь скриплячий і незручний, спробую його пару тижнів і повернусь до даблу.

У планах є:
1 черга: повернути систему під дабл - встановити зірки 36х26 і касету 11х42
2 черга: зібрати нестокові колеса з прийнятною вагою.
3 черга: краса, легенькі палички, гріпси etc...

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 25.10.17 18:01
Ляльвер
Физуху никто не отменял :)

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 25.10.17 18:38
VooDoo
...запіскованість ґрунтів колоКиїва добряче мене бісила. 29ті покришки наче товсті ... відтренувати технічну їзду по піскам нема часу. Певний час дивився на фети, але воно виявилось заважке і дуже специфічне, аж тут індустрія почала просувати формат semi-фет, ...

Покришки: Maxxis Chronicle, 27.5x3.0"
Невже така велика різниця по відчуттям між шириною 2,6 на найнері та 3.0 на 27.5, що заради цього варто міняти велосипед? Чи була ще якась мотивація?

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 25.10.17 20:02
Kabhaal
Невже така велика різниця по відчуттям між шириною 2,6 на найнері та 3.0 на 27.5, що заради цього варто міняти велосипед? Чи була ще якась мотивація?
Я такий варіант обмірковував - але для мене то виходить щось невідоме за результатом, з вкладеннями +/- 400$ в нову вилку та колесо. Да і Зай їхав на 2,35 там де я йшов, тож ні - краще вже так.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 28.10.17 19:28
VooDoo
Я такий варіант обмірковував - але для мене то виходить щось невідоме за результатом, з вкладеннями +/- 400$ в нову вилку та колесо. Да і Зай їхав на 2,35 там де я йшов, тож ні - краще вже так.
Давно вже не в темі щодо чогось нового, але не второпаю навіщо зайві витрати, крім власне вартості нової гуми. Наскільки розумію, ширина 2.6 стане взагалі у будь-яку амортизаційну вилку, тут головне щоб по рамі не затирало, у Зайчика зараз взагалі люта жесть, на яку без болю у сердці та плачу Єремії важко дивитися (круті карбоколеса 29 з товстою гумою 2.6 стоять у старенькій коханій 26-й рамі, щоправда трохи допрацьованій колгоспним шляхом у майстрені, і тому для бруду залишилися реально мікрощілини, тобто заїхати десь на грунт із глиною та травою - відразу буде справжній стопкран), і при цьому це свідомий вибір! Якщо ж по колесам мається на увазі ширина обода, то вангую що 21мм буде достатньо для 3.0, адже рекомендації виробника ставити поширше зроблені з великим запасом.

В цілому для піску не бачу проблеми навіть на 2.35, питання лише у тиску, хочу тут виникає великий компроміс - низький і комфортний для піску тиск буде смертю на камінні або корінні , ширше чим на 2.35 не їздив, можливо 3.0+ кардинально змінює ситуацію. Дуже хотілося б спробувати як він керується, буду вдячний, якщо маякнеш коли приїдеш покататися у Голосієво, із задоволенням складу компанію.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 6.11.17 09:48
Kabhaal
До Голосієво чи Пущі ще не доїхав - але знайшов час для тесту по ПДН.
Це було три години якогось дитячого щастя))) – відчуття що отримав саме те, що хотів.
Він їде скрізь – каміння, пісок, грязюка – керованість не втрачається, колеса не грузнуть. Піщану пастку на сході ПДН, в якій завжди до того сходив – проїхав на раз. Потім розвернувся і проїхав на біс туди-сюди ще три рази)))

Цікаві досліди щодо тиску:
1,3 – 1,05 Бар – відчуття як від звичайного хардтейла, на коріннях дупі некомфортно. Пісок їдиться з несуттєвою розкачкою.
0,95-0,9 на задньому, 0,89-0,8 на передньому – різке зростання комфорту, на мілких перешкодах наче на рівному, на ґрунті є відчуття що педалювати легше – на асфальті різниці з високим тиском не відчув, покриття взагалі не впливає на керованість.
При 0,7 і нижче на передньому починає з’являтися надлишкова обертальність – вже при 0,65 на асфальті стає некомфортно.
0,7 на задньому, 0,5 на передньому – на ґрунті комфорт зріс незначно, накат суттєво знизився – але з таким тиском я поїхав по намитому піску (дюни на заході ПДН, недалеко від заїзду) – керованість на букву Х, але по прямій можна їхати спокійно. Почекаю ще снігу.
P.S.: Систему такі змінив на 36х26/11х42, поки що дуже сподобалось.

Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 26.11.17 19:47
Kabhaal
Пущу обкатав - правда умови зараз такі що пісок їдеться легко, але - суперкомфорт і суперпрохідність вражають.
1 черга апу проведена, комбінація з 36х26 і касети 11х42 мені дуже подобається - відсутні провали :good:
Буду вдячний за посилання на виніс 60-70 мм, з кутом 17-35.

Ну і "морські" фото:
Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 26.11.17 20:02
Ul@senko
Жирдяй знатний :good: .
Буду вдячний за посилання на виніс 60-70 мм, з кутом 17-35.

те, що в мене ти дивився - це SQ lab 35 град/70мм (гугл - нутипанімаєш).
Але спробуй спочатку позбутися кільця під виносом, адже -35" дещо скоротять посадку.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 26.11.17 20:26
konst
На али полно выносов с углом 17.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 00:30
Rodder
на ХТ є дешеві UNO з 70 мм на 35

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 10:43
Technician
Добро пожаловать в наш клуб!

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 11:03
Ляльвер
Добро пожаловать в наш клуб!
Вот что значит оффлайн общение :mosking:
Если быть чисто диванным теоретиком, ой, хранить велосипед чистым у кровати и накатывать километры на велофорумчиках, можно подумать - что за херня происходит, а где же гордость и предубеждение боль и прелесть стали на 23 мм покрышках, какой нафиг наш (27,5"+ !) клуб?!

Но нет, Дима и вправду был замечен на ленивой лошадке, я аж глаза протер, не показалось ли. С чем и поздравляю!

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 11:24
Technician
Спасибо! :) У меня, правда, 29й жирдяй и не совсем подходящий для кантри с его трейловой геометрией. Но щаслифф.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 12:09
Aquare11e
Видел пустуна вчера. Катили после моря в конце колонны. Хотел поинтересовать на счет кассеты Касета: Shimano Deore CS-HG500 11-42 10шв. Часто ли используется 42 звезда учитывая что у тебя 27.5 колеса? То по своему опыту, я очень редко использую 36 на 29 колесах.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 12:20
Kabhaal
Але спробуй спочатку позбутися кільця під виносом, адже -35" дещо скоротять посадку.
Зараз 60 мм - та що 70 з таким кутом буде самий раз. А кільце вниз не дозволяє встановлювати навігатор навіть горизонтально :dash2:

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 12:22
Technician
Ты уже нашёл свою посадку? Спилить верхушку штока не вариант?

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 12:43
Ul@senko
Зараз 60 мм - та що 70 з таким кутом буде самий раз. А кільце вниз не дозволяє встановлювати навігатор навіть горизонтально :dash2:
а поставити навік на кермо - нє?
Винос має посадку регулювати, а не бути підставкою для навіка. До того ж повторюся - у тебе кільце нормальне таке стоїть під виносом.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 13:08
Rodder
-35 винос - так собі підставка )

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 27.11.17 13:10
Ul@senko
Нормальна підставка, я з нею вже давно катаю
Show
просто мій навік краще читається, коли закріплений "головою" вниз :D
Зображення

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 28.11.17 11:57
mebaru
Подбирать длину и угод выноса, чтобы встал навигатор - чудасия ) Короткий вынос отлично сказывается на управляемости, руль становится живой. 70мм длинноватый, по сегодняшним меркам. Я бы сразу переходил на 35мм.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 28.11.17 17:10
Kabhaal
Подбирать длину и угод выноса, чтобы встал навигатор - чудасия ) Короткий вынос отлично сказывается на управляемости, руль становится живой. 70мм длинноватый, по сегодняшним меркам. Я бы сразу переходил на 35мм.
"руль становится живой" - ктати есть вопрос - как это сочетается с избыточной управляемостью на низком давлении?
Лучше укоротить вынос и взять руль на 780 или удлинить вынос до 70-80 и поставить руль покороче - 700-720?

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 29.11.17 00:15
mebaru
"руль становится живой" - ктати есть вопрос - как это сочетается с избыточной управляемостью на низком давлении?
Лучше укоротить вынос и взять руль на 780 или удлинить вынос до 70-80 и поставить руль покороче - 700-720?
Хорошо сочетается - руление более четкое. Подруливание, конечно, никуда не девается :) С вашими колесами оно не должно быть столь существенно. Покатайтесь на 5-7 пси с покрышками 5", тогда поймете что такое подруливание :) К тому же, с нормальной вилкой настроенной помягче можно качать переднее колесу чуть по крепче - к примеру, поставив мастодон про на свой фэт и настроив должным образом, я стал на грунт качать переднее колесо 15psi и даже больше, против обычных 9-10 на ригиде.

Касательно выноса и руля - длинный вынос и короткий руль плохо влияют на управляемостью, что логично - руль дальше от колеса, а рычаг маленький, руки вытянуты, а значит степень их свободы более ограничена. Если вы катаете хоть немного агрессивно - то я бы смотрел в сторону короткого выноса и широкого руля. Обычно рекомендуют брать вынос в два раза меньше - например с 70-60 укорачивать до 30-35. На счёт длины руля - от вашего роста зависит и нужно ориентироваться на правильное (для мтб) положение локтей. Я бы брал 790-800, так как его можно всегда укоротить.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 29.11.17 08:47
Technician
Лёша не катает агрессивно. Он любит стелить N+1 километр, поэтому крепление для Гармина у него в приоритете. Я бы тогда поискал байонет с креплением на руль, тысячи их.

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 29.11.17 09:28
Kabhaal
Лёша не катает агрессивно. Он любит стелить N+1 километр, поэтому крепление для Гармина у него в приоритете. Я бы тогда поискал байонет с креплением на руль, тысячи их.
Что-то такое:
Зображення

Re: Товстий пустун (ORBEA LOKI 27+)

Додано: 29.11.17 11:03
Ul@senko
Дуже хароша штука.
До першої черезрульки.
Мало того, що ламається, то воно ще і боляче.
Постав навік на кермо біля виноса і не парся