9000 км на одной цепи? миф или реальность?

(все про шатуни, каретки, педалі, касети, ланцюги, перемикачі, манетки)
Бося
* *
Повідомлень: 141
З нами з: 14.8.13 05:45
Стать: чол
Звідки: Голосисиво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Бося » 9.12.13 00:44

Зубатки – це різновид мохнатки. I зношаются вони швидко.

Аватар користувача
Obi-Wan
* * *
Повідомлень: 300
З нами з: 13.11.08 11:36
Звідки: Голосієво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Obi-Wan » 9.12.13 15:01

Навіщо ж людину тролити відразу?
А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 9.12.13 20:09

Навіщо ж людину тролити відразу?
А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.
ніби задав просте, зрозуміле питання: які критерії зносу зубатки (деталь механізму, вузол, який має зуби (* зірки - на небі))
Не знаєте - так скажіть.
Філософія в тому, що нічого не економиться. Якщо ви витратите одну зубатку на 10 000 км і викинете через проскакування, чи викинете чотири зубатки через 20 000 км без проскакування..
Хтось розглядав, як працює видовжений ланцюг на новій зубатці, або новий ланцюг на пропрацьованій зубатці? Мене цікавить, чи аналізував хтось розклад зусиль між ланками нового ланцюга на новій і старій зубатці. Якщо ніхто не задумувався над цим, а сміливо повірив, що 1 % видовження - це вже смерть ланцюгу і зубаткам (?) - так і кажіть.

Аватар користувача
Obi-Wan
* * *
Повідомлень: 300
З нами з: 13.11.08 11:36
Звідки: Голосієво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Obi-Wan » 9.12.13 21:25

а чому б не скористатися пошуком? важко пригадати вкотре я наводжу тут цю статтю - http://sheldonbrown.com/chains.html Зважте - навіть з картинками на яких зображено... УВАГА....
видовжений ланцюг на новій зубатці, або новий ланцюг на пропрацьованій зубатці
І тут вже можете повірити людям на слово - обидва варіанти працюють паршиво. Все вже обговорено мільйон разів, але ви всерівно намагаєтесь відкрити всім тут очі.

Бося
* *
Повідомлень: 141
З нами з: 14.8.13 05:45
Стать: чол
Звідки: Голосисиво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Бося » 9.12.13 22:45

А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.
Используя вел по его прямому назначению. Уделяя ему все дни и ночи напролет (практическое его применение!). Когда только за месяц выходит по 2-2,3 тыс./км. И не налегке, а часто таская грузы (в среднем по 15-20 кг). То убивается все очень быстро и не только в говно. Не остается времени и сил пи..деть на форумах. Отпадают желания задавать глупые вопросы. А апгрейдизм и прочие подобные филии исчезают сами по себе. В итоге, понимается глубокий смысл единства с велом и глубокая философия укатывания в говно.

К тому же. 9-16 лет назад такого изобилия велов, железок и возможностей их покупки не наблюдалось. И доступность их, относительно доходов пипла, была не та. Желания покупать часто-густо цепки и т.д. по захмарним цінам, не было. Велотусовка в разы была поменьше. Черпать инфу с инета не было возможности, был он у единиц. Приходилось всему учиться на собственной шкуре.
А не лазить, постоянно, по форумам с простыми вопросами и ответами. В т.ч., преследуя цель заявить о себе и своем велике на весь мир. Тем более, ответы на многие вопросы уже давно написаны на данный момент.

Аватар користувача
vile.gnus
*********
Повідомлень: 3046
З нами з: 25.3.08 00:07
Стать: чол
Звідки: с. Капитоновка

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення vile.gnus » 9.12.13 23:20

А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.
Используя вел по его прямому назначению. Уделяя ему все дни и ночи напролет (практическое его применение!).
Не дохера ли пафоса от велокурьера?
Скажу по секрету, новую трансмиссию можно убить за 1 день, за 24 часа. Так что на ней уже нельзя будет ездить.

это не повод не следить з велосипедом, особенно, если это инструмент для зарабатывания денег

Бося
* *
Повідомлень: 141
З нами з: 14.8.13 05:45
Стать: чол
Звідки: Голосисиво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Бося » 10.12.13 00:03

Не дохера ли пафоса от велокурьера?
Скажу по секрету, новую трансмиссию можно убить за 1 день, за 24 часа. Так что на ней уже нельзя будет ездить.

это не повод не следить з велосипедом, особенно, если это инструмент для зарабатывания денег
Где у меня написано слово "велокурьер"? Езжу на веле только ради фана, плюс он у меня как средство передвижения и перевозки, вместо маршрутки и т.п. Юра, не стоит смотреть на все написанное, как на пафос и способ себя пропиарить.
По секрету мне не нужно говорить, что можно за 24 часа, я давно это уже знаю. Просто цели все быстро убить у меня не было и нет. Как раз наоборот, раньше постоянно следил за велом, в силу остающегося времени. Это уже сейчас начал забивать.

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 10.12.13 09:08

а чому б не скористатися пошуком? важко пригадати вкотре я наводжу тут цю статтю - http://sheldonbrown.com/chains.html Зважте - навіть з картинками на яких зображено... УВАГА....
видовжений ланцюг на новій зубатці, або новий ланцюг на пропрацьованій зубатці
І тут вже можете повірити людям на слово - обидва варіанти працюють паршиво. Все вже обговорено мільйон разів, але ви всерівно намагаєтесь відкрити всім тут очі.
дякую за статтю. Наводить на думку, що потрібно "на собі" випробовувати, тому що там є і такі поради http://sheldonbrown.com/chainclean.html.
Очі намагаюсь відкрити насамперед собі, тобто зрозуміти, чому не можна їздити на видовженому понад норму (?) ланці, коли він ще не проскакує на зубатці.
Зношені зубатки теж бачив, але то було за радянщини, зуби на такій зубатці були дійсно зношені до половини висоти і ланцюг (новий) не сильно пробував перескочити. Я веду це до того, що їздимо на ланцюгу до тих пір, поки не почне проскакувати, а потім викидаємо його, без докорів собі, що зубатка вже безнадійно вмерла..
Є в когось фото, де співставлено вироблену зубатку з новою ( такого самого типу)?

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення konst » 10.12.13 09:26

Для особо неверующих. Вот так выглядит убитая передняя звезда:
ЗображенняЗображення
Причем с родными цепями она еще позволяла как-то ездить, если крутить ровненько и не вставать на ноги. С новыми, понятное дело, без шансов.
Фотки новой передней звезды элементарно находятся в интернете.

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 10.12.13 11:33

Очі намагаюсь відкрити насамперед собі, тобто зрозуміти, чому не можна їздити на видовженому понад норму (?) ланці, коли він ще не проскакує на зубатці.
Тому що такий ланцюг починає інтенсивно зношувати "зубатку" і в реультаті цього при його заміні на новий неминуче буде прослизання у роботі з новим ланцюгом. А тепер підрахуй (с) вартість касети і зірок системи та виріши для себе з економічної точку зору чи варто їх "вбивати" одним ланцюгом, експлуатуючі понад "норми" до того моменту, коли почнуться прослизання, або ж своєчасно замінити ланцюг і таким чином забезпечити більш довге життя зіркам. Не виключений варіант, коли для дешевої трансмісмісії є сенс "вбити" все разом до прослизання, але необхідно приймати до уваги, що після переходу певного порогу перемикання буде не таким чітким (особливо помітно в умовах їзди по багнюці), збільшиться вірогідність "ловити чейнсаки" і при силовому педалюванні вгору буде мати місце прослизання, на відміну від ізди в умовах рівнинної місцевості (кантрійну трасу не проїдеш).
Є в когось фото, де співставлено вироблену зубатку з новою ( такого самого типу)?
На фото однакові касети SRAM 990, одна з них "вбита" одним ланцюгом, але це той стан, коли почало з'являтися прослизання на рівнині при експлуатації навіть із "старим" ланцюгом-"вбивцею":
Зображення

На цьому фото середня зірка 32 системи зношена до того стану, коли з новим ланцюгом на ній відбувається прослизання:
Зображення
Скажу по секрету, новую трансмиссию можно убить за 1 день, за 24 часа. Так что на ней уже нельзя будет ездить.
Выкладывай свой секрет сюда. Здесь надо разобраться что понимать под "нельзя будет ездить", т.к. даже на той кассете по фото выше можно тронуться при условии что не газовать сильно с перекрестка, а для некоторых это уже считается "можно ездить". И очень сильно сомневаюсь что любая самая грязевая Б24 увалит так вышепомянутую кассету (тормозные колодки менять через несколько часов - обычное дело даже в карпатах по дождю, но кассеты - фиг там), до такого состояния я ее насиловал сезон на одной цепи в очень разную погоду, причем по наблюдениям самый жестяк не столько грязь, сколько поднимающийся с колес мокрый песок в пуще, когда идет скрежет на какой-то передаче до тех пор, пока песок не перетирается в пудру, переключаешься на другую и получаешь тоже самое, возвращаешься на предыдущую, а там уже накидало свежего и так по кругу.

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 11.12.13 16:33

Интересно какая статистика износа трансмиссии у велокурьеров. Если в лесу чистый снег, то по городу зимой грустно.. сегодня пришлось пару часов находиться на дорогах, это мрак, грязная каша поднимается с колес наверх, липнет и потом примерзает, вот поездить бы ежедневно месяц в режиме велокурьера на новых железках и замерить бы износ.
Зображення

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 11.12.13 20:04

Для особо неверующих. Вот так выглядит убитая передняя звезда:
Дякую. Я ще хочу знати, скільки ланців вбивали цю зубатку? І до якої довжини ці ланцюги експлуатувалися?

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 11.12.13 20:25

На фото однакові касети SRAM 990, одна з них "вбита" одним ланцюгом, але це той стан, коли почало з'являтися прослизання на рівнині при експлуатації навіть із "старим" ланцюгом-"вбивцею":
Зображення

На цьому фото середня зірка 32 системи зношена до того стану, коли з новим ланцюгом на ній відбувається прослизання:
Зображення
Здесь надо разобраться что понимать под "нельзя будет ездить", т.к. даже на той кассете по фото выше можно тронуться при условии что не газовать сильно с перекрестка, а для некоторых это уже считается "можно ездить".
Звичайно, якщо геометрія ямки між зубатки збільшена на процентів двадцять, то педалювання повинно бути відповідно скоректоване, в сторону зменшення навантаження на педалі.
Мені цікаво взнати: от видовжився мій ланцюг з 304,8 мм до канонічних 307,9 мм і що дальше? Міняю я ланцюг, другий, третій, четвертий - а зубатки на касеті дальше нові? Я розумію, що не нові, але на скільки буде спрацювання?
Якщо я проїду на ланцюгу до видовження 311 мм - зубатка на цьому ланцюгу зноситься більше від чотирьох ланцюгів, замінених при 307,8 мм?

А от розібратися, що таке "неможливо" їздити треба чітко визначити, щоб позбутися суб'єктивності в оцінці. Один з таких критеріїв - набір швидкості на рівній ділянці або якийсь штучний тест, пов'язаний з проскакуванням ланцюга і навантаженням на педаль.

пс. в мого роверка ціна ланцюга така ж, як ціна касети.

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 11.12.13 20:33

ппс. спостерігав (недовго, набридло) за зношуванням нового ланцюга на новій зубатці. Ланцюг тягнув зубатку за один зуб (!) практично після перших 100 км. Можете перевірити в себе: затисніть колесо гальмом, натисніть в сторону руху на педаль, так, щоб ланцюг натягнувся максимально. В такому положенні попробуйте порухати ланками ланцюга на задній зубатці (можна і передній), визначивши таким чином, скільки ланок реально тягнуть зубатку, а скільки тільки "бовтаються" за лідером..

Бося
* *
Повідомлень: 141
З нами з: 14.8.13 05:45
Стать: чол
Звідки: Голосисиво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Бося » 11.12.13 23:46

Если в лесу чистый снег, то по городу зимой грустно.. сегодня пришлось пару часов находиться на дорогах, это мрак, грязная каша поднимается с колес наверх, липнет и потом примерзает, вот поездить бы ежедневно месяц … на новых железках и замерить бы износ.
Spoiler
Show
Зображення
Ездил на не новых. Смысла ставить новые железки на зиму и спецом их убивать, проводя такие эксперименты за свой счет – для себя не вижу.
На грунтах без снега или мороза, все-таки абразива больше, но на дорогах есть хим. реактивы. Высыхая после этой каши, вел становиться весь в белых пятнах. Времени сил и желания, протирать мыть постоянно каждый день, лень не остается. Со временем все закисает и перестает работать. Параллелки LX приходилось полностью разбирать. Потом понимать, должны ли крутится там все эти шарниры, втулки и рычажки или так задумано производителем. Поняв, насколько ювелирно они закисли (как будто приваренные без швов), смазывать вд40. Но, они ни в какую не поддавались. И тогда приходилось ювелирно и настойчиво выбивать молотком. А потом вычищать их и собирать. Не редко и рубашки+тросики при сильном морозе замерзают внутри и полностью блокируются. Просто так не прочищаются, нужно только отогревать их.

пс: Не на гонках же. Сохранение секунд и супер качества переключения, тут не жизненно необходимо. Для меня важно было лишь бы дотянуть до дома, а не остаться с груженым велом на 5-28 градусном морозе с ветром, тем более в 2 часа ночи за 15-20 км. Или чтобы вел не подвел тебя среди шныряющих как попало или стоящих в пробках авто на плохо контролируемом скользком месиве. Ведь команды поддержки при этом тоже не было.

Аватар користувача
vile.gnus
*********
Повідомлень: 3046
З нами з: 25.3.08 00:07
Стать: чол
Звідки: с. Капитоновка

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення vile.gnus » 12.12.13 14:16

Выкладывай свой секрет сюда. Здесь надо разобраться что понимать под "нельзя будет ездить", т.к. даже на той кассете по фото выше можно тронуться при условии что не газовать сильно с перекрестка, а для некоторых это уже считается "можно ездить".
Вот какая интересная история у меня случилась с новой трансмиссией на Б24 2011

Я поставил новую кассету и новую цепь. К утру цепь начала простреливать, я пытался заменить ее на другую новую, она тоже простреливала на круге, сильнее, чем первая, вернул ту что стояла и кое-как доехал.
В итоге получилась какая штука, цепь номер 1 износилась далеко за 1.0 по измерителю износа и подушатала кассету так, что новая цепь на нее тоже не становилась.

В итоге путем перебора имеющихся дома изношенных цепей я таки нашел одну которая нормально работала на звездах от 4 до 7, ни при этом стреляла на остальных.

Такие дела. После этого я зарекся ездить Боярку и эксперимент не повторял

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення konst » 13.12.13 12:26

Я ще хочу знати, скільки ланців вбивали цю зубатку? І до якої довжини ці ланцюги експлуатувалися?
Катал в три цепи по кругу, потянуты до 309 мм.
Вот какая интересная история у меня случилась с новой трансмиссией на Б24 2011
Трансмиссия под легким ездоком убилась за сто с небольшим километров ровняка, пусть и грязного? И что за цепь была, коль не секрет?

Аватар користувача
vile.gnus
*********
Повідомлень: 3046
З нами з: 25.3.08 00:07
Стать: чол
Звідки: с. Капитоновка

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення vile.gnus » 13.12.13 14:31

по цепи сейчас точно не скажу, либо 7701, либо 93. какая-то из них. скорее 7701

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 14.12.13 22:19

В гонке хоть какой-то смысл есть, а посему пофиг на расходники. Нужно где-то написать на заборе крупными буквами о том, что мерять износ километрами без учета условий эксплуатации тупо некорректно.
Недавно осматривал колодки и по их состоянию надеялся протянуть до весны, но сейчас насторожил "металлический звук", разобрал и прозрел от результата езды несколько часов по снежной слякоти.
Вкладення
_IMG_4608.JPG

Бося
* *
Повідомлень: 141
З нами з: 14.8.13 05:45
Стать: чол
Звідки: Голосисиво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Бося » 14.12.13 23:53

В принципе, если задаться целью, что-то убить сразу. Или же наоборот, слегка поюзав, посчитавши что оно уже убито, взять и выкинуть. То для этого не обязательно ездить тысячи годами с утра до ночи. Одно дело засовывать вел по уши в говномес, другое, постараться отъездить как можно дольше и выжать 10-ки тыс. км. – "ломать не строить". Производители (маркетологи) того и добиваются, чтобы железки меняли как можно быстрее чаще и покупали новые.
Я еще изначально написал "катал каждый день, преимущественно по асфальту в т.ч. и зимой по слякоти с солью". И тема же не называется "Быстро сделать из железки какашку? Миф или реальность?". Изнашивал кассеты и стальные звезды системы, так же, как и на картинках. Но, преимущественно по сухому асфальту – и это еще надо постараться, уложить их относительно быстро в таких условиях. На зиму продолжал их добивать, чтоб не ставить новые. На говномесы не претендую, всегда по возможности объезжал их десятой дорогой. Секрет за 24ч знаю, был еще на первой в 2004. Сомневаюсь, что на Б24 можно так ювелирно-скрупулезно укатать цепь с кассетой как я описал. Что ли кеды свои старые показать, чтобы было понимание "ювелирно-скрупулезно"))

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення konst » 15.12.13 00:53

Секрет за 24ч знаю, был еще на первой в 2004.
24 часа Гнус тут вставил скорее для красного словца - по факту и шести-то не было. В этом легко убедиться, глянув в протокол той гонки. Да, по говномесу. Но с учетом того, что после каждого круга трансмиссия как правило приводится в порядок, трасса ровняковая, ездок легкий, а скорость не претендует на космическую, напрашивается не глобальный вывод о том, как и что можно убить за сутки, а гораздо более приземленный - о крайне низком качестве конкретного экземпляра цепи.

Аватар користувача
vile.gnus
*********
Повідомлень: 3046
З нами з: 25.3.08 00:07
Стать: чол
Звідки: с. Капитоновка

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення vile.gnus » 15.12.13 14:41

Секрет за 24ч знаю, был еще на первой в 2004.
24 часа Гнус тут вставил скорее для красного словца - по факту и шести-то не было. В этом легко убедиться, глянув в протокол той гонки. Да, по говномесу. Но с учетом того, что после каждого круга трансмиссия как правило приводится в порядок, трасса ровняковая, ездок легкий, а скорость не претендует на космическую, напрашивается не глобальный вывод о том, как и что можно убить за сутки, а гораздо более приземленный - о крайне низком качестве конкретного экземпляра цепи.
Да, 24 часа это было от старта до финиша, фактически ходовых часов было меньше 6-и.
Не знаю, что там было с качеством цепи, обычная заказанная из известного немецкого интернет-магазина.

Я не хочу давать оценку произошедшему и валить на кого-то вину. Просто описываю ситуацию как было с новой трансмиссией при эксплуатации в крайне неблагоприятных условиях (частно, говоря, хуже условия я даже придумать не могу)

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 15.12.13 23:41

Що довше проїздить: два ланцюги KMC Z82 чи три KMC Z51 ?

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 16.12.13 12:15

Що довше проїздить: два ланцюги KMC Z82 чи три KMC Z51 ?
В якій системі координат ти розраховуєш отримати відповідь в кінці 2013 року щодо ланцюгів на 7,8 швидкостей? Рівно з певною похибкою методу вимірювання чи довше на стільки то кілометрів? Ми ж на маємо справу з арифметикою, коли все дуже просто: 2+2=4. Виробники не заявляють такого параметру, як "дистанція", а ланцюги не порівнюють за "пробігом", вони можуть відрізнізняються насічками та відповідно якістю перемикання, наявністю чи відсутністю додаткового захисту від корозії, характеристиками застосованого металу і так далі, при цьому навряд чи хтось зможе достеменно довести що певний ланцюг "протримається" довше іншого, за виключенням крайнощів на зразок самих дешевих із "пластиліну". Тим паче, що 7/8 швидкісні ланцюги є бюджетними вже багато років і малоймовірне існування результатів практичних дослідів - власники подібного заліза не відносяться до тієї цільової аудиторії, яка б замислювалась над такими питаннями. До речі, не факт що не відрізняється якість ланцюгів однієї и тієї ж моделі зразка, наприклад, виробництва 2008 та 2013 років. Із практики - в той час, коли 9-ти швидкісні трансмісії були топовими, деякі гонщики свідомо вибирали в лінійці шимано самий дешевий ланцюг деор (HG53), залишаючи без уваги ланцюги із груп більш високого рівня.

З огляду на вартість комплектуючих в твоему випадку я рекомендую ескплуатувати один ланцюг до зношування всієї трансмісії і міняти разом із всіма "зубатками".
... фактически ходовых часов было меньше 6-и.
И между кругами скорее всего вылизывал трансмиссию как кот яйца. Поэтому заявка потянуть новую цепь на новых звездах до состояния проскоков именно из-за износа тянет на рекорд (при условии что у всех участников также не потянулись цепи и стерлись кассеты, особенно у солистов).

Аватар користувача
tosha
* * * * *
Повідомлень: 1632
З нами з: 4.1.07 17:52
Skype: tosha125
Стать: чол
Звідки: город-герой Киев, Южный квартал

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення tosha » 16.12.13 15:27

Вообще не понимаю, как можно потянуть цепь за 6часов...Да, там было куча говен, звезды могли в песке сточиться, особенно на системе, но цепь от говна не тянется, или я чего-то не допонимаю.
Злые собаки нyжны, чтобы отгонять добрых людей..


Повернутись до “Трансмісія”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей