ніби задав просте, зрозуміле питання: які критерії зносу зубатки (деталь механізму, вузол, який має зуби (* зірки - на небі))Навіщо ж людину тролити відразу?
А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.
І тут вже можете повірити людям на слово - обидва варіанти працюють паршиво. Все вже обговорено мільйон разів, але ви всерівно намагаєтесь відкрити всім тут очі.видовжений ланцюг на новій зубатці, або новий ланцюг на пропрацьованій зубатці
Используя вел по его прямому назначению. Уделяя ему все дни и ночи напролет (практическое его применение!). Когда только за месяц выходит по 2-2,3 тыс./км. И не налегке, а часто таская грузы (в среднем по 15-20 кг). То убивается все очень быстро и не только в говно. Не остается времени и сил пи..деть на форумах. Отпадают желания задавать глупые вопросы. А апгрейдизм и прочие подобные филии исчезают сами по себе. В итоге, понимается глубокий смысл единства с велом и глубокая философия укатывания в говно.А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.
Не дохера ли пафоса от велокурьера?Используя вел по его прямому назначению. Уделяя ему все дни и ночи напролет (практическое его применение!).А по темі - в чому глибока філософія укатувати трасмісію в таке гівно? 10-15 євро за ланцюг - не така вже захмарна ціна.
Где у меня написано слово "велокурьер"? Езжу на веле только ради фана, плюс он у меня как средство передвижения и перевозки, вместо маршрутки и т.п. Юра, не стоит смотреть на все написанное, как на пафос и способ себя пропиарить.Не дохера ли пафоса от велокурьера?
Скажу по секрету, новую трансмиссию можно убить за 1 день, за 24 часа. Так что на ней уже нельзя будет ездить.
это не повод не следить з велосипедом, особенно, если это инструмент для зарабатывания денег
дякую за статтю. Наводить на думку, що потрібно "на собі" випробовувати, тому що там є і такі поради http://sheldonbrown.com/chainclean.html.а чому б не скористатися пошуком? важко пригадати вкотре я наводжу тут цю статтю - http://sheldonbrown.com/chains.html Зважте - навіть з картинками на яких зображено... УВАГА....І тут вже можете повірити людям на слово - обидва варіанти працюють паршиво. Все вже обговорено мільйон разів, але ви всерівно намагаєтесь відкрити всім тут очі.видовжений ланцюг на новій зубатці, або новий ланцюг на пропрацьованій зубатці
Тому що такий ланцюг починає інтенсивно зношувати "зубатку" і в реультаті цього при його заміні на новий неминуче буде прослизання у роботі з новим ланцюгом. А тепер підрахуй (с) вартість касети і зірок системи та виріши для себе з економічної точку зору чи варто їх "вбивати" одним ланцюгом, експлуатуючі понад "норми" до того моменту, коли почнуться прослизання, або ж своєчасно замінити ланцюг і таким чином забезпечити більш довге життя зіркам. Не виключений варіант, коли для дешевої трансмісмісії є сенс "вбити" все разом до прослизання, але необхідно приймати до уваги, що після переходу певного порогу перемикання буде не таким чітким (особливо помітно в умовах їзди по багнюці), збільшиться вірогідність "ловити чейнсаки" і при силовому педалюванні вгору буде мати місце прослизання, на відміну від ізди в умовах рівнинної місцевості (кантрійну трасу не проїдеш).Очі намагаюсь відкрити насамперед собі, тобто зрозуміти, чому не можна їздити на видовженому понад норму (?) ланці, коли він ще не проскакує на зубатці.
На фото однакові касети SRAM 990, одна з них "вбита" одним ланцюгом, але це той стан, коли почало з'являтися прослизання на рівнині при експлуатації навіть із "старим" ланцюгом-"вбивцею":Є в когось фото, де співставлено вироблену зубатку з новою ( такого самого типу)?
Выкладывай свой секрет сюда. Здесь надо разобраться что понимать под "нельзя будет ездить", т.к. даже на той кассете по фото выше можно тронуться при условии что не газовать сильно с перекрестка, а для некоторых это уже считается "можно ездить". И очень сильно сомневаюсь что любая самая грязевая Б24 увалит так вышепомянутую кассету (тормозные колодки менять через несколько часов - обычное дело даже в карпатах по дождю, но кассеты - фиг там), до такого состояния я ее насиловал сезон на одной цепи в очень разную погоду, причем по наблюдениям самый жестяк не столько грязь, сколько поднимающийся с колес мокрый песок в пуще, когда идет скрежет на какой-то передаче до тех пор, пока песок не перетирается в пудру, переключаешься на другую и получаешь тоже самое, возвращаешься на предыдущую, а там уже накидало свежего и так по кругу.Скажу по секрету, новую трансмиссию можно убить за 1 день, за 24 часа. Так что на ней уже нельзя будет ездить.
Дякую. Я ще хочу знати, скільки ланців вбивали цю зубатку? І до якої довжини ці ланцюги експлуатувалися?Для особо неверующих. Вот так выглядит убитая передняя звезда:
На фото однакові касети SRAM 990, одна з них "вбита" одним ланцюгом, але це той стан, коли почало з'являтися прослизання на рівнині при експлуатації навіть із "старим" ланцюгом-"вбивцею":
На цьому фото середня зірка 32 системи зношена до того стану, коли з новим ланцюгом на ній відбувається прослизання:
Звичайно, якщо геометрія ямки між зубатки збільшена на процентів двадцять, то педалювання повинно бути відповідно скоректоване, в сторону зменшення навантаження на педалі.Здесь надо разобраться что понимать под "нельзя будет ездить", т.к. даже на той кассете по фото выше можно тронуться при условии что не газовать сильно с перекрестка, а для некоторых это уже считается "можно ездить".
Ездил на не новых. Смысла ставить новые железки на зиму и спецом их убивать, проводя такие эксперименты за свой счет – для себя не вижу.
Вот какая интересная история у меня случилась с новой трансмиссией на Б24 2011Выкладывай свой секрет сюда. Здесь надо разобраться что понимать под "нельзя будет ездить", т.к. даже на той кассете по фото выше можно тронуться при условии что не газовать сильно с перекрестка, а для некоторых это уже считается "можно ездить".
Катал в три цепи по кругу, потянуты до 309 мм.Я ще хочу знати, скільки ланців вбивали цю зубатку? І до якої довжини ці ланцюги експлуатувалися?
Трансмиссия под легким ездоком убилась за сто с небольшим километров ровняка, пусть и грязного? И что за цепь была, коль не секрет?Вот какая интересная история у меня случилась с новой трансмиссией на Б24 2011
24 часа Гнус тут вставил скорее для красного словца - по факту и шести-то не было. В этом легко убедиться, глянув в протокол той гонки. Да, по говномесу. Но с учетом того, что после каждого круга трансмиссия как правило приводится в порядок, трасса ровняковая, ездок легкий, а скорость не претендует на космическую, напрашивается не глобальный вывод о том, как и что можно убить за сутки, а гораздо более приземленный - о крайне низком качестве конкретного экземпляра цепи.Секрет за 24ч знаю, был еще на первой в 2004.
Да, 24 часа это было от старта до финиша, фактически ходовых часов было меньше 6-и.24 часа Гнус тут вставил скорее для красного словца - по факту и шести-то не было. В этом легко убедиться, глянув в протокол той гонки. Да, по говномесу. Но с учетом того, что после каждого круга трансмиссия как правило приводится в порядок, трасса ровняковая, ездок легкий, а скорость не претендует на космическую, напрашивается не глобальный вывод о том, как и что можно убить за сутки, а гораздо более приземленный - о крайне низком качестве конкретного экземпляра цепи.Секрет за 24ч знаю, был еще на первой в 2004.
В якій системі координат ти розраховуєш отримати відповідь в кінці 2013 року щодо ланцюгів на 7,8 швидкостей? Рівно з певною похибкою методу вимірювання чи довше на стільки то кілометрів? Ми ж на маємо справу з арифметикою, коли все дуже просто: 2+2=4. Виробники не заявляють такого параметру, як "дистанція", а ланцюги не порівнюють за "пробігом", вони можуть відрізнізняються насічками та відповідно якістю перемикання, наявністю чи відсутністю додаткового захисту від корозії, характеристиками застосованого металу і так далі, при цьому навряд чи хтось зможе достеменно довести що певний ланцюг "протримається" довше іншого, за виключенням крайнощів на зразок самих дешевих із "пластиліну". Тим паче, що 7/8 швидкісні ланцюги є бюджетними вже багато років і малоймовірне існування результатів практичних дослідів - власники подібного заліза не відносяться до тієї цільової аудиторії, яка б замислювалась над такими питаннями. До речі, не факт що не відрізняється якість ланцюгів однієї и тієї ж моделі зразка, наприклад, виробництва 2008 та 2013 років. Із практики - в той час, коли 9-ти швидкісні трансмісії були топовими, деякі гонщики свідомо вибирали в лінійці шимано самий дешевий ланцюг деор (HG53), залишаючи без уваги ланцюги із груп більш високого рівня.Що довше проїздить: два ланцюги KMC Z82 чи три KMC Z51 ?
И между кругами скорее всего вылизывал трансмиссию как кот яйца. Поэтому заявка потянуть новую цепь на новых звездах до состояния проскоков именно из-за износа тянет на рекорд (при условии что у всех участников также не потянулись цепи и стерлись кассеты, особенно у солистов).... фактически ходовых часов было меньше 6-и.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей