Колеса Stans Flow MK3 огляд

(все про втулки, камери, ободи, покришки, спиці)
Аватар користувача
qweer
www.velodom.kiev.ua
Повідомлень: 308
З нами з: 26.3.10 19:47
Стать: чол
Звідки: Горловка

Колеса Stans Flow MK3 огляд

Повідомлення qweer » 7.12.16 16:49

Зображення
За відносно невеликий час на ринку, обода Stan`s Flow заробили репутацію легких та надійних, таких, на котрих можна зібрати легкі безкамерні колеса, які можуть бути легко використані, від прогулянкового катаня та «матрасу» до карколомних спусків у виконані еліти маунтинбайку з даунхілу та ендуро.
У кінці 2015 року, фірма анонсувала вихід нових MK3, які прийшли на заміну моделі Flow EX. Нове покоління легше і ширше, ніж його попередник, має внутрішню ширину 29 мм у порівнянні з 25.5 мм Flow Ex
Рекомендований роздріб ободу Flow MK3 становить приблизно $ 100 USD, або ви можете придбати заводській вілсет з будь-яким розміром колеса, зібраного з використанням стенівських втулок Neo за 679 USD.
29 " – вілсет, важить 1870 грам : 890 переднє і 980 заднє колесо з барабаном XD.

Flow MK3 29
Розмір: 29 "(27.5" і 26 "доступні варіанти)
• Цільове призначення: оллмаунтін, ендуро, даунхіл
• Внутрішня ширина: 29мм
• Матеріал ободу: алюміній 6069
• 32 спиць, 3x хреста
• Вага вілсету: 1870 г ; Переднє: 890 г, Заднє: 980 грам
http://www.notubes.com

ЗображенняЗображення
NEO - втулки
У втулках NEO чотири собачки, кожна має невелику сталеву планку, яка відштовхує її від поверхні пазу, у котрому вона знаходиться. Навпроти собачок, усередині корпусу втулки, розташоване стальне кільце, яке має 36 зубців, храповик з 10 градусами вільного ходу між точками зачеплення. У порівнянні з попередніми втулками Стенc, Neo тепер використовує великі підшипники (6902 замість 6802), зміна яких, була призначена, щоб збільшити термін їх служби. Доступні декілька ковпачків-адаптерів, під різні стандарти рам та вилок, вони мають швидкоз’ємний механізм заміни без інструменту.
ЗображенняЗображення
Колеса зібрані без експериментів, за допомогою перевіреною істини : 32 спиці в три хреста. На звичайних Г-подібних спицях стандартної довжини, для того, щоб перебуваючи у байкпарку, місті, або у Антарктиці, ви могли замінити спицю вашого дорогоцінного колеса, не використовуючи спеціальних інструментів та приладь. (стандартний ключ для спиць, вам таки знадобиться). Така політика фірми Стенс.

Фірмові обода добре відомі через своєрідні зачепи(замки), бортувати гуму з камерою інколи складно, та не завжди безпечно, через це, як і з попередньою моделлю Flow Ex, на MK3 логічно використовувати безкамерну гуму та фірмовий герметик.
Глибина обода становить всього 16 мм (в порівнянні з 17.8 мм для попередньої версії), дизайн стінок призначений, щоб надійно утримувати шину в той же час дозволяючи іншій шини розширюватися в своїй природній формі. Невелика глибина бокової стінки також призначена для зниження ймовірності пошкодити бічну стінку гуми у разі жорсткого удару.
ЗображенняЗображення

Відгуки

Згідно з оригінального огляду, тестер задоволений. Колеса протягом сезону витримували значні навантаження безпосередньо за призначенням – жорстке катання в горах, байкпарках. Обода стабільно утримують гуму з низьким тиском. Необхідно встановлювати за допомогою стаціонарного підлогового насосу, або компресору.
Колеса можуть цілком заслужено отримати звання «взула та забула», під час багатьох подорожей не турбували рейдера доглядом або с приводу ще чогось. За сезон обода заробили кілька дрібних вм’ятин, котрі ні на що не впливають.
Вільний хід храповика, більший на 1 градус, ніж еталонні Сhris King, що не може не радувати. З приводу надійності, аналогічного ніяких питань. Автор каже про те, що знайом з втулками з меньшим вільним ходом, але котрі іноді проскакують, і гублять зачеп.(десь Я таке вже бачив, та чув :) ) З Neo – стабільність.
Вілсет має відмінні відношення показників ціна/жорсткість/вага, що робить їх гарним гравцем на ринку.
Недолікі яки виявив автор:
Дуже швидко «помер» підшипник, котрий знаходиться у тілі стакану втулки. За запитом у Стенса, він отримав відповідь, що напевно мала місце помилка на виробництві, в наслідок чого, був перетягнутий пром, що й призвело до люфту. Виробник збільшив діаметр осі, збільшилось прилягання к поверхні і на підшипник впливало велике перевантаження, в результаті чого він почав хитатися.
У новій версії, розробили барабан з 6 собачками, та покращили конструкцію валу, тим самим, вирішили питання яке виникло у автора статті.
Нова «модернізована вісь» чорного кольору, замість базової срібної. Виробник безкоштовно відсилає власникам старих модифікацій нову вісь та покращений барабан з 6 собачками.
Зображення
Автор пише: - навидь якщо, Стенс сам не вирішив би питання з задньою втулкою, він би зібрав на цих класних ободах самозбір, використовуючи спиці DT swiss. (Мike Kazimer)

Тепер декілька слів від себе.
Нещодавно зібрав колеса на нових ободах Stan`s Arch MK3.
Спочатку, були сумніви стосовно нових зачепів (замків), яких взагалі було не видно, у порівнянні з ободами Arch Ex. Вони зовсім малі, та не вселяли довіри. Заспокоювало те, що Стенс, не той виробник, котрий буде «гнати порожняк» і продавати продукт, який не буде працювати. (смішно, якщо прочитати огляд від Майка, про задню втулку вілсету…)
Зовнішній вигляд, якість анодування та поліровка зварного шву, все на високому рівні. Обід «розкачався», став широким, став солідним, і при цьому не погладшав. Через це, я і вирішив змінити свої старі, абсолютно рівні та не пошкоджені Arch Ex, на нові MK3.

Обід має ERD на 1 мм менший ніж його попередник, що дає можливість, залишити старі спиці, це інколи є вагомим плюсом, коли у деяких спиці можуть коштувати до 100 гривень за одиницю.
Стрічка звісно потрібна ширша, 27 мм, благо з новими ободами Велокиїв привіз і стрічку, за допомогою якої, можна було б загерметизувати колеса.
Гума стала без проблем, як казав раніше «взула і забула».
З того, що встиг помітити, за 3 виїзда по 10 км, це те, що за рахунок більш правильного положення бокової стінки гуми відносно зачепів на стінках обода, вона стала більш «стабільною», протектор не підламується як раніше.
Читав на «забугоних» форумах, як користувачі записували до переваг, більш низький тиск, з використанням однакової гуми на ободах MK3 відносно Arch Eх.
Найцікавіше для мене було те, що сподівання на те, що при більший внутрішній ширині обода, гума розкриється і по факту стане значно ширшою, 21 та 26 мм мають різницю. І що ви думаєте, по факту, різниця в ширині балона склала 0,3 мм. На обох покришках, від різного виробника. Я назвав ці обода «злодюжками» - тому, що їх бокові стінки, та нові зачепи, дійсно не дають гумі розкритися таким чином, як було з серією Ex.
Отакі справи.
ЗображенняЗображення

Безумовно я задоволений, тим, що маю більш стабільну гуму, нітрохи не жалкую, що замінив обода. Час покаже, будемо кататися і подивимося, які ще нові опції нам подарував новий ZTR MK3
Дякую.

У статі використані матеріали з ресурсу pinkbike.com
Зображення

Повернутись до “Колеса”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей