За минулий час трохи вже наїздив, хоч і менше ніж хотілось, тому можна й поділитись враженнями. Почнемо з:
Итого, втулки самый стремный компонент, отзывов нет, лайток еще тот (
146 перед,
255 - зад), буду летчиком-испытателем. Соблазнился тем что на модель BLK20 отзывы хорошие, а в XC-50 по рассказам продавца якобы еще все лучше. Ну и 5 градусов свободного хода, конвертация с эксцентриков до оськи 15x100 и 12x142 со всеми колпачками в комплекте, где еще вы такое найдете меньше чем за сотню долларов? Ну ладно, есть еще KOOZER HA02N/HA04N забугром, но без колпачков в подарок, вес больше (200+300), но судя по отзывам это не добавляло надежности - если устанавливать ее не с оськой 12x142, то жесткости собственной оси втулки не хватает, убивается подшипник в барабане, он начинает цеплять ретчет и кровь, кишки, распи... ломается все в общем. И оказывается это довольно типичная проблема. Так что, исходя из опыта набивших шишки на установке в обычные рамы 10х135 легких конвертируемых втулок 12x142, у Ивана Швыдко была заказана оська решающая эту проблему. И наперед тоже. Шоб було
Причем Иван потом подтвердил, что собственная ось задней втулки очень тонкая.
Вісь 12мм не допомогла і речет потроху точить корпус барабану
Проми при цьому норм
І я не те щоб важкий чи сильно потужний. Але маємо, те що маємо. На жаль не зробив фото під час другого ТО, а під час першого
було ось так у найбільш побитому місці. Під час другого ТО вже по всьому колу були такі канави, глибиною десь в 0.5-0.8 мм. Перше ТО зробив після ~900 км, і як видно по фото, треба було раніше, змазки на речеті та собаках не було, тільки якісь чорні натяки на її мінімальну присутність у минулому. За
рекомендацією Надії замастив речет та собаки тоненьким шаром Mobilgrease XHP 222. Хоч ця змазка й доволі густа, але пружини собак потужні, проблем не виникло навіть при мінус 17 градусів. З нею до-речі звук став трохи тихшим та мелодійним
Взагалі по гучності втулка десь як та сама Надія Pro 2 (яку тихою не назвеш), але при однаковій швидкості обертання колеса звук біль частий - 40 зачепи проти 72х. Але до Трейлмеху далеко ще, на його фоні губиться) Проми не перемазував, все з ними було добре.
Друге ТО зробив через 2900 км після першого, або на 3.8к загального пробігу. Спонукала до цього вельми брудна гінка Зимового кубку у ПДН, після якої наприклад каретці стало недобре. Та й до цього умови були не найкращі, бо взимку продовжував кататись. Крім описаної вище біди з покоцаним корпусом барабану, ще тріснув синій пластиковий пильник (його видно на тому ж фото). Прикро, адже при першому обслуговувані мучився щоб зняти його цілим, бо він не дає вийняти собаки (в цьому його й призначення?
). Назад так тріснутим і поставив, подивимось. Більше ніяких ахтунгів не було, змазка в механізмі зчеплення стала брудною, але не схоже щоб в бруд туди попадав із зовні. Єдиний пром яки дещо нахапав бруду - в барабані ближчий до дропаута. Це трохи мінус, як раз все крім нього можна обслуговувати не знімаючи касету.
Ще один недолік - собаки спрацьовують не ідеально синхронно (традиційна проблема для механізму з собаками?). При нещасливому збігу обставин на якомусь технічно складному торчку це може призвести до того що все навантаження прийдеться на одну собаку і вона не витримає. Чи скоріше не витримає посадочне місце, як раз підточене до того часу згори речетом... хоча й маю маленьку надію що воно на якомусь етапі перестане далі його точити.
Що тут ще сказати? 5 градусів вільного ходу ок, звикаєш моментально та здається що так і треба, навіть можна й менше. Накат? який ще накат) 6 потужних собак які тріщать об 36 зачепів зупиняють колесо при вільному обертанні у повітрі доволі швидко, але при русі на байку це помітно аж ніяк.
З передньою втулкою проблем нуль, після 3500 км нащось туди заглянув, побачив чисту змазку наче її тільки намастили, але щоб не дарма відкривав що додав ще й своєї. Навіть після трешаку на ВК5 у ПДН полінувався туди подивитись знову, бо впевнений що все ок.
Отже, другий комплект втулок я б не взяв. Точніше передню - без питань, а от задню - ні, бо поки речет точить барабан, мене точить думка що воно рано чи пізно вийде з ладу. Враховуючи прогрес думаю це станеться нескоро (5-10-15 тисяч км?), але...
Хоча й треба відмітити, що геморою та проблем все одно стало значно менше ніж було зі старю втулкою, так що сказати що я незадоволений не можна. Скоріше не до кінця задоволений)
Обода - гроші на вітер, треба було зекономити та перезібрати на WTB Speed Disc i19 (які чомусь скоріше 20мм). Або взяти щось більш широке. Момент який дратує - мій 97% колхоз, у якому тільки герметик був фірмовий, втрачав десь 10-20% тиску за місяць. А тепер з "еталоном безкамерності" по колу - скільки ж за тиждень.
Мало не забув! Віськи замість ексцентриків - тема і різниця у боковій жорстокості порівняно з старими колесами помітна. Байк стає більш стабільний при його нахилянні, та й взагалі керованість кращою. А знов таки звикаєш моментально, та здається що так і має бути.