Апгрейд втулок (а може й колес)

(все про втулки, камери, ободи, покришки, спиці)
Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1681
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення AlexGer » 27.12.15 16:13

В итоге вырисовывается стандартная в последнее время бюджетная сборка хороших легких колес.
Кресты, сапим рейс, тернер. Все можно купить быстро и недорого на ХТ.
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

Аватар користувача
xbz06ee
* * *
Повідомлень: 225
З нами з: 18.1.10 14:57
Стать: чол
Звідки: https://velodim.kyiv.ua/

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення xbz06ee » 27.12.15 19:10

В Киеве это можно купить еще быстрее и проще и не кормить НП ;) Ну и лично мне Turner (и Formula) очень не нравятся регулировкой конусными ключами, смысл тогда брать втулку на промах? У шиман хоть защита от грязи более-менее адекватная есть

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 27.12.15 20:13

Ну и лично мне Turner (и Formula) очень не нравятся регулировкой конусными ключами, смысл тогда брать втулку на промах?
Я правильно понял, это что опять?
дурнуватих розваг з не дотягнув-перетягнув

Сейчас то я уже с горя немного прокачал мастерство, но вот это дрочилово (извините) в моих формулах с угадыванием момента когда не люфтит и при этом хорошо вращается, раздражает. Особенно когда вроде угадал, но эта дурная гайка еще умудряется немного прокрутиться когда снимаешь/вставляешь колесо в дропауты. А еще когда эксцентрик зажмешь, тоже может начать хуже крутиться.
Такого нам не нужно!

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення konst » 27.12.15 20:18

У шиман хоть защита от грязи более-менее адекватная есть
Но к сожалению там несколько неоднозначная ситуация с барабанами. И если раньше речь шла о втулках хт 775-785, то сейчас проблема может спуститься в более массовый сегмент. Донором собачек в мою хт был какой-то деор из новых, что наталкивает на нехорошие мысли - вместо решения явно конструктивной проблемы количество втулок с ней даже увеличилось.
но эта дурная гайка еще умудряется немного прокрутиться когда снимаешь/вставляешь колесо в дропауты.
Так ее контрить надо, там ничего не должно прокручиваться. Ты просто неправильно регулируешь втулку.

Аватар користувача
xbz06ee
* * *
Повідомлень: 225
З нами з: 18.1.10 14:57
Стать: чол
Звідки: https://velodim.kyiv.ua/

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення xbz06ee » 27.12.15 21:23

Я правильно понял, это что опять?
Ну да :yes
Но к сожалению там несколько неоднозначная ситуация с барабанами. И если раньше речь шла о втулках хт 775-785, то сейчас проблема может спуститься в более массовый сегмент.
Ну это бабка надвое сказала. Пока что и Deore и SLX на классических стальных осях, и по новой 8000 серии инфы нет, может там пофиксили

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення konst » 27.12.15 21:52

Ну, то, что мне выковыряли собачки из остатков деора с порванным барабаном, я видел своими глазами. Стоковое колесо под ось с какого-то кадейла. Может дело именно в том, что втулка под ось, а может такие собачки стоят и в других новых барабанах - на них ведь не посмотришь взрыв-схему.
Вообще это как раз тот случай, когда буду рад ошибиться.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 28.12.15 00:15

Не, шимана не вариант... не знаю, может существуют втулки с насыпью, и какой-то хитрой конструкцией не требующей регулировок, но это же не шимана. Да и вообще, проще раз пару лет купить новые промы, поменять, да ездить дальше. Тем более их можно выбрать себе по карману, от дешевых китайских до очень пафосных керамических японских. Главное чтобы промы во втулке не были какого-то редкого формата.

Аватар користувача
xbz06ee
* * *
Повідомлень: 225
З нами з: 18.1.10 14:57
Стать: чол
Звідки: https://velodim.kyiv.ua/

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення xbz06ee » 28.12.15 00:24

Промы тоже способны качественно полюбить мозги) Но у них есть огромное преимущество - конвертируемость под разные стандарты осей, и в наше переменчивое время оно часто становится решающим фактором
Ну, то, что мне выковыряли собачки из остатков деора с порванным барабаном, я видел своими глазами
Неломающихся компонентов не бывает, собака зарыта в соотношении проданных/поломанных. Ну это вы и без меня прекрасно знаете

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 804
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Голосеево

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення Ляльвер » 6.7.16 13:33

А в итоге вышел убойный комплект :roll:
:vik:

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 17.7.16 00:51

А в итоге вышел убойный комплект :roll:
:vik:
В смысле чугуний которым можно убить? :) Да, не лайток получился :)

Да и не вышел еще пока, хотя уже близко - вчера спицы приехали, осталось собрать.

В итоге взял обода ZTR Arch EX, втулки Turner XC-50, спицы Sapim Race 2,0/1,8/2,0. Потом наверно детально распишу по каждому пункту.

Ну, а так, 7 месяцев назад я прислушался к совету Конста и забил :) И проехал с тех пор еще 6,5 тысяч всяко-разных километров. Конечно были неудобства, но когда я создавал тему, то боялся что в скором времени задняя втлука навернется. Но нет, жива и больше не пугает. Переднюю правда укатал так, что колесо останавливалось после одного оборота. Впрочем, это не мешало мне нормально кататься и проехать, например Товтры. А потом перебрал, и о чудо, вместо одного оборота стало делать несколько. После 12,5к км пробега, может это и не самый плохой результат.

Почему все-таки добрался-решился на замену колес - порезал переднюю покрышку, пришлось испортить колхозную бескамерку, чинить было лень и не было герметика, и вонзилась в голову мысля, что наверно вот и настал момент собрать новое колесо. Ох, знал бы я тогда насколько это затянется, купил бы сразу герметик, починил колхоз и дальше б себе катал и горя не сильно знал. Потому что, вот как раз отсутствие бескамерки, это то, что в моем случае сильно повлияло на комфорт, управление, уверенность, и в итоге на удовольствие от езды. А потом я еще и заднюю бескамерку испортил... Короче, по сравнению с весной, последние полтора месяца получились никакие, что не преминуло аукнуться. Но решил за компанию тогда сразу и заднее собирать, что добавило мороки с покупкой втулок и растянуло всю "процедуру" во времени.

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 804
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Голосеево

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення Ляльвер » 17.7.16 14:46

А в итоге вышел убойный комплект :roll:
:vik:
В смысле чугуний которым можно убить? :) Да, не лайток получился :)
Весьма прагматично вышло в свете последних тенденций.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 22.7.16 13:42

Весьма прагматично вышло в свете последних тенденций.
Может и так, решил больше на надежность упор сделать по нескольким причинам.
В итоге взял обода ZTR Arch EX, втулки Turner XC-50, спицы Sapim Race 2,0/1,8/2,0. Потом наверно детально распишу по каждому пункту.
Быстро сказка сказывается, да не быстро дело делается) Только вчера забрал колеса, но из-за погоды "тест-драйв" перекосится на сегодняшний вечер (надеюсь). А пока распишем почему и как.

Обода - до сих пор не уверен что стоило менять мои WTB Speed Disc i19 на Арчи. Да, мои Спиддиски уже на 2 мм, но 21 мм у Арчей это тоже узко по нынешним меркам. Кстати, если не забуду, баллоны покрышек замеряю - интересно станут ли они шире хотя бы на те же 2 мм что обод. Да, тяжелей на 50 грамм - Арчи на самом деле весят не 420, а 433, потому что с какого-то года сделали толще верхнюю стенку, чтобы спицы меньше вырывало, а исправить вес "забыли". Но, сейчас моя позиция близка к той, что высказал и аргументировал тут Конст - если у меня хватает сил вытолкать 80-85 кг (свою тушку с байком) в торчек, то что такое на этом фоне лишние 100 грамм, пусть и на колесе?
Эталон бескамерности? Пфф. У Спиддисков внезапно профиль весьма схож с UST ободами, только что дырки есть. В итоге, судя по профилю, ставится покрышки на спиддиски тяжелей, но и держаться потом лучше. Раз ездил даже с давлением 7 пси (пробил+закончился герметик), покрышка заламывалась, но не спала вообще.
Так что, более актуальные причины это надежность - 12,5к км пробега все-таки немного срок. Хотя пока на спиддисках нет никаких признаков "усталости", но решил перестраховаться. И наверно главное - собирать на старых ободах - разобрать старые колеса, а значит не ездить некоторое время (и как оказалось речь о неделях) совсем, что для меня грусть-тоска-печаль.

Так же по причине надежности (и рекомендаций лучших механиков Киева) взял и Sapim Race с латунными ниппелями, хотя D-Light 2,0/1,65 и алюминиевые ниппеля позволили бы сбросить ~100 грамм на паре колес :) А так - 64 спицы (32 - 276мм и 32 - 278мм) с ниппелями затянули на 447 грамм.

Итого, втулки самый стремный компонент, отзывов нет, лайток еще тот (146 перед, 255 - зад), буду летчиком-испытателем. Соблазнился тем что на модель BLK20 отзывы хорошие, а в XC-50 по рассказам продавца якобы еще все лучше. Ну и 5 градусов свободного хода, конвертация с эксцентриков до оськи 15x100 и 12x142 со всеми колпачками в комплекте, где еще вы такое найдете меньше чем за сотню долларов? Ну ладно, есть еще KOOZER HA02N/HA04N забугром, но без колпачков в подарок, вес больше (200+300), но судя по отзывам это не добавляло надежности - если устанавливать ее не с оськой 12x142, то жесткости собственной оси втулки не хватает, убивается подшипник в барабане, он начинает цеплять ретчет и кровь, кишки, распи... ломается все в общем. И оказывается это довольно типичная проблема. Так что, исходя из опыта набивших шишки на установке в обычные рамы 10х135 легких конвертируемых втулок 12x142, у Ивана Швыдко была заказана оська решающая эту проблему. И наперед тоже. Шоб було :) Причем Иван потом подтвердил, что собственная ось задней втулки очень тонкая.
А были б деньги - взял бы все-таки Трейлмех, как наиболее доступный вариант из адекватных.

И фото для разбавки стены текста :)

Зображення

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 17.3.17 13:55

За минулий час трохи вже наїздив, хоч і менше ніж хотілось, тому можна й поділитись враженнями. Почнемо з:
Итого, втулки самый стремный компонент, отзывов нет, лайток еще тот (146 перед, 255 - зад), буду летчиком-испытателем. Соблазнился тем что на модель BLK20 отзывы хорошие, а в XC-50 по рассказам продавца якобы еще все лучше. Ну и 5 градусов свободного хода, конвертация с эксцентриков до оськи 15x100 и 12x142 со всеми колпачками в комплекте, где еще вы такое найдете меньше чем за сотню долларов? Ну ладно, есть еще KOOZER HA02N/HA04N забугром, но без колпачков в подарок, вес больше (200+300), но судя по отзывам это не добавляло надежности - если устанавливать ее не с оськой 12x142, то жесткости собственной оси втулки не хватает, убивается подшипник в барабане, он начинает цеплять ретчет и кровь, кишки, распи... ломается все в общем. И оказывается это довольно типичная проблема. Так что, исходя из опыта набивших шишки на установке в обычные рамы 10х135 легких конвертируемых втулок 12x142, у Ивана Швыдко была заказана оська решающая эту проблему. И наперед тоже. Шоб було :) Причем Иван потом подтвердил, что собственная ось задней втулки очень тонкая.
Вісь 12мм не допомогла і речет потроху точить корпус барабану :dash2: Проми при цьому норм :duma: І я не те щоб важкий чи сильно потужний. Але маємо, те що маємо. На жаль не зробив фото під час другого ТО, а під час першого було ось так у найбільш побитому місці. Під час другого ТО вже по всьому колу були такі канави, глибиною десь в 0.5-0.8 мм. Перше ТО зробив після ~900 км, і як видно по фото, треба було раніше, змазки на речеті та собаках не було, тільки якісь чорні натяки на її мінімальну присутність у минулому. За рекомендацією Надії замастив речет та собаки тоненьким шаром Mobilgrease XHP 222. Хоч ця змазка й доволі густа, але пружини собак потужні, проблем не виникло навіть при мінус 17 градусів. З нею до-речі звук став трохи тихшим та мелодійним :) Взагалі по гучності втулка десь як та сама Надія Pro 2 (яку тихою не назвеш), але при однаковій швидкості обертання колеса звук біль частий - 40 зачепи проти 72х. Але до Трейлмеху далеко ще, на його фоні губиться) Проми не перемазував, все з ними було добре.
Друге ТО зробив через 2900 км після першого, або на 3.8к загального пробігу. Спонукала до цього вельми брудна гінка Зимового кубку у ПДН, після якої наприклад каретці стало недобре. Та й до цього умови були не найкращі, бо взимку продовжував кататись. Крім описаної вище біди з покоцаним корпусом барабану, ще тріснув синій пластиковий пильник (його видно на тому ж фото). Прикро, адже при першому обслуговувані мучився щоб зняти його цілим, бо він не дає вийняти собаки (в цьому його й призначення? :duma: ). Назад так тріснутим і поставив, подивимось. Більше ніяких ахтунгів не було, змазка в механізмі зчеплення стала брудною, але не схоже щоб в бруд туди попадав із зовні. Єдиний пром яки дещо нахапав бруду - в барабані ближчий до дропаута. Це трохи мінус, як раз все крім нього можна обслуговувати не знімаючи касету.
Ще один недолік - собаки спрацьовують не ідеально синхронно (традиційна проблема для механізму з собаками?). При нещасливому збігу обставин на якомусь технічно складному торчку це може призвести до того що все навантаження прийдеться на одну собаку і вона не витримає. Чи скоріше не витримає посадочне місце, як раз підточене до того часу згори речетом... хоча й маю маленьку надію що воно на якомусь етапі перестане далі його точити.
Що тут ще сказати? 5 градусів вільного ходу ок, звикаєш моментально та здається що так і треба, навіть можна й менше. Накат? який ще накат) 6 потужних собак які тріщать об 36 зачепів зупиняють колесо при вільному обертанні у повітрі доволі швидко, але при русі на байку це помітно аж ніяк.

З передньою втулкою проблем нуль, після 3500 км нащось туди заглянув, побачив чисту змазку наче її тільки намастили, але щоб не дарма відкривав що додав ще й своєї. Навіть після трешаку на ВК5 у ПДН полінувався туди подивитись знову, бо впевнений що все ок.

Отже, другий комплект втулок я б не взяв. Точніше передню - без питань, а от задню - ні, бо поки речет точить барабан, мене точить думка що воно рано чи пізно вийде з ладу. Враховуючи прогрес думаю це станеться нескоро (5-10-15 тисяч км?), але...
Хоча й треба відмітити, що геморою та проблем все одно стало значно менше ніж було зі старю втулкою, так що сказати що я незадоволений не можна. Скоріше не до кінця задоволений)

Обода - гроші на вітер, треба було зекономити та перезібрати на WTB Speed Disc i19 (які чомусь скоріше 20мм). Або взяти щось більш широке. Момент який дратує - мій 97% колхоз, у якому тільки герметик був фірмовий, втрачав десь 10-20% тиску за місяць. А тепер з "еталоном безкамерності" по колу - скільки ж за тиждень.

Мало не забув! Віськи замість ексцентриків - тема і різниця у боковій жорстокості порівняно з старими колесами помітна. Байк стає більш стабільний при його нахилянні, та й взагалі керованість кращою. А знов таки звикаєш моментально, та здається що так і має бути.

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1681
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення AlexGer » 17.3.17 17:24

Поганий досвід - теж досвід. Добре, що написав відгук.
Це ще раз доводить, що економити на задній втулці не вийде, на передній пофіг.
Або півкілограмовий сталевий новатек та міняти собаки з кільцем і мастило кожні 4-5 тис.(благо комплект собак 50 грн), або втуль овер 150 баксів.
З приводу ободів не зовсім зрозуміло. Гроші на вітер - це не побачив різниці порівняно зі старими, або краще було купити інші?
Бо якщо проблема у втраті тиску, то це явно не через обід...
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 17.3.17 21:29

не побачив різниці порівняно зі старими
Саме так.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Апгрейд втулок (а може й колес)

Повідомлення l-m » 2.7.18 18:52



Повернутись до “Колеса”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей