Погрешность в весе покрышек Shwalbe

(все про втулки, камери, ободи, покришки, спиці)
l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення l-m » 10.2.17 12:52

konst, причину популярності швальби в наших краях ти сам назвав. А причина непопулярності максіса, як на мене, це ціновий фактор - топовий максіс у німців ~50 євро, швальба-конті - ~30.

Відносно сприйняття швальби буржуями наче все ок - часто зустрічав її в усіляких рейтингах та рекомендаціях. З цих же рейтингів-рекомендацій у мене склалось враження що закордоном набагато менше зациклюються на одному-двох-трьох виробниках, тому там зустрічається екзотика для нас типу WTB, Michelin, Panaracer, Mavic та купи інших виробників. А не якщо покришка, то швальба)

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Maksym » 10.2.17 12:58

Ну на гонках и Команч заметить можно - тоже мировой лидер в производстве велосипедов???

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1681
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення AlexGer » 10.2.17 13:01

Костя, просто не багато таких прибацаних людей, як в цій темі, котрі будуть зважувати свої покри :D
Найчастіше купують покришку, ставлять і їздять, або взагалі несуть до механіка...
І те, що про швальбу є такі відгуки - це теж добре, це означає, що її використовують досить жваво і ті люди, яким цікаві/важливі такі питання.
Чого я не бачив про максіс,контік,мішлен та ін., там видно тільки відгуки "котить/чіпляється".
Так із фішерівськими рамами. Так був брак, все визнали, всім поміняли, це теж хороший показник виробника. Чомусь немає людей, які б зараз казали: "Не беріть найнерівські рами трек, це колишній гарік, у них рами гівно!!!"
Особисто в мене з 7 швальб, що я використовував, тільки одна була з понад допустимим відхиленням, та й в меншу сторону, що аж ніяк не вплинуло на її властивості.
А Максіс чи Швальба, то я вважаю що вони на одному рівні. А кожен вже вибирає з конкретних характеристик(вага, компаунд, ціна, профіль) що йому до вподоби, аж до напису на боковині.
Як ти кажеж "отношение пользователей, не связанных контрактными обязательствами", то їм пофіг, тому що для них це витратник більше ніж для нас.
То в нас ми задумуємося, витрачати 500-1000 грн, щоб не прогадати, а в них це як 50-100. Ти б довго думав що брати за такі гроші? Ні, просто не сподобалась - викинув, взяв іншу.
Тому , якщо взяти загальні прибутки/витрати та якість гуми різних відомих виробників, то в результаті виявиться що приблизно однакові...
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Maksym » 10.2.17 13:09

Чого я не бачив про максіс,контік,мішлен та ін., там видно тільки відгуки "котить/чіпляється".
А я вам скажу принаймні за Кнтік - таких відгуків немає тому що виробник не дозволяє собі випускати покришки із завищеною вагою. Це саме собою мається на увазі й навіть не може обговорюватися - тому й тем немає. Зазвичай Контіки навіть легші ніж обіцяє виробник. Тому у Контіка немає тем з обговоренням ваги, відірваних шипів та потрісканого компаунду протектора.

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1681
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення AlexGer » 10.2.17 13:32

Чого я не бачив про максіс,контік,мішлен та ін., там видно тільки відгуки "котить/чіпляється".
А я вам скажу принаймні за Кнтік - таких відгуків немає тому що виробник не дозволяє собі випускати покришки із завищеною вагою. Це саме собою мається на увазі й навіть не може обговорюватися - тому й тем немає. Зазвичай Контіки навіть легші ніж обіцяє виробник. Тому у Контіка немає тем з обговоренням ваги, відірваних шипів та потрісканого компаунду протектора.
Я вам відповім лише один раз, бо конструктиву у спілкуванні з вами не бачу.
Оці фрази "виробник не дозволяє собі випускати покришки із завищеною вагою", "навіть не може обговорюватися - тому й тем немає", "немає тем з обговоренням ваги".
Ви багато переважили покришок, щоб таке абсолютно заявляти? А взагалі багато тем про контік бачили?
А тепер про контік, що бачив я на власні очі та від людей, що в цьому розбираються:
- у більшість покр, що бачив постійно мокрі боковини від герметику, більше проблем з встановленням безкамерно
- ширина порівняно з швальбою менше в реалі(у відсотковому відношенні реальних сантиметрів 2.2 контіка до 2.25 швальби)
- ну і кривизна кожної третьої-п'ятої, на якій практично небезпечно їздити
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення konst » 10.2.17 13:46

А причина непопулярності максіса, як на мене, це ціновий фактор - топовий максіс у німців ~50 євро, швальба-конті - ~30.
То есть получается максис - более именитая фирма? Профиков на ней больше, стоит дороже.
Это на самом деле именно то, о чем я писал - при прочих равных швальба получается одной из самых дешевых. Нужно просто эво версию сравнивать не с бюджетным проволочным максисом, а тем, что exception.
Отзывы и рейтинги - ну хз, нужно понимать чистоплотность тех, кто их составляет, а это нужно быть нормально так в теме тамошней кухни. С этим не всегда все просто, вон даже наш трейлмех в буржуйских обзорах какие-то награды брал, а потом в тусовке вдруг всплыли подробности, что это ж все не просто так. Да и с продажами компьютерного железа у нас я в какой-то момент пересекся и открыл для себя, что многие обзоры, по которым когда-то подбирал конфигурацию компа, составляются не за спасибо.
Костя, просто не багато таких прибацаних людей, як в цій темі, котрі будуть зважувати свої покри.
...
Чого я не бачив про максіс,контік,мішлен та ін., там видно тільки відгуки "котить/чіпляється".
Но при этом у них там есть целые весоманьячные сайты и форумы, которыми у нас и не пахнет. Структура среза велосообщества там вероятно почти такая же, как у нас, просто срез этот получается немножко шире, не находишь?
То, что нет такого разнообразия :) отзывов, может также значить, что перечисленные проблемы для этих брендов просто не актуальны, что скорее плюс, не так ли?
Так із фішерівськими рамами. Так був брак, все визнали, всім поміняли, це теж хороший показник виробника.
Поменяли это хорошо. Но то, что конструктивная проблема кочевала из года в год без исправлений - факт, и это уже не отмажешь хорошим сервисом, верно? Наиболее правильный поступок - отозвать проблемную линейку... да хотя бы просто исправить лажу, но точно не выпустить в следующем году еще одну такую же, не находишь? Я не проецирую этот пример на последующие годы, когда проблема ушла, но констатирую, что пипл годами хавал говно покупал проблемные рамы и до сих пор пишет положительные отзывы на них - это ли не пример триумфа маркетологов и прочих пиарщиков над здравым смыслом?
Кстати, опять же интересно, не из-за этого ли шлейфа трек в итоге тихо, без шума и пыли похоронил бренд гарии фишер?
- ну і кривизна кожної третьої-п'ятої, на я кій практично небезпечно їздити
Интересно - действительно интересно - это к нам заехала проблемная партия, которую по дешевке распродают на соседнем форуме, или упавший общий уровень?
Кстати, у меня на балконе валяются четыре(!) кривые швальбовские покрышки разного года выпуска, происхождения и уровеня. Жалко, блин... И это только у меня, о подобных проблемах слышал от многих.

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Maksym » 10.2.17 13:57

Оці фрази "виробник не дозволяє собі випускати покришки із завищеною вагою", "навіть не може обговорюватися - тому й тем немає", "немає тем з обговоренням ваги".
Ви багато переважили покришок, щоб таке абсолютно заявляти?
Достатньо. Терези є, покришки є, час є. Тому те на чому їжджу зважую.
- у більшість покр, що бачив постійно мокрі боковини від герметику, більше проблем з встановленням безкамерно
Я герметик не використовую. Звісно боковини у Контіка тонесенькі й світяться - але й вага покришки 2.2" 450 г. Ставлю з камерою й ніяких проблем. Ставиться/знімається дуже легко й просто.
- ширина порівняно з швальбою менше в реалі(у відсотковому відношенні реальних сантиметрів 2.2 контіка до 2.25 швальби)
Ширина моїх Рейс Кінгів 2,2 - дай бог кожному. Довелося перемикач передній міняти, бо затирало.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення l-m » 10.2.17 14:27

Тому у Контіка немає тем з обговоренням ваги, відірваних шипів та потрісканого компаунду протектора.
У мене наприклад тріснув компаунд біля бортувального шнура на Х-кінгу 2.2". Причому режим експлуатації тоді був ну дуже тепличний. Після цього вона була закинута на полицю, аж поки цієї зими не вирішив доносити її на задньому колесі. Так важко ще ніяка покришка у мене не ставала безкамерно + боковини що решето, герметику знадобилось в 3 рази більше від норми щоб можна було її експлуатувати.
При цьому у мене була така сама покришка, але 2.4", і на неї жодних нарікань. Навіть після 3.5см порізу шматком канцелярського ножа (чого тільки не трапляється на наших дорогах) була зашита, та ще 3к км пробігала, а загалом її стаж склав 10к км на передньому. І планую її ще на задньому доносити))
Це про стабільність якості.

Это на самом деле именно то, о чем я писал - при прочих равных швальба получается одной из самых дешевых.
Це скоріше специфіка німецьких магазинів з вирахуванням ПДВ. Про яку не всім відомо. Бо наприклад на тому ж чайнику швальба вже коштує на рівні максіса, але при цьому знаходиться в топі найпопулярніших покришок.
Да и с продажами компьютерного железа у нас я в какой-то момент пересекся и открыл для себя, что многие обзоры, по которым когда-то подбирал конфигурацию компа, составляются не за спасибо.
В мене є протилежний досвід з одним найбільшим у минулому видавництвом, так що узагальнювати я б не став.

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 804
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Голосеево

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Ляльвер » 10.2.17 14:33


Ширина моїх Рейс Кінгів 2,2 - дай бог кожному.
Далі нема про що розмовляти.
Еслі шо, Контики люто маломірять. 2.4" більш-менш, гарний балон. На рівні Спеша 2,2".

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення l-m » 10.2.17 14:36

Дано: две покрышки Покрышки Schwalbe SMART SAM 26x2.1 54-559, Performance, Folding B/B-S с упаковки, купленные в одном и том же месте.
Заявленный вес производителем 550гр. А вес этих покрышек составляет 498гр и 571гр. Большая разница, не так ли?
Что это может быть? Брак, подделка, допустимая/недопустимая погрешность производителя, либо еще что?
Если с весом 571гр еще можно смириться, обычно у новых покрых он несколько выше заявленного, то вот 498гр беда.
До-речі, а головне й забули) Як вони себе показали в експлуатації? Однаково чи ні?

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Maksym » 10.2.17 14:42

Досі пам’ятаю статтю про порівняльний вибір монітора. Бренд Х - все чудово, два недоліки. Бренд У - все чудово, інші два недоліки. Бред Самсунг - все погано. Вердикт - Самсунг "вибір редакції". Причина - Самсунг в цьому виданні скупив половину рекламних площ :). В журналі менше ніж за 50 $ примірник непроплачених статей бути просто не може.

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення konst » 10.2.17 14:55

... але при цьому знаходиться в топі найпопулярніших покришок.
Я не то чтобы спец в торговле. Но все случаи вот этих вот лычек "топ продаж" и прочего подобного, о которых я был более-менее в теме, сводились к двум ситуациям.
Первая - магаз закупил конкретно взятого товара дофига и/или по хорошей цене и теперь он является приоритетным к продаже. Нередко магазин это делает сознательно и системно, держа на складах этот самый приоритетный товар в большом количестве для основной массы продаж и все остальное по чуть-чуть для создания ассортимента. То есть его покупают не потому, что он лучший, а потому, что его систематически предлагают и продвигают. Что конечно же не значит, что с товаром заведомо что-то не так - дорожащий своей репутацией магазин не будет делать акцент на говно. Но дорожат своей репутацией не все, печально но факт.
Вторая ситуация - когда есть зависший товар и его нужно наконец-то слить, хотя в этом случае обычно используют другие завлекаловки.

Про рейтинги - я конечно же не обобщаю. Но и сходу исключить такую возможность с определенного момента не могу - увиденное не развидеть. А чтобы отличать одно от другого нужно хорошо ориентироваться в соответствующей среде. Действительно хорошо.
Собственно потому я так и не взялся ковырять буржуйские форумы по изначально заданному вопросу - нужно или поднимать довольно большой пласт, или смысла в этом нет никакого.

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1681
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення AlexGer » 10.2.17 15:17

До-речі, а головне й забули) Як вони себе показали в експлуатації? Однаково чи ні?
Як я вище писав:
Особисто в мене з 7 швальб, що я використовував, тільки одна була з понад допустимим відхиленням, та й в меншу сторону, що аж ніяк не вплинуло на її властивості.
Ніяких відмінностей в роботі не помітив.
З моменту створення теми я вже зрозумів, що вибирати виробника марно, у них у всіх є брак, відхилення та ін.
У кого більше у кого менше вам ніхто не скаже, бо нереально точно встановити. А тому знову повторюю:
кожен вже вибирає з конкретних характеристик(вага, компаунд, ціна, профіль) що йому до вподоби, аж до напису на боковині.
Але прошу тему не закривати, нехай усі бажаючі також викладають розбіжності швальби і інших виробників.
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 804
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Голосеево

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Ляльвер » 16.2.17 12:35

Отримав циклокросові Рокет Рони, ево, так от, трохи здивувала країна походження Індонезія. До цього приїзжали Тайвань. Я розумію, виробник диверсифікує свої потужності, мінімізує витрати, але можливо можна вивести певну залежність якості від країни-виробника, яка фактично є відображенням потенційного рівня ринку-збуту?

Щодо відхилень по вазі, відпишуся після зважування.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Погрешность в весе покрышек Shwalbe

Повідомлення Technician » 16.2.17 13:11

Оффтопище.
Show
але можливо можна вивести певну залежність якості від країни-виробника, яка фактично є відображенням потенційного рівня ринку-збуту?

Розумію, що це дикий офтоп і взагалі не в тему, але...

Мав гітару Fender 2014 р.в. індонезійського походження. Якість чудова. Дуже хотів доклєпатися до якості, прямо-таки з лупою по ній повзав, але не знайшов жодної вади. Коли хочуть, індонезійці можуть. Як виробництво налагодили в Індонезії Schwalbe — цікаве питання. Послідкую за темою.
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Колеса”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей