Повідомлення AlexGer » 10.10.17 01:19
Сальник і пильник там одне і теж 2 в 1.
Сальник - нижня частина резинки схована всередині, обжата пружинним кільцем, запобігає мастилу просочуватись по ногам вгору.
Пильник - верхня видима частина резинки, теж обжата пружинним кільцем, запобігає бруду та пилюці просочуватись всередину до мастила.
У перебірки вилки 2 так би мовити рівня складності.
1. Бажано робити приблизно кожну 1000 км. Чистка/заміна сальників і пінних кілець, заміна мастила в штанах. Заливається в'язкістю 15W по 5-6 мл в кожну ногу.
Краще спецальне вилочне, але для змазки башингів не критично, можна звичайне.
Сальники почистити, відмити і змазати кальцієвою змазкою, там не канає звичайна консистентна. Щось типу Slickoleum, Buzzys Slick Honey, Stendec Easy Glide, sram butter, або r.s.p. Slick Kick. Нажаль в Україні вони не продаються.
Нові сальники продаються окремо і вже змазані рідною sram butter.
Пінні кільця вимиваються та відмочуються у тому ж мастилі 15W.
2. Бажано робити приблизно кожні 5000 км. Заміна всіх резинок, заміна мастила в демпфері та повітряній пружині.
В демпфер потрібно лити спеціальне вилочне мастило в'язкістю 5 W. Будь-що не підходить, бо потрібні спеціальні антипінні присадки, щоб не розірвало демпфер.
Народ на зиму заливає LHM+, у нього в'язкість дещо менша - 2,5W, відгуки позитивні, але я і з 5 W до -15 не відчував проблем. Скільки заливати - дивись мануал.
Резинки міняти легко, але треба обережно, щоб не пошкрябати штоки, бо через подряпини буде просочуватись мастило, повітряна пружина буде травити, а з демпфера мастило виливатися в штани.
Повітряну пружину змазувати тим же, що і сальники, та і взагалі при заміні резинок їх краще всі змазати нею. Ні в якому разі не звичайною консистентною!
Також у пружину залити 2-3 мл 15W.
Тож якщо багато катаєте та руки з потрібного місця, то купити усі потрібні мастила і робити ТО вилки самотужки, це нескладно і недовго.
Якщо ні, то краще і економніше віддати майстру.
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...