Тест-драйв Trek Fuel EX 8 2018.

для шанувальників нестандартного розміру ... коліс
Аватар користувача
TrekBikes_UA
* *
Повідомлень: 81
З нами з: 23.7.13 09:41

Тест-драйв Trek Fuel EX 8 2018.

Повідомлення TrekBikes_UA » 8.9.17 16:14

Тест-драйв Trek Fuel EX 8 2018.

Зображення

Я завжди нерівно дихав до короткохідних трейлових підвісів, як до найбільш універсальних байків. Вже не кроскантрі, де все підпорядковано ефективності, і ще не олмаунтін, який їде вниз значно веселіше, ніж угору. Зразковий трейлбайк повинен однаково гарно їхати і підйоми і спуски, бути легким та міцним, комфортним та швидким, тобто поєднувати протилежні характеристики конструкції. Знайти баланс завжди непросто, тому на виході часто виходить кантрійник-переросток або маленький гравіті-монстрик, а буває що й цілком неспроможна ні до чого істота. Що ж вийшло у конструкторів Trek?
Show
Зображення

Зображення

Поточна генерація рами Fuel Ex з'явилась у минулому році та одразу зібрала велику кількість позитивних відгуків у пресі. Революційних змін у порівнянні з минулорічною моделлю не відбулось, але кількість та якість покращень вражає. Власне, від попередньої рами залишилась лише фірмова чотириважільна підвіска Active Breaking Pivot. Вона являє собою варіацію класичної чотириваіжільки з шарніром на нижньому пері, суміщеному з віссю обертання колеса — це мінімізує негативний вплив від гальмування на чутливість підвіски. Амортизатор закріплений між рокер-лінком та нижніми пір'ями, що дозволяє більш точно налаштувати характеристики стискання та створює відчуття бездонної підвіски (доречі, її реальний хід збільшено до 130 мм). В той же час, ефективність педалювання залишається на рівні, доступному лише для крос-кантрі велосипедів, завдяки технології RE:aktiv. Це "розумний" клапан в амортизаторі, розроблений Penske для F1, який забезпечує регресивне демпфування в першій половині ходу та дозволяє по-різному реагувати на високо- та низькошвидкісне стискання. Інакше кажучи, він зменшує розкачування від педалювання, при цьому зберігаючи чутливість при обробці нерівностей рель'єфу. До пари такій підвісці нова рама отримала сучасну агресивну геометрію за усіма канонами моди. MinoLink нікуди не подівся та дозволяє змінювати кути більш ніж на півградуса. В положенні Low кут нахилу рульової складає оптимальні 67, що в комбінації з геометрією G2 дає дійсно універсального солдата. Пір'я довжиною всього 433 мм — це на найнері з чотириважількою! Незвичайною особливістю нової рами є повністю пряма нижня труба, яка дозволила помітно збільшити жорсткість переднього трикутника та при цьому знизити вагу. Таке рішення потягнуло за собою використання спеціальної рульової KnockBlock, що не дає керму повернутись більш ніж на 80 градусів. Звісно, раму спроектовано під стандарт Boost та всі компліти на ній доступні в версіях з 29 і 27.5+ колесами.

Зображення

Доречі, про компліти. В мене на тесті був алюмінієвий Fuel Ex 8 на 29 колесах з обладнанням Shimano ХТ. За підвіску відповідали амортизатори Fox — Rhytm 34 з демпфером GRIP попереду та трьохпозиційний Float EVOL позаду. 11-швидкісна трансмісія M8000 з даблом 36/26 та касетою 11-42, гальма Shimano MT500, але особливо порадували нові колеса Bontrager Line. Навіть найпростіша версія Comp має задню втулку з механізмом зачеплення Rapid Drive. Це Star Ratchet, ліцензований у DT Swiss, але в кастомній версії з 54 точками зачеплення та всього 6,67 градусами холостого ходу! Вельми бажаний бонус, а якщо додати сюди безкамерні ободи з зовшіньою шириною 30 мм, то отримаємо той рідкий випадок, коли стокові колеса не хочеться одразу ж бігти продавати. Органічно доповнює картину правильний кокпіт від Bontrager з модним 35 мм кермом та виносом, 750 мм та 60 мм відповідно, та новим фірмовим дропером з невибагливою назвою Drop Line.

Перші метри та перші враження. Кокпіт як рідний. Після лайтового Прокалібера передня частина байку відчувається просто залізобетонною — оверсайз працює. Задня також не відстає. Напівзаблокована підвіска дуже пружна, але як тільки відкриваєш компресію, байк миттєво прилипає до тропи. Коріння, каміння, сходи — все проїжджається легко та плавно. Особливо хочу відзначити вилку: при достатньо вираженій линійності вона не провалюється у середині ходу та складає чудову компанію для заднього амортизатора. Дуже сподобалась нова крутилка компресії: велика, зручна та зі ступінчастим регулюванням замість старих 3 позицій. А ось крутилка аморту розташована дуже низько, власникам великих рам треба поміркувати над амортизатором з манеткою. Щодо їзди угору, я маю один епітет — чудово. Керування дуже точне, розваговка доволі вдала — завантаження переднього колеса не потребує значних зусиль навіть на дуже крутих підйомах. Як для довгобазного найнера зі 130 мм вилкою чудовий результат.

Зображення

Як тільки я зрозумів, наскільки величезні можливості має цей байк, мені дуже закортіло протестувати його як слід, і я відправився на найближчу гору. По дорозі на верхівку оцінив функціональний дизайн рами — дуже зручно тягнути чи штовхати велосіпед, тримаючись за косинку на підседільній трубі. Спуск униз являв собою звивисті сходи неоднакового розміру — трясло на них будь здоров, і тут довга база відпрацювала відмінно. Байк пробачав мені всі помилки, не робив жодних спроб перегорнутися і у той же час легко та просто входив у повороти. Після спуску, повертаючись у готель по асфальту на заблокованій підвісці, я ще раз здивувався надзвичайній ефективності рами — динаміка в підйомах була анітрохи не гірша, ніж у кантрійного Top Fuel.

Зображення

Вердикт. Унікальне поєднання характеристик та дуже вдалий сетап. Байк настільки гарний, що з нього не можна злізти — буквально, я запізнився к вечері на цілу годину) Всім поціновувачам do-it-all підвісів рекомендую звернути на Fuel Ex особливу увагу.

Повернутись до “29er, 69er, 650B”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей