Піза - Рим, травень 2018

Для опису покатньок та походів, що можуть стати еталоном
Аватар користувача
Bib
* *
Повідомлень: 58
З нами з: 22.1.11 15:15
Стать: чол
Звідки: Киев, Позняки
Контактна інформація:

Піза - Рим, травень 2018

Повідомлення Bib » 21.10.18 13:46

Звіт про велоподорож Піза - Рим, Італія: 18-24.05.2018

Світлини Тоскани в інтернеті та бажання проїхатися теплою країною (після дощових та холодних Нідерландів та Бельгії в 2017 визначили напрямок чергового велопоходу. Італія!
Що ми знали про Італію: красива країна, теплий клімат, чудові природа, архітектура, кулінарія та вино, темпераментна нація. На користь Італії, а саме Тоскани було багато аргументів.
Зображення
Прочесавши інтернет, я почав збирати інформацію і наносити на мапу маркери на міста, які ми хочемо відвідати, та точки веломаршрутів, знайдених в звітах.

Більшість маркерів лежало між містами Піза-Флоренція-Сієна-Сан-Куїрико-д'Орча - Монтепульчано. Ми думали про кільцевий маршрут. Але потім на мапі opencyclemap.org я побачив помічену червоним велодорогу VFВ (або скоріше маршрут, як я потім здогадався, назва розшифровується як Via Francigena Bicicletta або Bicycle). Машрут починається між Пізой і Флоренцією, дублює піший шлях паломників Дорогу Франків Via Francigena і закінчується в Римі. Наше бажання побачити Рим визначило необхідність не кільцевого, а прямого веломаршруту, з фінішем саме в Римі. Але звідки зробити старт? Довго оцінювали і шукали можливий варіант авіаперельоту в Мілан, Болонью і в той же Рим, щоб потім доїхати потягом до місця старту. Зрештою, не знайшовши прийнятних авіаперельотів за ціною, вирішили їхати автомобілем (запланували дорогою ще заїхати в Будапешт та Венецію). Старт на велосипедах запланували з Пізи, куди ми дістанемось з Риму прямим потягом Regionale (ціна квитків та розклад на сайті Trenitalia.com).
Флоренція як місце старту була відхилена - немає прямого потягу Regionale, а в швидкісні потяги можна тільки з велосипедом в чохлі. Пізніше Флоренція взагалі випала з нашого плану, оскільки з нею не виходило побудувати логічну нитку маршруту на 7 днів.
Cклали остаточний маршрут з Пізи до Риму.
Зображення
Примітка: Спасибі всім, хто залишає звіти в інтернеті. Готуючись, найбільше корисної інформації ми взяли зі звіту від soundman на livejournal (посилання https://soundman.livejournal.com/371998.html), та в інших:
http://kotovski.net/glava-pervaya-rim/
https://fotovelo.livejournal.com/1637.html
https://forum.awd.ru/viewtopic.php?t=242551&attempt=1
https://forum.awd.ru/viewtopic.php?f=56 ... &attempt=1
http://velotur.ru/content/toscana.html
http://sergeyvoronkin.blogspot.com/p/2013.html?m=1
https://forum.awd.ru/viewtopic.php?f=560&t=208097
Першого дня автівкою їдемо з Києва до Мукачева і залишаємося там ночувати. Другого дня - угорськими автобанами із зупинкою біля озера Балатон
Зображення
та несподівано гарною Словенією до Местре - передмістя Венеції.
У нас заброньовано номер в готельчику, в старому житловому будинку.
Зображення
Ранок з кавою і вівсянкою на балконі, і ми вирушаємо в м.Маранелло - батьківщина автомобілів Ferrari. Поруч з музеєм Ferrari з десяток магазинів із сувенірами і прокатних контор, в яких можна взяти Ferrari на 20 чи більше хвилин, щоб проїхатись з інструктором. Місто живе славою Ferrari. По дорозі навіть проїхав Merсedes Sprinter, що на платформі віз кузов Ferrari на фарбування на іншу виробничу площадку. У місті особлива атмосфера.
1.3.JPG
Зображення Зображення
1.5.JPG
В цей же день ми дісталися кемпінгу в Римі. Вибрали Happy Village, який виявився за кільцевою дорогою. Кемпінг непоганий, зовсім без мешканців - ще не сезон. Увечері залишили машину в підземному гаражі хороших знайомих Миколи в самому центрі Риму. Швидко нас не відпустили і люб'язно пригостили смачнючою пастою з різними видами прошутто.
Зображення Зображення
За розмовами про життя в Римі пролетів час. Зібравши велосипеди, ми встигли покататися біля нічного Ватикану і вздовж річки Тібр велодоріжкою виїхали в напрямку нашого кемпінгу.
Зображення
Maps.me впевнено показував велодорогу і тривожних думок не було. Але під'їхавши до району кільцевої дороги близько першої години ночі, ми втикаємось в закриті на замок ворота і обгороджену територію. Почали кружляти через паркінг госпіталю, а всюди виїзд на кільцеву, куди нам на велосипедах неможна. Як нам переїхати кільцеву ?! GoogleMap не поназує веломаршрут, а автомаршрут з дуже довгим об'їздом або знову ж по автобану. Вибудовуємо пішохідний маршрут по Google і просуваючись проти напрямку руху вузьким тротуаром уздовж порожнього виїзду на автобан, знаходимо стежку кудись вниз між бетонними розв'язками автобану. Стрімко з'їжджаємо вниз, навіть не розуміючи, чи не впремося ми знову в який-небудь паркан. Далі ще той квест отримали! Один велоліхтар перестає працювати. Стежка стає ледь помітною і кущі з обох боків в людський зріст. Далі зовсім хащі, що ми йдемо і тягнемо велосипеди в руках. Під автобаном є прохід, але він закритий парканом. Починається тиха істерика і нервовий сміх. Лізти назад і підніматися стежкою вгору? З потужним ліхтарем знаходимо вже кимось раніше вирізаний прохід в воротах і ми вже на іншій стороні кільцевої дороги. Далі грунтовою дорогою Google прокладає нам пішохідний шлях уздовж все тієї ж кільцевої, яка проходить десь вище нас на бетонних опорах, повз якісь господарські будівлі, житловий особняк. Виявилося, в темряві, ой як не просто знаходити правильний шлях в незнайомому місці. Знову впираємося в невисокі ворота, за якими табличка «Злі собаки». Зупиняємось розгублені. Назустріч з воріт в'їжджає Пежо. У водія-італійця запитуємо дорогу до кемпінгу. Він дістає свій смартфон і в GoogleMap показує мені маршрут спочатку довгий автомобільний, а потім пішохідний до нашого кемпінгу: «Вам до нього по прямій всього 800 метрів!» Ми це розуміємо, але показуємо на табличку про собак та приватну територію. У відповідь він сміється і показує нам, що це попередження стосується території, з якої ми приїхали! Тобто ми вночі на велосипедах з ліхтарями проїхали чиюсь приватну територію, котра охороняється собаками !!! А тепер навпаки виїжджаємо з неї на вулицю передмістя.
За день проїхали на велосипедах всього якихось 16 км., Але із небувалим блуканням римським хащами.

День # 1 Сб.19.05 трек Pisa - Lavoria

Після вчорашніх блуканнь пізно лягли, вранці довго збираємося.
Речі та їжа на перекус покладені в баули і сумки, рухаємося в Рим на центральний залізничний вокзал Termini. Плануємо через maps.me довгий, але зовсім не вчорашній шлях, щоб проїхати під кільцевою в іншому місці. По дорозі піднімаємося на пагорб і проїжджаємо район з дорогими віллами, оливковими садами та кипарисами. Під враженням від спуску, забуваємо зробити фото цього району. В голові майнула думка, що на початку нашої ери тут могли жити багаті патриції Риму.
Зображення
Після проїзду під кільцевою фотографуємося, далі їдемо грунтовою доріжкою, повз дачі простих «плебеїв», занедбані або просто старі будиночки, де вже ніщо не нагадує багатство та розкіш Риму. Стежка закінчилася виїздом на асфальтну автомобільну дорогу, де шлагбаум з написом «Parco di veIo», а нам здалося «Parco di veLo».
Зображення
Саме на цій стежці і трапилася пригода, яка нас затримала - на моєму велосипеді зламався болт, що кріпить сідло до підсідельного тримача. Пригоди продовжуються!. Використовуємо десяток пластикових стяжок, щоб номінально закріпити сідло на місце.
Зображення
На ногах, ледве торкаючись сідла, їду по асфальту в напрямку найближчого веломагазину. А навкруги знову розкіш гольф-клубів та заміських ресторанів. Вже ближче до центру на повороті помічаю покажчик <Toyota Lexus>, звичайно ж сервіс неавторизований і неофіційний. Господар зі своїм механіком, оцінивши проблему, неспішно знаходять у себе в великій мисці з гайками і болтами пару, закручують в лещатах і повертають мені сідло, скріплене з тримачем. Від оплати відмовилися. Робимо фото на пам'ять.
Зображення Зображення
За 100 м. помічаю, що прикрутили сідло задом-наперед, зупиняюся і міркую: «Повернутися чи самому спробувати перекрутити?». Плоскогубцями розкручую тільки-що ключами затягнуту гайку, переставляю правильно сідло і закручую той же болт «під зірку» з гайкою. Щоб не було люфту через велику шляпку болта, знову стягую пластиковими стяжками. Так і проїхав всю Тоскану з сідлом, що трохи похитується.
Навігатор показує нам найкоротший шлях до вокзалу вчорашньою велодоріжкою уздовж Тібру і потім парками в самий центр.
Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення
Доїхавши до вокзалу, ми довго не можемо купити квитки на потяг в автоматі. Наша помилка: в назві міста ми вбиваємо PiZa, а треба PiSa. Наш розгублений погляд ловить хелпер, моторний італієць в «службовому» червоному жилеті (кольори Trenitalia).Він простою і зрозумілою англійською пояснює, як купити квитки для нас і на велосипеди. Все це він зробив спритно і послужливо, як презентацію, демонструючи рівень сервісу. Я навіть не відразу зрозумів, що він не співробітник вокзалу. Пропонуємо на чай 3 euro, а у відповідь жалібний вираз обличчя і фраза про необхідність годувати трьох дітей. Підвищуємо чайові до 5 euro. Всі задоволені. Потяг за годину. Встигаємо купити в супермаркеті і пообідати різотто з мідіями і помідорами та з моцареллою. Примітно, що їли на бульварі, і за деякий час біля нас присіла ще одна сім'я туристів, і ще одна сім'я чорношкірих. Ось так ми відкрили локацію на ланч.
Зображення
Як завжди, в першому і останньому вагоні потяга місця для велосипедів.
Зображення
Насолоджуючись з вікна видами моря, курортних міст і портів, за чотири години (о 18:00) ми вже були в Пізі. Відразу на вокзалі, поки чекав товаришів, я помітив, як хлопець арабського походження, не звертаючи ні на кого уваги, не поспішаючи плавно йшов уздовж ряду пристебнутих велосипедів, пару раз нахиляючись і пробуючи замки на новіших великах. Побачивши мій пильний погляд з-під шолома з козирком, в п'яти метрах від нього, він якось навіть різко повернувся до мене і кивнув підборіддям вгору, ніби «а тобі що треба?» Але через секунду голову втиснув у плечі і «мене вже тут немає ». Згадалося як в Утрехті (Нідерланди) після того, як араб на велі підрізав нашого товариша і обидва впали, винуватець підняв такий «галас» і тикав пальцем в подряпину, на свій велосипед, хоча був сам винним на 100 відсотків. Мабуть, це в крові: найкраща оборона - напад. Хто впевненіше поводиться і голосніше кричить, той не порушник / винуватець, а жертва. Можливо, така модель поведінки розрахована на чемних та ввічливих європейців.

У самій Пізі не дуже сподобалося. Поруч з вокзалом проходив якийсь політичний мітинг, центр був перекритий поліцейськими. Багато молоді під кайфом. Сказати що в центрі багато туристів, нічого не сказати. Дуже-дуже багато туристів. Можливо, що це субота. Біля вежі всі фотографуються в смішних позах. Спостерігати за таким окрема забава.
Зображення
Для годиться зробивши фотографії, о 19:00 вирушаємо шукати житло. Передбачали пізній приїзд до Пізи та те, що в Colleoli доїхати на велосипедах вже не встигнемо, тому житло там не бронювали. І ніде не забронювали. Хотіли зробити це на місці. Шукаємо в Пізі, і упс! У Пізі вільним залишилося тільки дороге житло! Після прочісування booking.com вирішуємо розширити географію пошуку і знаходимо в рамках нашого бюджеті віллу типу Agriturismo в 30 км. на південь. Наважуємося і їдемо без бронювання. Виїжджаємо з міста і тримаємо хорошу швидкість узбіччям польової, але гарної якості асфальтової дороги. Темніє дуже швидко. Дорогою бачимо кілька покажчиків в сторону інших готелів. Відхиляємося на 6 км. вбік, але марно, там весілля. Інший будинок під здачу, знайдений на google, в тому ж селищі вже орендований компанією китайців. Холоднішає і зовсім темно. Повертаємось до плану доїхати до тієї вілли з booking'a, але ще треба довго крутити. І навіть якщо ми приїдемо в 0:00, питання: чи буде там хто-небудь? На вулицях нікого немає вже о 21:30. Я на своєму швидшому гібриді, намагаюся задати темп і рвуся вперед, Хлопці трохи позаду. Я, чекаючи їх, розглядаю карту в смартфоні, в надії знайти місце для ночівлі ближче. Значок - сплячий чоловічок в ліжку на карті і напис Albergo da Ivo в двох км., нам по дорозі. Альберго - це ж типу готель для паломників при монастирі, з двох'ярусним ліжками в загальній великій кімнаті (саме таке я бачив у фільмі «Шлях» - історія компанії паломників до Сантьяго) та з умовою заселитися до певного часу. Зі слабкою надією, проїжджаючи повз, повертаю голову і бачу яскраво сяючу вивіску: цілодобово працює бар. Короткі перемовини з барменшою. Вона показує, де можна поставити вели, пропонує тримісний номер. Готель рівня нашого районного центру або смт. Моторна італійка без англійської, оцінивши (за нашим виглядом і часом прибуття) ситуацію, відразу заявила прайс 75 € за тримісний номер,а потім знизила до 70. Пізніше на дверях номера з внутрішньої сторони ми помітили прайс італійською, де максимальна ціна була 60 €. Володимир Познер з Іваном Ургантом в циклі фільмів про Італію, процитували когось: «... не вір італійцям. Особливо флорентійцям, у них завжди подвійне дно ». Як пізніше з'ясувалося, це було найдорожче і найгірше житло за всю нашу поїздку. Але після думок про можливу ночівлю в копиці сіна або на зупинці громадського транспорту, ми були раді й такому житлу. Вечеря болонською ковбасою, душ і відпочинок. Більше втоми було не від пробігу, а від внутрішньої напруги через невизначеність з місцем ночівлі. Вечеряємо і відпочиваємо.
Зображення Зображення
Пробіг: кемпінг Happy Village - Рим ... Піза - Lavoria 44км.
Порада з серії «Могли б побачити, але не побачили» для тих, хто шукатиме свій маршрут в тих краях: в місті Пантедера є музей мопедів Vespa - Piaggio Museum. Ми не були, але нам рекомендували (+ хороші відгук на tripadvisor), все таки Vespa частина історії та іміджу Італії.

День # 2 Вс. 20.05 Трек Lavoria - San Gimignano

Снідаємо «швидкою» вівсянкою з пакетів і бутербродами з чаєм. Сонячна погода. О 9:00 робимо фото біля нашого Альберго і стартуємо.
Зображення ЗображенняЗображення ЗображенняЗображення Зображення
Доїхали до першого містечка Cenaia і не витримали сокуси: запаху з пекарні. Влаштовуємо другий сніданок в типовому кафе з величезним вибором випічки - ми п'ємо капучино з смачними круассанами (це стане звичкою).
Зображення
Продовжуємо наш шлях по асфальтовій дорозі, зовсім без трафіку, сп'янілі від повітря і краси навколо.
Зображення ЗображенняЗображення
Уздовж догороги на пагорбі кладовище велосипедистів.
Зображення
Часто зустрічаються написи і покажчики на вілли- agriturismo, але судячи з інфо на booking.com вартість там (більш 100 € за кімнату), а це більше нашого бюджету. Можливо, це прайс - розрахований на німців та швейцарців, які подорожують Тосканою в кабріолетах.
3.12.JPG
Зображення Зображення
3.16.JPG
Обід в придорожньому ресторані на пагорбі. Краса навколо!
Зображення Зображення
Зображення Зображення
У другій половині дня наш шлях насичений підйомами та спусками.
Зображення
До 17:00 доїжджаємо до San Gimignano. Перед містом оглядовий майданчик, з якого дуже красивий вид на місто.
Зображення
3.27.jpg
Робимо закупівлю продуктів на вечерю.
Зображення
Перечікуючи дощ в підземному переході, зустріли компанію сербів на прокатних електробайках найнерах. Вони всі живуть і працюють в Швейцарії. Як вони пожартували в країні «трохи багатшій, ніж Сербія».
Зображення Зображення
Знайомлячись, я завжди в розмові намагаюся знайти щось спільне, що є або може бути між нами (історія, захоплення, професія і т.д.). Цього разу така тема - наша спільна релігія.
Після дощу, не заїжджаючи в історичний центр у верхній частині міста, ми зі спуску злетіли до кемпінгу. По дорозі робимо 5-ти хвилинний відпочинок на лавці з видом на місто, поряд з виноградником.
Зображення
Знову дощ, і ми вже в будиночку варили спагеті і пили вино.
Зображення
3.31b.JPG
3.32.JPG

Зображення
Кемпінг Il Boschetto di Piemma в San Gimignano - один з кращих. За день пробіг 63 км. з набором висоти 1214 м., зниженням висоти 951 м.
Востаннє редагувалось 24.10.18 09:41 користувачем Bib, всього редагувалось 2 разів.
Жити необов'язково. Подорожувати - необхідно. У. Берроуз

Аватар користувача
Bib
* *
Повідомлень: 58
З нами з: 22.1.11 15:15
Стать: чол
Звідки: Киев, Позняки
Контактна інформація:

Re: Піза-Рим, травень 2018

Повідомлення Bib » 21.10.18 14:24

День # 3 пн. 21.05 трек San Gimignano – Siena
Вранці пішки сходили в місто.
Після вчорашнього дощу долина біля підніжжя міста залита туманом і сонцем. Сусідні пагорби як острівці виступають з хмар туману. 100 фото з трьох смартфонів і одного фотоапарата не передадуть цю красу.
Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення
4.9.JPG
Дивитися старе місто вранці, до приїзду натовпів туристів - це найкраще, що можна зробити. Кава з випічкою в кафе, на стінах якого фото господаря та його сім'ї в різні роки. З вікна милуємося долиною,де вже розсіюється туман.
4.12.JPG
І робимо ще декілька красивих фото. Потім в інтернеті я зустрічав багато фото саме цього місця.
Зображення Зображення
Місто San Gimignano носить прізвисько la citta delle Belle Torri, «місто пpeкрасних веж». Щоб показати красу міста - перше фото з інтернету.
Зображення
З 72-ох середньовікових веж, котрі будували знатні сімейства, що жили тут, збереглися лише 14. Більшість міських веж було побудовано XII-XIII століттях - період ворожнечі між сім'ями Ардіньеллі (гвельфами) і Сальвуччі (гибеллинами), що часом приводила до кривавих сутичок. Відомо, що в ХIII столітті правитель міста заборонив будувати вежі вище його власної (51 м).
4.14.JPG
4.15.JPG
4.16.JPG
4.17.JPG
4.18.JPG

Зображення
Зображення
Зображення
Повертаємося в кемпінг, збираємося і виїжджаємо. За всю поїздку не зустріли жодного земляка. У кемпінгу почувши російську мову до нас підійшла покоївка. Виявилося родом з Брянська, вже 18 років в Італії. Помітивши, як збираються над нами хмари, намагаємося скоріше виїхати.
Об'їхали по кільцевій місто Colle di Val d'Elsa, і відразу за ним наш маршрут збігається з Via Francigena. Нас наздоганяє група туристів на прокатних велосипедах в супроводі гіда і мікроавтобуса. Якийсь час рухаємося разом. На загальній зупинці в тіні знайомимося і розмовляємо з парою з Перу.
Зображення
Далі по веломаршруту все того ж шляху Франків проїжджаємо повз великий замок Mura di Monteriggioni. Всередину не заїжджали.
Зображення
Вже хотілося пообідати і відпочити від спеки в тіні.
Обід був в піцерії містечка Badesse. Це була радше схоже на їдальню для робітників з навколишніх фабрик. Але був хороший вибір страв і смачно. На обід кожен витратив по 7-8 euro.
Зображення
Післяобідній відпочинок в скверику перервала темна хмара. Вирішили «втекти» від неї, бо до Сієни всього 10 км. Кемпінг в Сієні був відмінним. Будиночок просторий і з кухнею.
Зображення Зображення
Після прання поїхали автобусом в центр міста. Гуляти серед натовпу було не так цікаво, як вранці, але місто вразило своєю площею Пьяцца-дель-Кампо і головним кафедральним собором. Місто змагається з Флоренцією за лідерство в регіоні.
Зображення
Зображення
Ми з задоволенням ходилии вуличками старого міста. Досить сильний дощ змусив нас ховатися в арці. Купуємо продукти в супермаркеті і вечеряємо на кухні нашого будиночку в кемпінгу. За всіма прогнозами погоди завтра вранці о 9:00 гроза. Розуміємо, що треба виїжджати рано. Ставимо будильники на 6:00. Вирішуємо, куди завтра з урахування темпу руху та погоди зможемо доїхати, і там шукаємо і бронюємо житло. За попереднім планом доїхати треба до Радокофані, але до нього крутий підйом. Пробіг за минулий день зовсім невеликий, всього 40 км. Набір висоти 643 м. Спуск 582 м.
Зображення
Жити необов'язково. Подорожувати - необхідно. У. Берроуз

Аватар користувача
Bib
* *
Повідомлень: 58
З нами з: 22.1.11 15:15
Стать: чол
Звідки: Киев, Позняки
Контактна інформація:

Re: Піза-Рим, травень 2018

Повідомлення Bib » 21.10.18 15:34

День # 4 Вт. 22.05. трек Siena – Radicofani

О 6:00 вже збираємося. Якщо раніше тільки в 8: 00 вставали, то сьогодні вже виїхали о 7:30, як тільки закінчився ранковий дощ.
Зображення
На вулиці сіро і волого. Зі спуску виїжджаємо на кільцеву. Уздовж ранкового трафіку в легкому тумані швидко виїжджаємо з міста. Проглядає сонце.
Зображення Зображення
І знову над нами збираються хмари. Ми навіть засумнівалися, чи продовжувати нам їхати, чи пересидіти в кафе під парасолькою.
5.4.JPG
5.5.JPG
Швидко промчали 30 км. до Buonconvento - незаслужено обділеного туристами міста. Дуже старе і красиве. Побродили старими вуличками з Женею. Вийшло сонце і остаточно розпогодилося.
Зображення
5.7.JPG
Зображення
Зображення
Зображення
Потім поїхали автодорогою середньої завантаженості ...
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
...до найпопулярнішого для фотографування місця в Тоскані - гаю кипарисів. Коля знімав відео з коптера, а ми з Женею шукали хороші ракурси для фото.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Вже на під'їзді до San Quirico d'Orcia я відірвався трохи вперед і зустрів паломника, що вийшов на автостраду. На жаль, не записав його ім'я. Йому 71 рік, родом з Швейцарії. 21 день йде по Via Francigena. Я запитав його про сім'ю і чи один він йде. Його відповідь дослівно: «Кожен день я ночую в різних Альберго або хостелах при монастирях для паломників. Люди, які зі мною ділять нічліг і вечерю, і є моя сім'я. Сьогодні це одні люди, завтра вже можуть бути інші. Це моя сім'я."
5.31.JPG
5.31.JPG (218.94 Кіб) Переглянуто 2841 раз
Він в свою чергу розпитував мене про нашу подорож і звідки ми родом. Пізніше ми ще зіткнулися в центрі міста і привітали один одного посмішками і кивком голови як старі знайомі. Обід влаштували на лавочці під кипарисами. Тут же розклали досушити одяг, який через дощі так і не висох за ніч. Приготували пюре їдло з овочами, купленими на міському ринку.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Після обіду оглядаємо місто і, не поспішаючи, через міські квартали виїжджаємо на ґрунтову дорогу маршруту Via Francigena. До наступного міста Bagno Vignoni можна було домчати і по шосе, але maps.me «запропонував» саме цей веломаршрут.
5.39.JPG
5.39.JPG (43.64 Кіб) Переглянуто 2841 раз
Зображення
Дорога спочатку йде на підйом в гору з якої відкриваються чудові краєвиди.
Зображення
А потім стрімкий спуск до містечка Bagno Vignoni. Це місто з басейном замість головної площі і термальними джерелами. Місце для курортного відпочинку і спа ще за часів етрусків і римлян.
5.44.JPG
5.45.JPG
Зображення
Далі наш шлях по трасі.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Проїжджаємо село з назвою Gallina. Ще під час обіду, враховуючи хорошу погоду і запас часу, вирішуємо доїхати до Radicofani. Альтернативний варіант: доїхати до Bagni San Filippo. Це місто знамените своїми гарячими джерелами, що містить відкладення карбонату кальцію, які утворюють білі термальні природні басейни і водоспади. Заїхати на крутий підйом в Bagni San Filippo і знову спуститися, а потім продовжити шлях до заброньованої ночівлі в Radicofani, ми б не встигли. Тому проїхали повз. Тим, хто вирішить відвідати Bagni San Filippo, докладно є в звіті
До Radicofani дорога йшла крутим довгим підйомом. З набором висоти відкривалися гарні краєвиди.
Зображення
Зображення
Radicofani - це містечко, південний кордон долини Валь д'Орча, масивна фортеця на горі, що протягом століть охороняла кордон Великого герцогства Тосканського з Папською Областю. Автомобільну дорогу раз у раз перетинала стежка пішохідного маршруту паломників. З кожним витком серпантину ми наближалися до башти фортеці формою шахової тури. Хоча, звичайно, це шахова тура мала форму вежі замку, але ми в своєму житті побачили раніше шахи.
Зображення
Поки ми намагалися знайти потрібну нам адресу серед павутини старовинних вуличок, до нас звернулися італійською бабуся і трохи пізніше чоловік, що сидів у кафе, - пропонували житло. Мабуть, здача житла для паломників - бізнес місцевих. У нас була заброньована квартира на booking.com. Це була класична італійська квартира, з автентичними меблями і обстановкою.
Зображення
Після вечері піднялися до замку, але він вже був закритий. На зворотному шляху крізь кущі побачили сотню палаючих лампадок на могилах кладовища, ще те видовище в темряві.
Зображення
За день проїхали 87 км. Набір висоти 1423 м. Втрата висоти 966 м.
Жити необов'язково. Подорожувати - необхідно. У. Берроуз

Аватар користувача
Bib
* *
Повідомлень: 58
З нами з: 22.1.11 15:15
Стать: чол
Звідки: Киев, Позняки
Контактна інформація:

Re: Піза-Рим, травень 2018

Повідомлення Bib » 22.10.18 18:24

День # 5 Ср.23.05. Трек Radicofani - Viterbo

Прокинулися о 6:45. Як зазвичай сніданок і збори. Бронюємо через booking квартиру в наступному за планом місті Viterbo. Виїжджаючи з міста, обігнали на спуску групи паломників по 2-3 людини,що залишають місто в тому ж напрямку.
Зображення
6.2.JPG
Зображення
Пішохідний маршрут повернув з дороги на гравійну стежку, а ми мчали вниз по асфальтовій дорозі серпантином до шосе, з якого ми вчора з’їхали. За традицією зупинилися в першому придорожньому кафе на другий сніданок.
Зображення
Незважаючи на темну хмару, все ж вирішуємо не втрачати часу і рухатися далі. До цього моменту нам вдавалося «втекти» від дощу. Але цього разу дощ таки нас накрив. Спочатку невеликий, а потім все більший. Я, задаючи темп попереду, вирішив, що зупинюся, коли екран чохла телефону намокне. Хлопці за мною, трохи відставши, зупинилися і сховалися від дощу в покинутій фермі. Я остаточно промок, коли долетів до найближчого села і зупинився під першим навісом будинку. Дощ стих, і я чекав друзів, фотографуючи прес для вина, квіти і кипариси біля цього будинку.
6.5.JPG
Далі все як завжди, вийшло сонце і висушило наш одяг і дорогу. Коли під'їхали до озеро Болсам, від дощу не було і натяку...
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Перепочивши на озері, проїжджаємо повз старе місто із замком.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Після невеликого перевалу, всі помічаємо, що ми вже в іншому регіоні за архітектурою і ландшафтом. Це вже не Тоскана. Рух транспорту більш інтенсивний, зникли кипарисові алеї до старовинних вілл, та й самі будинки вже більш сучасні, часто пофарбовані в яскраві кольори. Це вже регіон Лаціо.
Зображення
Зображення
Об'їжджаючи озеро по краю, ми наближались до міста, яке зазвичай на пагорбі. Це виявився місто Montefiascone.
Його не було в нашому плані, тому що я не бачив його ні в одному звіті, а на мапі якось його пропустив. Місто виявилося з історичною частиною на вершині пагорба, куди вів дуже крутий підйом. З підніжжя замку Папи Rocca dei Papi відкривалось дуже круте видовище на озеро.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Біля замку на пам'ятниках та на плитах написано вислів «est, est, est». Ось історія його появи
Зображення
Відпочили в затінку поряд з храмом Cattedrale di Santa Margherita з величезним куполом.
Такий же крутий спуск вуличками, викладеними бруківкою, і ми мчимо вниз по прямій автодорозі до Vitebro. На в'їзді закуповуємо продукти в супермаркеті. Сонце вже пече нещадно, про ранковий туман і дощ уже немає навіть натяку. О 17:15 ми вже в'їхали в місто. Проїхавши естакади і розв'язки, ми вже на вузькій вуличці в центрі, біля під'їзду будинку, де знайшли квартиру в стилі хайтек. Поки чекали господаря, стали свідками, як маленький Smart розвернувся і «пірнув» між будинками у вузький провулок для пішоходів.
6.27.JPG
Вечеряємо і йдемо гуляти містом.
Зображення
Зображення
6.30.JPG
Зображення
Зображення
У місті багато «некорінних» італійців. Багато машин. Про Vitebro Коля сказав: «Це вже не Італія». Мабуть в нашій свідомості Італія - це Тоскана, яку ми бачили до цього.
Сьогодні проїхали 86 км. Набір висоти 938 м. Спуск 1392 м.
Жити необов'язково. Подорожувати - необхідно. У. Берроуз

Аватар користувача
Bib
* *
Повідомлень: 58
З нами з: 22.1.11 15:15
Стать: чол
Звідки: Киев, Позняки
Контактна інформація:

Re: Піза-Рим, травень 2018

Повідомлення Bib » 22.10.18 18:44

День # 6. Чт. 24.05 Трек Bracciano – Roma

Напередодні ввечері, перечитуючи звіт soundman і аналізуючи майбутній набір висоти між Viterbo до Brachano (він же Bracciano), вирішуємо під'їхати на потязіі (так само як і soundman, не хочеться долати підйом з набором висоти 610 м.). Квиток коштував 3 euro і 3.5 за велосипед. Потяги до Brachano щогодини.
Зображення
Зображення
Від Brachano до Риму 47 км. Часу багато, і ми від вокзалу під'їжджаємо до замку Castello Odescalchi. Дуже красивий вид на озеро Брочано.
7.6.JPG
Зображення
7.8.JPG
Зображення
Виїжджаємо по жвавій дорозі з міста, а потім звертаємо на зовсім сільську, майже без трафіку. Тримаємо хороший темп, відчувається, що ми вже натреновані.
Зображення
Зображення
На під'їзді до Риму в посадці уздовж дороги на пластикових стільцях сидять чорношкірі жриці. На ходу вітаємося англійською, але фотографувати не наважуємось.
В'їжджаємо в передмістя Риму і вирішуємо обідати в піцерії. Знаходимо, але вона закрита. Дивно, адже обідня пора. Знаходимо другу, теж саме. Немає таблички з графіком роботи. Просто закрито. Як потім з'ясували в Римі у знайомих, традиційно піцерії працюють тільки ввечері. Обідаємо в їдальні з тацями і роздачею. Поруч в супермаркеті докуповує банани і воду.
О 14:30 ми вже в шумному і спекотному Римі.
Зображення
Зображення
Розв'язками добираємося до нашого кемпінгу, але не зрозуміло, як не виїжджаючи на жваву магістраль, під'їхати до нього. Знаходимо шлях через район котеджів і 200м. йдемо узбіччям проти руху. Ось ми вже в кемпінгу. На два дні заброньовано кемпінг Village Roma за 51 €. Хороший будиночок, вже звичного нам формату. До речі, в цьому кемпінгу знімав сюжет Бадоєв в «Орел і Решка». Після розпакування речей засмагаємо біля басейну. Шумно, приїхало багато школярів з Данії. Увечері автобусом їдемо в Рим, нас знову запросили на смачну вечерю знайомі, у яких залишали авто в підземному паркінгу.
Порада для тих, хто так само як і ми, вирішить доїхати до Риму автомобілем: на час велоподорожі сміливо залишайте авто на паркінгу кемпінгу, можна навіть дуже близько до ресепшн. Не треба попереджати або доплачувати.
А ми забираємо автомобіль і планує завтрашній день в Римі.
Нижче фотозвіт про Рим, але це вже не велоісторія.
7.36.JPG
7.36.JPG (37.28 Кіб) Переглянуто 2711 разів
Зображення
Пробіг за день 49 км. набір висоти 328 м. спуск 539 м.
8.1.JPG
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення Зображення
Зображення Зображення
8.10.JPG
8.11.JPG
8.12.JPG
Зображення
Зображення

Тоскана прекрасна, напевно, як і вся Італія.
Не можна назвати нашу велопрогулянку походом. За 6 днів і відстань в ̴ 400 км. - не довелось випробувати «тяготи та злидні мандрів» і повністю відчути дорогу. Але, з іншого боку, Тосканою треба їхати, насолоджуючись нетиповими для наших очей красотами пагорбів з розкішними особняками та кипарисовими алеями. Все, що ми очікували і планували, все склалося.

Сміливо ставимо «галочку» навпроти Тоскани в уявному списку бажань і думаємо про наступні подорожі.

Бюджет (всі витрати від границі України) на всю поїздку склав 1356 euro на трьох, відповідно на одного 452 euro. Всі витрати умовно разділили на три катаегорії: харчування (закупи продуктів магазинах в Україні та в Європі, обіди в кафе, піца, кофе, пиво, вино) 416 euro, транспорт (сплата автобанів, дизель, проїзд в поїздах і на міських автобусах) 448 euro, проживання (готелі, кемпінги, аренда квартир) 493 euro.

P.S. В жовтні у Facebook побачив посилання на подорож Вікторії Шахоріной з м. Івано-Франківськ, яка проїхала в серпні 2018 ровером маршрут Вінеція - Віченца - навколо озера Гарда - Мантова - Парма -Ла Спеція - Портовенере - Лерічі - Масса - Піза -Сан Мініато - Сієна-сан Квіріко д‘Орча - Аквапенденте - Марта - Вітербо - Рим. Загалом 1215,4 км.
Декілька корисних ідей від неї, які можуть зменшити витрати на подорож:
1. до Венеції добиралась бусом 80 євро на Блаблакар. Потрібно уточнити, чи буде місце на ровер і чи потрібна доплата, я не доплачувала.
2. Ночивлі від Венеції до Пізи сайтом Couchsurfing, у місцевих жителів безкоштовно. Цю атмосферу не купиш за жодні гроші.
3. Ночивлі по маршруту la via Francigena - в хостелах чи притулках для паломників. інфо тут Але потрібно мати паспорт пілігрима для притулків, можна його купити в Італіі, а можна роздрукувати. Без нього в притулки ніяк.
Жити необов'язково. Подорожувати - необхідно. У. Берроуз

Аватар користувача
addonis
* * * * *
Повідомлень: 1244
З нами з: 26.4.11 12:49
Skype: Klimenko Andrew
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Піза-Рим, травень 2018

Повідомлення addonis » 22.10.18 19:55

Привіт, Олег
Що чув або знаєш про велосипеди в Венеції? Нам багато хто з місцевих казав шо їздити, ба навіть більше - йти з велом заборонено
Один придуркуватий психопат грозився викликати поліцію декілька разів... у людини проблем в житі більше не було, крім як троє чуваків шо йшли з велами навіть не в центрі Венеції
http://klimenkoam.livejournal.com/

Аватар користувача
addonis
* * * * *
Повідомлень: 1244
З нами з: 26.4.11 12:49
Skype: Klimenko Andrew
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Піза-Рим, травень 2018

Повідомлення addonis » 22.10.18 20:23

знайшов відповідь вже й сам
https://www.comune.venezia.it/en/conten ... ti-vietati

Bicycles are forbidden (even when only lead by hand) in Venice city centre – excepting when used by city residents and children up to 8yrs of age.
Логіка просто шик....
З одного боку Venice's feet-and-boats-only law і вели заборонені, а з іншого місецвим можна...))
http://klimenkoam.livejournal.com/

Аватар користувача
Medvech
* *
Повідомлень: 198
З нами з: 16.5.05 20:32
Стать: чол
Звідки: Киев (Голосеево)

Re: Піза - Рим, травень 2018

Повідомлення Medvech » 31.10.18 16:00

Можна стати в кемпінгу лишити вели і доїхати прямим автобусом прямо у Венецію. В самій Венеції з її тіснотою з байком нема чого робити.

Аватар користувача
addonis
* * * * *
Повідомлень: 1244
З нами з: 26.4.11 12:49
Skype: Klimenko Andrew
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Піза - Рим, травень 2018

Повідомлення addonis » 31.10.18 17:26

Можна стати в кемпінгу лишити вели і доїхати прямим автобусом прямо у Венецію. В самій Венеції з її тіснотою з байком нема чого робити.
Ясно що можна, але такий варіант нас не влаштовував...
А про тісноту...так люди йдуть з колясками дитячими... Можна й їх заборонити..
http://klimenkoam.livejournal.com/

Аватар користувача
M.Lis
* *
Повідомлень: 50
З нами з: 22.5.14 11:09
Skype: Lisetsky Mykola
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Піза - Рим, травень 2018

Повідомлення M.Lis » 22.11.18 22:57



Повернутись до “Велощоденник”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей