Загальний план подорожі:
Загальна відстань - 464 км
1-й день - Kraków - Chyżne - 115 км (набір 1954 м)
2-й день - Chyżne - Ruzomberok - 77 км (набір 1175 м)
3-й день - Ruzomberok - Banska Bystrica - 60 км (набір 1060 м)
4-й день - Banska Bystrica - Ersekvadkert - 125 км (набір 1900 м)
5-й день - Ersekvadkert - Budapest - 87 км (набір 870 м)
Учасники:
1) Петренко Андрій (petrenko)
2) Страшко Євген (Zuldan)
3) Страшко Дмитро (Amid88)
4) Ціпотан Вікторія (Lady Viktoria)
5) Поліщук Іванна (pim4ik)
6) Андрій Безушко (Bezuh)
Календарний план:
30.04. – 01.05.2016 - Краків, Польща
02.05.2016 - Хижне, Польща
03.05.2016 - Ружомберок, Словаччина
04.05.2016 - Банська Бистриця, Словаччина
05.05.2016 - Ерсеквадкерт, Угорщина
06.05 - 07.05.2016 - Будапешт, Угорщина
Початок подорожі був традиційно на пероні Центрального залізничного вокзалу.
29.04.2016. о 19:00 зустріч на Центральному залізничному вокзалі м.Києва. 20:15 - відправлення потяга №049 сполученням Київ-Львів.
О 4:30 - прибуття у Львів та пересадка на приміський вокзал на електричку о 5:17 №6105 сполученням Львів-Держ.кордон Шегині. Вартість - 14 грн. + 7 грн (50%) перевезення велосипеда. З цього моменту і почалися наші карколомні пригоди
. На вокзалі ми вперше зустрілися із нашим львівським учасником. Він проспав і швидко збираючись забув вдома шолом. Щоб не бути дискваліфікованим
, він залишив у нас баул та поїхав додому за шоломом з надією що встигне повернутися за 10 хв. Звичайно що він не встиг на поїзд і наздоганяв його на таксі, яке спіймав на вокзалі. Перехоплення потяга вдало відбулося на станції Мшана за 20 км від Львова. І наша команда вже була в повному зборі
.
Зійшовши з потяга на кінцевій станції Держ.кордон Шегині о 7:30 ...
... ми помчали до краю неньки України. Заправившись кавою (остання за гривні), ми поїхали до пішохідного переходу Шегині-Медика. Для нас відкрили окремий вхід із табличкою "Logowanie z bagażem í rowerów". Вся черга товпилася біля другого проходу, тож ми спокійно пройшли митний та паспортний контроль. Баули ретельно не перевіряли, просили лише відкрити для візуального огляду. Під час паспортного контролю запитували про мету поїздки та просили показати запрошення від польських готелів.
Ступивши на Польську землю, ми покрутили по треку до Пшемишля.
Після дощу було мокро та холодно. Але ми все одно вирішили відвідати історичні памятки 1-ї світової війни - форти Borek та Salis-Soglio
форт Borek
форт Salis-Soglio
Біля форту ми зустріли місцевого, який розповів що на українській стороні є ще один форт Пшелевичі.
Приїхавши у Пшемишль об 11-й, ми купили квитки на поїзд до №IC 3608 WYSPIAŃSKI сполученням Przemyśl Główny - 13:58 / Kraków Główny - 17:57. Вартість місця у другому класі - 38,50 zł,вартість перевезення велосипеда - 9,10 zł , загальна вартість - 47,60 zł. Місця квитків із велосипедом автоматично розміщуються у веловагоні, тож ми зручненько вмостилися і насолоджувалися поїздкою.
Приїхавши на вокзал Kraków Główny, ми рушили треком до готеля.
Краків зустрів нас високоякісними велодоріжками. Приїхавши в готель, ми швиденько перевдяглися та пішли на вечірнє знайомство із Краковом.