Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Повідомлення Technician » 20.12.17 11:20

Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Зображення

П'ятничний вечір 15 грудня на Київському Велотреку був присвячений велосипедам Giant 2018 року. У маленькій актовій залі помістилося чимало бажаючих послухати історії Віктора Петровича та трішки про шосейні цікавинки.

Уяви: перевал Турмалє у Піренеях, ти сходиш у відомий підйом довжиною 17,1 км, що закінчується на висоті 2115 метрів над рівнем моря, як під гучний галас вболівальників повз проїжджають спортсмени-легенди, що пишуть історію велоспорту прямо перед твоїми очима. Ось так червоною стрічкою презентації пролунала історія Віктора про відвідування перегонів Тур де Франс у якості глядача, а потім й у якості учасника перегонів Ль'етап дю Тур — аматорських перегонів для всіх бажаючих, що проводяться паралельно з "великою петлею". Хоча Віктор у молодості й ганяв на велосипеді, саме подорож до Франції у 2005 році зміцнила в ньому любов до шосейних перегонів, і саме заради подібних моментів він займається популяризацією шосейного спорту в Україні.

Зображення

Giant TCR у рожевому розфарбуванні, що святкує перемогу Тома Дюмолена на цьогорічних перегонах Giro d'Italia.

Але вдосталь лірики. Родзинкою програми презентації був оновлений Propel. Ця модель з'явилася у 2014 році як перший аеродинамічний шосейник модельного ряду Giant. З краплевидним профілем труб, Propel не пас задніх у професійному пелотоні. Наприклад, на Propel Advanced SL Джон Дегенкольб виграв останній етап Вуельти Іспанії у 2015 році, будучи ще тоді у складі команди Giant Alpecin.

Хоча у великих брендів велоіндустрії відбувається модельна ротація кожного року, повноцінне оновлення моделей проходить через тририрічний цикл. У 2017 році настав час для глибокої модернізації аеродинамічного шосейника.

Зображення

Серйозну конкуренцію тайванському "гіганту" у цій ніші склав Trek Madone 9.9, який за результатами відразу декількох незалежних тестів був признаний найшвидшим велосипедом у світі. Giant провів власні тести у аеродинамічній трубі Університету Онтаріо: велосипед обдувався на швидкості 40 км/год під кутами -20°, -10°, 0°, +10°, +20°. А щоб експерименти максимально наближалися до реальних, на велосипед посадили діючого манекена, який міг імітувати процес обертання педалей. Таким чином, командою дослідників було визначено, що Madone економить у середньому 15 Вт енергії у порівнянні з першим поколінням Propel.

Зображення

Інженери стали за дошку з потрійним завданням: скинути з трону американського конкурента, суттєво покращити аеродинаміку при перехресному вітрі та зробити все це виключно у дисковому виконанні. Так, все вірно: новий Propel не має версії з обідними гальмами. Нагадаємо, що сімейство Madone комплектується інтегрованими обідними каліперами стандарту Direct Mount та не має в своєму арсеналі дискової версії. Хоча офіційно (за правилами UCI) дискові гальма все ще знаходяться у експериментальній стадії, Giant впевнений: обідні каліпери — справа минулого, тому й заздалегідь відмовляється від такого типу гальм.

Зазвичай, аеродинамічні тести перевіряють здатність економити енергію при лобовому вітрі, але у реальних умовах гонщики частіше стикаються з перехресними вітрами, особливо навесні. Високий профіль коліс, продовгуваті труби — ось і рецепт вітрила, який від кожного пориву зносить велосипед з траєкторії. Інженери Giant розгорнули краплевидний профіль на 180° та оптимізували форму труб таким чином, щоб велосипед легше прорізався крізь зустрічно-бічний вітер. Giant Propel MY18 економить у середньому 10 Вт у порівнянні з Trek Madone 2017 року. Найвражаюче тут те, що цього інженери досягли з дисковими гальмами.

Нова рама спирається на катки SLR 1 (версія Advanced SL — на SLR 0) з перемінною висотою профілю: спереду 42 мм, позаду 65 мм. Передній обід нижчого профілю стійкий до потужних поривів вітру. Взагалі, вілсети Giant заслуговують окремої статті, адже цікавих тонкощів в них не менше, ніж гонщиків у пелотоні. Тим, що кожний вілсет готовий до безкамерного використання прямо з коробки, зараз нікого не здивуєш, одначе розвиток безкамерних технологій ще далекий до своїх технологічних лімітів і про одну унікальну особливість коліс Giant аж ніяк не можна не розповісти.

Зображення

Сучасні клінчери вже не тільки наздогнали найкращі гоночні трубки за параметрами ваги, опору коченню та комфорту, а й у деяких випадках перевершують їх. Втім, щонайменш половина професійного пелотону все ще їздить на трубках і у цього є просте пояснення.

Зображення

При розробці колес SLR у якості еталону була обрана одна унікальна особливість гоночних однотрубок — на них можна їздити без повітря. Оскільки трубка тримається на клею, вона не зіскакує з ободу. Існує чимало історій про те, як гонка була врятована на проколотому колесі. На звичайних клінчерах такий трюк не вийде, це надто небезпечно. Але тепер можливо і таке! На ободі біля внутрішньої стінки, у місці, де корд покришки сідає під гак, є маленька канавка, що забезпечує глибоку та міцну посадку корду. Хоча на такому сетапі й не бажано швидко розганятись та закладати шалені кути, на проколотому колесі тепер можна спокійно доїхати до фінішу. А з урахуванням того, що всередині знаходиться герметик, ймовірність такого сценарію доволі низька.

На жаль, Віктору Петровичу не вдалося розповісти все, що було заплановано. Розповідав він довго та детально, тому не уклався у запланований час. Дуже мало часу залишилось для жіночих велосипедів Liv, хоча це можна розглядати, як ще один привід відвідати презентації Giant Україна у майбутньому, якщо такі будуть. До речі, навесні відбудеться тест-драйв для бажаючих випробувати шосейні велосипеди Giant та Liv. Чекатимемо на анонси.

Зображення

На презентації був продемонстрований велокомп'ютер Neostrack з GPS-навігацією (предзавантажені треки), інтеграцією з системою Shimano Di2 (зчитує дані про ввімкнені передачі, передавальний коефіцієнт, заряд акумулятора), автоматичною синхронізацією з TrainingPeaks та купою інших цікафих фіч, корисних будь-якому ентузіасту. Хоча 2,6-дюймовий дисплей і монохромний, при яскравому сонці він краще зчитується, ніж повнокольорові дисплеї від Garmin. Ціна питання — $153. Показав Віктор і новий насос для безкамерних систем, що виглядає, як гранатомет. Якщо ви спробуєте провезти цю штуку у літаку, гарантовано чекайте на проблеми зі службою безпеки.

Зображення

Зображення

У Giant є свій власний фіт, але якщо за якоїсь причини ви не бажаєте пройти цю процедуру, можна обмежитись сервісом проби сідла Contact. Contact — це лінія спортивних сідел, об'єднаних спільною філософією контактної точки. Для цього розроблено систему Dynamic Cycling Fit: за допомогою сідла з функцією пам'яті визначається, де саме і як сідничні кістки спираються на сідло. Ключовим тут є положення тазових кісток: таз може бути нахилений вперед, відхилений назад, тощо. Відповідно до особистостей будови тіла пропонується три сідла: forward, neutral та upright. У жічночих версіях відсутній варіант neutral. Можна орендувати сідло на тест (це безкоштовно) та у разі, якщо воно сподобається, придбати своє.

Зображення

Досить детально торкнулися й теми тайм тріалу, а саме: як реалізована технічна можливість підлаштування посадки атлета відповідно до вимог UCI. У арсеналі Giant є багато цікавих "ноу хау", наприклад, карбонове кермо з можливістю встановлення у перегорнутому положенні, спейсери, ліктьові платформи з налаштуванням кута атаки у широкому діапазоні та багато чого іншого.

Зображення

Місця у актовій залі Київського Велотреку ледве вистачило, тому велосипеди розглядали прямісінько між рядами. І хоча Віктор лише поверхнево розкрив тему жіночих велосипедів Liv, буде привід повернутись ще. Було цікаво.
tumbleweed-092.tumblr.com

Zeka
* * * *
Повідомлень: 950
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Повідомлення Zeka » 20.12.17 13:45

А почему только шоссе, про Giant MTB будет?
Прихований текстпоказати
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Повідомлення Technician » 20.12.17 13:48

Ні, не буде, тому що презентація була виключно про шосейні/ТТ/тріатлонові велосипеди.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 758
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Ирпень

Re: Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Повідомлення Ляльвер » 20.12.17 14:15

:offtopic

Зображення
Да ладно, девушка намедни выиграла Ч.Киева по велокроссу, может и отдохнуть 8)

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Презентація Giant Україна на Київському Велотреку 15 грудня.

Повідомлення Technician » 20.12.17 14:59

Врахуйте ще, що презентація почалася о 19:00 та завершилася о 23:40, причому на закінченні наполягли відвідувачі. Петрович хотів продовжувати.
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей