Сторінка 1 з 1

Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 21.11.17 23:59
lisapedist
Всім привіт!

Після чергової закордонної пригоди на чужому хартейлі дуже захотілося нарешті і свій.
Так, на підвісі теж непогано мандрувати, але все ж таки баул у похідних обставинах - це якесь щастя: все просто поклав - і можна їхати (а взяти можна багато чого).
Таких виїздів у мене кожного року достатньо, то ж мати окремий вел для цього не буде зайвим.
До того ж, не хочеться вбивати досить дорогий вел непередбаченими виробниками засобами.

Отже, які мої вимоги до турвела?
1. Як би доцільно брати найнер бо накат і т.д.
2. Все ж таки схиляюся до горного вела тому що відчутна кількість грунтів (а сподіваюся їх з часом буде ще більше). Дуже бажані кріплення під багажник.
3. Не занадто дорогий, бо інакше нема у такому велі сенсу.
4. Звісно, всі гарні риси велосипедів були б не зайві: менше вага, вище рівень обладнання - але ж зрозуміло це майже неможливо у відносно невеликому бюджеті.
5. Схиляюся до купівлі нового (перш за все тому що люди що продаюсь БВ вели зазвичай хочуть "новий мінус 10-25%", а враховуючи бюджет це вже і не така непідйомна різниця), але якщо будуть гарні варіанти БВ то із задоволенням подивлюся.

Тепер до питання безпосередньо.
Перебираючи варіанти велосипедів в інеті помітив що найнери за умовно однаковим обладнанням коштують дорожче ніж їх аналоги на колесах 26 та (навіть) 27.5 дюймів.
Іноді суттєво (за врахуванням невеликої різниці у ціні).

Тож, питання до спільноти: що краще взяти:
- найнер простіший: вилка типу сантур ХСМ, початкові гідравлічні гальма, трохи нижче середнього інші компоненти.
чи
- сікстер (трохи дорожчий, але) вже із повітряним рокшксом, гальмами від авід та іншими компонентами рівня +/- деоре. І що цікаво - майже на 1.5 кг легший
?

От така війна класів та маркетингу.
Цікаво було б послухати думку тих хто вже проходив через подібне.

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 4.12.17 01:47
Kazanches
26" морально устаревший формат (для маркетологов) и менее интересный для любителей погонять. Все передовые технологии ушли в 29 и 27.5. НО, если нет сверхтребований по достижению каких-то спортивных результатов или преодолению техничных участков, то можно смело брать 26" и кататься в радость, особенно если это будет чисто рабочая лошадка

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 4.12.17 07:49
Cheshire Cat
Палка о двух концах. У каждого будет абсолютно разное мнение по-поводу "идеального туринга". Самый бюджетный вариант - взять вместительную подседельную сумку и не перегружать чересчур вел, который есть уже)

По-поводу борьбы диаметров колес: смотреть стоит не на размер колес и навесные компоненты, а на весь вел в целом)
С целью "удешевления" плохой может быть не только вилка и более простая навеска, но и бюджетные обода/втулки/каретка, etc которые могут приуныть при комбинации "Вес тушки + вес вещичек + плохие дороги/грунт".

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 4.12.17 21:14
konst
Прошлой зимой... скорее даже ранней весной, порывшись по форумам, собрал себе карбоновый найнер за что-то около 750 баксов в сумме. Чуть больше десяти килограмм весом, более тяжелый получился бы дешевле. Межсезонье - дивная пора в этом плане.
Это в качестве кой-какого ориентира. Потому как бюджет не озвучен, а команда экстрасенсов в отпуске.

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 4.12.17 22:02
Technician
После больших колёс 26" кажется обузой. Была возможность кататься на найнере, гибриде (28"), складнике и хардтейле на 26-дюймовых колёсах в очень узком промежутке времени. На всех велосипедах ездил в горы по асфальту и по грунтам. НМСВ, если это не какой-нибудь особенно специализированный велосипед вроде ДХ-подвеса или дёрт-джампера, маленькие колёса смысла не имеют. А тем более для грузового туризма.

Правило большого пальца говорит, что имеет смысл:

1. алюминиевая рама со всеми нужными креплениями и клиренсом для покрышек настолько широких, насколько это возможно;
2. ригидная вилка (на вторичке карбоновая стоит 120-170$), алюминиевую не рекомендую;
3. (вытекает из п.№1) чем шире покрышки — тем лучше: если 2,4" влезет — отлично, протектор умеренной злобности.
4. по трансмиссии не знаю, что сказать. Народ писается и какается от Deore и выше, не забывая кривить рожу от переключателей начального уровня, но на мой взгляд оно всё работает одинаково хорошо. Абы было отрегулировано. Заезжал в горы на 3-скоростной планетарке Nexus и в ус не дул.

Насколько это всё подходит Вам — вопрос.

В качестве пруфа. Kellys Viper на Shimano Acera довёз меня, например, сюда:

Зображення

Зображення

Катался радиально. Никаких проблем с переклюками.

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 6.12.17 22:02
lisapedist
Привіт!
Дякую всім хто відписався (хоч я вже встиг зробити вибір).

Мені вийшло купити зі знижкою найнер з тими характеристиками що мені хотілося та за ціною що теж влаштувала, тому для мене питання знято.

Імхо, все ж таки не так важливий розмір колес проти меншої ваги та більш гарного обладнання (у моєму випадку різниця не була такою суттєвою тому звісно 29 проти 26 було аргументом).

Про" морально застарілий формат" та" нові технології пішли у 29", як на мене, теж не аргумент. хіба що це технології маркетингу. Якщо це стосується топових велів - ще можна щось казати. але середняки - ті ж вилки, ті ж перекидки етк. - де тут нові технології?

2. ригидная вилка (на вторичке карбоновая стоит 120-170$), алюминиевую не рекомендую;
Все ж таки зупинився на пружина-масло, на ригіді мені стрьомно. та і навіщо лупити руки якщо можна їхати з комфортом. це імхо.
Про деори-асери згоден - колись їздив на асері без питань.

Пане konst
Взагалі не зрозумів до чого це було. Похизуватися велом?)

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 6.12.17 22:30
Ul@senko
Вітаю. Найнер котить :D .
Про" морально застарілий формат" та" нові технології пішли у 29", як на мене, теж не аргумент. хіба що це технології маркетингу. Якщо це стосується топових велів - ще можна щось казати. але середняки - ті ж вилки, ті ж перекидки етк. - де тут нові технології?
ну чому ж, відрізняються: вилки, обода, покришки, камери - це те, що змінювати доводиться частіше, ніж перекидки.

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 7.12.17 01:16
lisapedist
Вітаю. Найнер котить :D .
Дякую!
Для покатух все ж таки поки що буде сікстер (якщо раптом після серії виїздів моя думка не зміниться кардинально).

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 7.12.17 09:47
Ляльвер

Пане konst
Взагалі не зрозумів до чого це було. Похизуватися велом?)

Костя навряд захочет здесь что-либо еще дописать, но если Вы внимательно читали его сообщение, то мысль была о том, что при сравнительно небольшом бюджете был собран найнер на новой в пленке (!) карбораме и весом 10 с хвостиком кг. И да, такой вес подразумевает в себе воздушную вилку, не чугуниевые колеса, трансмиссию 1*11. В магазине ценник будет ближе к 2К дол. А теперь можете взвесить свой и назвать цену, "которая устроила".

Re: Накат чи комфорт+вага - що важливіше?

Додано: 7.12.17 16:44
lisapedist
Моє питання було не про бюджет, а про вибір або/або.
Часу на підбір окремих компонентів немає.

Скільки важить новий вел хз, гадаю "між 14 та 14.5", вийшов десь близько 500 уо.
Але він таки новий (Костянтин до речі не пише що його вел на нових компонентах однозначно), достатньо дешевий щоб не було страшно його десь пакувати чи непосильно юзати і для абсолютно інших цілей ніж легкокарбон.