Не місце в місті.

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Не місце в місті.

Повідомлення ВелоКиїв » 20.9.17 10:33

Не місце в місті.

З реконструкцією Поштової площі гуманізація Києва перейшла у активну фазу. У серпні 2014 року було відкрито автомобільний рух новою розв'язкою, а у травні сімнадцятого відкрили пішохідну зону на другому ярусі. У міста з'явилася зручна та сучасна рекреаційна зона для відпочинку, що з'єднує пішоходні маршрути з Подолу, Володимирського узвозу, пам'ятнику Магдебурзькому праву та далі на Труханів острів. 1 серпня в експериментальному режимі було перекрито рух авто на Контрактовій площі та частково на вулиці Сагайдачного. На додаток, активісти Агентів Змін наполягли на перекритті автомобільного сполучення по вулиці Ярославів Вал, що спричинило хвилю протестів у соціальних мережах з боку автомобілістів. На даний момент КМДА перенесло перекриття Валу на невизначений термін, але "Лёд тронулся, господа присяжные заседатели!". Поза законом стали паркувальники, з тротуарів прибирають МАФи, ведуться обговорення про введення платного в'їзду у центр міста на персональному автомобілі.

Так концепція міста для автомобілів поступається концепції міста для людей. Місто почало очищуватись від паразитної забудівлі та засилля автомобілів. Поступово Київ стане привітним для пішоходів та велосипедистів, повільно позбавляючись від пострадянського хаосу, символом якого стали МАФи та стихійна зовнішня реклама. Ми переходимо до нової епохи, яку через десяток років по праву оцінять кияни та гості міста.

Зображення

Один з проектів реконструкції Поштової площі навіть передбачав відкриття монорельсу (зліва), але у масштабах Києва це не рентабельно. Вулиця Сагайдачного повністю пішохідізована.
1950 vs 2017.
Show
Зображення

П'ятидесяті роки XX сторіччя, вид на річковий вокзал. Двополосна дорога повністю справляється з трафіком навіть в ранкові часи. Тиші у берегів Дніпра більше не буде.

Зображення

Наші дні. На жаль, сучасна набережна у місті Києві — це місце, з якого хочеться скоріше бігти.
Київ переймає європейський досвід змін. Ті міста старої Європи, які ми зараз ставимо у приклад у суперечках стосовно інфраструктури, пройшли через ті ж самі проблеми у своєму минулому. Столиця Нідерландів, наприклад, була перевантажена автомобільним трафіком так само, як і Київ. Настав час і Києву змінитись.

На прикладі представленого нижче перекладу статті Daily Hive можна побачити, як бажання облагородити місто може змінити його обличчя. Помиляються ті, хто вважає, що в містах, які зробили ставку на обмеження автотрафіку, завжди все було благополучно. Зовсім ні, це — результат довгих обговорень, важкої праці з перепланування, роботи з громадою та фізичного втілення проектів. Це шлях, який варто пройти.

Зображення

Майдан у 1964 році утопав в зелені (тоді він називався "Площа Калініна"). Зауважте, що Михайлівський Золотоверхий монастир на своєму місці відсутній.

Як жителі Амстердаму автомобілі з міста вигнали.

Може здаватись, що подорож Корнелії Дінки з нафтових полей Альберти до дружніх до велосипедиста вуличок Амстердаму приречена на провал. Зв'язок між тим, як ми будуємо міста та типом енергії, яку видобуваємо — ось, що рухає інтерес Корнелії вперед. Після того, як її сім'я переїхала з Румунії до Західної Канади, коли їй виповнилось одинадцять років, Дінка отримала освіту в місті Калгарі, та, маючи ступінь бакалавра у хімічній та нафтопереробній галузі, пропрацювала певний час в нафтопереробній індустрії, поки румунські корені не почали кликати її назад до Європи.

"Я взяла рік, щоб пожити у Франції перед вступом до університету та трішки попрацювала у Німеччині", — згадує Дінка. Але саме робота в якості банального туристичного гіда з низькою заробітною платою в Амстердамі перегорнула плани дівчини з ніг на голову. Період життя в Амстердамі змінив плани Корнелії на намір зробити власний вклад у зміну життєвого середовища. Працюючи гідом, вона показувала туристам старі фотографії вулиць, заповнених автомобілями. Реакція людей на ці фотографії була на диво однаковою. Вони казали, що вулиці на фото нагадують їм рідні міста (у поганому сенсі).

У 2013 році Дінка зі своїм каліфорнійським партнером на короткий час переїхала назад до Північної Америки, покликана солодкими розмовами про світову якість життя та прогресивними політичними рішеннями. Але не так сталося, як бажалося: млява політика розвитку велоінфраструктури, включаючи свіжу програму "Вулиці для кожного", часто підкреслювалась місцевими райдерами злободенним твердженням у дусі "тут вам не Амстердам". Зображення столиці Нідерландів аж до 80 років минулого сторіччя, зібрані Дінкою у період життя в Європі, також нагадали їй, що колись Амстердам був іншим.

Зображення

Тому замість того, щоб продовжувати гнути свою контрпродуктивну лінію, Дінка вирішила, що настав час повернутись до свого нового дому та отримати ступінь спеціаліста містобудування в Університеті Амстердаму з метою досконально дослідити зв'язок між транспортом та плануванням земельних ресурсів. Сказано — зроблено. Коли настав час обирати тему курсової роботи, Дінка оглянула старі чорно-білі фотографії, які вона колись показувала туристам, та поставила собі суперечливе питання: чому міста не вчаться на своїх історичних помилках та досягненнях? Вона знала, наприклад, що колись автомобільне лобі чинило потужний опір знищенню автопарковок. Десятки років потому місцеві жителі в один голос погодяться, що це було розумне рішення. Вона вирішила визначити та прорахувати всі кроки, які ведуть до трансформації середовища з міста для автомобілів у місто для людей, а також реакцію пересічного громадянина на всі ці зміни.

"Грубо кажучи, я визначила три основні періоди розвитку Амстердаму протягом XX сторіччя. Я назвала їх "довоєнною ерою", "післявоєнною ерою" та "пост-автомобільною ерою"", — каже Дінка.

Зображення

Чи не нагадує вам старе фото Амстердаму сучасний Подол?

Щільні вулиці, збудовані перед Другою Світовою Війною, якими користувались і пішоходи, і водії гужового транспорту, і автомобілісти, були найлегшими для перепланування. А ось вулиці, що збудовані після війни, виявились куди як складнішими для інженерії через їхнє негнучке зонування та авто-центричний характер. Ніхто більше не зважав, чим керувались архітектори від самого початку. Планувальники тупо перебудовували вулиці відповідно потребам популярних видів транспорту та меті використання кожного з них. До появи автомобіля у світовій історії так не робили.

"Справа не в тому, щоб намалювати велодоріжку на дорозі тут і там, а в тому, щоб вулиці стали своєрідним місцем призначення, а не клоакою для трафіку. Треба, щоб швидкість руху в місті знизилась до такого рівня, коли тобі комфортно йти пішки та їхати на велосипеді", — пояснює дівчина.

Певний час вона знаходилася в тіні, поки твіт одного професора та стаття на сайті FastCoExist, що послідувала за ним, не відкрив їй очі — вона почала розуміти силу та потенціал соціальних мереж для просування своєї роботи. Вона відразу розпочала активність у Твіттері та почала використовувати ресурс інтернета на повну.

"Я зв'язалася з фотографом Томасом Шлейпером, чиї роботи я потім використала, щоб проілюструвати поточний стан середовища. Після пари келихів пива ми вирішили разом попрацювати над кампанією у соцмережах", — продовжує активістка.

Дінка та Шлейпер офіційно запустили свою кампанію #LivableCities у грудні 2015 року в рамках проекту Sustainable Amsterdam. SA — це проект, який Дінка започаткувала роком раніше як своєрідну візитку, таке собі портфоліо. Проект пропонує тури та навчальні програми для студентів, професіоналів та політиків. Кожний тур розроблено з любов'ю до міста, яке вона називає рідним домом, відображає її прагення до впровадження реформ силами маленьких громад.

На додаток до колаборації зі Шлейпером, Дінка об'єдналася з художником, урбаністом та просто знайомим уродженцем Канади Лукасом Брейлсфордом, щоб створити яскраве анімаційне відео з колажами.

І хоча Дінка та її американський партнер не мають планів залишати Амстердам у довгостроковій перспективі, це точно не завадить їм подорожувати світом. Вони хочуть вирушити у Південну Америку на шеститижневий тур.

"Я дуже зацікавлена розповісти історію трансформації Амстердаму. В кожному місті є свої особливості та свої труднощі. Немає сенсу намагатись робити Амстердам з будь-якого іншого міста, слід покращувати те, що є в кожному з них" — каже дівчина.

І знаєте, що у цьому найкраще? В Києві таких активістів ціла купа!

Зображення

У КМДА є важливий папір: "Стратегія розвитку міста до 2025 року". Це нормативний документ, що визначає цілі та завдання довгострокового розвитку міста. Поточна редакція "Стратегії" оновлена у 2016 році, тобто це сучасний, актуальний проект. В його рамках розроблено концепцію розвитку велоінфраструктури — програму, в якій представлена технічна інформація та рекомендації щодо зміни правового поля. Завдяки цій програмі планується знизити рівень автомобільного трафіку, зменшити рівень викидів CO2 та пересадити киян на велосипеди.

В цьому документі нас цікавить другий розділ (починаючи з 57 сторінки). В ньому показана статистика використання велосипеда як транспортного засобу у порівнянні з пішим ходом, муніципальним транспортом та власним авто. На даний момент ця цифра становить нуль. 0%. Півтора ком'ютера наразі не сягають навіть порогу статистичної похибки, але активісти планують збільшити цей показник до 5% до 2025 року.

Як це можливо? Концепція розвитку передбачає створення 240 кілометрів веломаршрутів у самому Києві та понад 1000 кілометрів приміських маршрутів рекреаційного та транспортного значення — плани наполеоновські. Якщо їх втілять у життя так, як реалізовано проект реконструкції Поштової площі, Київ стане комфортнішим. Такі маленькі кроки поступово зроблять зі спаплюженого Києва місто Світового рівня.

Зображення

Проект оновлення Контрактової площі "Київська вітальня". Вулиця Сагайдачного повністю пішохідна, проїзд по Костянтинівській до Покровської залишено. Але цей план не враховує нового пункту ТЗ, за яким трамвайні рейки прокладуть по вулиці Г. Сковороди та обладнають зупинку між скверами №2 та 3. Автобусний хаб розташується на місці зупинки трамваю біля входу в метро.

Кілька років назад КМДА оголосила конкурс на найкращий проект благоустрою Контрактової площі. Переміг в ньому проект під назвою "Київська вітальня", який розробила команда з 10 спеціалістів. Після оголошення результатів, журі конкурсу запропонувало двом командам, що посіли відповідно перше та друге місця, об'єднатись разом заради спільної справи, але через творчі розбіжності діло заглохло. Нарешті, через пару років анабіозу, справа зрушила з мертвої точки. Команду "Київської вітальні" запросили до РДА з пропозицією оновити сквер №3, але оскільки їхній проект передбачав повну реконструкцію простору від входу метро до вулиці Сагайдачного, команда була змушена відмовитись. Ще через півроку проекту реконструкції Контрактової площі дали зелене світло. Але на цей раз з новими технічними даними. Так, за новим планом, трамвайна зупинка переноситься у простір між сквером №2 та №3, а на старому місті розташується автобусний хаб. Трамвайна лінія буде перенесена з Межигірської на своє історичне місце на вулиці Г. Сковороди.

Зображення

Сквер №3 до.

Зображення

Сквер №3 після.

Першим кроком європеїзації головної площі на Подолі стане реконструкція скверу №3. Наразі, МАФи вже прибрані, а на їхньому місці висаджені молоді ясені. Розбитий асфальт на транзитній ділянці, що веде від входу метро до пам'ятника Г. Сковороді, поступився місцем прямокутній бетонній плитці, а на кінцевому етапі у сквері з'являться мобільні стільці (180 штук) та столики (35 штук), які будь-хто зможе переставляти за власним бажанням. Входи у сквер будуть захищені від в'їзду автівок стовпчиками з підсвітленням, а нічне освітлення скверу розвісять прямо на деревах.

За даними Департаменту містобудування та архітектури, 88% респондентів хочуть, щоб Контрактова площа стала повністю пішохідною або пішохідно-велосипедною. Хочемо цього й ми. Міська адміністрація закрила проїзд автівок по Контрактовій та Сагайдачного в експериментальному режимі з граничним терміном 15 вересня. Цей термін вийшов. Було заявлено, що якщо експеримент виявиться вдалим, рух автівок відновлено не буде. Як бачимо, кияни та гості міста по праву оцінили таке нововведення. Лише старообрядницьке автомоьбільне лобі плачеться, що їм ніде поставити своє корито. Не розслаблюйтеся, люде, ви ще не раз зустрінете такий зашкарублий опір.

Зображення

У такому вигляді сквер №3 може стати візитною карткою Подолу.
Зображення

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 20.9.17 11:22

Да, Киев все больше разделяется, на элитные кварталы и будующие трущобы, в которые сейчас выдавливаются транс портные потоки, парковки, мафы и т.п. А в элитные районы, скоро и пускать пацаков не будут
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Uda4nik » 20.9.17 17:16

А в элитные районы, скоро и пускать пацаков не будут
Цікаво, пан ризикнув би поставити власні гроші на свій "прогноз" ?

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Gornostai » 21.9.17 08:21

А в элитные районы, скоро и пускать пацаков не будут
Цікаво, пан ризикнув би поставити власні гроші на свій "прогноз" ?
А пан в курсе, что это уже не прогноз, а давно сбывшийся факт?
http://forum.likar.info/topic/631263-pa ... sk-v-park/

ЗЫ: А вокруг таки да, трущобы- Ветряные горы, застроенные для лимиты в 60 годах хрущевками. Контингент проживающих соответствующий - на яблонях апельсины редко растут.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 21.9.17 08:35

А в элитные районы, скоро и пускать пацаков не будут
Цікаво, пан ризикнув би поставити власні гроші на свій "прогноз" ?
А почему бы и нет?
У меня есть шанс выиграть такое пари прямо сейчас, не дожидаясь то дальней перспективы, а может быть и совсем не дальней.
Уже сейчас в Киеве, имеются придомовые территории, куда не допускают посторонних, ну или по крайней мере, после фейс-контроля.
Причем это далеко не самые элитные кварталы.
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Technician » 21.9.17 09:37

Советую зайти в ЖК "Міністерський", "Паркове Місто" и "Комфорт Таун". Удовольствие от общения с цепными псами обеспечено.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 21.9.17 09:42

Ну с начала от пацаков отгораживаются, а потом загонят в трущебы, и огородят их там
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Uda4nik » 21.9.17 18:29

А пан в курсе, что это уже не прогноз, а давно сбывшийся факт?
http://forum.likar.info/topic/631263-pa ... sk-v-park/

ЗЫ: А вокруг таки да, трущобы- Ветряные горы, застроенные для лимиты в 60 годах хрущевками. Контингент проживающих соответствующий - на яблонях апельсины редко растут.
Мова була про райони.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 21.9.17 20:40

Ну куда вы так торопитесь? Сначала отдельные дворы, потом массивы, а потом и районы.
Мы никуда не уйдем от дескриминации по цвету штанов Причем лично я, даже если мне разрешат, никогда не одену розовые штаны, и тем более цветов радуги
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Triz
* * * * *
Повідомлень: 1053
З нами з: 26.5.04 10:47
Стать: чол
Звідки: бомж

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Triz » 22.9.17 00:14

Цікаво. Більше 10 років йде популяризація "роверизма". Велодень набув неосяжних масштабів. Мери-боксери катають на коштовних роверах. АВК спати не може, все турбується про покращення інфраструктури.
І в результаті активність 0 відсотків :crazy:

А який приблизно буде вигляд насправді після реконструкції вже зараз можна на власні очі побачити на декількох найяскравіших прикладах "пішохідної та велосипедної" інфраструктури, розташованої недалеко від Контрактової площі:
- дільниця набережної на Поштовій площі
- Андріївський узвіз
- дорога на Трухановому острові від пішохідного мосту
Герої не вмирають!

Аватар користувача
Hamster
* * *
Повідомлень: 394
З нами з: 19.5.07 13:53
Стать: чол
Звідки: Киев, Соломенка

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Hamster » 22.9.17 13:30

Велодень набув неосяжних масштабів.
Велодень с каждым годом всё хуже и хуже. Машины сопровождения, кажись, уже не выдают, численность участников падает, дистанция "Велодня" меньше, чем гулькин нос.
Мери-боксери катають на коштовних роверах.
А также мотоциклах, автомобилях и прочем - могут себе позволить...
АВК спати не може, все турбується про покращення інфраструктури
Там в слове "турбується" нужно воображаемые скобочки ставить, поскольку пользы от этой организации - как от козла молока.
який приблизно буде вигляд насправді після реконструкції вже зараз можна на власні очі побачити на декількох найяскравіших прикладах
А чего там на Андреевском? Давно не ездил туда...
Пусть ваш холодильник всегда будет полон!

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Varyat » 22.9.17 14:55

Ну с начала от пацаков отгораживаются, а потом загонят в трущебы, и огородят их там
Від пацаків відгороджуються навіть самі пацаки. Ставлячи домофони собі на під'їзди. Деякі ідуть іще дальше і навіть поверхи замикають... І це явище набагато масовіше, аніж елітні забудови з закритими дворами і собаками. Чого ж одні люди так не хотять контактувати з іншими людьми на побутовому рівні? Архаїчна тяга до хуторянства? Чи може колективізм це штучно придумане совкове кліше, а ніякого колективізму нема і в помині? Цікавий психологічний феномен. І зовсім не залежить від кількості грошей, наявних в індивідуума... От не хотять чомусь люди жити в комуналці, а тільки окремо від інших... :) А дискримінація по кольору штанів була завжди. І не тільки в людей. Всі тварини мають таку диференціацію. Але то зовсім інша пісня.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Jora_Kornev
* *
Повідомлень: 192
З нами з: 3.4.13 19:32
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Jora_Kornev » 22.9.17 16:22

Сначала отдельные дворы, потом массивы, а потом и районы.
Ну наконец-то. Давно пора, таких как ты, животных, изолировать.
Вначале в отдельные районы, а потом, глядишь рудники, каменоломни, и чуть позже газовые камеры. Переработать вас на биотопливо или удобрения. В виде навоза, с тебя толку гораздо больше. 8-)
Мы никуда не уйдем от дескриминации по цвету штанов Причем лично я, даже если мне разрешат, никогда не одену розовые штаны, и тем более цветов радуги
Оденешь, еще как оденешь. И не такое. За кусок хлеба говно жрать будешь.

Atik
VeloKiev Group
VeloKiev Group
Повідомлень: 556
З нами з: 25.9.14 16:37
Стать: чол
Звідки: Київ, Комбайнерів 3а

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Atik » 22.9.17 16:42

Сначала отдельные дворы, потом массивы, а потом и районы.
Ну наконец-то. Давно пора, таких как ты, животных, изолировать.
Вначале в отдельные районы, а потом, глядишь рудники, каменоломни, и чуть позже газовые камеры. Переработать вас на биотопливо или удобрения. В виде навоза, с тебя толку гораздо больше. 8-)
Мы никуда не уйдем от дескриминации по цвету штанов Причем лично я, даже если мне разрешат, никогда не одену розовые штаны, и тем более цветов радуги
Оденешь, еще как оденешь. И не такое. За кусок хлеба говно жрать будешь.
Cедативне закінчилось?
Нічого. Поки будете в бані за неадекватну та необґрунтовану відповідь, зможете запастися ним надовго.
Зображення
(044)227-33-55 || (096)721-42-11 || (095)626-68-85
Ми у Facebook
Ми у Google+
shop@velosiped.com
Зображення

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 22.9.17 20:02

[
Оденешь, еще как оденешь. И не такое. За кусок хлеба говно жрать будешь.
По себе ровняешь?
Я ни в детстве, ни перед кем не гнулся, ни сейчас, в старости тем более не буду!
А ты продолжай и дальше гордиться своими красными труселями
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Tomas&ua
*
Повідомлень: 38
З нами з: 29.6.17 12:26
Стать: чол

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Tomas&ua » 22.9.17 21:52

Хм....
А ведь первый пост нёс в себе светлую идею приблизить Киев к Европе, сделать его более удобным и современным. И как вариант, должен был сподвигнуть форумчан на активное участие в общественной деятельности для продвижения этих замыслов среди власть имущих для их скорейшего воплощения. Ведь всё равно это время наступит рано или поздно, но хотелось бы, конечно, чтобы при нашей жизни.
Вместо этого все дальнейшие сообщения увели тему в совершенно иное, не продуктивное, пустое ...и как результат скотилось до банального срача.
Други, давайте мечтать, ведь мечты имеют свойство воплощаться в реальность.

Аватар користувача
Triz
* * * * *
Повідомлень: 1053
З нами з: 26.5.04 10:47
Стать: чол
Звідки: бомж

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Triz » 22.9.17 23:28

А чего там на Андреевском? Давно не ездил туда...
Нагадаю, що з літа 2016 року це пішохідна зона :Yahoo!:
Але якось забулося, що бариги, та власники генделів свій товар на велосипедах підвозити не будуть :zopa:
Плюс відвідувачі культурних та бізнесових об'єктів, для яких слова "велосипедист" або "пішохід" та "жебрак" тотожні...
Плюс інкасатори і т.п...
Плюс будівельна техніка (чорний театр та незаконне будівництво готелю)...
Плюс ще хтось на ланосі 8) (відео - треба клікнути)...
phpBB [media]

Плюс дружна робота з прибирання перешкод...
Зображення

ведь мечты имеют свойство воплощаться в реальность.
Дійсно - "сказка стала бил'ю":
Зображення
Герої не вмирають!

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Gornostai » 23.9.17 10:58

Други, давайте мечтать, ведь мечты имеют свойство воплощаться в реальность.
Или не воплощаться.
Пока не вымрут все люди, хоть как то помнящие совок ни чего не получится, я узнавал.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 23.9.17 12:09

Пока не вымрут все люди, хоть как то помнящие совок ни чего не получится, я узнавал.
[/quote]

Да-да.
Где-то у Троцкого или Дзержинского это уже звучало, и даже активно воплощалось
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Gornostai » 23.9.17 19:07

Да-да.
Где-то у Троцкого или Дзержинского это уже звучало, и даже активно воплощалось
Ой не, не надо этих вспоминать. Само собой забудется.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Varyat » 28.9.17 17:06


Пока не вымрут все люди, хоть как то помнящие совок ни чего не получится, я узнавал.
Мабуть воно так і є...

Якось ненароком запав на ютубі на відео далекобійників. В основному тих, що катають на заграницях. Не те, щоб я хотів стати далекобійником, та й пізнувато уже міняти професію (хоча в дитинстві мрія така була), просто цікаво стало, як люди живуть майже весь час на колесах. Ну, як цигани прямо. Але ж то не цигани зовсім... Ти кожен день приходиш з роботи додому, до сім'ї, а він ночує десь за тридев'ять земель в чистому полі. Шо турист... Але ж туристи після походу також додому повертаються, а дальнобої все життя отак... На колесі і в палатці (ну, ладно, хай буде в сліпері, то також не на домашньому ліжку)... Хоча, власне мова не про це. То так, ліричний вступ. Але зате майже в тему теми - про дороги та про машини:).

Так от, натрапив на один канал американського російськомовного далекобійника. Весь цимес в тому, що він народився і виріс в Америці, а в самій Росії був усього два рази. На екскурсії :). Хоча російську він знає досконально і досить часто спілкується з такими ж російськомовними далекобійниками у США, які виїхали туди на постійно або на півроку на заробітки. В багатьох з них також є свої канали на ютубі, в яких вони показують свої трудові будні в Америці. Передивився я їх досить багато, щоб порівнювати. І от цікаве враження в мене склалося після тих переглядів: американець (назвемо його так, і власне помилкою воно не буде, він з народження має американське громадянство), який ніколи не бачив отого одвічного російського і совкового бардаку - їздить по америці по правилам, завжди зважується перед виїздом, пересовує осі на прицепі, щоб рівномірно розподітити навантаження, вчасно робить перерви в їзді, регулярно і без всіляких викрутасів заповнює логбук і так дальше в тому ж дусі. Причому робить все це без напряга, ніби так воно усе і має бути... Після цього подивився я "наших" дальнобоїв в америках. Ні, вони в більшості випадків також усе роблять по правилам (штрафи то величезні), але... навіть по лиці видно, що роблять вони це з величезною неохотою. Та й на словах в розмові висловлюють неприязнь до логічної і послідовної системи законів, за якими працюють перевізники. Дивно воно їм. Дико і незвично. І як тільки є можливість, що не будеш битий - ті правила запросто будуть порушені... Тобто абсолютно два різних підходи - один це робить, бо так прийнято робити і він з цим внутрішньо погоджується, а інші - це роблять лише, щоб не влетіти на штраф... Офігенно велика різниця світоглядів, навіть без якоїсь політики. Так що таки да, поки совки не вимруть, мабуть, діла не буде... :duma: Але ж жалько так себе стало - я ж також з тих самих гомо совєтікусів і динозаврів тієї епохи. І це не голослівно - звички стопроцентно залишаються: дивлюсь оті відео і думаю собі - блін, а я б тут також щось викрутив, бо так напряжно все повністю по закону робити, це ж скільки лишніх і непродуктивних рухів ;).

Власне канал на ютубі отого американського далекобійника Anthony Trucker'a, про якого йшлося (ну а інших "наших" там і без посилань валом):

https://www.youtube.com/channel/UCPOYlg ... E0Db3zb5_g
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Gornostai » 29.9.17 07:46

І це не голослівно - звички стопроцентно залишаються: дивлюсь оті відео і думаю собі - блін, а я б тут також щось викрутив, бо так напряжно все повністю по закону робити, це ж скільки лишніх і непродуктивних рухів ;).
Ну дык, епта! Привычки впитанные с детсадика) Тебя обманывают - ты обманываешь, все тихарятся- ты тоже, все казлы- и ты бодаешься.
Государство и общество прививало законы стаи.
Кстате, это ж и велосипедов касается. Что при совке самой главной материальной ценностью было для физ лица? Правильно, железяка на 4х колесах. Нет денег - купи мотоцикл.
Совсем нищеброд - купи "украину". Вотжешь ничего пока не поменялось пока. И я в этом плане очень приветствую авто на "евробляхах" - автомобили должны перестать быть показателем достатка и опустится на уровень соковыжималки. Ну и конечно надо растить другие ценности, которые в совке ничего не стоили, например цену человеческой жизни.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Не місце в місті.

Повідомлення AVVAKUM » 29.9.17 08:54

автомобили должны перестать быть показателем достатка и опустится на уровень соковыжималки.
Авто в городе не должно быть в индивидуальном владении. Каршеринг - это оптимально! И шире сеть общественного скоростного (подземного транспорта)
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Gornostai » 29.9.17 09:04

И шире сеть общественного скоростного (подземного транспорта)
Я бы сказал : шире сеть общественного транспорта. Нормального, а не таких желтых скотовозов как у нас. Тогда мысли о личном транспорте уходят.
С удовольствием пользуюсь городской электричкой вместо автомобиля. По времени столько же, но в 10 раз дешевле.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Varyat » 29.9.17 12:58

И я в этом плане очень приветствую авто на "евробляхах" - автомобили должны перестать быть показателем достатка и опустится на уровень соковыжималки

Повністю згоден. Машина не розкіш, а засіб пересування. Але з євробляхами також не так все просто. В мене біля дому весь двір забитий тими євробляхами, вже й на тротуари і на газони повилазили і на дитячу площадку. Саме прикольне, що половина їх стоїть у дворі мертвим грузом, ніхто на них не їздить, зате можна сусідам похвалитися "а в мене також є машина" 8-). Совок совком не виб'єш... Має свідомість помінятися. Чи динозаври відмерти. Мені перший варіант таки більше подобається.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей