Різні велоновини

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Steinberger
* * * * *
Повідомлень: 1315
З нами з: 20.5.11 03:48
Стать: чол
Звідки: Стольный град, Соломенка; Стольноградщына, Боярка

Re: Різні велоновини

Повідомлення Steinberger » 29.11.16 15:29

Зображення

карбонові ротори значно жорсткіші за сталеві і у вас не виникне потреби виправляти викривлений ротор спеціальним інструментом-виделкою з невідомим результатом. Карбоновий ротор завжди буде чітко тримати форму незалежно від того, які гілки на трейлах будуть попадати в його отвори
В знак доказательства этих слов на фото он специально установлен неправильной стороной? :crazy:
8)

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 3.12.16 12:57

Ти болісно довго шукав те саме сідло, яке сподобається твоїй дупі — і ось після місяців пошуків воно знайдено! Та сама ширина, та сама форма, та сама виїмка посередині, вага — лише 65 грамів і ціна, яку просять на барахолці за 125-кубовий мотоцикл. Раніше, залишаючи велосипед назовні, причепивши його замком до бетонної балюстради, ти забирав з собою камеру GoPro, освітлення, навігатор Garmin і дороге дупі серцю сідло зі штиром. Куди його дівати — 400 мм щастя?

Зображення

FSA тепер має відповідь: залишити в трубі, де йому і місце. А сідло відправиться у рюкзак разом з тобою, адже воно відстібується, маючи запатентований замок на старому доброму ексцентриці.

Зображення

Цю систему запропонували ще 2 роки тому: перші прототипи з'явились на фестівалі Sea Otter Classic в 2014 році, але до масового споживача вона доходить лише зараз. Підседіл виконаний з анодованого алюмінію 6061 і пропонується з сетбеком 20 мм у виконанні 27,2, 30,9 та 31,6 мм — всі версії 350 мм завдовжки. Вага заявлена на рівні 318 грам.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 5.12.16 18:50

Професіонали не хочуть дискові гальма.

Зображення

Асоціація Професійних Велосипедистів (Cycliste Professionnels Associés) провела опитування серед 546 спортсменів з приводу долі дискових гальм в пелотоні, використання яких на цей момент тимчасово відкладено до початку 2017 року.

Нагадаємо, дискові гальма в професійному пелотоні цього року проходили випробувальний період і були терміново заборонені 14 квітня після випадку з райдером команди Movistar Франциско Вентозо, який отримав серйозні ушкодження в завалі. Цей суперечливий випадок розділив пропонентів і антагоністів на два лагеря, оскільки задокументованих свідчень тому, що гонщик отримав глибокий поріз саме ротором дискового гальма, не має і сьогодні. Швидка реакція UCI була зумовлена шокуючим фото травмованого велосипедиста і його різкою критикою такої гальмівної системи в соціальних мережах і медіа, але ні свідків, ні матеріальних свідчень немає і наразі.

Припускається, що гострі краї ротора працюють, як дискова пила, розрізаючи м'які тканини, а розігрітий ротор після серії гальмувань може залишати серйозні опіки в завалі. Також проблемою є різна модуляція дискових і обідних гальм, що неминуче може привести до масових завалів.

Ці три питання і були підняті у запиті CPA до UCI. Представник CPA Джанні Буно ще рік тому висловлював побоювання з цього приводу: "Ми не проти інновацій, але вони не повинні запроваджуватись ціною безпеки гонщиків". CPA наполягає на округленні торців роторів, на прикритті роторів спеціальними кришками і на обов'язковому використанні дискових гальм на всіх без винятку велосипедах незалежно від приналежності до команди, щоб різниця в модуляції дискових і обідних гальм не ставала причиною масових завалів. Але на цей день UCI і CPA не змогли дійти єдиної думки і не змогли знайти компромісне рішення, що скоріш за все приведе до пролонгування заборони використання дискових гальм в сезоні 2017 року.

Спортсмени відповіли на просте питання: чи хочуть вони, щоб випробувальний період для дискових гальм продовжився з початку 2017 року, якщо пункти 2 та 3 не знайдуть підтримки у UCI?

15,71% респондентів будуть згодні використовувати дискові гальма навіть в тому випадку, якщо пункти, які викликають суперечки, не будуть підтримані UCI.

43,98% респондентів відповіли стверджувально, але лише у випадку, якщо UCI запровадить відповідні міри по пунктам 2 та 3.

40,31% спортсменів протестують проти використання дискових гальм у будь-якому випадку.

Таким чином, піднімається питання не тільки використання дискових гальм в професійних гонках, але й під ризик втрати потенційних продаж попадають всі виробники велосипедів і компонентів, адже любителі, які бажають змагатись в аматорських перегонах, що проводяться за правилами UCI, не будуть допущені до старту змагань через невідповідність технічному регламенту.

Можете скільки завгодно говорити про штучно створену стагнацію технологій; про ліміт ваги 6,8 кг, якого давно треба позбутись; про заборону пласких спиць і аеродинамічних щитків Mavic до покришок; про два трикутника і певні пропорції труб, якої необхідно дотримуватись, щоб пройти валідацію та інші обмеження, але є над чим замислитись — чи потрібно змінювати все, що працює і працює добре, якщо навіть професіонали, які не мають права вибору, які велосипеди і компоненти отримують за контрактом, якщо навіть вони пручаються перейти на новий виток технологічної спіралі?
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 6.12.16 18:57

Мадридський подарунок містові на свята: бан автомобільного руху. Міський центр звільнять від руху автомобілів на цілих 9 днів.

Зображення

Велосипедисти дивляться у напрямку вулиці Алкала, яку зробили пішохідною в рамках Тижня Європейської Мобільності.

Влада Мадриду зробить унікальний подарунок на свята. В місті закриється рух в центральних районах для більшості автомобілів і центр перетвориться на повністю пішохідну зону.

Починаючи з минулої п'ятниці з 5 годин вечора, на наступні 9 днів транспортні засоби, які належать нерезидентам міста, не зможуть проїхати по історичному району Мадриду і по Гран Віа — великому багатопосмуговому авеню, яке є основною транспортною артерією столиці Іспанії.

Автобуси, таксі та персональні авто резидентів міста зможуть користуватись закритими шляхами, але з обмеженням швидкості до 30 км/год. Для всіх інших повна заборона руху стане найзухвалішою акцією, спрямованою проти автомобілів, яку коли-небудь проводили в Європі.

Обмеження, які знімаються у неділю в 10 вечора, обрані в такий проміжок часу не випадково. Через різдвяні свята починається активний сезон шопінгу, а ще в цей період пройдуть два інших національних свята — День Конституції у вівторок, та День Непорочного Зачаття у четвер. По вулицях ходять великі натовпи людей і оскільки трафік на основних шляхах перетворюється на повільний лабіринт, заборона руху зробить весь центр приємнішим.

Взимку в Мадриді особливо серйозно відчувається загазованість повітря. Через ефект інверсії над плато, на якому розташовано місто, збирається шкідлива сіра хмара смогу, яку місцеві жителі називають "берет". Бан руху автомобілів не тільки зробить прогулянку центром міста приємнішою, але й дозволить мадридцям дихати вільно протягом хоча б одного тижня.

Міщани та гості міста зможуть діставатись центру на метро. Але тимчасовий бан перед різдвяними святами робиться не просто так — це частина великого плану автомобільного редукціонізму. Влітку наступного року планується зменшити кількість смуг на Гран Віа і розширити тротуари для пішоходів, що зменшить рівень шуму від моторів.

Тим часом, будуть зведені нові паркінги коло закритої зони, де водії зможуть залишити свої автівки, щоб пересісти на громадський транспорт, якщо їм потрібно дістатись щільного і заплутаного центру в самому серці Мадриду.

Також планується ввести в експлуатацію близько 2000 електричних автобусів до 2020 року, щоб розвантажити місто від певної маси водіїв. І на останок, існують проекти по повній відмові від трафіку в центрі Мадриду, але вони ще потребують серйозних доопрацювань перед публікаціями. Все це робиться з урахуванням досвіду акцій по забороні руху, які проводились в минулому для уникнення надмірної загазованості через смог. Повільно, але впевнено суспільство звикає до того, що водіння в центрі міста — хибна річ. Поступово люди побачать, яким приємним стане район без автомобілів, коли попадуть туди.

В Мадриді вже проводились успішні заборони руху автомобілів, наприклад, у вересні 2015 року в рамках Тижня Європейської Мобільності центр був закритий на два дні. Такі акції не без суперечок, звісно, але повільно змушувати громадян звикати до використання інших засобів транспорту корисно. Мадрид не тільки рухається в напрямку зеленого майбутнього, він неухильно будує уявлення в тому, що майбутнє — це саме те, що люди хочуть в сучасних містах.


Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 9.12.16 13:15

Виробник компонентів e*thirteen в минулому році випустив касету TRS+ з широким діапазоном передач. Оскільки кількість передач продовжує зростати, компанія намагається не відставати від сучасних тенденцій. Цього разу e*thirteen випустила 11-швидкісного суперника трансмісії SRAM Eagle з дванадцятьма зірками з більш прийнятним цінником.

Зображення

Замість того, щоб просто замінити 44-зубу зірку на 46T на касеті TRS+, яка давно існує, в e*thirteen пішли іншим шляхом, зробивши кроки перемикання настільки послідовними, наскільки це можливо. Діапазон вийшов ось який: 9-10-12-14-17-20-24-28-33-39-46T.

Маючи диапазон передач ажно 511%, касета TRS Race не пасе задніх у порівнянні з конкурентами та своїм головним суперником на ринку — SRAM Eagle. Давайте подивимось, хто де посів:

1. касета e*thirteen 1x11 TRS Race: 511%;
2. касета SRAM 1x12 Eagle: 500%;
2. розширювач 11-швидкісної касети OneUp Shark 10-50: 500%;
4. розширювач для 11-швидкісних касет SRAM та Shimano Wolf Tooth 49T GC: 445%;
5. SRAM 1x11: 420%;
6. касета Shimano 11-46 XT: 418.

Зображення

Касета e*thirteen TRS Race складається з трьох частин: двох кластерів зірок та локрингу, як в касеті TRS Plus. Три великих зірки вирізані з алюмінію, а менші вісім — сталеві. Касети e*thirteen сумісні лише з драйвером SRAM XD (нагадаємо, що стандартний барабан Shimano не дозволяє встановити зірку меншу, ніж 10T).

А ось операція встановлення касети на драйвер складніша за установку касет SRAM та Shimano. Спочатку треба посадити три великих зірки на драйвер, накрутити локрінг на барабан і тільки потім, використовуючи хлист для касети, кластер з 8 зірок накрутити зверху. Зняття касети вимагає використовування одразу двох хлистів, якщо колесо знято з велосипеду. Більш детально процес показаний на фотографіях на сайті виробника.

Ціна касети TRS Race — $349. Вага заявлена виробником на рівні 289 грам, хоча ваги показали 300 для двох кластерів і локрінгу. Втім, це вражаючий показник. Щоб ви розуміли, нова касета Shimano XT важить 439 грамів, а СРАМівська X01 Eagle показує на вагах 360 грамів. e*thirteen планує продавати цю касету з середини грудня.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 16.12.16 14:18

Французи з компанії Zefal літо 2016 року провели цікаво і з користю. Вони покаталися по Альпам, відвідали Hellfest в Кліссоні і побачили, як гітаристи стрибають по педалям ефектів і футсвітчам. І в них народилася ідея: чому б не зробити футсвітч для безкамерної покришки?

Зображення

Нє, це жарт, звісно, бо ми не знаємо, чи є серед співробітників Zefal фанати важкої музики, але ідея с футсвітчем прямо витікає з музичного світу.

Дивіться: щоб посадити безкамерку на своє законне місце, потрібен або компресор, або спеціальний насос з двома камерами. Ти накачуєш повітря у велику камеру, а потім повертаєш ручку клапану і хр-р-ясь! Покришка зайняла своє місце зі специфічним звуком. Просто, як відібрати у Армстронга 7 титулів. Але зайдіть до будь-якого веломагазину і спитайте, чи є в них цей насос...
Spoiler
Show
Зображення
Пристрій Tubeless Tank працює за так само: в спеціальну камеру накачується повітря і хр-р-ясь! Навіть не треба нагинатись, щоб повернути важіль — широченна педаль визволить від 9,8 (145 PSI) до 15,6 атмосфер (230 PSI) так швидко, як професіональний спортсмен ховає шприці від антидопінгової комісії.

Вироблено у Франції. Пристрій постачається зі зйомником клапанів Presta і не потребує ніяких елементів живлення. Якість Zefal доступна за €79,95.
Spoiler
Show
Зображення
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 20.12.16 16:30

All In Multitool.

Зображення

Ви, мабуть, погодитесь з думкою, що в світі маунтінбайку вже давно не було свіжих мультитульних ідей, то ж вельми приємно, що на цьому полі хтось видумує нові цікавинки. Хизуючись на пафосний італійський манер технічною точністю і вражаючою естетикою, цей мультитул занадто гарний, щоб кинути його в рюкзак, або в кишеню джерсі — він живе всередині каретки!

Зображення

Вчитель за фахом, італієць Джакомо Макоратті постійно фонтанує ідеями і часи, проведені в гаражі не проходять для нього дарма: на фінальному етапі Світової Серії Ендуро у Фіналє Лігуре, він явив світові його творіння — All In Multitool. Наразі, випущено пілотну серію з сотні екземплярів, але це тільки початок.

Джакомо нарахував 6 місяців від загального наброску до першого прототипу, надрукованого на 3D-принтері, а потім ще півтора року відточував конструкцію, тестував і покращував, поки не задовольнився фінальним результатом, впевнившись, що все зроблено, як треба. Джакомо робив мультитул для себе, не маючи бажання вийти з виробом на ринок, але вкрай позитивне сприйняття навіть ранніх прототипів його друзями з веломагазину X-Zone і пропозиція монетизувати мультитул, яку висловив Сальваторе Абела з сайту bicidamontagna.com, визначили подальшу долю винаходу італійця. Ну і нарешті, експозиція у фіналі Світової Серії відкрила All In Multitool світові, де всі наявні передсерійні екземпляри були розпродані в одну мить. Кожна складова деталь мультитула виробляється на півночі Італії у Фріулі, а потім Джакомо збирає їх воєдино власноруч.

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Анодовані кришки пропонуються в різних кольорах, тож ви можете зробити цікавий акцент або підтримати існуючу кольорову схему на вашому ровері. Під кришкою є магнітне кільце, яке міцно тримає мультитул всередині вісі каретки.

All In Multitool підходить до порожнистих вісей Shimano Hollowtech II, Race Face Cinch, SRAM та інших. Окрім шестигранних біт всередині також є два слоти для ланок ланцюга.

Зображення

Першими клієнтами Джакомо були легенда даунхілу Грег Міннаар і Стів Піт, які оба ганяли на змаганнях з мультитулами у вісях своїх велосипедів.

Зображення

У Стіва Піта була модель чорного кольору.

Нам показали передсерійний зразок, втім All In Multitool на цей момент став ще кращим — тепер його легше виймати з вісі і кришка має дещо інший дизайн, сталеві біти пройшли антикорозійну обробку, а вибір кольорів розширився.

Висновок: All In Multitool не схожий ні на який інший мультитул на ринку і він настільки крутий, що це якесь збочення — ховати його від очей всередині вісі каретки. Щодо функціональності, All In Multitool пропонує тільки базові інструменти, але чи це не саме те, що тобі потрібно в покатеньці? Високоякісні біти можна змінити на інші по спеціальному замовленню.
Spoiler
Show
Зображення

Ціна: € 65.
Вага: 114 грамів.
Що всередині: 3, 4, 5, 6-мм шестигранники, PH1 і торкс T25.
Кольори кришок: жовтий, червоний, фіолетовий, зелений, чорний.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 26.12.16 12:03

Мер Лондону Садік Хан пропонує витратити £770 000 000 на велосипедну інфраструктуру.

Зображення

Пропозиція мера інвестувати в велоінфраструктуру нагадує ініціативи, запроваджені в Нідерландах та в Данії.

Мер Лондону Садік Хан пообіцяв витратити £770 000 000 на велосипедну інфраструктуру за період свого правління в місті. Він каже, що хоче зробити велосипедний транспорт безпечним і очевидним вибором для жителів Лондону.

Існує думка, що Хан не настільки послідовний у своїх обіцянках, як його попередник Борис Джонсон, в питанні відкриття нових веломаршрутів і також зростаюче занепокоєння забрудненим повітрям в Лондоні змушують офіс Хана запровадити проект, направлений на зростання велосипедистів.

Витрати складуть по 17 фунтів стерлінгів на людину із розрахунку на рік, що дорівнює рівню витрат в Нідерландах та Данії.

Серед пропозицій є два великих велошосе, відокремлених від автомобільних доріг бетонними огорожами, які мають окреме освітлення. Перші такі маршрути були зроблені ще при Джонсоні і вже доказали свою популярність.

Як кажуть в прес-службі мерії, велошосе №4 буде прокладено від Тауерського мосту до Гринвічу в південно-східній частині міста, а велошосе №9 планують прокласти з Олімпії до Хаунслоу на заході міста.

Витрати на розвиток велоструктури, які складають 5,5% від загального транспортного бюджету міста, також покривають витрати на проекти, заплановані попередником Хана Джонсоном.
Будуть реалізовані так звані райони "міні-Голандія" в передмістях Лондона, які зменшать трафік на тихих вулицях і запровадять дюжину спокійних маршрутів на вулицях другорядних.

Хан сказав, що намагається реалізувати свою обіцянку стати "найвелосипеднішим" мером, який взагалі колись керував містом. Він зазначив, що з рекордним бюджетом, виділеним на розвиток велоінфраструктури в Лондоні, мерія продовжить працювати над розробкою і запровадженням проектів, які зроблять пересування велосипедом безпечним і очевидним вибором лондонців будь-якого віку і роду діяльності.

Лондон стане своєрідним експериментальним центром втілення ідеї відмови від автомобіля як основного виду транспорту в міському оточенні. Хоча загальна кількість велосипедистів в Великобританії суттєво не змінюється, в самому Лондоні в останні роки стався справжній веловибух, особливо завдяки появі відокремлених велодоріжок.

Статистика, яку оприлюднили на минулому тижні, показала, що трафік на двох головних велошосе з півночі на південь і зі сходу на захід виріс на 55% за 6 місяців. В час пік велосипедисти складають переважну більшість всього трафіку в оба напрямки, як показують статистичні викладки.

Хана критикували за повільний розвиток інфраструктури, а ще він отримав порцію критики з боку таксистів за те, що велотрафік спричиняє пробки.

Об'ява профінансувати цей зухвалий проект отримала підтримку серед велосипедистів, включаючи London Cycling Campaign. Ашок Сінха, голова цієї організації, сказав, що бажання проінвестувати проект показує серйозність намірів мера збільшити кількість відокремлених велодоріжок втричі, перебудувати найнебезпечніші перехрестя і зробити житлові масиви зручними для піших та велосипедних прогулянок — це допоможе Лондону стати кращим, зеленішим, здоровішим і зменшити трафік в місті.

Однак, Ендрю Джилліген, уповноважений по велосипедним ініціативам за часи Джонсона, який вже раніше критикував Хана за відстрочки, каже, що гроші не будуть витрачені до тих пір, поки Хан не почне робити хоч щось.

— До цього моменту ми рухались в зворотньому напрямку, всі реально робочі схеми були відхилені або їх реалізація затягується. Сьогоднішній прес-реліз не показав жодного наміру приступити до рішучих дій по початку будівництва велодоріжок окрім маршруту з півночі на південь, про продовження якого казали раніше. Мова йде лише про 800 метрів відокремленої велодоріжки. З відміною будівництва маршруту по Уествей та А40, загальна кількість запланованих велодоріжок зменшилася на 7 кілометрів, — сказав Джилліген.

Він також висловив сумнів, що плани по будівництву двох великих шосе до центру міста будуть колись реалізовані.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 29.12.16 13:10

Зображення

Ну що, котятки, думали, що вже не побачите ім'я Ленса Армстронга в ленті новин?

Дарма, бо Ленс збирає власну команду, аби виграти свій восьмий титул!

Ні, це не жарт на перше квітня і навіть не пранк. Він дійсно збирається виграти восьмий титул переможця Тур де Франс. Вважаєте ви його семикратним переможцем, чи ні — він вважає, тому відлік починає не з нуля.

На костях команди IAM cycling, яка по закінченню сезону 2016 року припинила своє існування і продала ліцензію Світового Туру, Ленс збирає нову команду зі старими і знайомими обличчями під іронічною назвою "Better Call Lance", яку проспонсорує американський телеканал AMC, відомий по серіалу про судові суперечки "Better Call Saul". Вловили, в чому прикол?

Це ще не все. Дзвінок від нового виборця США Дональда Трампа дає потужний поштовх у просуванні мрії Ленса — давати другий шанс тим, хто попався на вживанні допінгу. Цьому перешкоджає довічний бан, але Армстронг сподівається на скорочення вироку до чотирьох років, що технічно дасть йому право виступити на найвищому рівні вже в сезоні 2017 року, у віці 45. Ленс каже, що він дуже радий новій перспективі і хоче "стулити рота всім молодим велосипедистам".

Сюрпризи на цьому не закінчуються: в команду вже запрошені Кріс Хорнер (США, 45 років) на прізвисько "Дідусь", який вже кілька років поспіль намагається знайти місце в команді зі змінним успіхом, Том Даніельсон (США, 38 років), Джордж Хінкепі (США, 43 роки), Леві Лейпхаймер (США, 43 роки), Флойд Лендіс (США, 41 рік), Девід Забірскі (США, 37 років) і Крістіан Ванде Вельде (США, 40 років). Також в команді може опинитись британець сер Бредлі Уиггінс, який цього року став мішенню для обвинувачувачів, якщо Ленсу вдасться владнати фінансові питання з ним. Також в команді опиняться тріатлети: чемпіон Олімпіади в Пекіні і переможець цьогорічного Айронмену на Гавайях Ян Фродено (Германія, 35 років), Йозеф Айрам (Каталонія, 38 років), який фінішував в тих же перегонах, а також влогер з ютубу Валентин Санхуан (35 років), який пройшов перегони Gaes Titan Desert і п'ять різних Айронменів в 2016 році.

Частиною дрім-тім Армстронга "Better Call Lance" можуть стати Оскар Севілья (трикратний чемпіон Вуельти Колумбії), Густаво Цезар Велосо (двократний чемпіон Вольти Португалії) і Мірсамад Пурсейдіголахур (двократний чемпіон Туру Ірану), а керувати командою буде старий добрий знайомий Йохан Брюнель і Маноло Саіз. Таким чином, Ленс оточив себе досвідченими (кхе-кхе) особистостями, які знають, що роблять. Чи буде присутній в команді злий геній Мікеле Феррарі, наразі невідомо. Гадаємо, що буде.

Питання залишилось за малим: чи скостять Ленсу довічний бан до чотирьох років?

[spoilerСписок учасників команди]Lance Armstrong (США, 45);
Chris Horner (США, 45);
Tom Danielson (США, 38);
George Hincapie (США, 43);
Tyler Hamilton (США, 45);
David Zabriskie (США, 37);
Levi Leipheimer (США, 43);
Floyd Landis (США, 41);
Christian Vande Velde (США, 40);
Bradley Wiggins (Великобританія, 36);
Jan Frodeno (Германія, 35);
Valentí Sanjuan (Іспанія, 35);
Josef Ajram (Іспанія, 38);
Óscar Sevilla (Іспанія, 40);
Gustavo César Veloso (Іспанія, 36);
Mirsamad Pourseyedigolakhour (Іран, 31).[/spoiler]
Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 29.12.16 15:15

Професійна гонщиця померла від травм, отриманих в ДТП 23 грудня.

Зображення

Вчора, 28 грудня, канадська професійна гонщиця Елєн Уотерс померла, після отримання несумісних з життям травм в ДТП, яке сталось 23 грудня.

Елєн Уотерс називали висхідною зіркою канадського спорту, їй було 28 років. Навесні вона виграла 80,5-км гонку в Турі Куглера-Андерсона в Сомервілі, штат Нью Джерсі. В жовтні вона підписала контракт з жіночою командою Colavita/Bianchi на сезон 2017 року.

Зображення

Зображення

Канадське ком'юніті вже висловило свої співчуття.

Її співмешканець і спортивний товариш Емілі Флін каже, що Уотерс була щасливою і життєрадісною людиною, яка була закохана в спорт. Флін додає:

— Нещодавно я запостила відео, де Елєн с усмішкою жбурляє сніг на обочині дороги. Вона так раділа, що випав сніг. Її жага до життя — це щось таке, чого я ніколи не забуду, приклад для всіх нас. Вона була скромною. Коли вона щось робила, планувала наступний крок.

Зображення

Уотерс також була прихильницею запровадження нових законів заради безпеки велосипедистів. В березні 2016 року в блозі вона писала:

— Здебільшого, автомобілісти поважають велосипедистів, але ж все-таки завжди хвилююсь, адже маю лише один метр відстані зліва від мене!
В липні 2016 в інтерв'ю з радіо CBC, Уотерс нагадала про небезпеку, пов'язану з цим видом спорту:

— Спортсмени падають. Іноді, завали доволі великі. Я теж опинялась на асфальті час від часу, але вдало — кожний раз поверталась в стрій.

Мати Елєн згадує, що колись вона сказала щось на кшталт, "якщо вона помре на дорозі заради безпеки інших велосипедистів, так тому і бути".

Після смерті Елєн Уотерс, її друзі і сім'я хочуть змусити владу запровадити закон одного метра поваги для автомобілістів в Нью Брунсвіку.

Зображення

— Ми будемо боротися за те, щоб цей закон прийняли. Нехай він називається "закон Елєн". Цей закон вже діє в деяких провінціях і ми хочемо добитись його прийняття у нас в Нью Брунсвіку, — каже її подруга Флін.

По закону, прийнятому в провінції Онтаріо у вересні 2015 року, автомобілісти повинні дотримуватись дистанції в 1 метр при випереджені велосипедиста. Недотримання веде до штрафу розміром $110 і двом очкам попередження в ліцензію водія.

Уотерс збив водій на Volkswagen Golf, який рухався у тому ж напрямку по Ріверв'ю Драйв Іст, як повідомляє сержант поліції Андре Піпен. Був сонячний день, чисте небо і видимість була гарною, коли сталося зіткнення близько 14:30 за місцевим часом. Ведеться слідство. Міру покарання водію визначить суд.

— Хоча тут грають багато факторів, жорсткіші закони повинні запобігти тому, щоб такі випадки ставалися в майбутньому, — додає Флін.

Вона сподівається, що смерть подруги змусить водіїв стати уважнішими на дорогах, що вони будуть більше поступатися.

— Ми вшануємо її пам'ять шляхом підвищення безпеки на дорогах. Це саме те, чого вона хотіла, — підсумовує Емілі.

Source.

Нагадуємо про півтора метри поваги.

Зображення
Востаннє редагувалось 3.2.17 13:59 користувачем Technician, всього редагувалось 1 раз.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 3.1.17 15:04

Решорінг — аутсорсінг навпаки.

Виробництво велосипедів повертається з Азії додому.

Після десятиліть офшорінгу, великі велобренди повертають виробництво велосипедів назад до США через підвищення цін і зарплатні в Азії. Час усвідомити зручності локального виробництва.

Від маленьких ручних бутікових брендів до масових виробництв з великими тиражами, американські бренди переводять потужності виробництв назад до США. Збіг факторів, включаючи зростання цін за кордоном, переваги бізнес-стратегії локальних зв'язків, зростаюча популярність велосипедів в зростаючому міському середовищі і патріотизм відкривають можливості новому витку підходу старої школи.

Масовий офшорінг американських виробництв почався, коли лідер індустрії Schwinn переніс виробництво в Азію в 1980-ті роки. Намагаючись отримати вигоду з низької зарплатні, інші виробники, такі як Huffy і Trek, незабаром пішли тим же шляхом, принаймні частково. За даними Національної Асоціації Велосипедних Дилерів, за 2015 рік тільки 2,5% з передбачуваних 12,6 мільйонів велосипедів, які були продані в Сполучених Штатах (не беручи до уваги дитячих моделей), були вироблені в США. Одначе, оскільки зарплатня в азіатських країнах почала зростати, велосипедні виробники почали задумуватися над тим, щоб переглянути підхід до офшорного виробництва і логістичних рішень. Зростаючі ціни, низька вартість автоматизованого виробництва і перевага філософії "Зроблено в США" виявляється гарною економічною перспективою.

За даними Міжнародної Велосипедної Організації, США знаходилась в п'ятірці найбільших виробників велосипедів в 1990 році з результатом 5,9 мільйонів одиниць. Після масової міграції виробництво впало до 200 тисяч (в 2015 році), проте тенденція трохи покращується. США намагатиметься виробити пів-мільйона одиниць цього року.

Докладний список з 40 назв виробників, які все ще виробляють велосипеди в США можна подивитись тут.

Зображення

Велосипедна Корпорація Америки, підрозділ Kent International.

Сім'я Арнольда Камлера була зайнята в індустрії вже ціле сторіччя, коли в 1991 році він необачно закрив фабрику в Нью Джерсі, розпустив Велосипедну Корпорацію Америки (BCA) і переніс виробництво за кордон, після чого остання фабрика на території США виробляла всього 30% від загальної кількості велосипедів.

Одначе, закордонні ціни пішли вгору достатньо високо, щоб змусити Камлера, тепер вже голову і керівника правління Kent International, розглянути повернення виробництва додому. В 2008 році Арнольд сказав: "Момент видався ідеальний. Буквально все — сталь, алюміній, нафта, пластики, морські вантажні перевезення — все в один момент подорожчало. Я витратив шість тижнів, подорожуючи країнами Азії з одним питанням в голові — якщо не в Китаї, то де? Правильна відповідь, здавалося, була "ніде". Хоча заднім умом я здогадувався, що колись ми зможемо повернути все назад в Штати".

Потім, в березні 2013 року на самміті постачальників торгової мережі Walmart по її ініціативі під назвою "Зроблено в США", Арнольд зустрівся з губернатором Північної Кароліни Ніккі Хейлі і відкрив переговори по реалізації можливості відкрити фабрику в цьому штаті, але для підтвердження намірів ще потрібно було назвати якісь цифри.

Маючи річний оборот кадрів на заводі в Шанхаї, що досягає 120% і з підвищенням цін, Камлер вирішив автоматизувати процес виробництва, щоб закрити різницю у вартості і перенести його назад до США. Це вимагатиме інноваційного підходу по створенню конвеєрних ліній у майже кілометр завдовжки, найновішого обладнання по збірці коліс та інших новацій, щоб повернення виробництва додому мало економічний сенс.

Сьогодні Kent International — це великотиражний виробник і постачальник торгових мереж Walmart, Toys “R” Us, Target та інших великих продавців. Цього року вони планують випустити 350 тисяч велосипедів, що вироблені на заводі в Меннінгу, штат Північна Кароліна, на якому працюють 115 робочих і збирають продукцію в таких об'ємах, які вимагають щонайменш вдвічі більшу кількість людей за кордоном.

Фірма Kent поки що сфокусувалася саме на збірці, оскільки майже всі комплектуючі імпортовані, але наступний крок — замінити їх на вироблені вдома. "В моїх намірах виробляти рами, вилки і кермо". Камлер пояснює, що можна заощадити на митних зборах і вантажних перевезеннях. Зарплатня в Китаї зростає на від 10% до 15% кожного року при величезному обороті кадрів через те, що китайці більше не хочуть працювати на заводах.

Камлер хоче виробити 500000 велосипедів в 2017 році, найняти ще 30 робочих і зростити кількість велосипедів до мільйону у 2020. Компанія розробляє масштабовану лінійку велосипедів, ціна на які починається з $500 (РРЦ), що становить близько половини вартості інших велосипедів американського виробництва нижнього цінового діапазону. Kent також імпортує близько 2,7 мільйонів велосипедів на додаток до тих, які вони вже виробляють.

Камлер розповів, що на заводі в Північній Кароліні вже будується найтехнологічніший цех порошкового фарбування вартістю близько 3,5 мільйони доларів. Він пояснює: "Спочатку це розв'яже нам руки для гнучкого прийняття рішень якої моделі надати пріоритет, коли потенційний покупець буде потребувати саме її, але головна мета полягає в тому, що в 2018 році ми плануємо почати зварювати власні рами і нам немає сенсу робити це, не маючи можливості фарбувати їх".

Kent не має наміру зупиняти імпорт і гордо декларує, що вони не збираються повністю переносити бізнес, проте намагаються перенести бізнес їхніх конкурентів. За словами Камлера, вони продали 49% компанії одному з великих постачальників з Китаю в 2010. Коли вони вирішили відкрити виробництво в Сполучених Штатах, було висловлено ідею, що імпорт велосипедів не тільки не повинен зменшитися, а й зрости і шляхом підняття власного виробництва в США компанія доб'ється зменшення імпорту конкуруючими фірмами.
Автомобільна столиця перетворюється на столицю велоіндустрії.

Щонайменше сім виробників обрали Детройт як центр велобудівництва за останні декілька років. Деякі круті стартапи, такі як ательє Detroit Bicycle Co. та Slingshot Bicycle, перенесли виробництво з-за кордону. Компанію 313 Bicycle Works відкрив колишній пожежник Майк Шепард і назвав її за кодом колишньої автостолиці. Фірма Shinola, яку знають по виробництві фешн-аксесуарів і наручних годинників, збирає в Детройті ровери на фреймсетах, зроблених відомою компанією з Вісконсіну Waterford. На даний момент найбільшим веловиробником в Детройті є Detroit Bikes, який хоче збільшити виробництво до 50000 одиниць на рік.

Detroit Bikes виграв контракт по байкшерінгу.

Зображення

Коли Detroit Bikes відкрила свої двері в 2013 році, багато людей негативно поставилися до цієї ініціативи, де-це безглуздо, як каже засновник Зак Пашак, який вибрав Детройт тому, що вважає його гарним місцем для відродження урбаністичного середовища. Не зважаючи на те, що в США компанії по виробництву роверів закривались одна за одною, або переносили фабрики до Азії, Пашак, канадський мігрант, з дитинства захоплювався Детройтом завдяки науково-популярним телевізійним програмам і мріяв зробити свій внесок в економічне відродження міста. Він подумав, що простий, базовий велосипед є ідеальним для міських вулиць і має потенціал на штатовському ринку.

Спочатку справи йшли погано, поки Пашак не отримав своє перше велике замовлення від New Belgium Brewing з Форт Коллінз. Ця компанія довгий час не могла знайти справжнього американського ровера. Отримавши замовлення на 2500 одиниць, Пашак зірвав справжній куш.

Навесні 2016 року Пашак виграв тендер від Motivate — компанії, яка займається прокатом велосипедів у дванадцяті метрополіях. Тепер в їхній конюшні є велосипеди від Detroit Bikes, які здаються в оренду в Нью Йорку, Бостоні і Нью Джерсі. Підпис "Зроблено в США" потенційно міг надати неабияку перевагу для Motivate в процесі переговорів з місцевими урядовцями, але компанія ніяк не могла знайти американського виробника, який зміг би виконати замовлення в необхідній кількості і за певними специфікаціями.

Збірка велосипедів відбувається в Детройті, хоча алюмінієві рами все ще постачаються із Азії. Тим не менш, Detroit Bikes виробляє власні колеса, тому що їх не вигідно імпортувати. За даними голови Motivate Джея Уолдера, виробництво коліс на своїй території зменшило кількість морських контейнерів в партії на 2/3.

Detroit Bikes планує виробити 10000 велосипедів цього року і створить 50 додаткових робочих місць в місті з надвисоким рівнем безробіття.

Зображення

Ford створить новий режим транспортування в Сан Франциско.

Намагаючись переосмислити свою бізнес-стратегію для майбутнього, в якому менша кількість людей має автомобілі і транспортний шерінг — нормальна і звична справа, Ford оголосив про свою співпрацю з Motivate в Сан Франциско.

— Пробки в містах стають все більшими, зростає середній клас і з цим проблеми з оточуючим середовищем, — каже Джим Хекет, директор нового підрозділу Ford Smart Mobility.
— Шляхом розширення нашої бізнес-моделі, яка тепер включає в себе нові види транспорту — від велосипедів до Dynamic Shuttles (DS — це послуга перевезення пасажирів за вимогою, яка за думкою Ford має закрити пробіл між таксі і маршуткою) і навіть більше. Ми відкриваємо Ford для нових клієнтів і створюємо нові можливості для отримання доходів і прибутків на майбутнє.

Ford і Motivate працюють над створенням нових станцій байк-шерінгу навколо затоки і очікують розширення мережі на 7000 одиниць до кінця 2018 року.

HIA Velo.

Після покупки активів Canadian Guru Cycles з Квебеку, Тоні Карклінс, засновник HIA Velo, вирішив перенести завод до США. Перенесення виробництва до Літтл Рок, штат Арканзас, вимагає допомоги від держави, підтримки приватних інвесторів, найму інженерів, навчання робочого персоналу для виробництва композитних рам, зварювання металевих, фарбування і найму інших професіоналів, але Карклінс знав, чого очікувати, коли побудував завод для дочірньої компанії Orbea в Арканзасі в 2001 році.

Зображення

Тоні Карклінс — пристрасний пропонент виробництва в США. Велосипеди вироблятимуться на заводі HIA Velo з нуля і засновник планує робити відразу всі види рам: сталеві, алюмінієві і карбонові.

— Я споглядав, як протягом двох десятиріч велосипедні фабрики закривались одна за одною, щоб перенести все в Азію. Ми заснували HIA Velo тому, що відчуваємо, що є конкурентна перевага в повному контролі від проектування до виробничого процесу під єдиним дахом — тут, в США. Наша мета в тому, щоб робити найкращі в класі, великотиражні велосипеди з композитних матеріалів і започаткувати цілу лінійку класних Американських велобрендів, — каже Карклінс.

HIA Velo започаткована в 2016 році і запустить свій перший бренд (Allied Cycle Works) на початку 2017 року і вже веде переговори з інсайдерами індустрії, які вірять в успіх бізнес-політики "місцеве для місцевих".

Що робить решорінг успішним?

Причини для прийняття рішень в наведених вище прикладах співпадають з причинами, описаними у докладі Reshoring Initiative за 2015 рік.

Державні ініціативи, екосистеми і переваги локалізації, близьке розташування до кінцевого клієнта і професійна робоча сила закрили топ-позиції списку в докладі. В той же час, компанії назвали низьку якість, перебої у постачанні, високі ставки по перевезенню і доставці як основні проблеми аутсорсінгу. З 2010 року постійний ріст заробітної плати в азіатських країнах підвищував рівень цін для замовників.

Американці хочуть купляти більше американських продуктів і цей вибір може стати важливим імпульсом для повернення виробництв додому. Нещодавні дослідження показують, що в ці дні "американськість" товару є вирішальною ознакою, за якою користувач хоче зробити свій вибір: за даними 2012 року, майже 97% опитаних позитивно сприймали покупку товару з клеймом "Вироблено в США".

Решорінговий тренд.

За підрахунками Reshoring Initiative, завдяки решорінгу було створено майже 265000 робочих місць за останні 6 років. Такого величезного результату вдалось добитися завдяки відразу двом факторам: решорінговим ініціативам американських компаній, які мають виробництва в азіатських країнах, та інвестиціям від закордонних фірм. Зростання робочих місць відображає 31% від загального зростання їхньої кількості з точки свого найнижчого показника в 11,45 мільйонів у лютому 2010 року. Близько 12,32 мільйони американців тепер зайняті на виробничих посадах.

Близько 25% аутсорсінгових продуктів можуть стати прибутковішими за умови перенесення виробництва додому.

Аналіз загальної вартості володіння компанією, виконаний спеціальною програмою, показує, що сьогодні близько 25% продуктів, які зараз виробляються за кордоном силами одного мільйона робочих, можуть стати прибутковішими, якщо перенести виробництво в США. В довгостроковій перспективі можна добитися підвищення зростання робочих місць до 3 або навіть 4 мільйонів. Зменшуючи обмінний дефіцит, решорінг може збільшити виробничій обіг на 25%, значно зменшити рівень локального безробіття і дефіцит бюджету, зміцнити оборонну індустрію і змотивувати людей обирати робочі спеціальності.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ArtJunky
* *
Повідомлень: 187
З нами з: 16.5.14 09:56
Skype: anton_bryzgunov
Стать: чол
Звідки: Київ, Борщагівка

Re: Різні велоновини

Повідомлення ArtJunky » 4.1.17 11:39

За дурною традицією, наші законотворці принесли нам подарунок під новий рік - знов було змінено Податковий кодекс.
Одна зі змін, запропонованих законопроектом № 5132, змушує ФОП-"єдинників", які торгують «технічно складними побутовими товарами» за готівку, проводити розрахунки із покупцями тільки за допомогою РРО.

Однак.
За інформацією, яка з'явилась у Фейсбук на сторінці Мінфіну, ці норми застосовуватимуться не з 1 січня 2017 року, як вважалось раніше, а лише після визначення переліку товарів.

Перелік товарів, які підлягатимуть застосуванню РРО, має встановити Кабінет Міністрів до 31.03.2017 р.

Протягом цього періоду штрафні санкції застосовуватися не будуть.

УВАГА! Мінфін наголошує, що це має бути окремий Перелік з метою застосування РРО, який не пов’язаний зі схожим Переліком з метою гарантійного ремонту (постанова КМУ від 11.04.2002 р. № 506).

Сподіваємось, здоровий глузд візьме вверх, і велосипеди та велокомп’ютери не потраплять у цей перелік.

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 5.1.17 13:57

Зображення

105-річний Робер Маршан встановив годинний рекорд в своєму класі (105+), проїхавши 22 км 547 м.

Це взагалі не самий звичайний дідусь. Його ім'я стабільно часто з'являється в стрічці новин, особливо, коли він святкує свій черговий День народження. Два роки тому він, наприклад, влаштував заїзд з набором висоти до точки 911 метрів над рівнем моря. Довжина підйому склала 10 кілометрів, після чого Маршан ще залився бокалом шампанського і це у віці 103 роки.

Зараз йому 105 і він встановив годинний рекорд в категорії для тих, кому за... 105 (хто б сумнівався!), щоб доказати, що і в такому віці ще можна пересуватись на двох колесах. В категорії Masters абсолютний рекорд тримає 87-річний Джон Лі, який в минулому році проїхав по велодрому просто неба 30 км 160 м і вважає, що на критому велодромі здатен подолати позначку 32 кілометри.

Маршан же не жадає спортивних досягнень, а просто займається улюбленою справою і показує гарний приклад іншим людям похилого віку: — Я тут не для того, щоб побити рекорд, а для того, щоб доказати, що й в 105 років ти все ще можеш кататись на велосипеді.

Маршан, до речі, в 2014 році, встановив планку в 26 км 925 м на тому ж самому велодромі в категорії 100+, а також тримає рекорд по найшвидшому подоланню дистанції 100 кілометрів для 100-річної людини з часом 4 години 17 хвилин і 27 секунд. За скільки ви там проїхали минулорічну Київську Сотку?

Колись в юності Робер Маршан був завзятим райдером, але якось так сталося, що знову на велосипед він сів вже у віці за дев'яносто. Зараз він катає кожні вихідні зі своїм місцевим клубом, а також кожного дня заїжджає до тренажерної зали, щоб зробити розтяжку. Під час заїздів він намагається тримати серцевий ритм не вище 110 ударів на хвилину і п'є воду, до якої додає трохи меду.

phpBB [media]
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 6.1.17 18:00

Зображення

Італійський виробник компонентів Ingrid анонсував випуск трансмісії 1x11, яка вийде в світ вже через декілька тижнів.

Виглядає круто. SRAM з системою 1х12 задав високу планку, проте конкуренти намагаються утримати кількість зірок на касеті в рамках одинадцятки, пропонуючи трохи нижчі ціни, але інженери Ingrid не дивляться в минуле і вже готують свою відповідь SRAM Eagle — 12-швидкісну 1х-систему з касетою 10-48, яка буде на 30 грам важчою, ніж їхня 11-швидкісна система, яка вже готова до презентації.
Spoiler
Show
Зображення

А поки що про неї і поговоримо. Ingrid пропонує комплексний підхід, розробивши не тільки зірки шатунів narrow-wide і касету під драйвер SRAM XD, який дозволяє встановлювати зірки 10Т і 9Т, як зробила б будь-яка інша маленька фірмочка. Ingrid пішли далі й розробили задній перемикач і манетку. Тобто перед нами повноцінний групсет за винятком тільки гальм. Пустотілі шатуни с полою віссю діаметром 30 мм фрезеруються з алюмінію 2024 і мають Q-фактор завширшки 168 мм. Вага заявлена на рівні 700 грамів. Шатуни укомплектовані зірками на вибір з 32 або 34 зубами. Зірка шатуна вирізана під пропрієтарний шлиць, проте щоб не ускладнювати і без того перенасичений несумісними системами ринок, Ingrid виробляє зірки з шлицями для встановлення на шатуни SRAM і традиційний 4-болтовий стандарт Shimano 96 BCD. Шатуни можна вибрати з шести різних відтінків, а зірки анодовані в радикальний чорний колір.

Задній перемикач сумісний з елементами трансмісії Shimano та SRAM і розроблений таким чином, щоб максимально спростити монтаж і демонтаж колеса, а також легко налаштувати чейнлайн. Манетка під вказівний та великий пальці правої руки перемикається в традиційний і звичний спосіб, на відміну від нової логіки перемикання, запровадженої в трансмісії фірми Box One, де зміна передачі відбувається поштовхом важеля великим пальцем вперед.

Зображення

11-швидкісна касета важить 295 грамів, великі зірки являють собою нерозбірний тріпл на павуці і виконані з анодованого алюмінію 7075-T6, а інші 8 зірок набірні і вироблені зі сталі. Касета з розрахунком 10-46 (10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-46) сумісна з драйвером SRAM XD і пропонує достатньо діапазону, щоб заїхати в будь-який підйом.

Ціна буде високою. Компанія Ingrid позиціює себе як бутіковий виробник і сфокусована на якісних компонентах не для кожного. Тільки касета 46T10 окремо коштує €359.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 16.1.17 16:41

Зображення

Кілька тижнів тому ми писали про французького дідуся віком 105 років, який встановив годинний рекорд, проїхавши 22 км 547 м.

Тоді ми казали, що 105 років — це не вирок, проте реальність не настільки чарівна. Робер Маршан, який живе на пенсію всього €900 (не заздріть, дев'ятсот євро поставлять в Європі вас на межу виживання), не може зібрати €6000 на два слухових апарати. Йому вдалось назбирати лише половину цієї суми і дізнавшись про це, містер Містлер, засновник L'Ardechoise cyclosportive, організації, яка займається велопоходами по Франції, звернувся до товариства з сімдесяти тисяч велосипедистів за допомогою.

Як він розповів в інтерв'ю газеті Le Parisien, Робер Маршан живе на пенсію €900 ще з віку 86 років, коли він припинив працювати і не має змоги заплатити за дорогі слухові апарати, тож допомога небайдужих конче необхідна. В перший день вдалося зібрати суму €800. Дізнавшись про пожертви, Маршан заплакав.

Втім, дізнавшись про пожертви, речник міської ради міста Мітрі-Морі, де живе Маршан, зайняв стриману позицію, сказавши, що має сумніви в тому, що всесвітньо відома людина, яка може поставити рекорд, живе на маленькі гроші.

Кандидат на пост мера 2014 року Лоран Пруно поставив питання: чому місто не виділило дідусеві гроші на слухові апарати? На що мер міста відповів, де-якщо Робер Маршан потребував би їх, виділення €6000 не стало би обтяжливим для міста і додав, що раніше йому пропонували слухові протези, але Маршан відмовився від них, стверджуючи, що вони йому не підійшли.

Містлер, який допомагає дідусеві знайти вирішення цієї проблеми каже, що Маршан знайшов слухові апарати, які йому підходять.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 25.1.17 10:44

Зображення

Нещодавно Cane Creek представив повітряний амортизатор з сімейства Double Barrel для велосипедів олл-маунтін і ендуро з довжиною ходу 100 та 160 мм. А ще компанія представила два важелі дистанційного керування OPT та DROPT для блокування заднього амортизатору і підсіделу-дроперу.

На додаток до низки відомих технологій, що пропонують широкий діапазон незалежних налаштувань ступенів компресії і нівелювання розгойдування для підйому в гору, пріоритет був наданий чіткості роботи і надійності. Цього досягли шляхом оптимізації, а також завдяки новому повітряному амортизатору LinEair. Double Barrel Air і два важелі дистанційного керування OPT та DROPT з'являться в продажу наприкінці лютого.

Щоб підвищити надійність амортизатору, змащувальна голівка, що відокремлює мастило від повітряної пружини, була повністю перероблена і ущільнена на 26% більшою заглушкою квадратної форми, зробленою з високоякісної синтетичної гуми. Мета цього рішення — протидіяти сильному тертю і перегріванню під час довгих поїздок.

Для оптимізації чутливості і покращення герметичності, повітряний поршень переробили і зробили для нього водонепроникний ущільнювач більшої товщини з самозмащуваного матеріалу. Так вирішилася проблема втрати тиску в повітряному демпфері.

Зображення

Double Barrel Air — це перший амортизатор Cane Creek з новою повітряною пружиною LinEair. Зрушення на початку ходу відбувається дуже легко, амортизатор добре підтримує в середині ходу, а в кінці прогресія різко зростає, щоб амортизатор не пробивало. В результаті маємо дуже чутливу і стабільну на всьому діапазоні повітряну пружину з лінійною характеристикою.

Double Barrel Air очікується по ціні €479,99.

OPT — це новий важіль дистанційного керування для будь-яких амортизаторів Cane Creek з функцією локауту Climb Switch. За допомогою ковзаючого регулятору можна ввімкнути постійну повільну компресію і відскок з налаштуванням на їзду вгору, що позитивно позначиться на ефективності педалювання.

Зображення

За важіль просять €54,99.

Майже для всіх популярних телескопічних підсіделів з дистанційним керуванням, Cane Creek пропонує важіль з можливістю налаштування позиції рукоятки і виліту дроперу. Затискач сумісний з дистанційним важелем Matchmaker і може працювати з важілем OPT.

Ціна на DROPT — €76,99.
Spoiler
Show
Зображення

Зображення
Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 26.1.17 10:43

phpBB [media]


Декілька років тому на Youtube з'явилось відео, в якому двоє велосипедистів їдуть по шосе в Бразилії на швидкості 124 км/год. До того ж, один з них не мав шолому. Цією людиною був Евандро Портела — колишній професіональний гонщик з Парани, Бразилія, який не залишив своєї пристрасті до швидкості і тепер прагне подолати бар'єр у 200 км/год.

Евандро Портелі вже 40 років і хоча ви можете помітити в його діях багато недбалості, він стверджує, що швидкісна їзда — справа серйозна. Він не один. Протягом вже п'яти років його оточує група з 15 людей, яка допомагає йому знайти мрію.

В дев'яностих роках Евандро був у команді Caloi, ганяв в Латинській Америці та в Європі, брав участь у Вуельті Іспанії.

phpBB [media]


Він каже, що завжди любив швидкість і тому поставив собі мету подолати 200 км/год. Відео на Youtube збирають багато переглядів і хоча він не виклав ролик, на якому, за його ствердженням, досяг швидкості 160 км/год, в цьому свіжому відео ми бачимо, що він розігнався до 145 км/год на публічній (не зачиненій) дорозі з трафіком. Цього разу на його голові був шолом, але чесно кажучи, ми сумніваємося, що він якось допоможе на таких швидкостях.

На початку відео є повідомлення про надзвичайну небезпеку того, що він робить, і що ніхто ні в якому разі не має повторювати такої спроби. Однак, коли Портелу спитали, чи усвідомлює він, на який ризик себе наражає, він відповів, що не боїться загинути і що контролює все, що відбувається:
— No tengo miedo a morir, tengo todo controlado.
Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Trek Domane для тренувань. Madone на фото не представлений — можна побачити його на відео.

Евандро говорить, що він випробував декілька моделей велосипедів. Найстабільнішим для нього виявився Trek Madone, до якого він вніс серйозні зміни. На цьому Trek встановлені дискові гальма, покришки Continental, 10-швидкісна касета, але найцікавішою тут є зірка на 100 зубів.

Вага велосипеда складає 19 кг. Тільки "тарілка" важить 3 кіло, а більшість сучасних велосипедів мають ліміт ваги у 96 кг. Згідно з розрахунками, на швидкості 200 км/год тільки вага ровера буде дорівнювати 50 кг і це без урахування ваги самого Евандро.

Зображення

В допомогу Евандро стане автомобіль з каркасом, зробленим спеціально для цієї мети. Машина — Subaru з двигуном потужністю 400 к/с, на яку покладають сподівання, що все пройде як треба. Цей авто вже випробували в бойовому режимі, аби перевірити чи витримають шосейні покришки Continental такі швидкості.

Встановлення рекорду планується на другу половину 2017 року і тут ми можемо тільки побажати успіху. Але якщо б від нас щось залежало, з підходом Евандро Портели до безпеки, ми б ніколи не дозволили йому зробити спробу.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 26.1.17 10:59

Dream Stem V1 в генеративному дизайні — один з найлегших виносів в світі.

Зображення

Хоча генеративний дизайн ще не знайшов широкого розповсюдження, немає сумніву в тому, що він неймовірно крутий і практичний — скільки ще знайдеться прикладів використання, які розкриють його можливості?

Серед тих, хто знайшов генеративному дизайну застосування в сегменті споживчих товарів — художник і дизайнер з Брукліну Чі-Вей Вонг. Вонг займається архітектурою, промисловим дизайном і інтерактивними інсталяціями, тож він не чужинець, коли потрібно створити симбіоз дизайну і технологій.

Зображення

Використовуючи комбінацію платформ Autodesk Fusion 360 та Project Dreamcatcher — програму для розробки генеративного дизайну і ускладнених досліджень, Чі-Вей розробив програмно-оптимізований винос керма, який віртуально має витримати тисячі ітерацій різних навантажень, прорахованих на основі фізичної моделі, замість реальних фізичних стрес-тестів. Завершений макет потім було передано на 3-D друк. Комерційний продукт планується виробляти з титану, а прототипи були зроблені з пластмаси і нержавіючої сталі.

Чі-Вей написав докладне пояснення на сайті Instructables про те, як він пройшов шлях від портів (базових фігур, з яких можна сформувати деталь) до правки алгоритму, за яким формується сітка.

Зображення

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 1.2.17 14:41

Нещодавно ми писали про решорінг — повернення виробництв із Азії до своїх домівок. В тій статті йшлося про американський ринок. Тепер, поряд з португальською компанією Triangle, з'явився ще один європейський бренд, що започаткував виробництво в себе на родині — в Туреччині.

phpBB [media]


Korel Elektronik Sanayi ve Ticaret AS розпочинає повномасштабне роботизоване виробництво алюмінієвих рам. Компанія розташувалась в 300 кілометрах на Південному сході від Стамбулу і стверджує, що здатна виробляти близько 1000000 рам на рік. Виробництво вже розпочато.

До жовтня 2016 року майже все виробництво алюмінієвих велосипедів відбувалось в Азії, а в кінці жовтня почала роботу португальська фірма Triangle. На повну потужність португальці планують вийти у 2018 році з накладом близько 500000 рам на рік.

Початок виробництва.

Korel Elektronik Sanayi ve Ticaret почав виробляти рами і інші алюмінієві деталі (ободи, наприклад) в кінці минулого року. Рами йдуть на комплектацію велосипедів власного бренду компанії — Corelli. Компанія продає ці велосипеди виключно на домашньому ринку. Цього року Korel Elektronik планує запропонувати рами потенційним OEM-клієнтам, особливо тим, які розташовані на території ЄС і можуть експортувати (імпортувати) товари, які не обкладаються податками (дьюті фрі).

Спеціалісти в галузі.

З моменту відкриття в 1988 році, Korel виробляє продукцію і окремі деталі для кондиціонерів і холодильників, а також для автомобільного сектору. Завод знаходиться в місті Ескішехір. Компанія називає себе "провідним спеціалістом в галузі спеціальних рішень для нагрівання і охолодження". На сьогоднішній день Korel переробляє близько 20000 тон алюмінієвої сировини на рік. Близько 50% виробів йде на експорт.

Старт в 2015.

Маючи досвід в обробці алюмінієвої сировини, Korel вирішили інвестувати у виробництво рам і запчастин для велосипедів. Далі розповідає керівник заводу Хасан Екім:

— Все це почалось в 2015 році. Нашим планом спочатку було сфокусуватись на локальному турецькому ринку. Ми почали виробляти окремі труби, а потім розглянули можливість виробництва рам і навіть збирання готових велосипедів.
Роботи-зварювальники.

На цей момент у Korel є 12 роботів-зварювальників, яких інженери компанії зробили самостійно. Поряд з цехами по виробництву рам з алюмінію 6061 і запчастин, є й фарбувальний цех. На початку 2015 року досвіду у виробництві велосипедів у фірми не було, але всі помилки були швидко виправлені.

Поточна потужність виробництва складає 1000000 одиниць на рік.

— На нашому заводі площиною 15000 m² є відділ зварювання з камерою термічної обробки T6, фарбувальна майстерня, відділ логістики, тестова лабораторія і збиральна лінія.

Зображення

Corelli та Dacron.

В червні минулого року пілотна партія велосипедів від Korel почала продаватись на турецькому ринку. Під брендом Corelli була розроблена лінійка роверів, а також Korel пропонує ободи, керма, підсідельні штирі, вилки і задні багажники. Ці товари продаються під брендом Dacron.

Можливості для OEMщиків.

Все це було першим кроком для турецької компанії, а тепер вони хочуть зробити наступний крок — знайти OEM-партнерів в ЄС. Перший контракт було підписано з європейським лідером у постачанні преміумних та електричних велосипедів Accell Group.

Це стало можливим завдяки тому, що голландський холдинг Accell має свій підрозділ в Туреччині під назвою Accell Bisiklet, а Korel може збирати велосипеди для багатьох брендів Accell. Для них алюмінієві рами і компоненти можуть бути цікавою альтернативою рамам, зробленим в Китаї або В'єтнамі. Для Accell це означає швидше постачання кінцевому клієнтові і зниження витрат на логістику.

Турецька ліра.

Для Korel є цікавий фактор — це турецька ліра. За останні місяці валюта сильно знецінилась, тому закупівлі алюмінієвих рам і компонентів в євро виглядають вигідно. А ще турецькі виробники можуть експортувати в країни ЄС товари для дьюті фрі.

Єдине, що залишилось дізнатися, чи ці нові турецькі рами настільки ж якісні, як і китайські?

Хасан Екім каже, що вони можуть легко конкурувати з Китаєм в цьому плані.

Source.
Зображення

Аватар користувача
@noxin
* * * *
Повідомлень: 540
З нами з: 26.12.11 16:48
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Різні велоновини

Повідомлення @noxin » 2.2.17 13:31

Українська вилка для DH
phpBB [media]

http://garkrider.com/

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 10.2.17 11:37

Зображення

Роджер Валковяк, переможець Тур де Франс 1956 року, помер у віці 89 років.

Його дружина, Піретт, сказала, що він помер вранці, 7 лютого, в шпиталі коло Віши, як передає агентство Associated Press.

Попередній найстарший переможець Туру, швейцарець Ферді Кюблер, помер в грудні 2016 у віці 97 років.

Перемога Валковяка була несподіваною. Він вдягнув жовту майку лідера після успішного фінішу з відриву на 7 етапі в Анжері, а втратив її на 10 етапі в Байоні. Після серії відривів, він повернув її на 17 етапі до Туріну і утримував до самого фінішу багатоденки в Парк де Пренс в Парижі.

Роджер народився на південному сході Франції, де його батько, іммігрант з Польщі, працював на фабриці. Валковяка взяли в команду Nord-Est-Centre на Тур 1956 року від безвиході, щоб заткнути діру в складі. Він тоді ганяв в регіональних та національних командах.

Його несподівана перемога не була відзначена нагальним чином ані публікою, ані пресою, тож він вирішив залишити спорт в 1960 році, не витримавши тиску. Це тому, бо на історичній мапі його перемога потрапила між двома перемогами двох великих французьких гонщиків — Луїзона Бобе та Жака Анкетіля, жоден з яких не їхав Тур де Франс того року.

Ім'я Валковяка навіть стало прозивним. Французи казали "a la Walko", що означало "робити [щось] несподівано, зненацька".

Він повернувся на південь Франції, де відкрив власний бар, але клієнти швидко затролили його жартами про ту перемогу на Турі і йому довелося кинути цю справу і повернутися на автомобільний завод, де він працював до початку професійної велокар'єри.

Зображення

Хоча в його послужному списку є дві перемоги на етапах 1956 та 1957 років Вуельти Іспанії, в історії Роджер Валковяк залишився єдиним переможцем Тур де Франс, який не виграв на жодному етапі.

Як сказала вдова гонщика, "Він завжди робив все послідовно і та перемога не була настільки несподіваною, як про це кажуть. Він завжди обирав правильне місце і любив їхати попереду".

Тепер найстаршим переможцем Тур де Франс є іспанець Федеріко Бахамонтес за прізвиськом "Орел із Толедо". Зараз йому 88 років.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 17.2.17 13:34

Зображення

Джирка Челуд був звичайним 16-річним хлопцем, який вів активний стиль життя, доки не зробив помилку, стрибнувши у ставок, не перевіривши його глибини. Цей стрибок посадив його в інвалідний візок, але не зламав жаги до пригод. Роком пізніше він почав планувати експедицію на ручному велосипеді, але процес тренування затягнувся на 5 років. Весь цей час він тримав свої наміри у секреті від друзів.

Зображення

"Я уявляв, що катання на ручному велосипеді — це просто, але після першої спроби завалився спати абсолютно без сил, подолавши лише 5 кілометрів", — каже Джирка.

Він не здався та продовжив тренуватися протягом наступних 5 років, поки не спромігся долати по 50 кілометрів на день. Тоді він розповів друзям про свою майбутню подорож і відразу знайшов компаньонів до експедиції в Ісландію та Ізраїль.

В 2015 році він підняв планку та вирушив до Морокко з парою друзів. Їхня 1100-кілометрова подорож пройшла скрізь пустелю та піщані шторми, а в Атласських горах їм довелося пройти через снігові бурі.

Зображення

"Сніг та холод були найгіршими. Ми були виснажені і це боляче вдарило по психіці кожного", — додає компаньон Мартін Матей. Всі три ручних велосипеди проїхали самостійно, без допомоги.

Хлопці зняли документальний фільм про подорож з іронічною назвою "Зламати ногу". Джирка сподівається, що це підніме моральний стан кожній людині з обмеженими можливостями.

phpBB [media]


"Якщо є воля, будуть і можливості", — вірить Челуд.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 17.2.17 17:22

ShockWiz — телеметрія для амортизаторів.

Зображення

Прилад для записування телеметрії ShockWiz з'явився в 2015 році під керівництвом Найджела Вейда, власника тюнінгової компанії Dusty Dynamics. Спочатку пристрій можна було придбати через Кікстартер, але згодом, пристрій привернув увагу SRAM, які купили права на ShockWiz та найняли Найджела на роботу, щоб продовжити розробку. Маючи 399$ в кишені, тепер будь-хто може купити Quarq ShockWiz.

Автор статті витратив останню пару тижнів на експерименти з налаштуванням ShockWiz та звикав до інтерфейсу додатка.

Перед зануренням в тему, давайте спочатку розберемося що це взагалі таке і як воно працює. ShockWiz — це пристрій, що зчитує дані про роботу амортизатора під час поїздки. Він вимірює зміну тиску в повітряній камері вилки, щоб потім ви могли правильно прорахувати сег, швидкість відскоку, знали скільки разів стався пробій амортизатору і так далі. Пристрій захищений від води та іржі, живиться від звичайної батарейки CR2032, а на додаток до функції моніторингу, має вбудований акселерометр для підрахування часу, який ви провели в польоті після стрибка.

Зображення

Монтаж.

Монтаж займає всього пару хвилин. Закріпіть пристрій капроновими хомутами та прикрутіть дальній кінець шлангу до ніпеля вилки. Коли все зроблено, треба підключити пристрій до смартфону по Bluetooth-протоколу та відкалібрувати пристрій, виконуючи крок за кроком всі рекомендації, вказані в додатку.

Процес калібрування вимагає випускання повітря, стискання вилки до пробою та розтискання на всю довжину. У такий спосіб додаток визначає крайні точки, потрібні для точного вимірювання роботи амортизатору.

Після завершення калібрування потрібно проїхатись. Якщо ви не хочете возити з собою електронні пристрої, смартфон можна залишити вдома — у ShockWiz є власна пам'ять і ви можете відвантажити дані на смартфон будь-коли.

Зображення

Перші враження.

Спершу, автор спробував використати ShockWiz з амортизатором Fox Float X2 на своєму Trek Slash. За пару тижнів до тесту, автор витратив немало часу на пошук оптимальних налаштувань, тож йому було цікаво, що може сказати ShockWiz про це.

Круто, що для визначення сегу перед покатенькою, ShockWiz не вимагає брати з собою насос високого тиску. Просто сядьте на велосипед, натисніть на аморт декілька разів і перевірте інформацію через додаток на смартфоні.

На трейлі автор зробив пару кіл, спустившись з гори та проїхавши по різним типам покриттів, стрибав та дропав. Вимірюючи, ShockWiz може попросити вас повторити заїзд, наприклад, по жорсткій секції маршруту, щоб отримати розширені дані.

Після двох кіл автор звірився з ShockWiz. Його оцінка була 96/100, але додаток порекомендував трохи спустити тиск та прискорити відскок. Сказано — зроблено, та після початку нової сесії (необхідний крок після кожної зміни налаштувань) і іншої пари кіл, він звірився знову. Зміни покращили результат — зменшення тиску пом'якшило хід на маленьких пагорбах та, як виявилось, пристрій показав результат 98 "папуг" зі 100.

Зображення

Слід зазначити, що у вас на вибір є чотири ступеня налаштувань — "ефективние", "збалансоване", "грайливе" та "агресивне". Ви можете змінювати їх, коли заманеться, а рекомендації по налаштуванню зміняться автоматично, хоча є певна затримка в підрахуванні після зміни. Що означає кожний ступінь можна прочитати на офіційному сайті, а можна здогадатись і просто по назві.

Пропозиції.

На думку автора, назва "агресивне" вводить в оману. Ви можете припустити, що цей режим націлений на катання даунхілу, але ДХшники, насправді, надають перевагу жорсткішим налаштуванням. Сенс не в тому, щоб зробити амортизацію настільки м'якою, наскільки це взагалі можливо.

А ще в додатку не вистачає збереження даних з кожної сесії окремо. Коли натискаєш на "Start a new Session", попередні дані стираються. Було б гарно мати можливість записувати всі дані, або хоча б мати можливість власноруч записувати нотатки по сегментам. Немає сумніву, що в майбутньому ми побачимо певний прогрес в розвтику цієї штуковини.

Чи треба воно вам?

В сучасному вигляді ShockWiz нагадує іграшку для велонердів, кінцевою метою якої є набрати максимум очок — ті самі 100%. Чи воно того варте? Звісно, ні. ShockWiz — це просто інструмент, який допомагає розібратись з неочевидністю налаштувань. Мабуть, найбільшу користь цей пристрій принесе веломагазинам, щоб знайти оптимальні налаштування покупцеві велосипеда: клієнт може купити байк, покататись з цим пристроєм один день, потім повернутися до магазину, щоб механік за допомогою зібраних даних підібрав ідеальний баланс. Стане пристрій корисним і тренерам, а також нердам, які воліють точного розуміння як працює амортизатор. А якщо імплементувати цю технологію прямо в амортизатор? Тоді взагалі не треба купляти допоміжні аксесуари. Ось це дійсно буде круто!

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 20.3.17 16:09

Втулки Project 321.

Зображення

Якщо б ви почали розробляти ідеальний барабан, яким він міг бути? Як швидко би зачіплювався механізм? Чи був би опір низьким? Чи був би механізм тихим? Цими питаннями задалися в компанії Project 321, коли постала мета розробки барабану для задньої втулки. Велосипедисти в цьому завжди розділяються на два табори: хтось обирає гучний, а хтось тихий механізм, тож інженери замислились: а чому б не задовільнити одразу обидві групи? Система не тільки дозволяє користувачу обрати гучність роботи механізму, а й має низький опір обертанню, швидко зачіплюється і все це при мінімумі деталей всередині.

Зображення

Секрет полягає в магнітних собачках. Project 321 стверджує, що на відміну від підпружинених, магнітні собачки створюють менший опір обертанню в момент зачеплення за привідне кільце і притискаються з більшою силою. Завдяки тому, що магніти змушують собачки відскакувати на вільному ході далі, ніж пружина, опір обертанню знижується.

Зображення

Привід складається з шести собачок в конфігурації 6х2 або 6х3, де в момент часу активні дві або три собачки відповідно. Версія 6х2 вважається стандартною, забезпечуючи 216 точок контакту та зачеплення на рівні 1,66°. Драйвер 6х3 актуальний для тандемів, електровелосипедів та велосипедистів вагою більше 125 кг. Ця версія має 144 точки контакту, а зачепленя відбувається при обертанні на 2,5°. На обидві версії діє 3-річна гарантія.

phpBB [media]


Для вибору тихого або гучного спрацьовування є відповідні версії. Можете оцінити звук на представленому відео. Різниця між ними вражає. Собачки по-різному фрезеровані, мають різну вагу та різні магніти, що в комплексі впливає на звук. Також це впливає на опір обертанню: тихі собачки забезпечують на 68%, а гучні — на 51% менший опір у порівнянні з барабанами Industry Nine.

Зображення Зображення

Слід розповісти про об'єм мастила всередині. Інженери Project 321 збільшили його, вифрезерувавши циліндричні колодязі під кільцем приводу всередині тіла втулки. Стверджується, що це рішення збільшує міжсервісний інтервал та допомагає додатково приглушити звук. Всього всередині 7 частин, що рухаються: шість собачок та кільце приводу.

Зображення

P321 має зворотню сумісність з втулкою G2. Project 321 каже, що тіла втулок G2 ще ніколи не виходили з ладу, тому фірма може дозволити собі подовжити гарантійний термін до 10 років на вал вісі та тіло втулки і в той же час запропонувати механічну сумісність з новим приводом.

Доступний для SRAM XD, Shimano, сінглспідів, Boost та майже будь-яких конфігурацій вісей, набір втулок коштуватиме близько $600. Точну ціну назвуть трохи пізніше.

Сайт виробника. Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 21.3.17 15:11

Педалі. Новинки від Xpedo та Wellgo.

Зображення Зображення

Нові Xpedo Ambix — педалі фліп-флоп для МТБ, на яких можна ганяти як у контактному взутті, так і в звичайному. Топталочна половина має 10 шипів, що регулюються. На вибір доступно п'ять кольорів, контактний механізм має можливість налаштування жорсткості. Підшипники, звісно, закриті. Заявлена вага — 400 грамів, роздрібна ціна поки ще не оголошена.

Зображення

F315 — складана педаль цікавої конструкції. Вона не опускається, а скоріше розкривається, немов дверні стулки. В розкритому стані вона стирчить з шатуна всього на 4 сантимтери, що компактно, погодьтесь. Пін в центрі фіксує педаль в закритому положенні.

Зображення

Зображення

Quick — це зйомна педаль, розроблена з метою трохи ускладнити процес крадіжки велосипеда. Педаль знімається без використання інструментів, потрібен лише ключ. Зручне рішення для моментів, коли треба на пару хвилин заскочити до магазину.

Зображення

Rhythm — датчик каденсу з інтерфейсом Bluetooth Smart або ANT+, який чіпляється за вісь між педаллю та шатуном. Його можна швидко переставляти між декількома велосипедами. Датчик важить 25 грамів та працює близько 200 годин на батарейці CR2032.

Сайти виробників: Xpedo, Wellgo. Source.
Зображення


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей