Різні велоновини

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Jmel
)_*_(
)_*_(
Повідомлень: 89
З нами з: 13.3.12 23:20
Стать: чол
Звідки: Velokyiv Group

Re: Різні велоновини

Повідомлення Jmel » 10.11.16 15:09

У мене, у дитинстві на Україні стояли теж непроколювані колеса, замість камери -шланг з м'якого пластику!!!
Людина як бетон, чим старше тим міцніше розумом!!
Аутор: ййяя

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 10.11.16 15:11

Юра, у Вас на картинке те самые Таннусы, про которые я и говорил. Идея красивая только на бумаге. :)
Таки-да, корейские Tannus Tyres. "В основе их разработки лежит полимер под названием Aither, который, по их словам, позволяет покрышке из сплошной резины иметь ходовые качества, почти что не уступающие обычной пневматической шине."

Я вот, Дима, помню, что мне кум что-то говорил насчёт таких цельных покрышек. Он там, в Аризоне, на веле катается, так задолбался камеры клеить от проколов от кактусовых иголок.

Но вот не помню - купил он такие покрышки или только нашел, где купить... :duma: Нужно будет у него уточнить.
Востаннє редагувалось 10.11.16 15:42 користувачем Адре Налин, всього редагувалось 1 раз.
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 10.11.16 15:17

У мене, у дитинстві на Україні стояли теж непроколювані колеса, замість камери -шланг з м'якого пластику!!!
И у меня. Только не на "Украине". :D

Зображення

Кстати, купил и поставил себе на вел антипрокольную ленту. Три дырки. И одна из них - перетёртость камеры от кромки ленты.

Теперь называю эти ленты антипрИкольными. :D
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Різні велоновини

Повідомлення Technician » 10.11.16 16:01

Я вот, Дима, помню, что мне кум что-то говорил насчёт таких цельных покрышек. Он там, в Аризоне, на веле катается, так задолбался камеры клеить от проколов от кактусовых иголок.
Ежели так, то да, имеет смысл. Для юга Украины, где много якорцев (Tribulus terrestris) такая покрышка будет правильным выбором. И я бы посмотрел на марафон "Куяльник", кабы кто-нибудь приехал на старт на таких.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 10.11.16 16:22

где много якорцев (Tribulus terrestris)
:D А у нас, на Труханьке, "водяной орех" попадается.

Зображення

Я такой экземпляр после прокола дома храню, как трофей.

Да и акация своё дело хорошо знает. :D

.... Но это уже другая тема, сорри.
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Різні велоновини

Повідомлення l-m » 10.11.16 17:33

Ви забули ще про одну особливість Танусів, та й певно цього нового чуда, — вони не катять та програють у комфорті нормальним покришкам, не кажучи вже про встановлені безкамерно. Безкамерка з герметиком це до-речі і є адекватне вирішення проблеми мілких проколів, а тануси і ко — рішення для латентних мазохістів. Сюди можна віднести й звичайні покришки з "захистом від проколів", хоч там і не все так сумно як з танусами, але суть та сама — через "антипрокольний" шар покришка жосткіша, гірше демпфує нерівності, що дає більший опір котінню та погіршення комфорту. А ще вага.

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 15.11.16 18:44

Нагорода Джеймса Дайсона носить ім'я британського винахідника і індустріаліста, який в молоді роки стикнувся з неприйняттям своїх винаходів. Він вирішив дати шанс молодим багатообіцяючим дизайнерам зі всього світу, запровадивши в 2007 році спеціальне змагання. Студенти та випускники, які вибрали професію інженера або дизайнера можуть стати учасниками, щоб запропонувати своє бачення вирішення специфічних проблем і цього року нагороду отримали учасники, які запропонували паперовий шолом, який можна переробити, а також два номінанти з іншими велосипедними винаходами.

Екошолом — шолом із паперу

Зображення

В світі набувають популярності слова і словосполучення "стійкий", "перероблюваний" і "слід СО2", тож кількість компаній по прокату велосипедів стрімко зростає. З кожним орендованим велосипедом має надаватись і шолом, але користування одним шоломом декількома велосипедистами є антигігієнічним. Шолом зменшує ризик фатальної травми голови в аварії на 85%, відповідно до деяких досліджень (прим. Technician'a: є три типи брехні: брехня, нахабна брехня і статистика).

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Ось чому дизайнер із Сполучених Штатів Isis Schiffer придумала одноразовий перероблюваний шолом. Її екошолом вироблено із водонепроникного паперу із стільниковою структурою, яка давно доказала свою ефективність в поглинанні ударів на рівні не гіршому, ніж пенополістирол; він також може налізти на будь яку голову завдяки своїй гнучкості. Виробництво такого шолому коштує настільки мало, що шоломи можна пропонувати кожному орендатору велосипеда за мінімальні гроші і потім просто переробляти їх після покатеньок.

Lumos — шолом з поворотниками

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

— Ви коли-небудь хотіли, щоб водії позаду розуміли ваші наміри більш ефективно, ніж того пропонує звичайний жест рукою? Шолом абсолютно обов'язковий в кожній покатеньці. Але окрім функції захисту голови, в нього немає допоміжних функцій. Тож я знайшов спосіб як розширити його функціональність і зробити шолом ще більш корисним", — каже дизайнер Haraon Chen із Гонг Конгу. Задня частина шолома вкрита красними діодами для того, щоб позначити гальмування; бока тильної частини вкриті жовтими діодами, щоб показувати куди ви збираєтесь повертати. Перемикач блималки встановлений на кермі і він, звісно, бездротовий. Гальмівні ліхтарі вмикаються за командою акселерометра, влаштованого в шолом. Не дивно, що окрім Нагороди Джеймса Дайсона, шолом отримав ще й нагороду за інновації на виставці Євробайк у Фрідріхсхафені. Найкраща новина полягає в тому, що ви можете купити його, він вже почав продаватися.

Розумний велокомпас

Зображення

Молоді дизайнери з Іспанії запропонували їхній погляд на ефективний велокомпас. Вони зробили його саме таким через два припущення: велонавігатори поки що дуже дорогі, а смартфони з картами Гугл, встановлені на винос керма не дуже практичні: більшість смартфонів не водонепроникні. Ось чому з'явився Haize. Це розумне і просте рішення для компасу під'єднується до вашого смартфону і показує напрям руху.

Source.
Зображення

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 16.11.16 14:35

З кожним арендованим велосипедом має надаватись і шолом, але користування одним шоломом декількома велосипедистами є антигігієнічним. Шолом зменшує ризик фатальної травми голови в аварії на 85%, відповідно до деяких досліджень (прим. Technician'a: є три типи брехні: брехня, нахабна брехня і статистика).

Ось чому дизайнер із Сполучених Штатів Isis Schiffer придумала одноразовий перероблюваний шолом.
О полезности этой дизайнерской супер-выдумки поспорю.

1. Гигиеничность "колхозного" шлема обеспечивается личными баффом, балаклавой, банданой и пр. Да и не помню я вообще-то, чтобы кого-то видел, кто надевает шлем без "прокладки".
Некомфортно это.

2. Да и такой вот "одноразовый", и в данном случае, "никакой" по своей основной функции - защите, бумажный шлем - вещь бестолковая, по сравнению с классическими шлемами.
К тому же, он плохо продуваем. А вот в свои ячейки при езде всякого-разного мусора набирать будет достаточно.
Особенно на него хотелось бы посмотреть после дождя. Или пота. :D

Ну, разве что как его достоинство можно сказать, что он складной. И то...

Как говорится в рекламе m&m, "я бы ботинки есть не стал". :no:
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Kellys Fan
* * * *
Повідомлень: 748
З нами з: 15.11.13 22:21
Стать: чол

Re: Різні велоновини

Повідомлення Kellys Fan » 16.11.16 15:02

Да и не помню я вообще-то, чтобы кого-то видел, кто надевает шлем без "прокладки".
Некомфортно это.
В теплу пору року одягати *мультік* під шолом?
Ви мабуть жартуєте...
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Різні велоновини

Повідомлення Technician » 16.11.16 15:06

Классический пример дизайнерского мышления. Дизайнеров учат мыслить "проектами", предлагать свежий взгляд с такой точки зрения, с какой на проблему ещё никто не смотрел. Оригинально, но часто безжизненно. Такой подход сродни шоу, он задумывается ради демонстрации как таковой, никто на самом деле не планирует врываться на рынок с технологичным продуктом и портфолио таких дизайнеров пестрят проектами, не нашедшими реализации. Behance тому пример.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 16.11.16 15:42

Зображення

Компанія з Каліфорнії Nunchuckgrips пропонує оригінальний погляд на питання безпеки. На ринку вже давно є, наприклад, ріжки керма з мультітулом всередині, а каліфорнійці пропонують тримати всередині керма нож, перцевий балончик, або гроші в спеціальній закритій тубі. Якщо використання перцевого балончику не викликає питань, використання ножа як засоба персонального захисту — це вже кримінальна стаття. Незважаючи на це, Nunchuckgrips наполягає саме на цій моделі використання.

phpBB [media]


Гріпси "з секретом" пропонуються в парних наборах:

1. ніж + перцевий балончик;
2. перцевий балончик + туба;
3. ніж + туба.

Інструменти тримаються всередині руля за допомогою спеціального замка і доступні для використання одним простим рухом: просто поверніть кришку гріпси — і можна відмахуватись від потенційого злодія. Окрім велосипедних гріпсів, цікавинка Nunchuckgrips пропонується також у форм-факторі парасольки та трекінгових палиць.

phpBB [media]


Ціни можна подивитись на сайті виробника.
Востаннє редагувалось 16.11.16 15:48 користувачем Technician, всього редагувалось 2 разів.
Зображення

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 16.11.16 15:43

Да и не помню я вообще-то, чтобы кого-то видел, кто надевает шлем без "прокладки".
Некомфортно это.
В теплу пору року одягати *мультік* під шолом?
Ви мабуть жартуєте...
Отнюдь. И речь не только о "мультике".
Раньше летом под шлем надевал бандану. Это же лето уже проездил с подшлемником собственной конструкции и изготовления.
"Терпеть ненавижу", когда пот заливает глаза.
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 16.11.16 15:46

Классический пример дизайнерского мышления. Дизайнеров учат мыслить "проектами", предлагать свежий взгляд с такой точки зрения, с какой на проблему ещё никто не смотрел. Оригинально, но часто безжизненно. Такой подход сродни шоу, он задумывается ради демонстрации как таковой, никто на самом деле не планирует врываться на рынок с технологичным продуктом и портфолио таких дизайнеров пестрят проектами, не нашедшими реализации. Behance тому пример.
Exactly! :good:
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 16.11.16 15:59

Компанія з Каліфорнії Nunchuckgrips пропонує оригінальний погляд на питання безпеки. На ринку вже давно є, наприклад, ріжки керма з мультітулом всередині, а каліфорнійці пропонують тримати всередині керма нож, перцевий балончик, або гроші в спеціальній закритій тубі.
Эти "пустые трубы" многим пытливым умам давно не дают покоя. :D Типа, "так пустое место же пропадает!"

То предлагают там разместить противоугонку на базе GPS. То поворотные огни впихнуть.

Теперь вот баллончики с газом, ножики да инструменты.

Со своей стороны, предлагаю следующее:

1. Натасовать туда круглых аккумов и устроить павэрбенки.
2. Использовать как контейнеры для сосисок.
3. Использовать как дополнительные фляги.
4. Вставить "пищик", насверлить в руле дырочек и превратить его в флейту. Оч. хорошо должно пригодиться на привале.

И будем ближе к Калифорнии. :ROFL:
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Різні велоновини

Повідомлення VooDoo » 16.11.16 16:01

В теплу пору року одягати *мультік* під шолом?
Ви мабуть жартуєте...
Баф под каску обязателен крайне желателен, он отводит влагу, иначе при интенсивном вкручивании пот банально заливает глаза, очки запотевают. И к тому же при отсутствии волос он защищает от специфического загара голосы в зависимости от отверстий вентиляции :)

Аватар користувача
Kellys Fan
* * * *
Повідомлень: 748
З нами з: 15.11.13 22:21
Стать: чол

Re: Різні велоновини

Повідомлення Kellys Fan » 16.11.16 16:29


крайне желателен, он отводит влагу, иначе при интенсивном вкручивании пот банально заливает глаза, очки запотевают.
для цього існує повязки від поту
В мене вдвічі тонкіша за Buff Headband, але захищає надійно
Отвори у шоломі для вентиляції - "мультік" як раз заважає їй!
А ще я написав тому, що у покатеньках мало хто одягаэ
Да и не помню я вообще-то, чтобы кого-то видел, кто надевает шлем без "прокладки".
Некомфортно это.
ТОму мені це ствердження здалося трошки помилковим :roll:
Зображення

Аватар користувача
Steinberger
* * * * *
Повідомлень: 1315
З нами з: 20.5.11 03:48
Стать: чол
Звідки: Стольный град, Соломенка; Стольноградщына, Боярка

Re: Різні велоновини

Повідомлення Steinberger » 16.11.16 19:02

И к тому же при отсутствии волос он защищает от специфического загара голосы в зависимости от отверстий вентиляции :)
О да, когда-то имел возможность лично в этом убедиться, потом некоторое время был похож на божью коровку :ROFL:
8)

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 17.11.16 12:14


крайне желателен, он отводит влагу, иначе при интенсивном вкручивании пот банально заливает глаза, очки запотевают.
для цього існує повязки від поту
В мене вдвічі тонкіша за Buff Headband, але захищає надійно
Отвори у шоломі для вентиляції - "мультік" як раз заважає їй!
А ще я написав тому, що у покатеньках мало хто одягаэ
Да и не помню я вообще-то, чтобы кого-то видел, кто надевает шлем без "прокладки".
Некомфортно это.
ТОму мені це ствердження здалося трошки помилковим :roll:
:D Та не, Валентин, в массе своей надевают (те, кто не ламеры). Я раньше и сам бафф надевал, но бандана для меня была удобнее.

А подшлемник себе сварганил из старых джинсов - мелко-вельветового стрейтчевого материала. :D Не ради экономии, а хотелось заиметь именно такую его конфигурацию, чтобы и удобно было, и ничего лишнего.
Езжу в нём летом. Не жарко. Зимой - балаклава.

Пробовал махровую налобную повязку, типа теннисной, но тоже не понравилось...

Моё личное мнение - шлем без мультика/баффа/банданы и аналог. как обувь без носок. :yes
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 17.11.16 12:47

И к тому же при отсутствии волос он защищает от специфического загара голосы в зависимости от отверстий вентиляции :)
О да, когда-то имел возможность лично в этом убедиться, потом некоторое время был похож на божью коровку :ROFL:
Да я тоже естественно лыс (немного коротко подстригаемого мха по бокам не в счёт). Подшлемник от арбузной раскраски спасает, таки-да.

Но у меня есть и другая проблема - белые полосы на щеках от ремней шлема. А так как у меня работа с VIP-людьми , негоже к ним являться с пятнистой мордой, не по менеджеровскому феншую это.

А катацца-та хоцца!

Приходится большей частью ездить с расстёгнутыми шлемными "шворками". И застёгивать шлем только на автодорогах, спусках, в группе и пр. - там, где он может наиболее вероятно пригодиться.
Ну, мня, не прикручивать же его шурупами к черепу! :cry:

И солнцезащитные очки своего эффекта добавляют. Я уже, кстати, к ним и защиту для носа от обгорания сделал, надеваю.
Уже думал, как бы вместо очков намастырить на шлем какое-то солнцезащитное забрало, что-ли. :duma:

Велоперчатки использую полностью закрытые...

Та, ваще... :unknown:

пс. Шеф у меня яхтсмен, так у него от очков ещё более следы проявляются - двойной загар, отраженка от воды. :D И тоже - маета. :unknown:
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Різні велоновини

Повідомлення l-m » 17.11.16 14:19

Но у меня есть и другая проблема - белые полосы на щеках от ремней шлема. А так как у меня работа с VIP-людьми , негоже к ним являться с пятнистой мордой, не по менеджеровскому феншую это.
Мужчинам дана естественная защита от данной проблемы - борода :) Или тоже не по менеджеровскому феншую?))

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 17.11.16 14:29

Но у меня есть и другая проблема - белые полосы на щеках от ремней шлема. А так как у меня работа с VIP-людьми , негоже к ним являться с пятнистой мордой, не по менеджеровскому феншую это.
Мужчинам дана естественная защита от данной проблемы - борода :) Или тоже не по менеджеровскому феншую?))
В бороде яичница и вермишель застряют. :D Вот разве что - паранджа... :duma:

Та не, это таки проблема. Представьте, приходим мы с шефом к какому-нибудь боссу все такие, пятнисто-полосатые. Ржака. О серьёзных вещах уже не поговоришь.
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 17.11.16 17:14

Aurora Bright Bikes створює найяскравіші велосипеди в світі.

Зображення

Зима наближається, ночі стають довшими і день становиться все коротшим. Велосипедисти їздять з фарами і ліхтарями, вдягаються в світловідбиваючий одяг, на велобаулах також є світловідбиваючі елементи. Ці три рішення забезпечують вашу видимість на дорозі, але що, якби вам захотілося б більше безпеки?

Хлопці з тільки-но відкритої фірми з Вашингтону Aurora Bright Bikes вірять, що в них є класне рішення. Замість того, щоб обвішувати ровера ліхтариками і відбивачами, вони роблять весь велосипед з джерелами освітлення!

Компанія використовує технологію 3D-друку, виробляючи з композитних матеріалів прозорі труби, в середину яких вставляються LED-елементи. Труби поєднуються разом адгезивним способом через надруковані 3D-принтером вузли. Це забезпечує швидкість і простоту виробництва.

Як і всі інші технічні стартапи, Aurora написала додаток до смартфона, за допомогою якого користувач може контролювати яскравість підсвітлення, режими і навіть кольорові схеми.

Зображення

Спагеті світлодіодних стрічок цікаво підсвітлюють велосипед.

Пропонуються три моделі: сінглспід Alpha Bright Bike за 800$, програмований Prometheus 1 за 1000$ і обмежена серія флагманського Apollo XI за 2500$. Якщо у вас вдосталь часу і є бажання зробити щось своїми руками, є набір для самозбору за 500$.

Aurora Bright Bikes шукають матеріальної допомоги на Кікстартері і вже зібрали 10000$, маючи в запасі ще 14 днів.

Source.
Зображення

Аватар користувача
Kabhaal
* * * *
Повідомлень: 977
З нами з: 23.7.12 10:35
Стать: чол
Звідки: Київ, Солом'янка

Re: Різні велоновини

Повідомлення Kabhaal » 17.11.16 17:54

Гріпси "з секретом" пропонуються в парних наборах:

1. ніж + перцевий балончик;
2. перцевий балончик + туба;
3. ніж + туба.
Ножик годится для колбасу нарезать. Хлеб уже не очень, а человека им порезать крайне затруднительно. Это не средство защиты и не холодное оружие - он скорее может навредить, спровоцировав нападавшего.
Баллончик годен, есть у меня товарищ страдающий от внимания собак - так он себе пошил спецкарманчик для баллона на руль - говорит что с руля быстрее применять, чем из карманов или сумочек.
Kyiv Bicycle Club
Слава нам, 3.14здець ворогам! ©

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 17.11.16 18:53

Амортизатор в гріпсах від Revolution: Shock Absorbing Grip System

Зображення

Так, ви прочитали все вірно. В цих гріпсах є амортизатор. Забудьте про амортизаційні вилки, штоки і навіть виноси керма, чуваки з Revolution зробили аморт всередині гріпси! Гаразд, не забудьте, але якщо серйозно, Revolution дійсно підходять з незвичної сторони. Їхня система амортизації доволі проста: розробка, що вже чекає видачі патенту, ізолює гріпсу від безпосереднього контакту з кермом, зменшуючи амплітуду вібрацій і пом'якшуючи удари, що зводить нанівець втому в передпліччях, коли ти скачеш на розколбасах.

Зображення

Revolution бачить свою систему, яку налаштовує під себе користувач, як наступний логічний крок еволюції МТБшної гріпси. І хоча як для гріпси вони можуть здаватись занадто дорогими, вони не дорогі як для амортизуючої системи, до того ж вони розроблені так, щоб будь хто міг відремонтувати їх власноруч. Хоча вони розроблялись для того, щоб полегшити почуття втоми кистей і передпліч, інженери Revolution самі того не очікуючи здивувались реальному підвищенню швидкості. Якщо ви добре подумаєте, в цьому є раціональне зерно: пом'якшуючи удари по рукам, які передаються далі до верхньої частини тулуба, ви дозволяєте собі їхати більш впевнено і, відповідно, швидше.

phpBB [media]


Будучи в розробці два роки поспіль, Shock Absorbing Grip System розвиває ідею амортизації для велосипеда. Від шин до вилки і упругої "гри" керма, гріпса — це наступний рівень контакту людини з велосипедом і дорогою, по якій ви їдете. На перший погляд ви напевно скажете, що хотіли б триматись навпроти за щось міцне, але факт полягає в тому, що ваши руки і так весь час ковзають по гріпсі, а спеціально викликаний люфт в системі слабкий, але ефективний.

Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Звісно, що тут немає багато вільного місця для широкої амплітуди, тож справа не дійде до суперечки скільки дюймів (в наявному випадку — міліметрів) ходу краще, а скільки не краще. Revolution стверджує, що ви не зможете помітити рух гріпси під час катання. В макроскопічному масштабі це буде схоже скоріш на те відчуття, коли ви тримаєте кермо за м'яку гріпсу, а в мікро- — що поверхня жорстка. До цього Revolution додає, що амортизація принесе користь для людей, що страждають від тендовагініту, адже гріпси пом'якшують постійні вібрації, шкідливі для зв'язок.

Гріпса має трохи більший діаметр, ніж звичайна. Всередину вставлені змінні абсорбуючі картриджі, які працюють в будь-якому напрямі. Проставочні шайби дозволяють налаштувати жорсткість амортизування в широкому диапазоні від дуже м'якої до адськи жорсткої. Це означає, що ви можете власноруч спробувати чи працюють вони як заявлено, чи може це просто тупа маркетингова балаканина. Мабуть, можливість тонкого налаштування — найкраще, що може запропонувати цей винахід для тих, хто має сумніви.
Spoiler
Show
Зображення
Гріпси зроблені в США і пропонуються у вигляді готового набору, а також у вигляді окремих запчастин. Вони мають таку ж довжину, що й звичайні; можна вибрати два популярні зовнішні діаметри — 31 та 34 мм. Revolution вважає, що будь ти будь ким від кантрійника до ДХшника, гріпси дозволять отримати більше задоволення від катання.

Shock Absorbing Grip System з усім, що потрібно для встановлення на кермо, коштує 110$. Набори для ремонту з новими сорочками, новими вставками і заглушками (всі деталі прогумовані) відберуть у вас 35$. Будь-яка запчастина також доступна окремо, тож ви можете купити витратні матеріали на далеку перспективу без необхідності замінювати весь вузол разом час від часу.

Компанія настільки впевнена, що вони вам сподобаються, що пропонує 30-денний манібек. Можна замовити тут.
Spoiler
Show
Зображення
Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 21.11.16 16:00

— Ми зробили карбонові ротори, несіть свої гроші!

Зображення

Вагоманьяки, готуйте свої збереження і прощайтесь з ними! Іспанська фірма Alpha розробила гальмівні ротори з карбонового волокна. Чому це круто? В теорії ви отримуєте цілий вагон переваг. По-перше, вага звичайного сталевого ротора діаметром 160 мм в середньому складає 130 грамів, а карбоновий такого ж розміру важить лише 41 грам. Це трикратна економія ваги, що, погодьтесь, чимало. По-друге, карбонові ротори значно жорсткіші за сталеві і у вас не виникне потреби виправляти викривлений ротор спеціальним інструментом-виделкою з невідомим результатом. Карбоновий ротор завжди буде чітко тримати форму незалежно від того, які гілки на трейлах будуть попадати в його отвори. По-третє, карбонові гальма давно доказали свою перевагу в автомобільному і мотоспорті над звичайними чавунними, пропонуючи значно сильнішу гальмівну динаміку і майже нескінчений запас міцності при частих гальмуваннях. Гальма майже не перегріваються і не втрачають гальмівної потужності з ростом температури, як це роблять звичайні зі сталевими роторами. Коли гальма з чавуну вже починають слабшати, карбонові лише виходять на робочу температуру і тільки починають "хапати" сильніше. Наприклад, відомі гальма Porsche PCCB з жовтими каліперами стали еталоном в автоіндустрії. Вони пропонуються за окрему плату на нижчих моделях і коштують аж-но 7000 €, але це того варте: їхня гальмівна динаміка перевершує деякі чисто гоночні гальма.

Зображення

Прихід таких гальм до велоіндустрії був очікуваний і, чесно кажучи, вже запізнився. Хтось мав принести цю ідею до велосипедистів і ось нарешті це сталося. Ротори Alpha виробляються в Іспанії. Виробник пропонує ротори поки що тільки під 6-болтовий стандарт (ніяких центерлоків, як у Shimano), але всіх популярних діаметрів: 140, 160, 180, 203 мм, тож будь хто може встановити такий ротор на будь-який велосипед від шосейного і циклокросового до даунхільного. Шосейний ротор діаметром 140 мм важить лише 32 грами, а даунхільний 203 мм — всього 70. Ширина ротора більша, ніж у звичайного сталевого: 1,9 мм проти 1,8 у Shimano і 1,6 у Hope.

Якщо хочете полегшити колеса свого улюбленого коня, готуйтесь викласти від 56 до 98 € за кожний ротор. Також для ефективного гальмування вам знадобляться спеціальні колодки. Органіка і напівметал не підходять.

Гарно, е? Авжеж гарно!

Занадто гарно, щоб бути правдою.

Компанія стверджує, що ротор складається з карбонового волокна та керамічного полімеру. Але на фото ми бачимо звичайний листовий карбон, порізаний на фрезерному станку, ніякої кераміки тут немає. Якщо ви колись тримали в руках чи хоча б бачили карбонокерамічний гальмівний диск, ви б одразу помітили різницю.

Спитайте власників шосейних карбонових ободів чи подобається їм гальмівна динаміка в мокру погоду і вони заперечливо похитають головами. Вона гірша ніж на вбитих вібрейках. Чому? Тому, що це не карбоно-кераміка і тим більше не карбоно-карбон, який використовується в автогонках і авіаіндустрії для того, щоб зупиняти винищувач Boeing F/A-18E/F Super Hornet.

Рівень тертя карбонової колодки о карбоно-керамічний диск значно вище, ніж рівень тертя колодки будь-якого іншого хімічного складу о сталевий ротор, тож карбонові гальма мають зупиняти вас краще. Значно краще. І це не межа. Карбоно-карбонові гальма мають ще вищу гальмівну динаміку, проте за рахунок меншої довговічності. Ротор системи карбоно-керамічних гальм майже не стирається і може прослужити більше терміну служби транспортного засобу, на який він встановлений, якщо робоча температура не перевищує 750°С. Якщо температура перевищує цей показник, оксидування починає перетворювати молекули вуглецю на діоксид вуглецю, який просто випарюється в атмосферу. На велосипеді такої температури досягти неможливо, адже ротор розігрівається на довгих швидкісних спусках десь до 230°С, тож ротор карбоно-керамічних гальм може прослужити багато років. Витратним матеріалом в такому випадку стає лише колодка. В карбоно-карбонових гальмах стирається і ротор, і колодка.

Зображення

Тепер повернемось до компанії Alpha. Входячи на ринок з інноваційним продуктом не можна додавати до своїх високих заяв фото з ротором, прикріпленим до втулки трьома з шести болтів. Колесо заспицьоване 14 спицями з 32. Це не викликає довіри. Як і фото самого ротора, в складі якого немає заявленої кераміки. Карбоно-керамічний ротор виглядає вкрай інакше.
Зображення


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей