ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
SMPS
Модератор
Повідомлень: 2774
З нами з: 8.4.08 16:19
Skype: skypesmps
Стать: чол
Звідки: Велокиїв, БоБайкер

ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення SMPS » 19.9.16 12:54

Розділ 6. Вимоги до велосипедистів

6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.

Зображення

Коментарі експерта:
Даний пункт Правил дорожнього руху поширюється на випадки руху дорогами загального користування і не поширюється на дворові території, житлові зони, дачні ділянки та інші території, прилеглі до дороги загального користування. Введення вікового мінімуму – 14 років – зумовлене тим, що особи, які не досягли даного віку, мають недостатній психофізичний розвиток, який не дозволяє засвоїти і дотримуватися умов безпечного руху дорогами загального користування серед потоку інших учасників дорожнього руху.


6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який обладнаний звуковим сигналом та світловідбивачами: спереду – білого кольору, по боках – помаранчевого, позаду – червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).

Зображення

Зображення

Коментарі експерта:
Для того щоб мати можливість попередити інших учасників дорожнього руху про рух велосипеда, велосипедист, перш ніж сісти за кермо велосипеда, зобов’язаний переконатися у наявності та справності звукового сигналу і світловідбівачив: спереду – білого кольору, ззаду – червоного кольору, збоку – помаранчевого кольору. Дані засоби попередження дозволять іншим учасникам дорожнього руху своєчасно виявити і визначити напрямок руху велосипеда.
Для забезпечення своєї безпеки велосипедист повинен в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості вмикати ліхтар або фару, що позначать його на проїзній частині.


6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.
Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80-100 м.

Зображення

Коментарі експерта:
Дана вимога Правил дорожнього руху пов’язана з необхідністю забезпечення можливості обгону чи випередження групи велосипедів транспортними засобами, що рухаються з більш високими швидкостями.


6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.

Зображення

Коментарі експерта:
Вантажі, які виступають за габарити транспортного засобу більш ніж на 1 м спереду або ззаду, а також більш ніж на 0,4 м зліва чи справа, становлять загрозу для руху інших учасників дорожнього руху. Це особливо актуально для велосипедистів, оскільки такі вантажі можуть призвести до їх травмування. Велосипедистам також забороняється перевозити вантажі, які не виступають за загальновстановлені габарити, але реально заважають керувати велосипедом (наприклад, мішок з картоплею, гирі, наповнені відра тощо).


6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

Коментарі експерта:
У зв’язку з тим, що проїзною частиною рухаються транспортні засоби з більш високими швидкостями, велосипедисти, виїжджаючи на проїзну частину, зобов’язані переконатися в тому, що перетинання проїзної частини буде безпечним.


6.6. Велосипедисту забороняється:
а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості – з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

Коментарі експерта:
Гальмо, звуковий сигнал, світловідбивачі і ліхтарі (фари) є засобами, які забезпечують безпеку руху велосипедистів проїзною частиною, тому керувати велосипедом за відсутності цих засобів категорично заборонено.


б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

Зображення

Коментарі експерта:
На автомагістралях і дорогах для автомобілів організовано рух зі швидкостями не нижче 40 км/год, у зв’язку з цим велосипедистам заборонено виїжджати на такі дороги. Для забезпечення безпеки руху велосипедистів їм заборонено виїжджати на проїзну частину, якщо поруч проходить велосипедна доріжка, напрям якої збігається з бажаним напрямом руху велосипедиста.


г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

Коментарі експерта:
Велосипеди розраховані на пересування зі швидкостями меншими, ніж швидкості руху механічних транспортних засобів, крім того, вони не забезпечують достатньої стійкості, тому Правилами дорожнього руху велосипедистам заборонено під час руху на велосипеді триматися за інші транспортні засоби.


ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

Зображення

Коментарі експерта:
Педалі велосипеда і кермо є системами керування, які забезпечують активну безпеку під час руху велосипеда, тому велосипедистам категорично заборонено прибирати руки з керма та ноги з педалей.


д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

Зображення

Коментарі експерта:
Оскільки велосипеди є транспортними засобами індивідуального користування, вони не призначені для перевезення пасажирів. Спеціальні багажні пристрої на велосипедах зроблені для розміщення багажу велосипедистів, розміщення на них пасажирів категорично забороняється. Як виняток на велосипеді можна перевозити дітей до 7 років, якщо велосипед обладнаний спеціальним дитячим сидінням з підніжками.


е) буксирувати велосипеди;

Коментарі експерта:
Оскільки велосипеди є нестійкими транспортними засобами, особливо під час руху з невеликою швидкістю, їх заборонено буксирувати. Буксирування такими транспортними засобами також заборонене.


є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з велосипедом.

Коментарі експерта:
Причіп є додатковою масою для будь-якого транспортного засобу, яка під час руху має кінетичну енергію. Для того щоб погасити додаткову кінетичну енергію, необхідне гальмівне управління, здатне на це. Гальмівне управління одиночних велосипедів розраховане на гасіння кінетичної енергії тільки велосипеда з урахуванням маси велосипедиста, тому приєднувати до велосипедів саморобні причепи суворо заборонено Правилами дорожнього руху. Як виняток дозволена експлуатація велосипедів з причепом, якщо заводом-виробником велосипеда передбачена така експлуатація.


6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не супере­чать вимогам цього розділу.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Корисно знати ПДР для автомобілів і дотримуватися їх основні положення: бути передбачуваним, їздити тільки на зелене світло, не їздити по зустрічній смузі, подавати сигнали про маневри, обганяти тільки зліва і т.д.
Не створюйте перешкод іншим учасникам руху і в кожний момент прораховуйте можливі варіанти розвитку ситуації.

Зображення

Не забувайте вдягати шолом і застібати його при кожній поїздці, вибирайте яскравий одяг зі світловідбиваючими елементами для їзди в темний час доби.

Зображення

Тротуар - місце для пішоходів. Намагайтеся їздити тільки по безлюдним і широким тротуарам, звертайте особливу увагу на виїзди з дворів, арок, виходи з під'їздів і магазинів, двері припаркованих машин.

Зображення

Рухаючись по проїжджій частині велосипедист повинен дати дорогу пішоходам, які переходять дорогу по зебрі.
Як тільки велосипедист злазить з велосипеда, він перетворюється в пішохода. Тільки пішоходу можна перетинати дорогу по зебрі.

Зображення

Завжди подавайте сигнали руками при маневрах:
- Зупинка – будь-яка піднята вгору рука
- Правий поворот або перестроювання - витягнута права рука
- Лівий поворот або перестроювання - витягнута ліва рука

Зображення

Вступайте в візуальний контакт з водіями, щоб вони звертали на вас увагу. Можна кивати або махати рукою, якщо вас пропускають: подяка стимулює.

Зображення

Використовуйте звуковий сигнал при наближенні до проїзду який погано проглядається або повороту. Звідти в будь-який момент може з'явитися пішохід або інший велосипедист.

Зображення

Слідкуйте за технічним станом велосипеда, регулярно перевіряйте справність гальм, люфти коліс, педалей і рульового управління, підкачуйте колеса.

Зображення
Зображення

sliderman
новичок
новичок
Повідомлень: 1
З нами з: 30.4.15 23:10
Стать: чол

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення sliderman » 22.9.16 13:13

>> Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині

1) колона транспортних засобів - організована група з трьох і більше транспортних засобів, що разом рухаються в одному напрямку безпосередньо один за одним з постійно увімкненим ближнім світлом фар;
2) На кожному транспортному засобі, що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил, і вмикається ближнє світло фар.

Це навіть ТЕОРЕТИЧНО не застосувати до велосипедистів...

Аватар користувача
SMPS
Модератор
Повідомлень: 2774
З нами з: 8.4.08 16:19
Skype: skypesmps
Стать: чол
Звідки: Велокиїв, БоБайкер

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення SMPS » 22.9.16 13:16

ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Зображення

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 22.9.16 15:28

Хотілося б побачити того, хто придумав, що при перетині велодоріжки з другорядною дорогою, коли велодорога йде паралельно головній дорозі, треба надавати перевагу автомобілям, що виїздять на головну чи звертають з головної. Тобто нас з цими правилами (не буклет я маю на увазі, а законодавство) мають за ___ (самі вставте потрібне слово). І потім вони ще зобов'язують рухатись по ВД, створюючи постійну небезпеку для велосипедистів через це.

Я звичайно розумію, що велосипедист повинен звертати особливу увагу при перетині дороги з автомобілями, але тут зобов'язують надавати перевагу, коли рухаєшся по магістральній велодоріжці. І якщо тебе збили, то зрештою будеш сам винен.

Я б зобов'язував велосипедистів максимально зменшувати швидкість. Але на якій підставі, коли рухаєшся по головній (ВД, що йде паралельно трасі) ти маєш надавати перевагу автомобілю, зупинитись і спішитися??

Так, це може спричинити затори і в багатьох випадках треба надавати пріоритет моторизованому транспорту, коли це справді серйозне відгалудження від автотраси, але ж не на кожному розі!

Аватар користувача
Flanker
* * *
Повідомлень: 439
З нами з: 16.4.09 23:09
Стать: чол
Звідки: Киев (Оболонь)

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення Flanker » 22.9.16 16:12

. Але на якій підставі, коли рухаєшся по головній (ВД, що йде паралельно трасі) ти маєш надавати перевагу автомобілю, зупинитись і спішитися??і!
Формально це є підстава.) Велодоріжка може бути влаштована в межах дороги (для авто, або поза дорогою для авто).
п. 6.5.Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, велосипедисти зобов’язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.
Зображення
І не має значення те, яку саме дорогу перетинає велодоріжка Якщо велодоріжка перетинає дорогу в межах перехрестя, тоді інші правила, приблизнотак.
Зображення
I want to live my life, I don't want people telling me what to do... (с) Ozzy O.

Аватар користувача
de Balzam
*********
Повідомлень: 4871
З нами з: 17.1.03 19:50
Стать: чол
Звідки: укрхромбромпром

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення de Balzam » 22.9.16 17:43

Використовуйте звуковий сигнал при наближенні до проїзду який погано проглядається або повороту. Звідти в будь-який момент може з'явитися пішохід або інший велосипедист.
Це неправильно.
Правильно:
При наближенні до проїзду, який погано проглядається або повороту, не перевищуйте безпечну швидкість, яка дозволить миттєво зупинитися, якщо раптом з'явиться пішохід або інший велосипедист.

Коментарі: 1) див. загальні правила використання звукового сингалу; 2) існують глухі пішоходи або інші велосипедисти.
Pǔjīng SB

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 22.9.16 19:32

Flanker, я мав на увазі велодоріжку типу на Проспекті Перемоги і відповідні перехрестя ВД з другорядними вулицями і типу ВД на Троєщину з другоряднимим відгалудженнями (я не дуже орієнтуюсь які там саме вони є). Там ВД не в межах проїзної частини, а Ви у другому прикладі ілюстрував велодоріжку у межах проїзної частини. Там звісно діють звичайні правила дорожнього руху і велосипед там звичайний ТЗ, що може рухатися по спеціально відокремленій ВД в межах проїзної частини.

Коли ВД перетинає дорогу, яку можна вважати більш магістральною, тобто вулицю з серйозним дорожнім рухом, як на першому малюнку, то тут питань немає. Тут наприклад я б при складанні правил застосовував би правило аналогічне таким, які є на звичайних перехрестях, тобто рівнозначні перехрестя (дорога і ВД рівнозначні) чи як перехрестя велодоріжки, яка має статус другорядної дороги з вулицею з статусом головної дороги. Але через те, що велосипедисти не зобов'язані (фактично так) знати правила проїзду перехресть, я не думаю, що можна собі уявити, що ВД може бути рівнозначною в проекті правил.

Якщо говорити про ті випадки, які я казав, то там ВД має бути головною дорогою, а автодороги там мають бути другорядні, з тією обмовкою, що велосипедисти там повинні скидати швидкість і бути обачними, тому що в будь-якому разі небезпека для велосипедиста значна.

Тобто, якщо Ви не зрозумів, я не згоден з правилами. Я не намагаюсь їх потрактувати в межах дії цих правил на користь велосипедиста - я не згоден з ними.

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 22.9.16 20:01

А ще про сигнали... Хто чує ці дзвіночки на дорозі? На дорозі рука тягнеться до дзвіночка, замість того, щоб тягнулася до гальмівних ручок. Тобто правило також дурне про ці дзвіночки. Дзвіночки потрібні, якщо ви хочете відлякувати пішоходів на тротуарі і вони в такому разі відстрибують в незрозумілому напрямку і взагалі ти створюєш пішоходам дискомфорт - вони на тротуарі на своїй території і не мають тобі поступатися. Разом з тим, якщо дзвонити на тротуарі, то справді пішоходів, а особливо дітей це убезпечує. Тобто з дзвінками є питання чи потрібні вони, якщо в екстремальній ситуації на дорозі їх ніякий водій не почує і вони на дорозі є шкідливими, а на різних стежках, тротуарах потрібні, хоча можна користуватися голосом.

ALEX&R
* *
Повідомлень: 71
З нами з: 18.7.13 23:47
Стать: чол
Звідки: Бровары

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення ALEX&R » 22.9.16 20:54

Ціаво дізнатися як не порушуючи ПДР проїхати в Бровари з Києва. Перед Броварами 2 крайніх правих смуги повертають праворуч на об'їздну дорогу, а решта (2 лівих) - йдуть прямо в місто.
[spoilerКарта]Зображеннятут[/spoiler]
Потік на правий поворот йде без зупинки (здебільшого транзитні автобуси та вантажівки), а прямо можна проїхати лише з 3-ої та 4-ої смуги. Варіант "повернути та потім перейти" не радує оскільки це крюк в 4 кілометри.

Аватар користувача
Flanker
* * *
Повідомлень: 439
З нами з: 16.4.09 23:09
Стать: чол
Звідки: Киев (Оболонь)

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення Flanker » 22.9.16 22:41

Але через те, що велосипедисти не зобов'язані (фактично так) знати правила проїзду перехресть,
Якраз навпаки, дивись п 6.7. правил.
я мав на увазі велодоріжку типу на Проспекті Перемоги і відповідні перехрестя ВД з другорядними вулицями
ще залишились виїзди/в'їзди на прибудинкову територію, житлову зону, та інше. Тут на мою думку велосипед має перевагу. Відповідно до загальних термінів в ПДД та розділів 10 та 26.
велодоріжка вздовж пр. Перемоги влаштована в межах дороги і являю собою окрему проїзну частину і виїжджаючи з прилеглих теріторій для водіів діє наступний пункт
10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з’їжджаючи з дороги – велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.
або іншіий пункт
26.4. Під час виїзду з житлової та пішохідної зони водії повинні дати дорогу іншим учасникам дорожнього руху.
Можливо хтось має іншу думку.
I want to live my life, I don't want people telling me what to do... (с) Ozzy O.

Аватар користувача
diver999
*
Повідомлень: 43
З нами з: 30.8.13 12:35
Стать: чол

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення diver999 » 23.9.16 12:30

А от хто кому має давати дорогу на цьому перехресті(Бальзака-Данькевича)?
Тут велодоріжка вважається в межах перехрестя, чи ні?
Прихований текстпоказати
Зображення

Аватар користувача
Flanker
* * *
Повідомлень: 439
З нами з: 16.4.09 23:09
Стать: чол
Звідки: Киев (Оболонь)

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення Flanker » 23.9.16 13:50

А от хто кому має давати дорогу на цьому перехресті(Бальзака-Данькевича)?
Тут велодоріжка вважається в межах перехрестя, чи ні?
Як на мене, то тут якесь дуже велике "перехрестя" - місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг. Не вважається перехрестям місце прилягання до дороги виїзду з прилеглої території;
Прихований текстпоказати
Зображення
I want to live my life, I don't want people telling me what to do... (с) Ozzy O.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5876
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення AVVAKUM » 23.9.16 14:10

......
Коментарі: 1) див. загальні правила використання звукового сингалу; 2) існують глухі пішоходи або інші велосипедисти.
Илт с "затычками в ушах :D
Все можно объяснить, но не всем

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 24.9.16 10:40

Але через те, що велосипедисти не зобов'язані (фактично так) знати правила проїзду перехресть,
Якраз навпаки, дивись п 6.7. правил.
Я про інше писав - що ніхто не буде робити рівнозначні перехрестя, де ВД є рівнозначною до автодороги. Тобто ніхто не буде для школярів робити рівнозначне перехрестя з дорогою.

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 24.9.16 10:44

я мав на увазі велодоріжку типу на Проспекті Перемоги і відповідні перехрестя ВД з другорядними вулицями
ще залишились виїзди/в'їзди на прибудинкову територію, житлову зону, та інше. Тут на мою думку велосипед має перевагу.

Там вулиці, а не виїзди з дворів і заправок (це я не враховую). Там за правилами водії мають перевагу. А я як раз виступаю проти цього.
Востаннє редагувалось 24.9.16 10:54 користувачем june-Y, всього редагувалось 2 разів.

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 24.9.16 10:48

велодоріжка вздовж пр. Перемоги влаштована в межах дороги і являю собою окрему проїзну частину і виїжджаючи з прилеглих теріторій для водіів діє наступний пункт
10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з’їжджаючи з дороги – велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.
або іншіий пункт
Хто таке сказав?? Ви бачив взагалі ВД на Проспекті Перемоги?? Скажіть хтось звідки Flanker це взяв?

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення june-Y » 24.9.16 11:03

Ціаво дізнатися як не порушуючи ПДР проїхати в Бровари з Києва. Перед Броварами 2 крайніх правих смуги повертають праворуч на об'їздну дорогу, а решта (2 лівих) - йдуть прямо в місто.
[spoilerКарта]Зображеннятут[/spoiler]
Потік на правий поворот йде без зупинки (здебільшого транзитні автобуси та вантажівки), а прямо можна проїхати лише з 3-ої та 4-ої смуги. Варіант "повернути та потім перейти" не радує оскільки це крюк в 4 кілометри.
Для початку купити люстерко на шолом чи окуляри або на кермо кому як подобається (але на шоломі можна крутити головою і бачити більше мені здається, на кермо не знаю не ставив). І навчитися цим люстерком користуватися. А ще варто озиратися, бо дзеркало заднього виду має сліпі зони.

Якщо виникає така колізія, то велосипедист на мою думку може порушувати правило. Адже в Бровари потрібно, а іншої дороги немає і немає знаку, що забороняє їхати велосипедистам по цій дорозі. Там кожен велосипедист порушує правила, адже не можуть по правилам велосипедисти виїздити на другу і третю смугу для перестроювання (наскільки мені відомо, може правила вже змінились).

В таких випадках для перестроювання треба займати цілий ряд, потім наступний ряд і мати люстерко. Іншого я не знаю. Запитайте у Tigor'а, у інших шосерів.

Мабуть найкращий варіант стояти і чекати, поки машин на цих двох смугах не буде. Якщо такі інтервали взагалі бувають. Як варіант можна потім піти до батюшки і сповідатися, що так і так порушив правила - машин не було, а я взяв і перетнув дві смуги.

Аватар користувача
Flanker
* * *
Повідомлень: 439
З нами з: 16.4.09 23:09
Стать: чол
Звідки: Киев (Оболонь)

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення Flanker » 24.9.16 12:09

Хто таке сказав?? Ви бачив взагалі ВД на Проспекті Перемоги?? Скажіть хтось звідки Flanker це взяв?
Ознайомились із визначеннями термінів наведеними в загальних положеннях ПДД? Можете собі вважати шо на проспекті Перемоги тротуар та велодоріжка виконані поза дорогою. Ви можете мати свою думку, я виклав свою думку. Якщо на вашу думку вулиця/дорога це тільки місце призначене для руху авто-то це ваша справа.
Там за правилами водії мають перевагу. А я як раз виступаю проти цього.
Я навів випадки коли велодоріжка має перевагу, І при перетині велодоріжкою вулиць на мою думку маємо користуватись п 6.5. незалежно від того яку саме дорогу перетинаємо - головну чи другорядну, і один приклад вже розглянули ))
Я про інше писав - що ніхто не буде робити рівнозначні перехрестя
Але написав саме це
Але через те, що велосипедисти не зобов'язані (фактично так) знати правила проїзду
і наостанок
це вулиця чи виїзд на прибудинкову територію?
https://www.google.com.ua/maps/@50.4555 ... 6656?hl=uk
https://www.google.com.ua/maps/@50.4560 ... 6656?hl=uk
https://www.google.com.ua/maps/@50.4561 ... 6656?hl=uk
I want to live my life, I don't want people telling me what to do... (с) Ozzy O.

Аватар користувача
Flanker
* * *
Повідомлень: 439
З нами з: 16.4.09 23:09
Стать: чол
Звідки: Киев (Оболонь)

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення Flanker » 24.9.16 13:52

Ціаво дізнатися як не порушуючи ПДР проїхати в Бровари з Києва.
Можилво крім наведеного тобою.варіанту без порушень ніяк, незручна для велерів дорога.
Хіба що перед цим перехрестям по пішохідному мосту перебратися на протилежний бік, там на гуглі проглядається якась протоптана стежка від мосту до Броварів і далі до найближчого переходу при потребі.
I want to live my life, I don't want people telling me what to do... (с) Ozzy O.

ALEX&R
* *
Повідомлень: 71
З нами з: 18.7.13 23:47
Стать: чол
Звідки: Бровары

Re: ПДР - ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ

Повідомлення ALEX&R » 24.9.16 15:11

Дякую за відповіді.
Згоден з june-Y - дзеркало дуже корисна річ (поставив собі на шолом в перший рік- дуже зручно на трассах, але є значна мертва зона).
На цьому перехресті при малому потоці транспорту займаю крайню смугу та вичікую вікно у середній і перестроююсь туди (кожний раз їдучи в середині смуги). Перед самим 90-градусним поворотом швидкість потоку знижується. А ось при завантаженій дорозі (але швидкість потоку значно вище за мої 30-35км/год), приходиться чекати кілька хвиль з попереднього світлофору (який знаходиться рівно за кілометр до цього місця).
До речі, дуже часто зустрічаю адекватних водіїв які пропускають мене проїхати прямо (зменшують швидкість, чи сигналом)

Flanker нажаль, ця трасса єдина асфальтна дорога в місто (пробував ще через "тропу здоровья" з Дарниці). Відмітив для себе багато таких небезпечних місць (де вимушений порушувати правила ПДР). Наприклад:
південний міст - саперно-слобідьска (прямо тільки 3-а смуга), дарницький міст - столичне шосе, харьківське шоссе - проспект Возз'єднання (на Дарницькій площі).
Дрібніші перехрестя можна проїхати без порушень в 2 кроки ("по пішохідному"), а ось мати справу з надземними/підземними переходами не хочеться


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей