14 ідей які змінили їзду на гірських велосипедах

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

14 ідей які змінили їзду на гірських велосипедах

Повідомлення ВелоКиїв » 9.9.16 11:02

Це наш список МТБ інновацій, ви можете з ним не погоджуватися.

Весь розписаний, наворочений велосипед не з'явився раптом з нізвідки. Це результат еволюційного розвитку. З самих ранніх днів появи гірського велосипеда винаходи поширювалися і з'являлися все частіше.

Ось наш список того, що на наш погляд суттєво вплинуло на розвиток МТБ:

1. Hyperglide
cassete_.jpg
cassete_.jpg (36.42 Кіб) Переглянуто 2099 разів
Перш, ніж Шимано винайшло Hyperglide - спеціальний профіль зубів касети, перемикання передач на гірському велосипеді було досить важким. Коли Шимано представило касети Hyperglide® (а з ними і провідні зірки) перемикання стало набагато кращим. Це дало можливість перемикати передачі під навантаженням. Тепер не було необхідності постійно підлаштовувати натяг троса перемикання перед кожним підйомом, після спуску.

2. Riser
riser.jpg
riser.jpg (7.6 Кіб) Переглянуто 2099 разів
Коли з'явилося кермоз підйомом (riser) в один момент світ МТБ розділився на тих хто катається для задоволення і тих хто тренується на результат.
Більше не було необхідності звикати до гоночної посадки з низько опущеною головою. З таким кермом вага велосипедиста стала зміщена до центру і додаткова ширина керма допомагала контролювати велосипед.

3. V brakes
vbrake.jpg
vbrake.jpg (14.25 Кіб) Переглянуто 2099 разів
Деякі можуть заперечити, що тут треба згадати дискові гальма, але їм було потрібно багато часу, щоб стати надійними, прийнятними й легкими. Тоді як v-brake з'явилися миттєво і змінили процес гальмування, як день змінює ніч. Стало можливим зупинити й контролювати гірський велосипед на крутих спусках. Це розкрило потенціал гонщиків.

4. Амортизація

Як і дискові гальма. Амортизація відчувала труднощі при народженні, але тут без варіантів, ми повинні включити її в наш список. Амортизаційні вилки стали нормою в середині 90-х. Для задньої підвіски потрібно набагато більше часу, поки виробники змогли добитися гармонійної сумісності людини й підвіски. Також потрібен час, поки МТБ гонщики, стурбовані вагою, змогли оцінити реальні переваги підвіски, що впливає на керованість велосипеда.

5. Кемелбак
camelbak.jpg
camelbak.jpg (20.3 Кіб) Переглянуто 2099 разів
Катаючись в ранні роки з флягою на гірському велосипеді, ми були досить обмежені. Не було достатньої кількості води, щоб «вижити» в епічній поїздці далеко від цивілізації. І не треба забувати, що не раз доводилося нахилятися, щоб дотягнутися до фляги, яка вже вилетіла з фляготримача, десь по ходу поїздки. Поява гідратора в рюкзаку змінила все.

6. Короткий винос

Важко вказати виробника або момент з якого почалося поступове просування коротких виносів. Можна згадати Гарі Фішера і його геометрію з подовженою верхньою трубою і укороченим виносом. Але в реальності було багато велосипедистів, які поступово приходили до усвідомлення того, що довгий винос не настільки хороший для керованості велосипеда.

7. М'який склад гуми.

У минулому, покришки робили з твердої гуми. І протектор розроблявся в розрахунку на механічне зчеплення з поверхнею, грубі шипи вгризалися в бруд. Прилипаючі (м'які) покришки вперше з'явилися на змаганнях з даунхілу, пам'ятайте Maxxis Slow Reezay? І потім багато виробників стали випускати більш м'які покришки для фрірайду. Більше зчеплення і як результат слизьке каміння і коріння перестали бути проблемою навіть для звичайних людей.

8. 29ers
29.jpg
29.jpg (32.32 Кіб) Переглянуто 2099 разів
Цим ми зобов'язані Гарі Фішеру, який запропонував найнер в 2001 році. Незважаючи на вашу думку чи досвід ранні моделі були жахливими, але сама ідея відійти від 26 "коліс, як єдиного розміру коліс для гірського велосипеда, з'явилася саме тоді.

9. LED lights
svitlo.jpg
svitlo.jpg (17.94 Кіб) Переглянуто 2099 разів
Легко забути, якими були велофари до появи світлодіодних ліхтарів. Вони були важкими, крихкими, досить дорогими і світили дуже недовго.
Зараз ми не замислюючись чіпляємо задню мигалку і на кермі кріпимо світлодіодний ліхтар який перетворює ніч на день.

10. Five Ten shoes

Зображення

До моменту появи з їх супер чіпкою підошвою їзда на пласких педалях була скоріше вірністю традиціям. Будучи пристібнутим до педалей напевно будеш швидше, але їзда на топталках в тапках Five Ten дасть більше задоволення і насолоди.

11. Dropper posts

Одного разу прокотившись на регульованому підсідельному штирі, ви навряд чи захочете повернутися до звичайного.
Можливість опустити сідло перед спуском і зробити це одним натисканням на кнопку, така можливість розслабляє. Регульовані підсідельні штирі були і раніше, але з появою Reverb від фірми RockShox, вони стали популярними.

12. Enduro

Індустрія МТБ все ще сфокусована на гонках. Якщо щось не має відношення до перегонів, то це не варто робити і конструювати. Ендуро - модне слівце було чимось на зразок жарту. Але врешті-решт розробники велосипедів навіть придумали формат гонок відповідний для цього типу катання. Трейлові велосипеди значно покращилися з поширенням слова ендуро серед нас.

13. Трансмісії 1x

Зображення

Початок був за фірмою SRAM, з появою SRAM's XX1 випущеною в 2012 році, але тільки в останні пару років, ми побачили як касети з великим діапазоном і одна провідна зірка попереду, вплинули на гірскі велосипеди.

Є недоліки з переходом на одну зірку - зменшується діапазон передач, більша маса заднього колеса. Але переваги більш значні: простіше, легше, тихіше, покращене утримання ланцюга, та можна звільнитися від необхідності враховувати якість роботи переднього перемикача.

14. e-MTB

Можна любити чи ненавидіти електровелосипеди, але вони не зникнуть, а будуть впливати на весь світ МТБ.

Насправді важливо те, як електричні гірські велосипеди сприймаються за межами велосипедного світу.

Електро-МТБ дають більше можливостей і полегшують катання, але використання двигунів для приведення в рух велосипеда завжди буде викликати суперечки.

джерело
Зображення

Аватар користувача
RostiTorth
* *
Повідомлень: 86
З нами з: 11.4.16 03:48
Стать: чол
Звідки: Lviv

Re: 14 ідей які змінили їзду на гірських велосипедах

Повідомлення RostiTorth » 11.9.16 17:59

Я б ще додав манеткі Rapid Fire.

Аватар користувача
Moon13
* * *
Повідомлень: 327
З нами з: 28.7.11 10:02
Skype: moonlight.rambler
Стать: чол
Звідки: Украина, Ужгород

Re: 14 ідей які змінили їзду на гірських велосипедах

Повідомлення Moon13 » 16.9.16 12:55

15. Місто. Найпоширеніший велосипед для пересуванням містом - гірський. Бажано щоб взагалі парковий монстр 200/200 бо що як недопалок на дорозі трапиться?
Катать нельзя фотографировать © Michael Isachenkov


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 26 гостей