Доречі всі джерела на трассі помічені жовтими знаками спеціальними кружок з хвостиком вниз (треба дивитися не лише на каміння, а і вище - на дерева). Всього їх щонайменше 5. Вони також відмічені в бюлетні змагань(див положення).
1. Перед в'їздом у ліс на початку трассу - на повороті дороги вліво 30м під горою.
2. На підході до Анталовецької поляни справа по ходу.
3. У підніжжя підйому на Липову скалу справа по ходу біля бесідки на повороті дороги наліво (справа від дороги)
4. Після спуску з Липовової скали одразу за поворотом де треба обходити невисихаючу лужу справа. Джерело справа по ходу одразу після повороту дороги.
5. Після виїзду на спуск після проходження телевишки (на трассі позначення немає) бачимо справа по ходу дерев'яну бесідку, повертаємо до неї і справа під металічним люком знаходиться джерело.
Джерела 3 і 4 також легко помічаються по наявності води на дорозі.
Також в районі є ще джерела, але на віддаленні від траси КГ.
Порадовала "гусенечная" секция после спуска (перед первым КП) - наездники хардтейлов получат массу эмоций ))))
жодних емоцій.... тиск в шинах відповідно покриттю і все ок. скоріш за все місцеві хотять заготовляти в лісі дрова тому пробили дорогу розмиту ерозією за допомогою бульдозера.(я маю на увазі підїзд до КП Тур'я Ремета)
Субъективно, в сравнении с прошлым годом - подъемы стали тяжелее, спуски - проще )
Но я списываю это на старость )))
ти їхав як раз перед бурею яка наробила багато біди по Закарпаттю (може по телевізору бачили). Затишшя було неймовірне. Вітер відчувався аж на висоті більше 900м над рівнем моря і був досить холодним. В низині ж через штиль накопилося тепло і волога (стояла димка і досить таки погана видимість). От і потім почалося вночі... Також падав атмосферний тиск, що відповідно призводило до реакції організму.