. А тема была ведь другой: "Внимание! ОПАСНОСТЬ! И что нужно сделать,
чтобы ее устранить и не допустить в будущем?" Прошлое уже не изменить, разумеется.
Не їхати в місцях, за проектом
не пристосованих для руху колісного транспорту.
Я відповів на Ваше запитання?
Странное дело пара человека понимает, что езда по тротуарам на велосипеде неизбежна
Так, так. Особливо тоді, коли поруч є порожня широка дорога із значно кращим покриттям і без перешкод у вигляді стовпів та стовпчиків відбійника
Є запитання до автора теми.
Якось (не в Києві) ми в кінці покотеньки їхали майже порожнім пероном вокзалу до місця посадки на потяг. Перон широкий, людей одиниці, але міліціянти зупинили нас, зробили зауваження, і далі ми йшли пішки.
Як Ви вважаєте - міліціянти були праві чи ні?
Чому?
При этом статистика такая:
больше всего велосипедистов, которые двигаются по тротуарам, живут в Киеве (52%), Харькове (52%) и Тернополе (51%). Меньше таких зафиксировали в Миргороде (12%).
Пятница, 2 Октября 2015, 11:58
http://www.dsnews.ua/society/nazvany-sa ... 2015115800
Это значит, что катающееся по тротуарам большинство Киева и Харькова не читает эту ветку.
Ні, вони не читали головного -
ПДР. А ще поліція погано працює, не ловить таких, зрада.
Чому пішохід знає ПДР хоча б на базовому рівні (дорога не можна, зебра можна, червоний стояти, зелений йти), а роверисту важко прочитати пару сторінок Правил, які стосуються безпосередньо його та можуть зберегти йому здоров"я?
однако большинство форумчан строго доказывают, что едут исключительно по проезжей части и на тротуар ни колесом в седле.
"Хто без гріха, хай перший кине камінь", так?
Справа не в тому, хто коли і як порушував ПДР, а в ставленні до порушень.
Так, я іноді вимушено опиняюсь на тротуарі, та, імовірно, такі випадки будуть і в майбутньому.
Але коли я їду тротуаром, я чітко розумію, що
я - порушник і на тротуарі у мене нема ніяких прав, що я становлю небезпеку для пішоходів, тому тротуар треба залишити якумога швидше. Спробуйте коли-небудь.