Мтб Kellys Blade, кастом на рамі 2010го, 21.5"

Правила форуму
Продаж нових комплектуючих (тобто, в упаковці, або знятих з нового велосипеду) на цьому форумі заборонено.
Якщо ваша об'ява зникла, прочитайте Правила.
Дії адміністрації не обговорюються
Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Мтб Kellys Blade, кастом на рамі 2010го, 21.5"

Повідомлення Kita » 15.1.18 18:48

Продається красень! Повний кастом. Збирався з голої рами. Для змагань, але небагато їх від`їздив.

Зображення

Рама придбана по передзамовленню у 2010му, біла та офіційна, з документами. В перегонах байк використовувався в 2010му та трохи в 2011му.
Після цього переважно по місту та інколи неагресивно на ґрунті. За 2015-2016 дуже мало, разом 1991км. Весь 2017й байк не виїжджав.
Місцями присутні невеличкі косметичні дефекти: потертості та сколи фарби. Ну а як жеж без цього на байку, який не стояв вдома...))
На стакані каретки знизу великий скол, отриманий в перший же виїзд через зажовування ланцюга між зіркою та рамою.
Всі подробиці по деяких компонентах під спойлерами.

Рама: Kellys Blade, 21.5”, 2010, з алю труб Easton Ultralite. Колеса 26". Геометрія у фотках. Дропаути 135х10, рульова неінтегрована (1794г разом з гаком та чашками рульової).
Хомут: стоковий, на ексцентрику (41г).
Рульова: VPA56ACK, на картриджних підшипниках. Стан ідеальний (74г решта рульової).
Вилка: Manitou R7, повітряна, демпфер Super TPC100, ноги 30мм, довжиною 120, хід 100 (1544г).
Show
Раритетна :) Брав вживану з Меріди 2007го року. Перший власник порошинки здував зі свого вела і регулярно раз на рік здавав на повне ТО.
Можливо трохи повело ноги (на лайтових вилках того часу — часте явище), оскільки покришка візуально трохи не по центру. На роботу та характеристики не впливає.
Один з сальників трохи сопливить, не критично. Баг цей з упаковки, виявив відразу після установки нового комплекту. Через сезон переставив на іншу ногу — те саме. Загальний їх стан добрий, проїхали після встановлення 3-3,5т, з яких майже все містом.
На нижньому болті однієї з ніг замість гумового кільця саморобний варіант з підручного матеріалу (зі старої камери). Потрібного розміру не було, а пошкоджений о-рінг чимось замінити було треба. Не тече, над ним на тому ж болті друге, правильне і нормальне кільце.
Башинги ще рік-два поіздять, може й більше, залежно від умов використання.
У верхній різьбі кріплення каліпера відсутній перші кілька витків різьби (3-4мм). Свого часу я закрутив каліпер надто коротким болтом, її і злизало. Встановив довгий болт, все ок, бо він тримається за решту 1+см різьби.
Повітряна камера не травить. Гумові кільця в камері локауту заміненіна початку 2014го.
Винос: KLS Race, 120мм (*г).
Кермо: Truvativ Team, 580мм, фарбоване якісно порошковою фарбою в автомайстерні (153г).
Гріпси: шосейна обмотка ВВВ, в 2 шари (*г).
Ріжки: RCZ Race, 70мм (*г).
Підсиділ: Truvativ Stylo Team, діам. 27,2мм, довж. 400Мм, офсет 0 (288г).
Сідло: VK 1362 (259г).
Шатуни: Shimano Deore M590, 175мм, 22/32/42. Середня від 510х чи від 532х, вже не згадаю (888г).
Каретка: Shimano SM-BB51 (96г).
Show
Один з підшипників каретки розхитаний, при оберті шатунів без ланцюгу — гудить. Стояв з лівої сторони (ліві якось раніше на цих каретках зношуються), поміняв його в чашках місцями з правим підшипником. При встановленому ланцюгу гудіння не чутно і не відчувається.
Касета: Shimano CS-HG400, 11-32, 9шв. Разом з зірками шатунів пройшли 1991км. (320г).
Ланцюг: Sram PC-971 (276г).
Show
Ланцюг до мтб проїхав на шосері 800км, на мтб ще 995. Калібр Парктул показав 0,8-0,9, за іншими вимірами ≈120,1мм та ≈305,7мм, тож ресурс ще є. З коробки, новий, він виявився найдовшим, 0,5 калібру Парктул. В порівнянні з КМС та Шимано 0,25-0,3.
Передній перемикач: Shimano LX FDM581A (173г).
Задній перемикач: Sram X9, довга лапа (208г).
Show
Перші декілька серій цієї моделі переклюків випустили з недопрацьованою конструкцією болтів регулювання верхнього та нижнього положення (інфу можна нагуглити). При викрученому болту нижнього положення ролики все одно не сумішались з найменшою зіркою касети. Проблему всі вирішували невеличкою шайбою між гаком та переклюком. Саме так зробив і я, все чудово працює.
Шифтери: Sram X0 9шв., гріпшифти (*г).
Show
На одному відірвалася гумова заглушка отвору заміни троса. Приклеїв їзолентою, другу про всяк випадок також.
Гальма: Avid Juicy 5 (*г).
Троси-рубашки-кінцевики: Alligator, після заміни на початку 16го проїхали 660км, тросики — полірована нержавійка (*г).
(* - винос+ріжки+гріпшифти+обмотка+гальма з заднім адаптером+тросики з рубашками, разом 1166г)
Колеса: Mavic Crossride 26 (1030г та 1210г з роторами, 150г ексцентрики).
Show
Переднє і заднє різних років випуску. Помітив це через рік після покупки, наліпки та профіль трохи відрізняються. Брав новими, з розбірки.
Картриджні підшипники після заміни проіхали 1991км, майже все по місту, тому стан їх ідеальний. Полімерний підшипник барабану (слабке місце цієї моделі коліс) трохи втомлений, однак не вбитий. Заміни в магазинах не знайшов, треба шукати або за кордоном, або замовляти у токаря.
Ротори: Alligator Pizza/iWave, 160мм.
Покришки: Maxxis Beaver/Ranchero, 26х2,0, сталевий корд (560г та 680г).
Камери: поїжджені) передня Bontrager 6 латок, задня Kenda 4 латки (164г та 152г).
Загальна вага: 11,23кг. На не найлегших компонентах.

Загальний стан чудовий, байк регулярно чистився (ледве не після кожного дощу)), раз на рік перед сезоном повністю перебирався. Все налагоджено і працює як треба. Колеса вирівняні та підтягнуті в майстерні Велокиїв.
Фото
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Альбом з оригіналами.

Ціна байку: 800 790$

Барахол можливий після продажу рами.
Рама (з рульовою та зажимом): 180 170$
Рама+вилка: 300 280$

Питання можна задати в темі, у ПП, на пошту kita88@meta.ua, або за телефоном 097-724-3519.
Оплата на карту ПриватБанку чи готівкою при самовивозі (еквівалент в гривні по курсу ПриватБанку на день оплати).
Відправлю по Україні.
Самовивіз в Києві за попередньою домовленістю, Дарницька (Ленінградська) площа.
Зображення

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Мтб Kellys Blade, кастом на рамі 2010го, 21.5"

Повідомлення Kita » 22.3.18 22:28

800 790 750 730 715$
Зображення

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Мтб Kellys Blade, кастом на рамі 2010го, 21.5"

Повідомлення Kita » 18.4.18 23:51

Догори.


Останній раз піднімалось Kita на 18.4.18 23:51.
Зображення


Повернутись до “Продам велосипед”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей