Ну що ж, третій маршрут з прагненням до мінімізації пісків - і знову вдало! ФОТО
дивитися,
скачати.
Стартували з 5-хвилинним запізненням: Орг зібрала дорогою червоні світлофори, перекриті переходи, червоне світло на переїзді - одним словом, олень.
Рушили. Погодка дуже ок, тепло + свіжий вітерець (ага, радійте, невдахи!).
На околиці Чайки починаються гінки (коли ви почнете думати наперед? Багато воно вам дало?)
Трохи згодом збираємося до купи
але розвідувати першу зрізку зі мною залишається всього троє. Ну і чуднєнько, поїхали. Долина Ірпіня радує дорогою і краєвидами
Околиця Білогородки (не дивлячись на новобудови доріжка поки є)
Дорога черед поле біля Горбовичів більше нагадує колоскове море. Стежку вже надійну накатали
Місцеві краєвиди заворожують, аби ще не сміття на узбіччі
Загалом по маршруту не так багато сміття, як біля Києва, але теж вистачає. В мережі часто бачу шаржі на львівян, але ми походу недалеко від них в цьому питанні...
Що це на горизонті? (послухаю версії
)
Яблуневий садок з квітковим узбіччям, аромати тут дивовижні!
Перед Мотижином прокол у Аваса. Швиденько змінюємо камеру - і гайда далі. Скоро магазин
Церкви у Людвинівці (одна навпроти другої)
Будівля поштової станції нині занедбана (а шкода, красива будівля)
Дамба на р.Здвиж біля Фасівочки
Цікаво було розвідати дорогу на іншим берегом
Сказано - зроблено!
Трохи крутимося рибацькими стежками - і вуаля! Чудова дорога на трек
Риболовне озерце коло Аеропракту
На аеродром не заїздили, оскільки здійнявся вітер, і червоний літачок почав було розганятися, але передумав
Почекали трохи - і поїхали далі боротися з вітром. А він сьогодні добряче додав тренувальної компоненти до покатушки
.
Лелеки в селах підпускають людей досить близько, на відстань кількох метрів
У Фермі надибали файну зрізочку - і ось вам бонус
Залізнична гілка Макарів-1 - Буян - Спартак
Дорога між Забуянням і Кодрою на тверду 5-ку (по 5-бальній системі)
Грейдер на місці, їдеться добре
Річка Кодра
Стежка, що на карті позначена як "каньон Кодри"
Загалом вийшла файна зрізочка через ліс
Після перетину асфальту крутимо вздовж Кодри. Дорога чудова! Справа брід, через який я спочатку планувала переїздити
Але потім здибала щось типу мосту чи переправи, і вирішила завести трек далі, тим більше, що саме поряд місце, де Кодра впадає в Тетерів
.
Ага, міст
І переправа
разом взяті
І от воно, місце злиття двох річок (на жаль ми стояли дуже близько, тому фотки ніочєнь)
Тетерів нині повноводний
А стежки вздовж нього - просто ягідка на тортику
Прискакали на вокзал за 20 хвилин до електрички, тому ще мали час на кефірчик/йогурт і спокійну купівлю квитків
Вже коли подавали електричку, на платформу влітають Женя і Артем, тож їхали усімох. Вже у потязі помітили, що ланцюг Аваса припарковано
Отже, маршрут пройдено повністю (принаймні 4-ма учасниками), трек годний, але за дощів їхати не варто, ідеально по сухій післядощовій погоді (за затяжної спеки польові дороги пилитимуть).
П.С. Андрію, завтикали з Русланчиком, що ти їдеш в інший бік, і не попрощалися на Святошино
.
Кожен звичайно вирішує для себе, але якщо ви приїхали на покатушку, я так розумію, як мінімум плани на рух у колективі є - інакше який сенс? Я ж треки не ховаю.
Так от, правило №5 сьогодні спрацювало у всій своїй красі, розполовинивши групу на 10-му кілометрі 127-кілометрового маршруту
.
Мені цікаво: напокруа воно вам? Що кому ви намагаєтеся довести? Ви враховуєте, що до фінішу ще крутити і крутити?
Як результат - жодна людина з "відриву" не доїхала з групою повний маршрут
.
Якщо є бажання ганятися - є купа варіантів, нащо матрасити з покатушечниками?
І на майбутнє: якщо ви поїхали вперед і згубилися, не треба мені телефонувати і забирати мій час питаннями "А ви де?", "А як мені вас знайти?" - відповідати не буду.
Це ваш вибір - читайте правила.
Краще зноситися, аніж заіржавіти.